Power-Tax-Training: Σεμιναριο Ιδρυσης λογιστικων γραφειων - Απλογραφικη Μεθοδος - Α4

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Power-Tax Training, Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 1
Υπεύθυνος/η :
-
Διεύθυνση :
Ερυθρού Σταυρού 3 & Μαθιού Μάκκα 1
Πόλη :
Αμπελόκηποι
Phone :
2106231894
Θέμα
Μηχανογραφημένη Λογιστική
Τίτλος
Εναρξη
18, Σεπ 2018
Λήξη
18, Σεπ 2018
Εισηγητές
Τίτλος


Τρόποι Παρακολούθησης Σεμιναρίου
1. Φυσική Παρουσία στην Αθήνα στις εγκαταστάσεις του Power Tax Training
ή
2. Live E-Learning

- ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ & ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΑΠΛΟΓΡΑΦΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ (Β΄ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ)
- ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Ο.Ε., Ε.Ε., ΑΤΟΜΙΚΕΣ Κ.Λ.Π.
- Ε.Λ.Π. - Ν.4308/2014 & ΠΟΛ 1003/2014
- ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ - Φ.Π.Α.,
- ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
- ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
- Πρακτικές – Εφαρμογές με αληθινά παραστατικά ροής εργασιών Μηχ/φημένου Λογιστηρίου
- Διαχείριση Κινδύνου των Εργασιών του Λογιστηρίου
- Εργασίες λογιστή Κάθε ημέρα –Μήνα –Κλείσιμο, Βήμα - Βήμα
- Συγκεντρωτικές Καταστάσεις ΚΕΠΥΟ - Ασκήσεις ανακεφαλαιωτικές
- Ενημερωμένο με τα Ε.Λ.Π. – Ν.4308/2014 έως & τον ν.4337/17.10.2015 και την λογιστική Οδηγία ΕΛΤΕ - 10.2015

 

Εργασίες Λογιστή σε Έναρξη Νέας Εταιρείας - Δικαιολογητικά
• Πρακτικές – Εφαρμογές με παραστατικά ροής εργασιών Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου
• Διαχείριση Κινδύνου των Εργασιών του Λογιστηρίου
• Εργασίες λογιστή Κάθε ημέρα - Μήνα - Κλείσιμο έτους, Βήμα - Βήμα
• Συγκεντρωτικές Καταστάσεις ΚΕΠΥΟ - Ασκήσεις ανακεφαλαιωτικές
ΕΝΑΡΞΗ ΒΙΒΛΙΩΝ
Ολοκληρωμένα Παραδείγματα Ίδρυσης & Διακοπής Εργασιών σε Ατομική, ΟΕ, ΕΕ

Α΄ Ενότητα - Έναρξη
Ι. Ίδρυση Ατομικής - Εκκαθάριση Ατομικής - Δηλώσεις Μητρώου - ΓΕΜΗ
• A4.1.1 Διαδικασία ίδρυσης ατομικών επιχειρήσεων
• A4.1.2 Συμπλήρωση όλων των εντύπων Εφορίας Μ1 έως Μ13
• A4.1.3 Δικαιολογητικά που θα χρειαστούν για την ίδρυση
• Α4.1.4 Συμπλήρωση εντύπων ΓΕΜΗ
ΙΙ. Ίδρυση Ο.Ε., Ε.Ε., - Εκκαθάριση και Κλείσιμο, Δηλώσεις Μητρώου - Καταστατικά - ΓΕΜΗ
• Α4.1.5 Διαδικασία ίδρυσης εταιρείας Ο.Ε, Ε.Ε
• Α4.1.6 Συμπλήρωση όλων των εντύπων Εφορίας Μ1 έως Μ13
• Α4.1.7 Δικαιολογητικά που θα χρειαστούν για την ίδρυση
• Α4.1.8 Χρόνος και Κόστος Ίδρυσης - Συγκριτικός Πίνακας
• Α4.1.10 Συμπλήρωση εντύπων ΓΕΜΗ
• Α4.1.11 Υποδείγματα Καταστατικών Ο.Ε, Ε.Ε
• Α4.1.12 Συμπλήρωση όλων των εντύπων έναρξης ΕΦΚΑ-ΙΚΑ
• Α4.1.13 Εκτεταμένα παραδείγματα

Β΄ Ενότητα - Τήρηση Βιβλίων με Πραγματικά Παραστατικά
• Δημιουργία εταιρείας - βασική παραμετροποίηση
• Σχεδιασμός βιβλίου εσόδων-εξόδων προσαρμοσμένο για κάθε μορφή επιχείρησης (εμπορική - παροχής υπηρεσιών - αγρότες κλπ)
• Εγγραφές με πραγματικά παραστατικά όπως ακριβώς αυτά καταχωρούνται σε ένα λογιστικό γραφείο του οποίου είστε ένας από τους καθημερινούς συνεργάτες του
• Κλείσιμο Τριμήνων, περιοδική δήλωση ΦΠΑ, ανακεφαλαιωτικοί πίνακες, intrastat
• Έλεγχος για συμφωνίες βιβλίων με στοιχεία και δηλώσεις
• Μητρώο παγίων περιουσιακών στοιχείων, αποσβέσεις, διακανονισμός ΦΠΑ παγίων
• Βιβλίο Απογραφών, μέθοδοι αποτίμησης - αποτίμηση μενόντων
• Ταμειακές μηχανές - Φορολογικοί μηχανισμοί: Προϋποθέσεις και τρόπος λειτουργίας τους, οι 10 πιο συχνές απαντήσεις που θα σας χρειαστούν
Εισαγωγικές Έννοιες - ΕΛΠ Ν.4308/2014 ΦΕΚ Α'
• A4.1.14 Όρια Τήρησης βιβλίων ανά Οντότητα
• A4.1.15 Τρόπος Ενημέρωσης των βιβλίων Β'Κατηγορίας (Απλογραφικών)
• A4.1.16 Τρόπος Ενημέρωσης των Χειρόγραφων και Μηχανογραφημένων βιβλίων (Τι να αποφύγετε)
• A4.1.17 Τρόποι Ενημέρωσης των βιβλίων και έκδοσης των στοιχείων
• A4.1.18 Υποβολή Συγκεντρωτικών τιμολογίων ΜΥΦ
• A4.1.19 Υποκαταστήματα μέθοδοι τήρησης βιβλίων
• A4.1.20 Εκτεταμένες αναφορές - Παραδείγματα
• A4.1.21 Παρακρατούμενοι φόροι, ΦΜΥ, Συμφωνητικά, Εργολάβων, Χαρτοσήμου
Μορφές Εταιρειών που θα Αναλυθούν με Πραγματικά Παραστατικά
• A4.1.22 Ελευθέρων Επαγγελματιών, Πολ.1120/25.4.2014
• A4.1.23 Δικηγόροι, Γιατροί, ΤΑΧΙ
• A4.1.24 Εμπορικών και Βιοτεχνικών επιχειρήσεων
• A4.1.25 Τεχνικών επιχειρήσεων – Μικτών Επιχειρήσεων
• A4.1.26 Εκμεταλλευτών Δ.Χ. αυτοκινήτων
• A4.1.27 Αγροτών, Κανονικού & Ειδικού Καθεστώτος
• Α4.1.28 Ασφαλιστές
• Α4.1.29 Εστιατόρια
• Α4.1.30 Εκτεταμένα παραδείγματα

Γ' ΕΝΟΤΗΤΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ
Κεφάλαιο 1 - Πεδίο Εφαρμογής και Κατηγορίες Οντοτήτων Βάσει Μεγέθους
o Άρθρο 1: Πεδίο εφαρμογής
o Άρθρο 2: Καθορισμός του μεγέθους των οντοτήτων
Κεφάλαιο 2 - Λογιστικά Αρχεία
o Άρθρο 3: Λογιστικό σύστημα και βασικά λογιστικά αρχεία
o Άρθρο 4: Άλλα λογιστικά αρχεία
o Άρθρο 5: Διασφάλιση αξιοπιστίας λογιστικού συστήματος
o Άρθρο 6: Χρόνος ενημέρωσης λογιστικών αρχείων
o Άρθρο 7: Διαφύλαξη λογιστικών αρχείων
Κεφάλαιο 3 - Παραστατικά Πωλήσεων
• Άρθρο 8: Τιμολόγιο πώλησης
• Άρθρο 9: Περιεχόμενο τιμολογίου
• Άρθρο 10: Απλοποιημένο και συγκεντρωτικό τιμολόγιο
• Άρθρο 11: Χρόνος έκδοσης τιμολογίου
• Άρθρο 12: Εκδιδόμενα στοιχεία για λιανική πώληση αγαθών ή υπηρεσιών
• Άρθρο 13: Χρόνος έκδοσης στοιχείων λιανικής πώλησης
• Άρθρο 14: Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο
• Άρθρο 15: Αυθεντικότητα τιμολογίου

Δ΄ Ενότητα - Δηλώσεις ΦΠΑ - Prorata - Μέθοδοι συμφωνίας με τα βιβλία
• A4.1.31 Υποκείμενοι και απαλλασσόμενοι από το ΦΠΑ
• A4.1.32 Προσωρινή Δήλωση ΦΠΑ για Απλογραφικά Βιβλία - Κάθε Τρίμηνο
• A4.1.33 Συμπλήρωση όλων των εντύπων ΦΠΑ (Φ2, Φ3, Φ4, Φ5)
• A4.1.34 Ειδικές περιπτώσεις ΦΠΑ για Απλογραφικά Βιβλία
• A4.1.35 Άρθρο 39. Ειδικό καθεστώς μικρών Επιχειρήσεων (απαλλαγή κάτω από 10.000)
• Α4.1.36 Ενδοκοινοτικές συναλλαγές Γ' Χωρών άρθρου 11 νόμου ΦΠΑ
• A4.1.37 Παρουσίαση - Συμπλήρωση δηλώσεων INTRASTAT - Πίνακας LISTING
• A4.1.38 Διαδικασία pro-rata - Διακανονισμός ΦΠΑ παγίων
• A4.1.39 Ειδικά Καθεστώτα - ΦΠΑ αγροτών
• A4.1.40 Πρόστιμα και προσαυξήσεις του ΦΠΑ
• Α4.1.41 Ποινικές κυρώσεις
• Α4.1.42 Αναλυτική παρουσίαση βήμα-βήμα - Πως ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ
• Α4.1.43 Βασικές γνώσεις που πρέπει να γνωρίζει ο λογιστής για τη λειτουργία τους
• Α4.1.44 Παραδείγματα διαφόρων περιπτώσεων με απλά κατανοητά παραδείγματα

Ε΄ Ενότητα - Εργασίες Τέλους Περιόδου
Δηλώσεις Νομικών & Φυσικών Προσώπων
Εργασίες Τέλους Χρήσης: Με την καθοδήγηση του έμπειρου καθηγητή σας θα προβείτε σε όλες τις απαραίτητες λογιστικές & φορολογικές συμφωνίες και ελέγχους των βιβλίων σας, έτσι ώστε να συμπληρωθούν όλα τα φορολογικά έντυπα σωστά με τη δέουσα επιμέλεια και προσοχή. 

Αναλυτικότερα:
• Α4.1.45 Φορολογία των εταιρειών με Απλογραφικά Βιβλία Β' Κατηγορίας
• Α4.1.46 Λογιστικά Κέρδη βιβλίων
• Α4.1.47 Φορολογική Αναμόρφωση, Εκπιπτόμενες & μη Δαπάνες
• A4.1.48 Συντελεστές Φορολόγησης για τον κάθε τύπο εταιρείας
• Α4.1.49 Συμπλήρωση δηλώσεων Ο.Ε. - Ε.Ε, έντυπα (ΕΝ, Ε3, Ε2, Ε9)
• Α4.1.50 Συμπλήρωση δηλώσεων ατομικών επιχειρήσεων - Ελεύθερων Επαγγελματιών (Ε1, Ε3, Ε2, Ε9)
• Α4.1.51 Αναμόρφωση αποτελεσμάτων άρθρ.23 Ν.4172/2013
• Α4.1.52 Φορολογική Τήρηση Αποθήκης σύμφωνα με τα νέα ΕΛΠ από 1/1/2015
• Α4.1.53 Εκτεταμένα παραδείγματα καθώς και χορήγηση προγράμματος Excel
Κεφάλαιο 4 -Αρχές Σύνταξης Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
• Άρθρο 16: Ορισμός των χρηματοοικονομικών καταστάσεων
• Άρθρο 17: Γενικές αρχές σύνταξης των χρηματοοικονομικών καταστάσεων
Κεφάλαιο 5 - Κανόνες Επιμέτρησης
• Άρθρο 18: Ενσώματα και Άυλα πάγια περιουσιακά στοιχεία
• Άρθρο 19: Χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία
• Άρθρο 20: Επιμέτρηση αποθεμάτων και υπηρεσιών
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
Δηλώσεις Φυσικών Προσώπων
• Αναλυτική Παρουσίαση δηλώσεων Φυσικών Προσώπων Ε1, Ε2, Ε9, ΕΝ.Φ.Ι.Α
• Ισχύοντα Τεκμήρια - Τεχνική Κάλυψη τους
• Ενημερωμένο με όλες τις πρόσφατες αλλαγές που έγιναν με τον Ν.4172/2013 ΦΕΚ Α' 167/23-7-2013, καθώς και τις αλλαγές από 01-01-2017
• Αναλυτικά παραδείγματα συμπλήρωσης όλων των περιπτώσεων
• Λεπτομερή ανάλυση του Εντύπου Ε1 του κάθε κωδικού, Πίνακες 1 έως 10
• Με πραγματικά παραστατικά

Ζ΄ Ενότητα - Προώθηση - Μάρκετινγκ Λογιστικού Γραφείου
• Προώθηση λογιστικού γραφείου
• Μέθοδοι Προσέλκυσης νέων πελατών
• Τοποθεσία λογιστικού Γραφείου
• Κοστολόγηση Λογιστικών & Φοροτεχνικών Υπηρεσιών
• Ο αναγκαίος πρώτος εξοπλισμός
• Τι προγράμματα πρέπει να επιλεγούν και γιατί
• Μέθοδοι και Τεχνικές Οργάνωσης ενός λογιστικού γραφείου
• Βασικές Αρχές στελέχωσής του - Διαδικασίες HRM

Πραγματικά παραδείγματα με συμπλήρωση: όλων των φορολογικών – λοιπών εντύπων από την ίδρυση έως τη δήλωση διαφόρων μορφών εταιρειών (ταξί, γιατροί, δικηγόροι, έμποροι, εμπορικών-βιοτεχνικών επιχειρήσεων, ελευθέρων επαγγελματιών κ.λ.π).

Τα προγράμματα που διδάσκονται και χορηγούνται στον κάθε σπουδαστή μας, στο συγκεκριμένο σεμινάριο είναι:
1. Εxtra της EpsilonNet - Εσόδων/Εξόδων
2. DataCommunication - Έσοδα/Έξοδα
3. TaxSystem της EpsilonNet - Διαχείριση δηλώσεων(άνευ χορήγησης)
4. Union - Έσοδα/Έξοδα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 2 μήνες 78 ώρες

Αρχική Τιμή Σεμιναρίου:…………………..700,00 €
Νέα τελική Τιμή:………………………………600,00 €, Συνολικές ώρες σεμιναρίου 78 ώρες
Τιμή για φοιτητές και ανέργους:………490,00 €

* Ευκολίες πληρωμής, με δόσεις στο Κέντρο μας. Έως &6 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

Το Power-Tax-Training είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 1 από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) του Υπουργείου Παιδείας.

Πλήρως επικαιροποιημένο με όλες τις αλλαγές που έχουν επέλθει έως και το νόμο 4172/2013 και θα συμπεριλάβει στην ύλη του και όλους τους λογιστικούς ή φορολογικούς νόμους που θα ψηφιστούν έως και τον Ιούνιο του 2017.
Δικαίωμα παρακολούθησης του συγκεκριμένου σεμιναρίου εφ’ όρου καριέρας. Σε όλους τους σπουδαστές μας που έχουν παρακολουθήσει το συγκεκριμένο σεμινάριο δίνεται η δυνατότητα να το παρακολουθήσουν για μια φορά ακόμα ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.
• Kαθηγητές με πολυετή εμπειρία.
• Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό: 14 φυλλάδια, περίπου 800 σελίδων, πλήρως ενημερωμένο με όλες τις τελευταίες αλλαγές.
• Τμήματα ολιγομελή με προσωπικόυπολογιστή για τον κάθε σπουδαστή.
Βεβαίωση σπουδών σύμφωνα με την άδεια λειτουργίας μας από τον ΕΟΠΠΕΠ - Υπουργείο Παιδείας (Α/21666-ΦΕΚ.3145/27.11.2012).
• Τα σεμινάρια είναι επιδοτούμενα 100%. ΛΑΕΚ 0,24% του ΟΑΕΔ.
• Όλα τα σεμινάρια διατίθενται και μέσω e-learning σε όλη την Ελλάδα.



Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο