ABPM - ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Advanced Business Process Management
Υπεύθυνος/η :
Δημητριάδη Ζήλη
Διεύθυνση :
Σαρανταπόρου 1Α
Πόλη :
ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Phone :
2106215220
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
09, Ιουλ 2014
Λήξη
10, Ιουλ 2014
Εισηγητές
Τίτλος

Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. είτε αυτή γίνεται μέσω γραπτών κειμένων, είτε τηλεφωνικά.
Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, στελέχη επιχειρήσεων να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής επικοινωνίας, η παρουσίαση των καλών πρακτικών τηλεφωνικής επικοινωνίας, των βημάτων σύνταξης μίας επιτυχημένης επιστολής, καθώς και σχετικών εργαλείων που θα δοθούν δωρεάν.

Σε ποιους απευθυνεται:

Στα στελέχη όλων των βαθμίδων της επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε πωλητές, γραμματείς, στελέχη του customer service και των προμηθειών καθώς και σε υπαλλήλους call centers.

Περιεχομενο σεμιναριου

Α. Εμπορική Αλληλογραφία

  • Συνήθη λάθη, που εκθέτουν την επιχείρηση
  • Format επιστολής
  • Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε επίσημη γλώσσα
  • Τρόπος χαιρετισμού & κλεισίματος επιστολής
  • Δεοντολογία υπογραφών
  • Εσωτερική επικοινωνία
  • Παραλήπτες & αποδέκτες κοινοποίησης
  • Ποιοτικά χαρακτηριστικά της επιτυχημένης επιστολής - Περιεχόμενο & Δομή
  • Είδη επιστολών (απαντητική, διαμαρτυρίας, παραγγελίας, πώλησης, αναγνώρισης, διευθέτησης, δελτίο τύπου κλπ). Πώς τις συντάσσουμε
  • Δείγματα επιστολών:
    • Επιστολές προς πελάτες για πιστωτικά υπόλοιπα, ενημέρωση
    • Επιστολές προς τράπεζες
    • Διαφορά λογιστικού υπολοίπου με προμηθευτές
    • Απόρριψη λογιστικού υπολοίπου
    • Συμφωνίες leasing
    • Επιστολές Διαχείρισης Παραπόνων
  • Αγγλική εμπορική αλληλογραφία

Β. Τηλεφωνική Επικοινωνία

  • Εισαγωγή: Αρχές της Επικοινωνίας, ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας, απαιτούμενες δεξιότητες, οι συντελεστές της τηλεφωνικής αλληλοκατανόησης
  • Άνοιγμα Επικοινωνίας: Η επιλογή του κατάλληλου χαιρετισμού – αυτοπαρουσίαση, ο τόνος της φωνής και πως εκλαμβάνεται από τον συνομιλητή, η σημασία της πρώτης θετικής εντύπωσης και πως αυτή επιτυγχάνεται, το χαμόγελο στο τηλέφωνο
  • Εισαγωγή στο Θέμα: Ο τρόπος παρουσίασης του θέματος, η προσεκτική ακρόαση, Διαχείριση αντιρρήσεων και παραπόνων
  • Κλείσιμο Επικοινωνίας: Καλές πρακτικές για το κλείσιμο, η επίτευξη δέσμευσης από την άλλη πλευρά, ο ενδεδειγμένος τρόπος κλεισίματος
  • Ειδικά Θέματα: Τύποι συνομιλητών και τρόποι Διαχείρισης, η Διαχείριση των παύσεων, πώς αντιμετωπίζεται η φλυαρία, στόχοι επιτυχημένων τηλεφωνικών επαφών, follow up για δεσμεύσεις που δόθηκαν, η σημασία του να μην κάνετε υποθέσεις και να μη διακόπτετε, η σημασία της ειλικρίνειας στην επικοινωνία, η αξία της γνώσης του θέματος, στοιχεία που αναδεικνύουν την αξία για τον συνομιλητή σας, απαγορευμένες φράσεις
Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο Εμπορική Αλληλογραφία και Τηλεφωνική Επικοινωνία

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο