Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: MASTERING EXPORT STRATEGY – Στόχευση & Ανάπτυξη Εξαγωγικών Αγορών

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Π.ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΙΑ Α.Ε.
Υπεύθυνος/η :
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Διεύθυνση :
ΛΕΝΟΡΜΑΝ 205
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ 104 42
Phone :
210 5198264
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
17, Νοε 2016
Λήξη
18, Νοε 2016
Εισηγητές
Τίτλος


 

MASTERING EXPORT STRATEGY – Στόχευση & Ανάπτυξη Εξαγωγικών Αγορών

 

Εισηγητής:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ, Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA in Corporate Strategy & Finance - και στο Cambridge Judge Business School – Deploying Strategy for Value Creation & Competitive Superiority, Strategic Performance Management, Organisational Innovation, Corporate Investment. Διαθέτει πολυετή διεθνή επαγγελματική προϋπηρεσία στους τομείς Sales, Marketing και International Business Development σε διεθνοποιημένες Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις σε περιβάλλοντα Β2Β, FMCG, B2C & EPC.  

 

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε στελέχη πωλήσεων & marketing που θα ασχοληθούν με τις εξαγωγές, συμβούλους και επιστήμονες που θέλουν να εξειδικευθούν με το διεθνές εμπόριο, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που βλέπουν ευκαιρίες στο εξωτερικό και καλούνται να υλοποιήσουν πλάνα ανάπτυξης ξεκινώντας από μηδενική βάση, χωρίς να έχουν την απαιτούμενη εμπειρία.
 

 Σκοπός σεμιναρίου:

Σήμερα που η εγχώρια αγορά συρρικνώνεται συνεχώς όλο και περισσότερο οι μοναδικές ευκαιρίες ανάπτυξης για τις ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται εκτός συνόρων. Η βιωσιμότητα και η ανθεκτικότητά τους συνδέεται άμεσα με την παραγωγή και διάθεση διεθνώς ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί έναν χρήσιμο και πρακτικό οδηγό για τον νέο εξαγωγέα. Τον προετοιμάζει για το δύσκολο διεθνές περιβάλλον παρουσιάζοντας με τρόπο συστηματικό και περιεκτικό το πλαίσιο, τις απαιτήσεις και αναγκαίες κατευθύνσεις του στρατηγικού εξαγωγικού σχεδιασμού.
Στο 1ο μέρος τον βοηθά να διακρίνει μεταξύ του «θέλω» και του «μπορώ». Παράλληλα του παρέχει τη σύγχρονη μεθοδολογία και τα εργαλεία διερεύνησης και στόχευσης αγορών με πραγματικές δυνατότητες.
Tο 2ο μέρος εστιάζει στην εφαρμογή ευέλικτων, market-specific στρατηγικών ανάπτυξης. Στο χτίσιμο δηλαδή μιας βιώσιμης ανταγωνιστικής θέσης σε «τοπικό» επίπεδο. Αποφάσεις για το εάν και πόσο πρέπει να προσαρμόσει το μείγμα marketing στις συνθήκες της «εκεί» αγοράς αναπόφευκτα κατέχουν κεντρική θέση στην προσπάθειά του αυτή κρίνοντας την επιτυχία της.
 

  Ενημερωθείτε αναλυτικά για το περιεχόμενο του σεμιναρίου κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: Αναλυτική Θεματολογία Σεμιναρίου

 Κόστος Συμμετοχής: 300
Για τους συνδρομητές της Ναυτεμπορικής παρέχεται έκπτωση 40% ενώ για φοιτητές κι ανέργους 50%. Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η έκπτωση των συνδρομητών παρέχεται ακόμα και σε ιδιώτες που εργάζονται σε εταιρεία – συνδρομητή ωστόσο επιθυμούν να συμμετέχουν στο σεμινάριο ιδιωτικά.

Δήλωση Συμμετοχής    

http://downloads2.naftemporiki.gr.edgesuite.net/misc/newsletter/seminars/spacer.gif

 

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο