Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: MASTERING EXPORT STRATEGY – ΣΤΟΧΕΥΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Π.ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΙΑ Α.Ε.
Υπεύθυνος/η :
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Διεύθυνση :
ΛΕΝΟΡΜΑΝ 205
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ 104 42
Phone :
210 5198264
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
16, Δεκ 2015
Λήξη
17, Δεκ 2015
Εισηγητές
Τίτλος

 

MASTERING EXPORT STRATEGY – ΣΤΟΧΕΥΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ

Εισηγητής: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ, Πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA in Corporate Strategy και στο Cambridge Judge Business School – Strategic Performance Management. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στους χώρους Sales, Marketing και International Business Development σε περιβάλλοντα FMCG, B2B & EPC, έχοντας εκτεταμένη δραστηριότητα σε έναν ευρύ αριθμό διεθνών αγορών.

Σε ποιούς απευθύνεται: Σε στελέχη πωλήσεων & marketing που θα ασχοληθούν με τις εξαγωγές, συμβούλους και επιστήμονες που θέλουν να εξειδικευθούν με το διεθνές εμπόριο, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που βλέπουν ευκαιρίες στο εξωτερικό και καλούνται να υλοποιήσουν πλάνα ανάπτυξης ξεκινώντας από μηδενική βάση, χωρίς να έχουν την απαιτούμενη εμπειρία.

Σκοπός σεμιναρίου: Σήμερα που η εγχώρια αγορά συρρικνώνεται συνεχώς όλο και περισσότερο οι μοναδικές ευκαιρίες ανάπτυξης για τις ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται εκτός συνόρων. Η βιωσιμότητα και η ανθεκτικότητά τους συνδέεται άμεσα με την παραγωγή και διάθεση διεθνώς ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί έναν χρήσιμο και πρακτικό οδηγό για τον νέο εξαγωγέα. Τον προετοιμάζει για το δύσκολο διεθνές περιβάλλον παρουσιάζοντας με τρόπο συστηματικό και περιεκτικό το πλαίσιο, τις απαιτήσεις και αναγκαίες κατευθύνσεις του στρατηγικού εξαγωγικού σχεδιασμού.
Στο 1ο μέρος τον βοηθά να διακρίνει μεταξύ του «θέλω» και του «μπορώ». Παράλληλα του παρέχει τη σύγχρονη μεθοδολογία και τα εργαλεία διερεύνησης και στόχευσης αγορών με πραγματικές δυνατότητες.
Tο 2ο μέρος του εστιάζει στην εφαρμογή ευέλικτων, market-specific στρατηγικών ανάπτυξης. Στο χτίσιμο δηλαδή μιας βιώσιμης ανταγωνιστικής θέσης σε «τοπικό» επίπεδο. Αποφάσεις για το εάν & πόσο πρέπει να προσαρμόσει το μείγμα marketing στις συνθήκες της «εκεί» αγοράς αναπόφευκτα κατέχουν κεντρική θέση στην προσπάθειά του αυτή κρίνοντας την επιτυχία της.

 

Ενημερωθείτε αναλυτικά για το περιεχόμενο του σεμιναρίου κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: Αναλυτική Θεματολογία Σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής: 300€
Για τους συνδρομητές της Ναυτεμπορικής παρέχεται έκπτωση 40% ενώ για φοιτητές κι ανέργους 50%. Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η έκπτωση των συνδρομητών παρέχεται ακόμα και σε ιδιώτες που εργάζονται σε εταιρεία – συνδρομητή ωστόσο επιθυμούν να συμμετέχουν στο σεμινάριο ιδιωτικά.

Δήλωση Συμμετοχής

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο