AQS - Executive Secretary Excellence - Λευκωσία

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Advanced Quality Services Ltd
Υπεύθυνος/η :
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΖΗΛΗ
Διεύθυνση :
Τυρνάβου & Σαρανταπόρου 1Α
Πόλη :
Αγιος Στέφανος
Phone :
2106216997-8
Θέμα
Διοίκησης γενικά θέματα
Τίτλος
Εναρξη
07, Οκτ 2014
Λήξη
30, Νοε 00-1
Εισηγητές
Τίτλος

Η AQS σε συνεργασία με την Cypronetwork Consultancy Group, διοργανώνει το σεμινάριο "Executive Secretary Excellence" στη Λευκωσία στις 7 & 8 Οκτωβρίου 2014 (Classic Hotel), το οποίο επιχορηγείται από την ΑΝΑΔ.

 

Ο ρόλος της Executive Secretary είναι να δημιουργήσει ένα περιβάλλον υψηλής ποιότητας που ξεκινά από την αισθητική του γραφείου και περιλαμβάνει το φιλικό κλίμα επικοινωνίας, τη διαχείριση μικρών καθημερινών κρίσεων - συγκρούσεων και «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο γραφείο του Προϊσταμένου.

Στο περιβάλλον αυτό, η επικοινωνία (γραπτή, τηλεφωνική και δια ζώσης) είναι αναβαθμισμένη, τα επείγοντα μειώνονται με τον προγραμματισμό και οι συσκέψεις προετοιμάζονται με αρτιότητα έγκαιρα.

Εάν στα παραπάνω προσθέσουμε και τη συμβολή της Executive Secretary στις ποιοτικές Δημόσιες Σχέσεις, αντιλαμβανόμαστε γιατί αποτελεί σημαντικό στέλεχος της Επιχείρησης.

Ενότητες Σεμιναρίου

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ EXECUTIVE SECRETARY

  • To προφίλ της Executive Secretary
  • Αξιολόγηση των δεξιοτήτων της Executive Secretary
  • Βασικές Έννοιες Οικονομικών
  • Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
  • Στοιχεία που αναβαθμίζουν την εικόνα της Εταιρείας

Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ

  • Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου
  • Η εκχώρηση ... προς τα πάνω!
  • Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο
  • Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
  • Η διαχείριση συσκέψεων και συνεδριάσεων
  • Η παρακολούθηση (follow up) αποφάσεων Διοίκησης
  • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το εργασιακό κλίμα

Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ

  • Οι βασικές αρχές της Διαχείρισης Κρίσεων
  • Πρακτικές μείωσης Εντάσεων & Συγκρούσεων

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

  • Το χτίσιμο της προσωπικής εικόνας
  • Η διαχείριση των εντυπώσεων
  • Αυτοαξιολόγηση & Προσωπική Ανάπτυξη
  • Αυξάνοντας την Επιρροή και κερδίζοντας την Εμπιστοσύνη των άλλων

Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ & ΤΟΥ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ

  • Διάγνωση προβλημάτων Διαχείρισης Χρόνου
  • Time Matrix
  • Τεχνικές αντιμετώπισης αναβλητικότητας
  • Η αναγνώριση & διαχείριση του stress
  • Η διαχείριση της πληροφορίας
  • Τεχνικές βελτίωσης της Διαχείρισης του Χρόνου
  • Σύγχρονα Εργαλεία Διαχείρισης Εκκρεμοτήτων - Προγραμματισμού - Εσωτερικής Επικοινωνίας

ΓΡΑΦΕΙΟ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

  • Paperless Office και μέθοδοι βελτίωσης λειτουργίας γραφείου (Σαρώσεις εγγράφων και αναγνώριση κειμένου (OCR), Ηλεκτρονική υπογραφή, Μηχανές Αναζήτησης, Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε, Web εφαρμογές για το σύγχρονο γραφείο)
  • Συμβουλές χρήσης λογισμικού Word
  • Συμβουλές χρήσης λογισμικού Excel
  • Συμβουλές χρήσης λογισμικού PowerPoint
  • Εργαλεία (Event Management, action plan, κλπ)
  • Πρακτικές Ασκήσεις

ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Αρχές της Επικοινωνίας
  • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • Η γλώσσα του σώματος
  • Γραπτή και τηλεφωνική επικοινωνία
  • Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας
  • Η βελτίωση της ενδοεταιρικής επικοινωνίας
  • Απαιτούμενες δεξιότητες και προσόντα
  • Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Λάθη προς αποφυγή - Απαγορευμένες φράσεις
  • Ο χειρισμός των «δύσκολων» ατόμων
  • Ο χειρισμός των αδιεξόδων

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔ

Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί που συμμετέχουν με εργοδοτούμενούς τους, οι οποίοι ικανοποιούν τα κριτήρια της ΑνΑΔ, θα τύχουν της σχετικής επιχορήγησης.

 

Εισηγητές Σεμιναρίου

Γεώργιος Βάβουλας

ΜΒΑ, σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Έργων. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θέματα οργάνωσης γραφείου.

Παναγιώτης Σταθόπουλος

Έχει την ευθύνη υποστήριξης της Μηχανογραφικής Υποδομής της AQS, καθώς και την συντήρηση και οργάνωση του συνολικού δικτύου της AQS σε θέματα IT καθώς επίσης και στην ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία. Με 15ετή εμπειρία στους Η/Υ και ειδικότερα σε περιβάλλον Windows και Linux, ειδικεύεται σε βάσεις Δεδομένων, στον προγραμματισμό και στα δίκτυα.

Ιωάννης Κριτσωτάκις

Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία)

Χρόνος - Τοποθεσία Διεξαγωγής

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 07-10-2014 έως 08-10-2014

Ώρες Διεξαγωγής: 09:00 - 16:30

Πόλη Διεξαγωγής: ΛΕΥΚΩΣΙΑ

Τοποθεσία Διεξαγωγής: CLASSIC HOTEL

Περιγραφή Υλικού

  • Εγχειρίδιο "Executive Secretary Excellence"
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εφαρμογή σε Excel για Event Management
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

Επιδότηση Σεμιναρίου

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί απο τον Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών για το πρόγραμμα ΛΑΕΚ - 0,45%

Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 30-09-2014
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο