Ευεπιχειρείν: ΕΞΑΓΩΓΕΣ – ΠΩΛΗΣΕΙΣ Αγροτικών Προϊόντων από το Α έως το Ω

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υπεύθυνος/η :
ΣΩΤΗΡΑΚΗ ΧΡΥΣΑ
Διεύθυνση :
Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 19
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ - 11743
Phone :
2106147341
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
10, Ιουλ 2017
Λήξη
10, Ιουλ 2017
Εισηγητές
Τίτλος

ΕΞΑΓΩΓΕΣ – ΠΩΛΗΣΕΙΣ Αγροτικών Προϊόντων από το Α έως το Ω

 

Για τον μικρό & μεσαίο Αγρότη – Παραγωγό – Επιχειρηματία

 

Πόσο έτοιμοι είστε να Εξάγετε;

Σχεδιάστε τις Εξαγωγές σας και δράστε Επιχειρηματικά!!!

Όταν σκεφτόμαστε ΕΞΑΓΩΓΕΣ, το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση και έπειτα ο υπόλοιπος ανεπτυγμένος δυτικός κόσμος.

Ίσως όχι άδικα, καθώς λόγω νομοθεσίας, απόστασης, φορολογίας και εξοικείωσης είναι η πιο εύκολη και προφανής κίνηση

 

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: 

•           Αγρότες (κατ΄ επάγγελμα)

•           Ομάδες Παραγωγών, Clusters, Αγροτικούς Συνεταιρισμούς, ΚΟΙΝΣΕΠ

•           Επιχειρηματίες του πρωτογενούς τομέα

•           Λογιστές /  Συμβούλους αγροτών

•           Στελέχη Αγροδιατροφικών Επιχειρήσεων

•           Ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές αγροτικών εκτάσεων που επιθυμούν να ασχοληθούν με την παραγωγή και τυποποίηση αγροτικών προϊόντων     

•           Κατοίκους αστικών & περιαστικών περιοχών που επιζητούν την επιστροφή τους στο φυσικό περιβάλλον σε συνδυασμό με παράλληλη έναρξη επαγγελματικής δραστηριότητας στον πρωτογενή τομέα

•           Ανέργους που στοχεύουν στην επαγγελματική τους επαναδραστηριοποίηση διαμέσου της αγροτικής επιχειρηματικότητας

•           Γεωπόνους

•           Φοιτητές

 

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 

Ο Πρωτογενής τομέας είναι αποδεδειγμένα ένας από τους σημαντικότερους της ελληνικής οικονομίας.

Η χώρα μας με το εξαιρετικό μικροκλίμα που διαθέτει, παράγει ποιοτικά αγροτικά προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας.

Στα 20 πιο αναγνωρίσιμα και εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα, τα 7 είναι αγροτικά.

• Η τυποποίηση και η μεταποίηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων είναι περισσότερο από ποτέ άλλοτε επιβεβλημένη, εξαιτίας της οικονομικής κρίσεως της χώρας και της μειωμένης εσωτερικής αγοραστικής δυνατότητας.

• Απαραίτητη όμως προϋπόθεση επιτυχίας για όλους τους ασχολούμενους (αγρότες, παραγωγούς, επιχειρηματίες, κτλ.) είναι η μεγιστοποίηση της δυνατότητας διάθεσης των αγροτικών τους προϊόντων στις διεθνείς αγορές, από τις οποίες μπορούν να αποκομίσουν σημαντικά οικονομικά οφέλη αλλά και να οικοδομήσουν με την πάροδο του χρόνου ισχυρό brand name για τις επιχειρήσεις τους.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η παροχή ολοκληρωμένης και έγκυρης ενημέρωσης και επιμόρφωσης για τις τάσεις, τα στοιχεία και τις ιδιαιτερότητες της διεθνοποιημένης πλέον αγοράς αγροτικών προϊόντων.

• Οι συμμετέχοντες θα λάβουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να μπορούν να σχεδιάζουν και να υλοποιούν μόνοι τους, Βήμα-Βήμα, το Εξαγωγικό Πλάνο για την επιτυχημένη τοποθέτηση των αγροτικών προϊόντων τους στις αγορές του εξωτερικού.

 

ΠΟΤΕ:

ΠΟΥ:

ΔΕΥΤΕΡΑ 10/07/2017 (16:00-22:00)

– Διάρκεια 6 ώρες

Acropolis Hill Hotel, Μουσών 7, Φιλοπάππου – Αθήνα (κοντά σε Μετρό –στάση ΦΙΞ)

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:

κ. Σπηλιόπουλος Νεκτάριος,

Εξειδικευμένος Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, με μεγάλη εμπειρία στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση σεμιναρίων & εκπαιδευτικών προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας και Εξαγωγών του Αγροδιατροφικού τομέα.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • Γιατί να εξάγω τα αγροτικά προϊόντα μου;
  • Πόσο έτοιμος είμαι να τα εξάγω;
  • Αξιολόγηση της "εξαγωγικής ετοιμότητας"  μου με την χρήση ειδικού ερωτηματολογίου
  • Οδηγός προετοιμασίας της επιχείρησής μου για την έναρξη της εξαγωγικής μου δραστηριότητας
  • Πως επιλέγω τις διεθνείς αγορές που θα τοποθετήσω  τα προϊόντα μου;
  • Βήμα-βήμα η εξαγωγική διαδικασία από το χωράφι ... και μέχρι το ράφι των αγορών του εξωτερικού
  • Πως παρουσιάζω με επιτυχία την επιχείρησή μου  και τα προϊόντα της; Υπόδειγμα παρουσίασης προϊοντικού προφίλ (Product Profile)
  • Ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι εξαγωγικοί εμπορικοί όροι (Incoterms) και γιατί θα πρέπει να τους γνωρίζω;
  • Πως επιλέγω με επιτυχία τα σημεία διάθεσης-πώλησης & τα κανάλια διανομής των προϊόντων μου σε κάθε χώρα;
  • Ποιοι παράγοντες με οδηγούν στην επιλογή τους;
  • Ποια ενδιάμεσα στάδια υπάρχουν μεταξύ της τιμής εξαγωγής και της λιανικής τιμής πώλησης των προϊόντων μου σε κάθε χώρα;
  • Πως μπορώ να διασφαλίσω στον μέγιστο δυνατό βαθμό τις πληρωμές μου από την πώληση των προϊόντων μου στο εξωτερικό;
  • Είναι απαραίτητη η σύναψη ιδιωτικών συμφωνητικών για την πώληση των προϊόντων μου στο εξωτερικό και πως αυτά με εξασφαλίζουν έναντι πάσης φύσεως κινδύνων;
  • Οικονομικοί τρόποι επιτυχούς προβολής & προώθησης των προϊόντων μου - Αναλυτικά παραδείγματα
  • Η σπουδαιότητα του Marketing & του Branding στις εξαγωγές αγροτικών προϊόντων στο εξωτερικό
  • Επιχειρηματικό Πρωτόκολλο (Business Etiquette) στις Εξαγωγές

Βασικοί τύποι υποψηφίων Πελατών του εξωτερικού

                        Τυπικά Χαρακτηριστικά & Γνωρίσματα

                        Διαπραγματευτική Νοοτροπία & Τακτικές

                        Τρόποι Προσέγγισης & Επικοινωνίας

 

  • Συσκευασίες και Επικοινωνία αγροτικών προϊόντων σε διεθνές  επίπεδο
  • Παρουσίαση (Case Study) επιτυχημένης ελληνικής εταιρείας εξαγωγής ελαιολάδου
  • Ερωτήσεις - Συμπεράσματα

Και δράττε ΑΓΡΕπιχειρηματικά!

 

Επίλυση Ερωτημάτων:

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων που αφορούν τα άνω θέματα.

 

Παροχές:

• Ειδική τιμή για Ανέργους & Φοιτητές

• ή Στις 2 συμμετοχές + 3η Δωρεάν

• ή Early bird τιμή με έγκαιρη δήλωση-κατάθεση

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΔΩ:

ΕΞΑΓΩΓΕΣ – ΠΩΛΗΣΕΙΣ Αγροτικών Προϊόντων από το Α έως το Ω

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 - 6147341

Fax: 211-4110533 

Email: xsotiraki@euepixeirein.gr

Site: www.euepixeirein.gr

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο