Epsilon Net Training Αθήνα: ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Epsilon Training, Αθήνα
Υπεύθυνος/η :
Μπίλλης Βαλάντης
Διεύθυνση :
Λ. Συγγρού 120 - Στάση Metro ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ - Έξοδος ΔΡΑΚΟΥ
Πόλη :
Αθήνα
Phone :
2115007000
Θέμα
Διοίκησης γενικά θέματα
Τίτλος
Εναρξη
21, Ιουν 2017
Λήξη
22, Ιουν 2017
Εισηγητές
Τίτλος
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ
•   Η δημιουργία υψηλού επιπέδου, γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών από τα στελέχη του τμήματος εισπράξεων.

•   Ο εμπλουτισμός των γνώσεων που ήδη προϋπάρχουν, μέσα από ένα κοινό «σύστημα» συμπεριφοράς και δεξιοτήτων, με έμφαση στους τομείς της αποτελεσματικής επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης με τους οφειλέτες, ιδιαίτερα κάτω από τις σημερινές συνθήκες.

•   Η δημιουργία και ανάπτυξη συνθηκών εξέλιξης σε ικανά στελέχη.

•   Η δημιουργία ομαδικού πνεύματος και η ανάπτυξη της δημιουργικότητας με στόχο την ταχύτερη διεκπεραίωση της είσπραξης.

Απευθύνεται:

•  Στελέχη τμήματος Είσπραξης Οφειλών

•  Οποιοδήποτε Στέλεχος εταιρείας εμπλέκεται στη διαδικασία εισπράξεων (πωλήσεις, λογιστήριο, πιστωτικός έλεγχος, διεύθυνση εταιρίας κλπ)

•   Σε ιδιοκτήτες και υπαλλήλους μικρών επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν προβλήματα είσπραξης οφειλών

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 1 ημέρα.

Συνολική διάρκεια: 8 ώρες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1η Ενότητα: Η Προετοιμασία

Η οργάνωση
Η στρατηγική
Η προετοιμασία    


2η Ενότητα: Η ΔΡΑΣΗ

Το άνοιγμα – η εισαγωγή
Η παρουσίαση
Η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων
Η διαπραγμάτευση
Η ικανοποίηση απαιτήσεων μέσω του τηλεφώνου
Η αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία
Η τηλεφωνική διεκδίκηση οφειλών μέσω τηλεφώνου

Α. Διάδραση μηνυμάτων και τηλεφωνική επικοινωνία
Β. Χρήσιμες συμβουλές για την τηλεφωνική συμπεριφορά
Γ. Συμπεριφερθείτε ως νικητής και νικήστε
Δ. Τα μικρά αλλά σπουδαία μυστικά της επιτυχίας
Ε. Τα στάδια της τηλεφωνικής διεκδίκησης
ΣΤ. Υποδείγματα προσεγγίσεων τηλεφωνικής επαφής
Η διαδικασία της πρώτης τηλεφωνικής επαφής
Η διαδικασία της δεύτερης τηλεφωνικής επαφής
Η σημασία της «γλώσσας» του σώματος  


3η Ενότητα: ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Η επικοινωνία
Η δημιουργική σκέψη
Η αντιμετώπιση του άγχους
Α. Η διαχείριση του χρόνου
Β. Θετική σκέψη – η αυτοπεποίθηση
Γ. Η χαλάρωση

4η Ενότητα: 

ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ S.O.S. ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ KEYS & STEPS


ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ BEST SELLER TΩN Γ.ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΙ Α. ΖΑΙΡΗ : « S.O.S. ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΩΡΑ! » 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Τηλ Επικοινωνίας: 211 500 7000 & 2310 9981700
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο