Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ - ΕΠΙΛΟΓΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Π.ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΙΑ Α.Ε.
Υπεύθυνος/η :
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Διεύθυνση :
ΛΕΝΟΡΜΑΝ 205
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ 104 42
Phone :
210 5198264
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
30, Νοε 00-1
Λήξη
30, Νοε 00-1
Εισηγητές
Τίτλος
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ - ΕΠΙΛΟΓΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ

Εισηγητής: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ,  Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA in Corporate Strategy. Διαθέτει πολυετή διεθνή προϋπηρεσία στους τομείς των πωλήσεων, marketing και business development σε διεθνείς Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις. Έχει αναλάβει, με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό, διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε περιβάλλοντα FMCG, B2B, EPC

Ημερομηνία & Ώρες Διεξαγωγής: Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015, 17:00-22:00

Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, οδός Λένορμαν 205, Κολωνός (διατίθεται parking)

Σε ποιους απευθύνεται

Σε Στελέχη πωλήσεων & μάρκετινγκ εξαγωγικών επιχειρήσεων, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιδιώκουν την αποτελεσματική διείσδυση των προϊόντων τους στις ξένες αγορές.

Σκοπός του σεμιναρίου

Η επιτυχημένη διείσδυση στις αγορές του εξωτερικού προϋποθέτει σωστή επιλογή, ικανότητες διαχείρισης και κίνητρα ανάπτυξης των τοπικών καναλιών διανομής. Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, η

αποτελεσματικότητα της διεθνούς διανομής αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πτυχές ανταγωνιστικότητας της σύγχρονης επιχείρησης. Σήμερα, τα κανάλια δεν εξυπηρετούν απλά τις αγορές, τις

δημιουργούν.

Θέματα  σεμιναρίου

§  Η σημασία της Διανομής ως στοιχείο του Διεθνούς Μείγματος Marketing

§  Μοντέλα Εισόδου σε ξένες αγορές. Κριτήρια Επιλογής. Pros & Cons

§  Ποιες επιχειρησιακές Ανάγκες πρέπει να καλύπτει ένα Διεθνές Δίκτυο προκειμένου να είναι αποτελεσματικό;

§  Σχεδιασμός Δικτύων: Στρατηγικός Χάρτης Διεθνούς Διανομής

§  Αντικειμενικοί Στόχοι, Μορφές & Επίπεδα Διανομής, Στρατηγικές Κάλυψης

§  Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Διανομής

§  Ποιο Κανάλι ταιριάζει καλύτερα στα προϊόντα μου και τις δυνατότητές μου; Προσδιοριστικοί Παράγοντες & Κριτήρια Επιλογής.

§  Στάδια Επιλογής Δικτύων & Scorecards Μελών

§  Διαπραγματεύσεις & Πηγές Ισχύος. Ποιος επιλέγει Ποιόν;

§  Τρόποι Διαχείρισης & Κίνητρα Ανάπτυξης Καναλιών

§  Ολοκληρωμένα Vs Ανεξάρτητα Δίκτυα Διανομής. Προϋποθέσεις & Δεσμεύσεις

§  Άμεσες Vs Έμμεσες Εξαγωγές. Ο ρόλος της Διαμεσολάβησης. Pros & Cons

§  Πότε θα εξάγω απευθείας στον πελάτη και πότε θα στηριχθώ σε Ενδιάμεσους; 

§  Αντιπρόσωποι & Διανομείς: Τι προσφέρουν και σε τι προσδοκούν;

§  Διαπραγματεύσεις & Κριτήρια Επιλογής Συνεργατών

§  Moments of Truth  & Διαχείριση Συγκρούσεων

§  Σύγχρονες Εξελίξεις στα Διεθνή Κανάλια Διανομής

   Πρακτική εξάσκηση μέσω αληθινών Case Studies

Kόστος Συμμετοχής: 150,00€

Εκπτώσεις 30-40% για τους συνδρομητές της εφημερίδας  

Επιδοτούμενο σεμινάριο μέσω προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24%                         

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο