AQS - Εκπαίδευση Executive / Personal Assistants - Θεσσαλονίκη

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Advanced Quality Services Ltd
Υπεύθυνος/η :
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΖΗΛΗ
Διεύθυνση :
Τυρνάβου & Σαρανταπόρου 1Α
Πόλη :
Αγιος Στέφανος
Phone :
2106216997-8
Θέμα
Διοίκησης γενικά θέματα
Τίτλος
Εναρξη
13, Φεβ 2018
Λήξη
14, Φεβ 2018
Εισηγητές
Τίτλος
Εκπαίδευση Executive / Personal Assistants - Θεσσαλονίκη

Η σύγχρονη Executive / Personal Assistant είναι ένα πολύτιμο Στέλεχος για κάθε Οργανισμό ανεξαρτήτως δραστηριότητας και απαιτείται να έχει πολυδιάστατα Χαρακτηριστικά και Δεξιότητες ούτως ώστε να επιτελέσει τις Αρμοδιότητές της με επαγγελματισμό και ποιότητα.


Είναι καθοριστικός ο ρόλος της στην δημιουργία ενός Εργασιακού περιβάλλοντος υψηλής Ποιότητας, που αποτυπώνεται στην αισθητική του Γραφείου, στην αποτελεσματική επικοινωνία, στη σωστή ιεράρχηση Προτεραιοτήτων, στον Προγραμματισμό Εργασιών, στην επιτυχημένη Διαχείριση μικρών καθημερινών Κρίσεων – Συγκρούσεων, στη λεπτή όσο και αποτελεσματική Διαχείριση «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο Γραφείο της Διεύθυνσης, στην κατάλληλη διαμόρφωση της αμφίδρομης Επικοινωνίας με τον Προϊστάμενο, που διαμορφώνει υψηλή Παραγωγικότητα και στους δύο.


Στο σεμινάριο αυτό μέσα από διαδραστικές Ασκήσεις και role playing εμπεδώνονται τεχνικές και τρόποι Διαχείρισης για πλήθος καταστάσεων που αντιμετωπίζει καθημερινά η Executive Assistant, ενώ παρουσιάζεται και ένα πρωτοποριακό paperless Σύστημα Διαχείρισης της Καθημερινότητας, δηλαδή όλων των εισερχόμενων πληροφοριών, ενεργειών και εκκρεμοτήτων που απογειώνει την Παραγωγικότητα της Executive / Personal Assistant και του Γραφείου.


Επιπλέον, στο σεμινάριο παρουσιάζονται όλα τα σύγχρονα Εργαλεία και Εφαρμογές με τη βοήθεια των οποίων θα εμπλουτίσει τις γνώσεις της υποστηρίζοντας αρτιότερα τον ή τους Προϊσταμένους της.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ          

Σε ποιους απευθύνεται
  • Σε Γραμματείς / Assistants της Γενικής Διεύθυνσης και των υπολοίπων Διευθύνσεων.

  • Σε όλα τα υποστηρικτικά Στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών

  • Με δεδομένο ότι η μη Αποδοτική Λειτουργία του Γραφείου δεν επηρεάζει μόνο την Γραμματεία, αλλά και όλους όσους υποστηρίζονται από το Γραφείο, το σεμινάριο αυτό είναι κατ΄ ουσίαν απαραίτητο σε όλα τα Στελέχη.

Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες
  • Θα αντιληφθούν σε μεγάλο βαθμό τον σημαντικό ρόλο της Executive / Personal Assistant

  • Θα εξασκηθούν στις Μεθόδους καλύτερης Διαχείρισης Χρόνου με Εργαλεία και Ασκήσεις

  • Θα ασκηθούν πάνω σε μεθόδους προγραμματισμού Εργασιών

  • Θα εξοικειωθούν με τις Πρακτικές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας

  • Θα ασκηθούν στη Δομημένη Επίλυση Προβλημάτων

  • Θα γνωρίσουν τρόπους ευρύτερης αξιοποίησης των Εφαρμογών Γραφείου

  • Θα εξοικειωθούν με την αποτελεσματική Πρακτική Διαχείρισης Συγκρούσεων

  • Θα μπορούν να υποστηρίξουν πιο αποτελεσματικά τον Προϊστάμενό τους

Ενότητες Σεμιναρίου

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

  • Ο ρόλος της σύγχρονης Executive / Personal Assistant

  • Απαιτούμενες Γνώσεις και Δεξιότητες


2. Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ

  • Οι «ληστές» του χρόνου και τρόποι αντιμετώπισής τους

  • Οι κακές συνήθειες και πως τις ξεπερνάμε

  • Διαχείριση Εισερχόμενων – το σημείο απόφασης Καθορισμός Προτεραιοτήτων και προθεσμιών διεκπεραίωσης

  • Χρήση ειδικών Εργαλείων και Εφαρμογών, που μας ενημερώνουν τι οφείλουμε και τι μας οφείλουν

  • Αναφορές και Δείκτες για την παρακολούθηση της Αποδοτικότητας του Γραφείου

  • Αποτελεσματική επίλυση Προβλημάτων

  • Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing


3. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ

  • Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο

  • Ο τρόπος που η Executive / Personal Assistant δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο

  • Η Διαχείριση συσκέψεων και συνεδριάσεων

  • Η Παρακολούθηση (follow up) αποφάσεων Διοίκησης

  • Οργανωμένη Διαχείριση των προτεραιοτήτων της Διεύθυνσης ώστε να υλοποιούνται έγκαιρα τα επείγοντα, αλλά και τα Σημαντικά μη Επείγοντα

  • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το Εργασιακό κλίμα


4. ΓΡΑΦΕΙΟ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

  • Paperless Office και μέθοδοι βελτίωσης Λειτουργίας Γραφείου

  • Κοινή χρήση πληροφοριών και διάχυση γνώσης

  • Διαθεσιμότητα Γραφείου από οπουδήποτε – Online Office

  • Εργαλεία Διαχείρισης Εργασιών

  • Scanners και αναγνώριση κειμένου (OCR)

  • Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή

  • Χρήση Μηχανών Αναζήτησης

  • Αποθήκευση και μεταφορά Αρχείων στο Cloud

  • Τηλεδιασκέψεις

  • Σύγχρονα συστήματα Backup

  • Ασφάλεια και Διαχείριση ευαίσθητων Δεδομένων στο χώρο του Γραφείου

  • Συμβουλές βελτιστοποίησης χρήσης Word, Excel, PowerPoint

  • Πρακτικές Ασκήσεις


5. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Αρχές της Επικοινωνίας

  • Λεκτική Επικοινωνία

  • Εξωλεκτική Επικοινωνία (Η γλώσσα του σώματος)

  • Παραλεκτική Επικοινωνία

  • Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της άμεσης (πρόσωπο με πρόσωπο) Επικοινωνίας

  • Η βελτίωση της ενδοεταιρικής Επικοινωνίας

  • Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής Επικοινωνίας

  • Λάθη προς αποφυγή – απαγορευμένες φράσεις

  • «Δύσκολες» περιπτώσεις και χειρισμός (Αντιρρήσεις, Διαμαρτυρίες και Παράπονα)

  • Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing

Εισηγητές Σεμιναρίου
ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων​, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε πλήθος Έργων Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, ​Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων​ Διαχείρισης​, ιδιαιτέρως του ISO 27001:2013. Επίσης, διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στα παραπάνω αντικείμενα​. Επίσης, διαθέτει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, σε Οργάνωση Γραφείου και Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.
ΙΤ Manager, με 25ετή εμπειρία στον Σχεδιασμό και Εφαρμογή Συστημάτων Πληροφορικής με έμφαση στο IT Security και στη Προστασία των Δεδομένων. Υπεύθυνος για την υποστήριξη της Μηχανογραφικής Υποδομής της AQS, καθώς και για την οργάνωση της AQS σε θέματα IT. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία. Πιστοποιημένος Data Protection Officer (DPO).
Μηχ/γος-Ηλ/γος ΕΜΠ, Industrial Eng. MSc., C.I.T., UK , τ.Δ/νων Σύμβουλος μεγάλης Βιομηχανικής Επιχείρησης, με μακρά και ευρέως φάσματος εμπειρία σε Οργάνωση / Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων και επιχειρησιακή εκπαίδευση (σεμινάρια-workshop). Έχει πραγματοποιήσει ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα Οργάνωσης Επιχειρήσεων και έχει πολυετή επαγγελματική δραστηριότητα ως Σύμβουλος – Μελετητής Επιχειρήσεων, Διευθυντής Έργων και Σύμβουλος Οργάνωσης - Εκπαίδευσης, με μεγάλη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών Στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, καθώς και σε τεχνικές ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους.

Χρόνος - Τοποθεσία Διεξαγωγής
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 13-02-2018 έως 14-02-2018

Ώρες Διεξαγωγής: 09:30 - 17:00

Πόλη Διεξαγωγής: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τοποθεσία Διεξαγωγής: Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace
Περιγραφή Υλικού

  • Εγχειρίδιο σεμιναρίου

  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή

  • Εφαρμογές σε Excel για Event Management, Λειτουργία Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλου, Προγραμματισμό Εργασιών και Διαχείριση Έργων

  • Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας

Επιδότηση Σεμιναρίου
Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. 

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 06-02-2018 

Ακολουθήστε το link για να βρείτε οδηγίες για τον ΟΑΕΔ και να υπολογίσετε το ποσό επιδότησης που αντιστοιχεί στην εταιρία σας
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο