ABPM - Από την Οικογενειακή στην Οργανωμένη Επιχείρηση

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Advanced Business Process Management
Υπεύθυνος/η :
Δημητριάδη Ζήλη
Διεύθυνση :
Σαρανταπόρου 1Α
Πόλη :
ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Phone :
2106215220
Θέμα
Διοίκησης γενικά θέματα
Τίτλος
Εναρξη
30, Οκτ 2014
Λήξη
30, Νοε 00-1
Εισηγητές
Τίτλος

Σκοπός σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό αποσκοπεί να συμβάλλει στην υλοποίηση των στόχων των επιχειρηματιών για την διατήρηση της οικογενειακής σύμπνοιας, παράλληλα με την πρόοδο της επιχείρησης. Θίγει τα ακανθώδη θέματα της οικογενειακής επιχείρησης δίνοντας απάντηση σε ερωτήματα και ζητήματα όπως η ανάπτυξη του Πλάνου Διαδοχής και τα βήματα που ακολουθούνται για την ομαλή μετάβαση χωρίς αναταράξεις στην Οργανωμένη Επιχείρηση.

Μπορείτε να ακούσετε περισσότερα για τη θεματολογία στη συνέντευξη του εισηγητή για το συγκεκριμένο σεμινάριο στην Εθνική Ραδιοφωνία κάνοντας κλικ εδώ

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν χωρίς πρόσθετο κόστος τα εξής:

  1. Εργαλείο Υπολογισμού Αξίας της Επιχείρησης: Είναι ένα πολυπαραμετρικό Εργαλείο, στο οποίο εισάγοντας τα δεδομένα προκύπτει μία πρώτη εκτίμηση της αξίας της Επιχείρησης.
  2. Εφαρμογή Υπολογισμού Δεικτών: Εισάγοντας τον Ισολογισμό προκύπτουν αυτόματα όλοι οι Οικονομικοί Δείκτες περιλαμβανομένου και του Δείκτη Ζ, που εκτιμά τον κίνδυνο να καταρρεύσει μία επιχείρηση την επόμενη διετία.
  3. Εφαρμογή για την ABC Ανάλυση: Για να καθορίζονται οι προτεραιότητες σε Πελάτες, Προμηθευτές, Προϊόντα.

Περιεχόμενα σεμιναρίου

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

  • Αξίζει τον κόπο να έχει συνέχεια στην επόμενη γενιά η επιχείρηση μου ή μήπως πρέπει να πουληθεί
  • Πόσο αξίζει η επιχείρηση μου
  • Το οικογενειακό όραμα και το όραμα της επιχείρησης μου μήπως είναι ασυμβίβαστα
  • Πώς μπορώ να ενισχύσω την συμμετοχή όλων των μελών της οικογένειας
  • Πως διαχειριζόμαστε τις συγκρούσεις

Β. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΡΟΛΩΝ & ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΥΣ

  • Ο σχεδιασμός των ρόλων και των ευθυνών
  • Το οργανόγραμμα
  • Ο σχεδιασμός της Ανάπτυξης των νέων μελών
  • Ετοιμασία Πλάνου Διαδοχής και πως ανακοινώνεται
  • Πλάνο εκπαίδευσης των νέων μελών
  • Πως γίνεται η σταδιακή μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
  • Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή των διαδικασιών κλειδί για την αρμονική συνύπαρξη και αποφυγή συγκρούσεων

Γ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Διαχείριση Εκκρεμοτήτων
  • Σύστημα Παρακολούθησης Αναθέσεων
  • Σύστημα Προγραμματισμού
  • Η διαμόρφωση του καλού εργασιακού κλίματος

Δ. ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

  • Ο καθορισμός του οράματος
  • Οι κρίσιμες διεργασίες
  • Οι στόχοι της επιχείρησης
  • Πως καθορίζονται οι απαιτούμενες συμπεριφορές των μελών και του προσωπικού
  • Προσλήψεις – αξιολογήσεις
  • Σύστημα ανταμοιβών
  • Παρακίνηση προσωπικού
  • Οι βασικοί Οικονομικοί Δείκτες που πρέπει να παρακολουθούνται
  • Η αναγνώριση των Οικονομικών Κινδύνων
  • Η αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών
  • Τι πρέπει να προσεχθεί στην εγκατάσταση ενός ολοκληρωμένου Συστήματος Πληροφορικής (ERP)

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα αναδιοργάνωσης.

Περιλαμβάνονται

  •  Εγχειρίδιο «Από την Οικογενειακή στην Οργανωμένη Επιχείρηση»
  •  Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  •  Τα εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω

 Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ.. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο