ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υπεύθυνος/η :
ΣΩΤΗΡΑΚΗ ΧΡΥΣΑ
Διεύθυνση :
Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 19
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ - 11743
Phone :
2106147341
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
23, Ιαν 2018
Λήξη
23, Ιαν 2018
Εισηγητές
Τίτλος

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη


ΠΟΤΕ: ΤΡΙΤΗ 23/01/2018 (15:30-21:30) – 6 ώρες

ΠΟΥ: Συνεδριακός χώρος στην Αθήνα (εξυπηρετεί Μετρό - στάση Ακρόπολης)

Με Εισηγητή τον κ. Κωνσταντακόπουλο Ανδρέα

 

Απευθύνεται σε:

• Ελεύθερους Επαγγελματίες

(Δικηγόρους, Ασφαλιστές, Γιατρούς, Πωλητές, Μεσίτες, Συμβούλους επιχειρήσεων, Λογιστές κτλ)

• Στελέχη Επιχειρήσεων και

• Όσους επιθυμούν να αποκτήσουν και να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας

 

Σκοπός προγράμματος:

• Τι νοιώθουμε και δεν φροντίζουμε να το πούμε;

• Τι θέλουμε να πούμε και δεν τολμούμε;

• Η πίστη μας ότι επικοινωνούμε κατά κύριο λόγο λεκτικά είναι σχετικά αληθής και σε ποσοστό μόνο 7% της επικοινωνίας μας.

• Το σώμα μας στέλνει διαρκώς μηνύματα για τα παραπάνω "ανείπωτα", που δημιουργούν πολύ περισσότερα συναισθήματα και αντιδράσεις απ’ ότι τα λόγια. Η γλώσσα του σώματος, που λειτουργεί σχεδόν αντανακλαστικά και όλοι μας την χρησιμοποιούμε καθημερινά, “ακτινογραφεί” τις σκέψεις του καθενός μας και αποκαλύπτει τα πάντα !!!

• Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να μάθουμε να παρατηρούμε, να εντοπίζουμε και να αποκωδικοποιούμε σωστά τις ασυναίσθητες κινήσεις του σώματος.

 

Το Διαδραστικό αυτό πρόγραμμα θα δώσει στους συμμετέχοντες μέσω βιωματικών μεθόδων τη δυνατότητα να ‘’διαβάζουν’’ τη γλώσσα του σώματος στο επαγγελματικό και προσωπικό τους περιβάλλον και να αντιδρούν κατάλληλα.

 

Θεματολογία Προγράμματος:

• Ποιοι είναι οι λόγοι που κάνουν τους ανθρώπους να παραπονούνται;

• Η ικανοποίηση των αναγκών και ο Abraham Maslow.

• Τα επίπεδα ικανοποίησης και η σημαντικότητα της διαφοροποίησής τους

• Η θετική δυναμική των παραπόνων

• Τι πελάτες θέλουμε;

• Τι αντιλαμβάνονται οι άλλοι και τι εμείς;

• Ο τρόπος σκέψης και ο επηρεασμός της ψυχολογίας μας – Ο αέναος κύκλος.

• Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας του “πελάτη”;

• Τα δομικά στοιχεία της επικοινωνίας.

• Η αποτελεσματική επικοινωνία και οι αρχές που την διέπουν.

• Τι εμποδίζει την επικοινωνία;

• Επικοινωνείς ως “τσακάλι” ή ως “καμηλοπάρδαλη”; Ποιες οι συνέπειες;

• Έχουμε τη ικανότητα να “ακούμε” τους ανθρώπους και να αποκωδικοποιούμε το μήνυμά τους; Η δεξιότητα της ενεργούς ακρόασης.

• Τι μας εμποδίζει να ακούμε αποτελεσματικά;

• Στρατηγικές για βελτίωση της ικανότητας ακρόασης.

• Τεχνικές για να ακούμε αποτελεσματικά.

• Η ανατροφοδότηση ως εργαλείο σωστής διαχείρισης των πελατών


Κλειστή ολιγομελή ομάδα για Ενεργή συμμετοχή στα παιχνίδια ρόλων του προγράμματος.


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΔΩ:

 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 - 6147341

Fax: 211-4110533 

Email: xsotiraki@euepixeirein.gr

Site: www.euepixeirein.gr

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο