PRO SEMINARS ΘΕΣΣ, SMART Conference | Branding & Διαφήμιση

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Pro Seminars - Executive Professional Studies
Υπεύθυνος/η :
Ράνια Χατζηθεοδώρου
Διεύθυνση :
12ο χλμ Θεσ/νικης - Μουδανιών
Πόλη :
Θέρμη Θεσσαλονίκης - Τ.Κ.: 57001
Phone :
2310-309033
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
29, Ιουν 2018
Λήξη
29, Ιουν 2018
Εισηγητές
Τίτλος

Branding & Διαφήμιση: "Μα τι είμαστε τελικά και ποιος μας χρειάζεται;"


Διαφήμιση & Branding:

Δύο έννοιες που σίγουρα έχεις ακούσει αν βρίσκεσαι μέσα στον χώρο των επιχειρήσεων και ασχολείσαι με το πως να φέρεις πελάτες σε αυτές.
Ο όρος "Διαφήμιση" είναι μία χιλιοειπωμένη έννοια που ακούμε από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας για διάφορους λόγους. Πόσες φορές έχεις πει έστω και μία από τις πιο κάτω εκφράσεις;

  • "Άλλαξε κανάλι, πάλι διαφημίσεις έβαλε."
  • Έχεις δει τη διαφήμιση του/της ...; Εκπληκτική - Απαίσια - Καλή ήταν!"
  • "Πρέπει να κάνουμε διαφήμιση, να μας μάθει κι εμάς ο κόσμος!"

Ενώ, αναφορικά με τον όρο του Branding, είναι κάτι που έχει βγει στην επιφάνεια τον τελευταίο καιρό και έγινε η τελευταία λέξη της μόδας για κάθε επιχείρηση που οφείλει να είναι ανατρεπτική και να σέβεται τον εαυτό της.

 

Αλλά σου έχουμε σημαντικά νέα:

Είτε με τον πρώτο όρο που τον ακούμε από πάντα, είτε με τον δεύτερο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα έως και σήμερα να μην ξέρουμε τι ακριβώς είναι. Ή ακόμη πιο συγκεκριμένα, να μην έχουμε καταλάβει ούτε τι είναι διαφήμιση ούτε branding και το πιο σημαντικό, γιατί τα θέλουμε στη ζωή μας!
Αυτό βέβαια, όσο κι αν φαίνεται περίεργο, είναι πολύ ελπιδοφόρο. 
Αφενός γιατί πάντα έχουμε την ευκαιρία να καταλάβουμε τι σημαίνουν δύο από τις πιο δημοφιλείς έννοιες στον χώρο της προβολής μίας επιχείρησης.
Αφετέρου, διότι αφού το καταλάβουμε μπορούμε επιτέλους να απολαύσουμε και τα οφέλη που μπορούν αυτές οι έννοιες να μας προσφέρουν, όταν γίνονται σωστά.
Τα πράγματα γίνονται πάντα ευκολότερα όταν γνωρίζουμε ποιο είναι ακριβώς το αντικείμενο αυτού που ασχολούμαστε και τι έχει να μας προσφέρει σε κάθε περίπτωση. 

 

Αυτή ακριβώς ήταν και η ιδέα που μας οδήγησε στο να αφιερώσουμε τη θεματολογία για αυτό το smART Conference του Φέτος ΕΙΝΑΙ η Χρονιά μου" στο Branding και τη Διαφήμιση. 
Προσκαλέσαμε λοιπόν δύο καταξιωμένους επαγγελματίες στον χώρο, για να μοιραστούν τη δική τους οπτική και να μπορέσουμε κι εμείς θα δούμε πιο καθαρά μέσα από την εμπειρία τους. Αν λοιπόν σε ενδιαφέρει να μάθεις πως μπορούν το Branding και η Διαφήμιση να απογειώσουν όλα όσα έχεις να προσφέρεις στον κόσμο, ήρθε η ώρα να κάνεις μία smART αρχή και να τα γνωρίσεις από κοντά μέσα από ένα ακόμη Conference του "Φέτος ΕΙΝΑΙ η Χρονιά μου"

Απευθύνεται σε:

  • Στελέχη Επιχειρήσεων που ασχολούνται με την προβολή και τη διαφήμιση της επιχείρησής τους.
  • Επιχειρηματίες που χρησιμοποιούν, ή επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τη διαφήμιση και την εταιρική τους ταυτότητα για την προβολή τους.
  • Καθώς και σε όποιον θέλει να μάθει πως ένα δυνατό Brand και η διαφήμιση μίας επιχείρησης μπορούν τελικά να φέρουν αποτελέσματα.

 

 ΔΗΛΩΣΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ & ΩΡΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

10.00-18.00

 

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

The Met Hotel

Θεσσαλονίκη, 26ης Οκτωβρίου 48

 

ΑΞΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Αρχικό Κόστος

115€ / Συμμετοχή

80€ / Ειδική Τιμή για Φοιτητές

575€ / Εταιρικό Πακέτο 5 ατόμων + Προβολή της εταιρείας σας ως χορηγό του smART Confernce "Branding & Διαφήμση"

(Σημαντική Σημείωση: Η Αξία του SMART CONFERENCE "Branding & Διαφήμιση" είναι συμβολική, λόγω χορηγών, που συμβάλλουν και στηρίζουν στη διοργάνωση της εκδήλωσης και τους ευχαριστούμε θερμά).

ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ "ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ"

85€ από 115€ για μεμονωμένη συμμετοχή

140€ από 230€ για 2 συμμετοχές

Οι ειδικές τιμές ισχύουν για τα μέλη του "Φέτος ΕΙΝΑΙ η Χρονιά μου" Club. Πάρε μέρος κι εσύ σε μία από τις δράσεις μας και επωφελήσου από ειδικές προσφορές και εκπτώσεις.


ΟΜΙΛΗΤΕΣ

- Μάτα Μαρινίδου

Μα, τι είναι αυτό το branding, επιτέλους;

Το ακούς συχνά. Είναι hot buzzword, τώρα τελευταία και στην Ελλάδα. Βρίσκεται ως must στην αφρόκρεμα των business συζητήσεων επιτυχίας και είναι μία από τις λέξεις που ακούς πίσω από μεγάλα brands, όπως Apple, Nike, Coca-Cola, Starbucks. Διδάκτορας Τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ. Εισηγητής - εκπαιδευτής Πληροφορικής σε ευρωπαϊκά προγράμματα εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης.

Δες εδώ το Πλήρες Βιογραφικό.


- Γιώργος Μαντζουρανίδης

Τελικά, ποιός χρειάζεται τη διαφήμιση;

Σε μια εποχή όπου τα εργαλεία για τη διαφήμιση αυξάνονται σε αριθμό και ποιότητα κάθε μέρα, ο επαναπροσδιορισμός της είναι μια υπόθεση με διαρκή, δυναμική αναθεώρηση -αν και κάποια πράγματα μένουν σχεδόν τα ίδια.

Τόσο για τις σταθερές όμως όσο και για τις μεταβλητές, χρειάζεται ο κάθε εμπλεκόμενος να έχει μια σαφή εικόνα...

Δες εδώ το Πλήρες Βιογραφικό.


Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Φωτεινή Βαβίτσα

Τ: 2310 30.90.33, 30.90.11

Φ: 2310 30.90.15

E: [email protected]

 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

1. BRANDING

Μάτα Μαρινίδου

Μα, τι είναι αυτό το branding, επιτέλους;

Το ακούς συχνά. Είναι hot buzzword, τώρα τελευταία και στην Ελλάδα. Βρίσκεται ως must στην αφρόκρεμα των business συζητήσεων επιτυχίας και είναι μία από τις λέξεις που ακούς πίσω από μεγάλα brands, όπως Apple, Nike, Coca-Cola, Starbucks. 

Όμως, τι στο καλό είναι το branding; Πρόκειται για μια ακόμη αμερικανιά ή εκφράζει μια γνήσια ανθρώπινη ψυχολογική ανάγκη; Και γιατί θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει; 

Σε αυτό το session, θα δούμε:
• Τι ειναι brand
• Τι ειναι branding
• Τι δεν ειναι branding
• Γιατί είναι απαραίτητο το branding, ειδικά τώρα
• Ποια είναι η σημαντικότερη λέξη στο branding
• Ποιες είναι οι βασικές προϋποθέσεις για αποτελεσματικό branding
• Και, τέλος, αν μπορεί το branding να είναι σανίδα σωτηρίας

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γιώργος Μαντζουρανίδης

Τελικά, ποιός χρειάζεται τη διαφήμιση;

Είναι τόσο παλιά όσο σχεδόν και η ανθρώπινη επικοινωνία. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι όχι μόνο ενός επιχειρηματικού πλάνου αλλά και της ίδιας της ποπ κουλτούρας.
Πόσα slogans, εικόνες, ακόμα και ονομασίες brands δεν έχουν βρει τη δική τους θέση στην καθημερινότητά μας; Και όμως, αυτό που φτάνει σε μας ως τελικό αποτέλεσμα, αποτελεί ένα κράμα μια πληθώρας ενεργειών, έμπνευσης, μετρήσεων αλλά και υπερβάσεων. 
Είναι ένα μωσαϊκό όπου η δημιουργικότητα προσπαθεί ν’ αναδειχθεί και ν’ αναδείξει τάσεις, αξίες, brands. Και σε μια εποχή όπου τα εργαλεία για τη διαφήμιση αυξάνονται σε αριθμό και ποιότητα κάθε μέρα, ο επαναπροσδιορισμός της είναι μια υπόθεση με διαρκή, δυναμική αναθεώρηση -αν και κάποια πράγματα μένουν σχεδόν τα ίδια. 
Τόσο για τις σταθερές όμως όσο και για τις μεταβλητές, χρειάζεται ο κάθε εμπλεκόμενος να έχει μια σαφή εικόνα... 
Σε αυτό το session, θα δούμε:
• Τα δομικά στοιχεία αυτού που αποκαλούμε διαφήμιση
• Τις βασικές λειτουργίες και τους σκοπούς της
• Την πορεία και μεταμόρφωσή της στη διάρκεια του χρόνου
• Τις διαδικασίες που οδηγούν στο τελικό αποτέλεσμα
• Τα do’s και don’ts του διαφημιζόμενου
• Παραδείγματα που η διαφήμιση άλλαξε τον ρου ενός brand -προς το θετικό ή το αρνητικό
Οφέλη
Το Τελικά, Ποιός Χρειάζεται Τη Διαφήμιση; θα σε βοηθήσει ν’ αποκτήσεις μια πληρέστερη εικόνα όλου του μηχανισμού πίσω από κάθε υλοποίηση που σχετίζεται με τη διαφήμιση και την επικοινωνία ενός brand, αλλά και του ρόλου σου ως διαφημιζόμενη ή διαφημιζόμενος.

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο