ABPM - Εκπαίδευση του Αποθηκάριου

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Advanced Business Process Management
Υπεύθυνος/η :
Δημητριάδη Ζήλη
Διεύθυνση :
Σαρανταπόρου 1Α
Πόλη :
ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Phone :
2106215220
Θέμα
Αποθήκη - κοστολόγηση - Αναλυτική λογιστική
Τίτλος
Εναρξη
21, Μαρ 2017
Λήξη
21, Μαρ 2017
Εισηγητές
Τίτλος

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

Το σεμινάριο έχει στόχο να εκπαιδεύσει πρακτικά τους Αποθηκάριους, ώστε να εφαρμόζουν τους κανόνες λειτουργίας μιας σύγχρονης αποθήκης βελτιώνοντας τις διαδικασίες παραλαβής, τοποθέτησης, ετοιμασίας παραγγελιών, απογραφής, καθώς και ευπρεπισμού και ασφάλειας της αποθήκης. 
Η εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του χώρου, την παραγωγικότητα όλων των λειτουργιών, τη σωστή επικοινωνία με το λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια αποθεμάτων, την παραγωγικότητα, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των πελατών, με ταυτόχρονη μείωση του κόστους λειτουργίας. 

Με εργαλεία και ασκήσεις βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να καθορίσουν στόχους για συνεχή βελτίωση.

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη Αποθηκών και όλους όσους θέλουν να εξοικειωθούν με τη λειτουργία της σύγχρονης Αποθήκης.

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

  1. ΠΑΡΑΛΑΒΗ: Προγραμματισμός, Προετοιμασία χώρου, Επιλογή τρόπου δειγματοληψίας, Έλεγχος υλικού, Διαχείριση ελαττωματικών παραλαβών.
    CASE STUDY 1: Υπολογισμός Παραγωγικότητας στην παραλαβή
  2. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ: Καθορισμός γεωγραφικών θέσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών.
    CASE STUDY 2: Τοποθέτηση Υλικών με βάση δεδομένη κυκλοφοριακή ταχύτητα.
  3. ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ & ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: Επίλυση προβλημάτων Διαχείρισης Παραγγελιών, Διαχείριση Εκτάκτων Παραγγελιών, Επικοινωνία με το Credit Control, Καθορισμός ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας, Διαχείριση κατά ζώνες ή κατά τμήματα. Επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου ανά περίπτωση. 
    CASE STUDY 3: Επιλογή της κατάλληλης μεθόδου ετοιμασίας παραγγελιών.
  4. ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ: Προετοιμασία απογραφής και διαφοροποίηση της συχνότητας, ανάλογα με την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας που βελτιώνει την ταχύτητα, το κόστος και την ακρίβεια των απογραφών.
  5. Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Ασφάλεια κατά τη Διαχείριση των υλικών, Κανόνες Υγείας και Ασφάλειας για το προσωπικό με βάση την νομοθεσία, Σήματα, Εξοπλισμός και ατομικά μέτρα προστασίας. Ανάλυση κινδύνων και προστασία της Αποθήκης.
  6. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΥ: Ο Αποθηκάριος ως Manager πρώτης γραμμής, Υποκίνηση και Ανάπτυξη εργαζομένων, Επίλυση προβλημάτων, Επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.
  7. ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Πώς μετράται η Παραγωγικότητα ανθρώπων, Εξοπλισμού, Χώρου. Εργαλεία για την αυτόματη μέτρηση. Δείκτες Λειτουργικής Απόδοσης, Οικονομικοί Δείκτες, Προϋπολογισμός – Απολογισμός Αποτελεσμάτων Αποθήκης, Ολοκληρωμένα Συστήματα Αναφορών.
    CASE STUDY 4: Μέτρηση Παραγωγικότητας Αποθήκης
  8. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ LAYOUT ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Τεχνικά & Οικονομικά Κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου χώρου, Επιλογή κατάλληλου Layout και Υπολογισμοί των απαιτήσεων σε χώρους Παραλαβής, Αποθήκευσης, Χώρου Picking, Κενών Παλετών, Γραφείων κλπ. Συστήματα WMS, Συστήματα Bar Code και Συστήματα RFID.
    CASE STUDY 5: Μείωση Λαθών Παραγγελιών Πελατών
  9. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ: Ακρίβεια Αποθεμάτων, Μείωση Αποθέματος & Ελλείψεων, Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών, Εργαλεία-Πρακτικές. Πόσο επιβαρύνεται το προϊόν όσο παραμένει στην αποθήκη. 
    CASE STUDY 6: Καθορισμός άριστης ποσότητας Παραγγελίας, Σημείου Αναπαραγγελίας & Αποθέματος Ασφάλειας.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων, με μεγάλη εμπειρία σε θέματα βελτίωσης εφοδιαστικής αλυσίδας και Εκπαίδευσης & Consulting σε συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία Cattan Services Group.

Περιλαμβάνονται

  •  - Εγχειρίδιο «Εκπαίδευση Στελεχών Αποθήκης»
  •  - Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  - Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών
  •  - Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των υλικών
  •  - Εφαρμογή για τη Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  •  - Εργαλεία για τη Μέτρηση της παραγωγικότητας στην παραλαβή, στο picking και στη διανομή
  •  - Ολοκληρωμένο Σύστημα αναφορών λειτουργίας και οικονομικής απόδοσης αποθήκης
  •  - Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου
  • Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

    Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

  • Κόστος Συμμετοχής: 370 ευρώ

    Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%. Στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%.

    Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ.

  • Τηλέφωνο  210 6215 220

  • Email  [email protected]

  • Τόπος Υλοποίησης Σεμιναρίου  Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305-307, Θεσσαλονίκη

  • Υπεύθυνη Επικοινωνίας  Δημητριάδη Ζήλη

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο