Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: ACADEMY IN EXCELLENT CUSTOMER SERVICE

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Π.ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΙΑ Α.Ε.
Υπεύθυνος/η :
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Διεύθυνση :
ΛΕΝΟΡΜΑΝ 205
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ 104 42
Phone :
210 5198264
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
21, Οκτ 2016
Λήξη
20, Δεκ 2016
Εισηγητές
Τίτλος
              

ACADEMY IN EXCELLENT CUSTOMER SERVICE

Εισηγητές: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΖΙΩΝΗΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΤΣΑΛΗΣ & ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ

Σε ποιούς απευθύνεται: H Ακαδημία του Excellent Customer Service έχει σχεδιαστεί για αυτούς που επιθυμούν να ενισχύσουν το πάθος τους για ανώτερα επίπεδα παροχής υπηρεσιών με επιδόσεις επαγγελματικού επιπέδου κι ειδικότερα σε customer service, operators, credit control, logistics, πωλητές λιανικής, εισπρακτικές εταιρείες, τηλεφωνικό κέντρο, τμήματα υποστήριξης και σε όσους γενικά ασχολούνται ή έρχονται σε επαφή με Πελάτες! Η ολοκληρωμένη κατανόηση των προσδοκιών του εκάστοτε στοχευόμενου κοινού καθώς και η υπέρβαση αυτών, είναι ένα από τα πιο περιζήτητα χαρακτηριστικά σε όλα τα επίπεδα των επιχειρήσεων σε παγκόσμια βάση. Ως εκ τούτου, η επιτυχημένη ολοκλήρωση της Ακαδημίας έχει την δυνατότητα να ανοίξει πολλές ευκαιρίες τόσο για αρχάριους όσο και για προχωρημένους σε κάθε βιομηχανία, είτε στον ιδιωτικό είτε στον δημόσιο τομέα.

Σκοπός προγράμματος: Κατά την διάρκεια της διεξαγωγής της Ακαδημίας, οι υποψήφιοι διερευνούν τα βασικά στοιχεία της παγκόσμιας κλάσης εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένων τόσο των ωφέλιμων επιδράσεων της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών όσο και τις επιβλαβείς συνέπειες της κακής εξυπηρέτησης. Οι απαραίτητες γνώσεις σχετικά με την κατανόηση και την παρουσίαση των αναγκών των πελατών συνδυάζονται με την καίριας σημασίας θεωρητική διδασκαλία σχετικά με την ανάπτυξη στρατηγικής εξυπηρέτησης πελατών συνδυασμένο με την ομαδική εκπαίδευση και καθοδήγηση. H Ακαδημία του Excellent Customer Service καλύπτει τομείς όπως:

·         αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων,

·         τη σημασία/ αξία των σχολίων (feedback) των πελατών

·         τη διαχείριση παραπόνων με αποτελεσματικό και ωφέλιμο τρόπο

Ενημερωθείτε αναλυτικά για το περιεχόμενο του προγράμματος κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: Θεματικές Ενότητες Προγράμματος

 

Πρόγραμμα σεμιναρίου:

ü  Παρασκευή 21/10/2016, 18:00-22:00

ü  Σάββατο 22/10/2016, 9:00-17:00

ü  Παρασκευή 11/11/2016, 18:00-22:00

ü  Σάββατο 12/11/2016, 9:00-17:00

ü  Τρίτη 15/11/2016, 18:00-22:00

ü  Παρασκευή 25/11/2016, 18:00-22:00

ü  Σάββατο 26/11/2016, 9:00-17:00

ü  Πέμπτη 1/12/2016, 18:00-22:00

ü  Πέμπτη 8/12/2016, 18:00-22:00

ü  Πέμπτη 15/12/2016, 18:00-22:00

ü  Δευτέρα 19/12/2016, 18:00-22:00

ü  Τρίτη 20/12/2016, 18:00-22:00

ΣΥΝΟΛΟ: 60 ώρες

 

Κόστος Συμμετοχής: 650,00€

Για τους συνδρομητές της εφημερίδας, φοιτητές & ανέργους: 550,00€

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η τιμή των συνδρομητών παρέχεται ακόμα και σε ιδιώτες που εργάζονται σε εταιρεία – συνδρομήτρια ωστόσο επιθυμούν να συμμετέχουν στο σεμινάριο ιδιωτικά.

Δήλωση Συμμετοχής
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο