Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ : VALUE-BASED MARKETING Στρατηγικές για Ανάπτυξη & Δημιουργία Αξίας

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Π.ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΙΑ Α.Ε.
Υπεύθυνος/η :
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Διεύθυνση :
ΛΕΝΟΡΜΑΝ 205
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ 104 42
Phone :
210 5198264
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
22, Ιαν 2018
Λήξη
22, Ιαν 2018
Εισηγητές
Τίτλος

VALUE-BASED MARKETING Στρατηγικές για Ανάπτυξη & Δημιουργία Αξίας

 

Εισηγητής:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ, CJBS. GMCA ,MBA Corporate Strategy & Finance, BA Economics. International Business, Strategic & Performance Management. Executive Advisor & Trainer


Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε Mid - to senior - level στελέχη marketing, πωλήσεων, operations, οικονομικής διεύθυνσης, συμβούλους, ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και γενικότερα σε όσους προσβλέπουν στην οργανική ανάπτυξη και βελτίωση της οικονομικής επίδοσης των επιχειρήσεών τους. To σεμινάριο θα είναι ωφέλιμο και σε μεταπτυχιακούς φοιτητές - ερευνητές που θέλουν να εντρυφήσουν στο χώρο του value management. 

Σκοπός σεμιναρίου:

Στη σημερινή εποχή οι επιχειρήσεις δεν ανταγωνίζονται μόνο για προσέλκυση πελατών αλλά και κεφαλαίων. Κατά συνέπεια, οι εκάστοτε προτεινόμενες επενδύσεις marketing χρειάζεται να δικαιολογούνται και με χρηματοοικονομικούς όρους. Στόχοι και σχέδια προσανατολισμένα στην αύξηση των πωλήσεων, της αναγνωρισιμότητας και του market share θα κριθούν βάσει της προστιθέμενης «οικονομικής αξίας» που τελικά παράγουν για τους επενδυτές.
Υπό αυτό το πρίσμα, χωρίς να ανατρέπει το υπάρχον γνωστικό πλαίσιο του marketing, το πρόγραμμα επαναπροσδιορίζει, ποσοτικοποιεί και αξιολογεί το σχεδιασμό και τη συνεισφορά των αναπτυξιακών στρατηγικών στη λογική και τα κριτήρια αποφάσεων του top-management.
Μέσα από πολλές πρακτικές εφαρμογές, συζήτηση και εμβάθυνση σε επιμέρους ενότητες, οι συμμετέχοντες θα:
• εξοικειωθούν με τη μέθοδο SVA, διαχωρίζοντας την έννοια της «αξίας» από αυτήν του «κέρδους»
• μπορούν να υπολογίζουν την συνεισφορά των στρατηγικών marketing σε οικονομικούς όρους και να επιλέγουν τις καλύτερες
• αναγνωρίσουν τους κρίσιμους οδηγούς αξίας (value drivers) βάσει των οποίων θα αξιολογούν και θα σχεδιάζουν την στρατηγική τοποθέτηση (strategic positioning) των επιχειρήσεών τους στην αγορά
• εκπαιδευτούν να χειρίζονται τα στοιχεία του marketing mix ως εργαλεία δημιουργίας αξίας για τους πελάτες τους και συνεπώς και για τους μετόχους 
• διακρίνουν την συμβολή των άυλων περιουσιακών στοιχείων (intangible assets) στη δημιουργία αξίας

 

 

 

 

 

 

 

Ενημερωθείτε αναλυτικά για το περιεχόμενο του σεμιναρίου κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: Αναλυτική Θεματολογία Σεμιναρίου


Κόστος Συμμετοχής: 180€ 
Για τους συνδρομητές της Ναυτεμπορικής παρέχεται έκπτωση 40% ενώ για φοιτητές κι ανέργους 50%. Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η έκπτωση των συνδρομητών παρέχεται ακόμα και σε ιδιώτες που εργάζονται σε εταιρεία – συνδρομητή ωστόσο επιθυμούν να συμμετέχουν στο σεμινάριο ιδιωτικά.

Δήλωση Συμμετοχής

 

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο