Ευεπιχειρειν: Τεχνικές Έξυπνου ΠΩΛΗΤΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Πελάτη

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υπεύθυνος/η :
ΣΩΤΗΡΑΚΗ ΧΡΥΣΑ
Διεύθυνση :
Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 19
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ - 11743
Phone :
2106147341
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
19, Μαϊ 2016
Λήξη
19, Μαϊ 2016
Εισηγητές
Τίτλος

Τεχνικές Έξυπνου ΠΩΛΗΤΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Πελάτη

 

Early bird offer-Ειδική τιμή με έγκαιρη δήλωση-κατάθεση

 

Εισηγητής:  

Ακρίβος Χριστόδουλος

PhD in Business Administration - Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement & Marketing 

 

Ημερομηνία & ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:  

·                     ΠΕΜΠΤΗ 19/05/2016 (16:00-22:00) – Διάρκεια: 6 ώρες

 

Απευθύνεται σε:  

  • Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
  • Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
  • Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες
  • Νομικούς και Ιατρούς

·         Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών

 

Σκοπός Σεμιναρίου:  

Το 6ωρο διαδραστικό πρόγραμμα στοχεύει

  • στη σύνδεση των επιτυχημένων τεχνικών πώλησης με την ψυχολογία του πελάτη έτσι ώστε να αυξάνεται η ικανοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών και κατά συνέπεια ο όγκος των πωλήσεων και ο βαθμός πίστης του πελάτη στην επιχείρηση.

Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να συνδέσουν

  • αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία τους με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων
  • λαμβάνοντας υπόψη και

επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων

 

Δείτε αναλυτικά εδώ….

 

Οφέλη Σεμιναρίου:  

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή
  • Αναπτύσσουν πρωτοβουλίες που αυξάνουν την πιθανότητα επιτυχίας των πωλήσεων
  • Αναγνωρίζουν τα κίνητρα των πελατών για την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων
  • Διαχειρίζονται και κατευθύνουν τα συναισθήματα και τη στάση του πελάτη απέναντι στην αγορά του προϊόντος
  • Γνωρίζουν τις σκέψεις του πελάτη σε συγκεκριμένες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες
  • Προσδιορίζουν την προσωπικότητα του πελάτη και Ανιχνεύουν τις ανάγκες του
  • Επηρεάζουν την αντίληψη του πελάτη για αύξηση της προσφερόμενης αξίας και της παρακίνησης του πελάτη
  • Διοικούν τις αναδυόμενες συγκρούσεις και τα παράπονα των πελατών 
  • Υιοθετούν καλές πρακτικές για την αντιμετώπιση του Επιθετικού Πελάτη
  • Κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο τα ψυχολογικά στοιχεία επηρεάζουν την απόφαση του πελάτη (ατομικά και ομαδικά) για την αγορά του προϊόντος
  • Επικοινωνούν με τρόπο που αυξάνει τους πιστούς πελάτες και τις πολλαπλασιαστικές πωλήσεις.
  • Πετυχαίνουν Αύξηση των Πωλήσεων και Βελτίωση των Σχέσεων με τους Πελάτες

 

Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα:  

  • Power Point
  • Case studies
  • Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
  • Παρουσίαση και συζήτηση
  • Παιχνίδια ρόλων

 

Εκπαιδευτικές Ενότητες Σεμιναρίου:  

  • Η τέχνη του πωλητή
  • Τεχνικές ανίχνευσης κινήτρων των πελατών
  • Εργαστήρι εφαρμογής των αρχών επιτυχημένης πώλησης και αυτοαξιολόγηση
  • Η ψυχολογία του πελάτη ως κοινωνικό, ιστορικό και οικονομικό φαινόμενο
  • Οικονομική κρίση και ψυχολογία πελάτη
  • Περιεχόμενο της εξυπηρέτησης του πελάτη
  • Διοίκηση της διεπαφής με τον πελάτη
  • Μορφές αγοραστικής συμπεριφοράς
  • Γνωσιακή λειτουργία του πελάτη - ABC
  • Επηρεασμός του πελάτη
  • Παρακίνηση και προσωπικότητα του πελάτη
  • Κίνητρα αγοράς
  • Η αλυσίδα: ποιότητας εξυπηρέτησης, αξίας, ικανοποίησης και δημιουργίας πιστών πελατών
  • Μέσα προβολής ως μέσα επηρεασμού των πωλήσεων
  • Αντίληψη και προσοχή
  • Διαχείριση της στάσης των πελατών – πειθώ και συμπεριφορά
  • Διοίκηση συγκρούσεων και παραπόνων
  • Η ζώνη ανοχής στην εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των παραπόνων πελατών
  • Τρόποι αξιοποίησης παραπόνων πελατών και διοίκηση ολικής ποιότητας
  • Η διαδικασία της λήψης απόφασης για αγορά: ατομικά και ομαδικά π.χ. μέσα στην οικογένεια
  • Διοίκηση των συναισθημάτων μετά την πώληση

 

Στους συμμετέχοντες

θα δοθεί:

  • Εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή βιβλίου (με σημειώσεις τους Εισηγητή)
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης!

 

Ημερομηνία & Ώρες  Σεμιναρίου:

 

  • ΠΕΜΠΤΗ 19/05/2016 (16:00-22:00) – Διάρκεια 6 ώρες

 

Τόπος διεξαγωγής:

 

 

Acropolis Hill Hotel,

Μουσών 7, Φιλοπάππου - Ακρόπολη - Αθήνα

(κοντά σε μετρό – στάση Ακρόπολης)

Coffee break:

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου παρέχεται coffee break & light snack

 

 

Αξία Σεμιναρίου:

 (απαλλαγή Φ.Π.Α.)

 

  • ΠΑΡΟΧΗ: στις 2 Συμμετοχές + 3η Δωρεάν

 

 

ΑΝΕΡΓΟΙ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Ειδική τιμή συμμετοχής*

*(απαραίτητη κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή πάσο αντίστοιχα)

 

  • ΠΑΡΟΧΗ: στις 2 Συμμετοχές + 3η Δωρεάν

Early bird offer-Ειδική τιμή με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής & κατάθεση

*Οι παροχές (2+3η συμμετοχή Δωρεάν) και η Early Bird ΔΕΝ συνδυάζονται!

 

ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ:

Απαραίτητη έγκαιρη κράτηση θέσης/συμπλήρωση αίτησης συμμετοχής Online

Τρόπος πληρωμής:

ΜΟΝΟ με κατάθεση σε Τράπεζα

 

 

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%

Ληκτική ημέρα υποβολής μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24% έως τις 12/05/2016

*Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής για λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση

Ακολουθήστε το link για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την επιδότηση προγραμμάτων μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%

 

 

Πληροφορίες – Εγγραφές:

Υπεύθυνη επικοινωνίας: Χρύσα Σωτηράκη

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 - 6147341

Fax: 211-4110533 

Email: [email protected]

Site: www.euepixeirein.gr

 

 

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο