Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: VALUE-BASED MARKETING. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΞΙΑΣ

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Π.ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΙΑ Α.Ε.
Υπεύθυνος/η :
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Διεύθυνση :
ΛΕΝΟΡΜΑΝ 205
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ 104 42
Phone :
210 5198264
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
01, Σεπ 2015
Λήξη
01, Σεπ 2015
Εισηγητές
Τίτλος
              

VALUE-BASED MARKETING. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΞΙΑΣ

Εισηγητής: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ, Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA Corporate Strategy - και στο Cambridge Judge Business School – Strategic Performance Management, Corporate Investment, Strategic Management for Competitive Advantage. Διαθέτει πολυετή διεθνή επαγγελματική προϋπηρεσία στους τομείς Sales, Marketing και International Business Development σε διεθνοποιημένες Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις σε περιβάλλοντα Β2Β, FMCG & EPC.

Σε ποιούς απευθύνεται: Σε mid - to senior - level στελέχη marketing, πωλήσεων, οικονομικής διεύθυνσης, συμβούλους, ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και γενικότερα σε όσους προσβλέπουν στην οργανική ανάπτυξη και βελτίωση της οικονομικής επίδοσης των επιχειρήσεών τους. To σεμινάριο θα είναι ωφέλιμο και σε μεταπτυχιακούς φοιτητές - ερευνητές που θέλουν να εντρυφήσουν στο χώρο του value management.

Σκοπός σεμιναρίου: Στη σημερινή εποχή οι επιχειρήσεις δεν ανταγωνίζονται διεθνώς μόνο για προσέλκυση πελατών αλλά και κεφαλαίων. Κατά συνέπεια, οι εκάστοτε προτεινόμενες στρατηγικές marketing χρειάζεται να δικαιολογούνται και με χρηματοοικονομικούς όρους, και ειδικότερα να ενσωματώνουν την δημιουργία αξίας για τον μέτοχο (SVA).
Υπό αυτό το πρίσμα, χωρίς να ανατρέπει το υπάρχον γνωστικό πλαίσιο του marketing, το πρόγραμμα επαναπροσδιορίζει, ποσοτικοποιεί και αξιολογεί το σχεδιασμό και τη συνεισφορά των αναπτυξιακών στρατηγικών σε «όρους αξίας».
Μέσα από πολλές πρακτικές εφαρμογές, συζήτηση και εμβάθυνση σε επιμέρους ενότητες, οι συμμετέχοντες θα:
• εξοικειωθούν με τη μέθοδο SVA, διαχωρίζοντας την έννοια της «αξίας» από αυτήν του «κέρδους»
• κατανοήσουν πώς η δημιουργία αξίας για τους πελάτες αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους
• μπορούν να συσχετίζουν την ανάπτυξη των πωλήσεων με τη δημιουργία αξίας
• αντιλαμβάνονται τη θέση τους στην αγορά με τρόπο στρατηγικό κατά τον σχεδιασμό των πλάνων μάρκετινγκ και τη διαμόρφωση της «αλυσίδας αξίας»
• διακρίνουν την συμβολή των άυλων περιουσιακών στοιχείων (intangible assets)

 

Ενημερωθείτε αναλυτικά για το περιεχόμενο του σεμιναρίου κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: Αναλυτική Θεματολογία Σεμιναρίου

 

Κόστος Συμμετοχής: 180€ (η τιμή είναι η αρχική χωρίς τον αναλογούντα ΦΠΑ)
Για τους συνδρομητές της Ναυτεμπορικής παρέχεται έκπτωση 40% ενώ για φοιτητές κι ανέργους 50%. Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η έκπτωση των συνδρομητών παρέχεται ακόμα και σε ιδιώτες που εργάζονται σε εταιρεία – συνδρομητή ωστόσο επιθυμούν να συμμετέχουν στο σεμινάριο ιδιωτικά.

Δήλωση Συμμετοχής
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο