Ευεπιχειρείν: Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υπεύθυνος/η :
ΣΩΤΗΡΑΚΗ ΧΡΥΣΑ
Διεύθυνση :
Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 19
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ - 11743
Phone :
2106147341
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
13, Δεκ 2016
Λήξη
13, Δεκ 2016
Εισηγητές
Τίτλος

Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη 

6ωρο Εργαστήριο (workshop)

 

 

Εισηγητής:  Κωνσταντακόπουλος Ανδρέας

Eισηγητής - Εκπαιδευτής σε φορείς και επιχειρήσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Εισηγητής στο πρόγραμμα κατάρτισης "Diploma In Negotiation" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και εκπαιδευτής στο Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α).

Πρόεδρος Δ.Σ. Ένωσης Διαπραγματευτών Ελλάδος. Με εξειδίκευση στο αντικείμενο “Διαπραγματεύσεις Κρίσεων”, έχει εκπαιδευθεί από τη New Scotland Yard και το FBI και έχει παρακολουθήσει με επιτυχία δύο προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου της Ιατρικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην “Προαγωγή Ψυχικής Υγείας” και στην “Ανάπτυξη Ψυχοκοινωνικών Δεξιοτήτων” και είναι απόφοιτος της Σχολής Εθνικής Άμυνας στις Στρατηγικές και Αμυντικές Σπουδές.

 

Ημερομηνία & ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:  

  • Τρίτη 13/12/2016 (16:00-22:00) - Διάρκεια: 6 ώρες

 

Απευθύνεται σε:  

  • Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
  • Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
  • Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες
  • Νομικούς και Ιατρούς
  • Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών

 

Δείτε αναλυτικά εδώ….

 

Σκοπός και Οφέλη Σεμιναρίου:  

Σύμφωνα με τον Zig Ziglar

«Κάθε πώληση έχει πέντε εμπόδια: δεν υπάρχει ανάγκη, δεν υπάρχουν λεφτά, δεν υπάρχει βιασύνη, δεν υπάρχει επιθυμία, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη»

Όλα, όμως, είναι θέμα αντίληψης….

«Όταν όλα φαίνονται να είναι εναντίον σου,

θυμήσου ότι το αεροπλάνο απογειώνεται κόντρα στον άνεμο…»

…έτσι και οι πωλήσεις:

1ον έχουν τη δική τους ψυχολογία και οφείλουμε να δώσουμε την απαιτούμενη προσοχή

2ον έχουν ένα «μυστικό», όπου για τις περισσότερες πωλήσεις είναι τόσο απλό = να κατανοήσουμε ακριβώς τι θέλει ο πελάτης και τι περιμένει από την/το υπηρεσία/προϊόν μας και

3ον να ικανοποιήσουμε τη βασική ανάγκη του πελάτη. Η ανάγκη αυτή -κρεμασμένη στο λαιμό του σαν ταμπέλα- λέει : «Κάνε με να νιώσω σημαντικός»


Διαδραστικό 6ωρο Εργαστήριο (workshop)

Μέσω του οποίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να συνδέσουν

αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία τους με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων

λαμβάνοντας υπόψη και

επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων

 

Δείτε αναλυτικά εδώ….

 

Θεματικές Ενότητες Σεμιναρίου:  

• Ποιοι λόγοι κάνουν τους ανθρώπους να παραπονούνται;

• Τι καταλαβαίνουν οι άλλοι και τι καταλαβαίνουμε εμείς;

• Τι νοιώθουν οι άλλοι και τι νοιώθουμε εμείς;

• Ο τρόπος σκέψης και ο επηρεασμός της ψυχολογίας μας – Ο αέναος κύκλος.

• Η ικανοποίηση των αναγκών και ο Abraham Maslow.

• Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας του “πελάτη”;

• Τα δομικά στοιχεία της επικοινωνίας.

• Αποτελεσματική επικοινωνία και οι αρχές που την διέπουν.

• Τι εμποδίζει την επικοινωνία;

• Επικοινωνείς ως “τσακάλι” ή ως “καμηλοπάρδαλη”; Ποιες οι συνέπειες;

• Έχουμε τη  ικανότητα να “ακούμε” τους ανθρώπους και να αποκωδικοποιούμε το μήνυμά τους; Η δεξιότητα της ενεργούς ακρόασης.

• Τι μας εμποδίζει να ακούμε αποτελεσματικά;

• Στρατηγικές για βελτίωση της ικανότητας ακρόασης.

• Τεχνικές για να ακούμε αποτελεσματικά.

 

Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα:  

  • Power Point
  • Case studies
  • Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
  • Παρουσίαση και συζήτηση
  • Παιχνίδια ρόλων

 

Παροχές & Πληροφορίες σεμιναρίου

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί:

  • Εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή Βιβλίου με σημειώσεις του Εισηγητή,
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης

 

Ημερομηνία & Ώρες  Σεμιναρίου:

  • Τρίτη 13/12/2016 (16:00-22:00) - Διάρκεια 6 ώρες

 

Τόπος διεξαγωγής:

Divani Palace Acropolis Hotel, Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη - Αθήνα (πλησίον σε Mετρό στάση Ακρόπολης)

Coffee break:

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου παρέχεται coffee break & light snack

 

Ευεπιχειρείν παροχή: στις 2 Συμμετοχές + 3η Δωρεάν

ΟΛΙΓΟΜΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ για καλύτερη παρακολούθηση των συμμετεχόντων και κάλυψη ερωτημάτων τους! Απαραίτητη έγκαιρη κράτηση θέσης/συμπλήρωση αίτησης συμμετοχής Online

Early bird offer-Ειδική τιμή με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής – κράτηση θέσης & κατάθεση

  • ΑΝΕΡΓΟΙ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Ειδική τιμή συμμετοχής

 

 

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%

Ληκτική ημέρα υποβολής μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24% έως τις 06/12/2016

• Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής για λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση

Ακολουθήστε το link εδώ για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την επιδότηση προγραμμάτων μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%

 

 

Πληροφορίες – Εγγραφές:

Υπεύθυνη επικοινωνίας: Χρύσα Σωτηράκη

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 - 6147341

Fax: 211-4110533 

Email: [email protected]

Site: www.euepixeirein.gr

 

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο