Epsilon Net Training Θεσσαλονίκη: ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Epsilon Training, Θεσσαλονίκη
Υπεύθυνος/η :
Μπίλλης Βαλάντης
Διεύθυνση :
17ης Νοεμβρίου 87 - Κων/τικα - Ζώνη EMO - Πυλαία
Πόλη :
Θεσσαλονίκη
Phone :
2310981700
Θέμα
Διοίκησης γενικά θέματα
Τίτλος
Εναρξη
10, Ιουλ 2017
Λήξη
11, Ιουλ 2017
Εισηγητές
Τίτλος

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ
•   Η δημιουργία υψηλού επιπέδου, γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών από τα στελέχη του τμήματος εισπράξεων.

•   Ο εμπλουτισμός των γνώσεων που ήδη προϋπάρχουν, μέσα από ένα κοινό «σύστημα» συμπεριφοράς και δεξιοτήτων, με έμφαση στους τομείς της αποτελεσματικής επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης με τους οφειλέτες, ιδιαίτερα κάτω από τις σημερινές συνθήκες.

•   Η δημιουργία και ανάπτυξη συνθηκών εξέλιξης σε ικανά στελέχη.

•   Η δημιουργία ομαδικού πνεύματος και η ανάπτυξη της δημιουργικότητας με στόχο την ταχύτερη διεκπεραίωση της είσπραξης.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 1 ημέρα.
Συνολική διάρκεια: 8 ώρες.

Απευθύνεται:

•  Στελέχη τμήματος Είσπραξης Οφειλών

•  Οποιοδήποτε Στέλεχος εταιρείας εμπλέκεται στη διαδικασία εισπράξεων (πωλήσεις, λογιστήριο, πιστωτικός έλεγχος, διεύθυνση εταιρίας κλπ)

•   Σε ιδιοκτήτες και υπαλλήλους μικρών επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν προβλήματα είσπραξης οφειλών

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1η Ενότητα: Η Προετοιμασία

Η οργάνωση
Η στρατηγική
Η προετοιμασία    


2η Ενότητα: Η ΔΡΑΣΗ

Το άνοιγμα – η εισαγωγή
Η παρουσίαση
Η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων
Η διαπραγμάτευση
Η ικανοποίηση απαιτήσεων μέσω του τηλεφώνου
Η αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία
Η τηλεφωνική διεκδίκηση οφειλών μέσω τηλεφώνου

Α. Διάδραση μηνυμάτων και τηλεφωνική επικοινωνία
Β. Χρήσιμες συμβουλές για την τηλεφωνική συμπεριφορά
Γ. Συμπεριφερθείτε ως νικητής και νικήστε
Δ. Τα μικρά αλλά σπουδαία μυστικά της επιτυχίας
Ε. Τα στάδια της τηλεφωνικής διεκδίκησης
ΣΤ. Υποδείγματα προσεγγίσεων τηλεφωνικής επαφής
Η διαδικασία της πρώτης τηλεφωνικής επαφής
Η διαδικασία της δεύτερης τηλεφωνικής επαφής
Η σημασία της «γλώσσας» του σώματος  


3η Ενότητα: ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Η επικοινωνία
Η δημιουργική σκέψη
Η αντιμετώπιση του άγχους
Α. Η διαχείριση του χρόνου
Β. Θετική σκέψη – η αυτοπεποίθηση
Γ. Η χαλάρωση

4η Ενότητα: 
ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ S.O.S. ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ KEYS & STEPS


ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ BEST SELLER TΩN Γ.ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΙ Α. ΖΑΙΡΗ : « S.O.S. ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΩΡΑ! » 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Τηλ Επικοινωνίας: 2310 981700 & 211 500 7000
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο