Eξυπηρέτηση του Πελάτη και η σημασία του στις μέρες μας

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Globaltraining
Υπεύθυνος/η :
Χριστιάνα Μιχαηλίδου
Διεύθυνση :
Λεωφ Μεσογείων 265
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ 15451
Phone :
210-6722868
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
19, Σεπ 2010
Λήξη
20, Σεπ 2010
Εισηγητές
Τίτλος
Με τη λήξη του προγράμματος κατάρτισης οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Επισημάνουν και να εφαρμόζουν τεχνικές Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών
- Αναγνωρίζουν την ουσία της σχέσης μεταξύ της επιχείρησης και του πελάτη
- Γνωρίζουν και να εφαρμόζουν τις πρακτικές αποτελεσματικής επικοινωνίας
- Δημιουργούν και να αναπτύσσουν με συνέπεια σχέσεις φροντίδας και εξυπηρέτησης των πελατών
δίνοντας προσοχή στην ανθρώπινη πλευρά των πωλήσεων
- Χειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους πελάτες και να αντιμετωπίζουν παράπονα πελατών
- Αντιμετωπίζουν πρακτικά τρόπους και μεθοδολογίες για να αξιολογήσουν πόσο
προσανατολισμένη είναι η επιχείρησή τους στην εξυπηρέτηση πελατών
- Ενθαρρύνουν την πελατοκεντρική κουλτούρα στον οργανισμό τους
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο