Ευεπιχειρείν: Reputation Management - Η Φήμη της Επιχείρησης στο Διαδίκτυο & στις Επαγγελματικές Συναλλαγές

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υπεύθυνος/η :
ΣΩΤΗΡΑΚΗ ΧΡΥΣΑ
Διεύθυνση :
Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 19
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ - 11743
Phone :
2106147341
Θέμα
Management
Τίτλος
Εναρξη
01, Οκτ 2014
Λήξη
01, Οκτ 2014
Εισηγητές
Τίτλος

Reputation Management

Η Φήμη της Επιχείρησης στο Διαδίκτυο & στις Επαγγελματικές Συναλλαγές

Η Φήμη είναι η Φωνή & η Εικόνα της Επιχείρησης

 

Εισηγητές:

Κουλόπουλος Αθανάσιος  - Α’ Ενότητα

Σύμβουλος επιχειρήσεων και Ιδιοκτήτης της εταιρείας UMATTER, που δραστηριοποιείται στο χώρο του Digital Marketing, με σπουδές στις Οικονομικές Επιστήμες, μεταπτυχιακές Σπουδές σε Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA General), σε Χρηματοοικονομικά (MSc in Finance & Accounting) και κάτοχος διπλωμάτων από τον αναγνωρισμένο κορυφαίο οργανισμό για Digital Marketing, Market Motive

 

Γιαννάκη Ξένια – Β’ Ενότητα

Mέλος της ICF & ιδρυτικό μέλος του ICF Greece chapter. Με σπουδές στη συμβουλευτική ψυχολογία, την εκπαιδευτική ψυχολογία, τα παιδαγωγικά, τη φιλοσοφική συμβουλευτική & ανθρωπολογία και το life & business coaching. Ασχολείται με συγγραφή, εκπαιδευτικά σεμινάρια και life & business coaching. Motivational speaker και συγγραφέας βιβλίων ενισχυτικής διδασκαλίας, εκπαίδευσης γονέων και αυτοβελτίωσης. To έργο της έχει βραβευτεί από το Υπουργείο Παιδείας.

 

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 

Πέμπτη 30/10/2014 (ώρες 17:00-22:00) 5 ώρες

 

Τόπος Διεξαγωγής:  Divani Palace Acropolis Hotel,  Λ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη - Αθήνα (πλησίον σε μετρό Ακρόπολης).

 

Aπευθύνεται σε:

Συμβούλους & Στελέχη Επιχειρήσεων, Υπεύθυνους Οικονομικών Τμημάτων – Τμημάτων Marketing - Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων, Υπεύθυνους & Στελέχη Τμημάτων Credit Control Επιχειρήσεων, Ιδιοκτήτες Μικρών - Μεσαίων – Μεγάλων Επιχειρήσεων & Ελεύθερους Επαγγελματίες, Δικηγόρους & Γιατρούς, Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες.


Θεματικές  Ενότητες Σεμιναρίου:

Α’ Ενότητα – Κουλόπουλος Αθανάσιος (2,5 ώρες)

1.    Γνωριμία με το Online Reputation Management

2.    Βασικές Αρχές του Online Reputation Management

3.    Αναγκαιότητα του Online Reputation Management στη δραστηριότητα των εταιρειών

4.    Παραδείγματα όπου το Online Reputation Management θα μπορούσε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις

5.    Βασικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται

       Βασικά KPIs (Key Performance Indicators)


Β’ Ενότητα – Γιαννάκη Ξένια (2,5 ώρες)

·         Πεποιθήσεις για τη φήμη της εταιρίας

             Οι απόψεις του νέου και του παλιού, η αντίσταση στον τρόπο διαχείρισης, ο χρόνος που απαιτείται για να υιοθετηθεί η  

             αλλαγή. Ποιος κρίνει, ποιος αξιολογεί και ποιος ορίζει τη φήμη και δρομολογεί την πορεία ως προς τη σωστή διαχείρισή της;

·         Ποιοι επηρεάζουν το Reputation Management;

            Ποιο ρόλο παίζουν οι εργαζόμενοι, οι καταναλωτές, οι CEO, τα μέσα, οι μέτοχοι, οι δικηγόροι στη φήμη της επιχείρησης;



·         Η Δύναμη της Εταιρικής Επικοινωνίας

Η σχέση μεταξύ των εταιριών πως διαμορφώνει τη φήμη της επιχείρησής μας; Η αξία των διαπροσωπικών σχέσεων



·         Τhe Reputation Road to success!

Η έρευνα , η ανακάλυψη των μεθόδων, των εργαλείων και των τεχνικών που απαιτούνται για να ξεκινήσει η διαχείριση. Η μέτρηση της διαχείρισης, η αξιολόγηση της πορείας και ο καθορισμός του πλάνου εργασιών. Υπευθυνότητα, αρμοδιότητες και επισφράγηση της σωστής λειτουργίας.  Στρατηγικές κινήσεις.

·         Τα Βασικά Στοιχεία που καθορίζουν το Reputation Management

Η δέσμευση με το προϊόν και την υπηρεσία που προσφέρουμε, η εμπιστοσύνη που αξίζει, η διαθεσιμότητα χρόνου που παρέχουμε στον κόσμο που μας εμπιστεύεται, η παραδοχή των λαθών και η ειλικρίνεια, η σχέση με το κοινό, η αξία των λόγων

·         Πόσο κοστίζει Υλικά & Ηθικά η Φήμη σε έναν οργανισμό

            Η σημασία του Brand κοστίζει όσο αξίζει... Ποιες είναι οι ερωτήσεις που οφείλει η επιχείρηση να απαντήσει ώστε να διασφαλίσει το brand;

·         Πως Σμιλεύουμε τη Φωνή και την Εικόνα της Εταιρείας μας.

Case studies που δείχνουν το δρόμο της καταστροφής αλλά και της αναγέννησης. Πως μπορεί η επιχείρηση να αλλάξει το ρου της ιστορίας της;


 

Ευεπιχειρείν παροχή 155€ για 1+2η συμμετοχή Δωρεάν

με έγκαιρη δήλωση + κατάθεση έως τις 23/10/2014

 

Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα:

·         Power Point

·         Case studies

·         Βιωματικές μεθόδους και αυτό-αξιολόγηση

·         Παρουσίαση και συζήτηση

 

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί: Εκπαιδευτικό υλικό & Βεβαίωση Παρακολούθησης!


 ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ ... 


Πληροφορίες – Εγγραφές:

Χρύσα Σωτηράκη

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211-4110533 & 210-6147341

Fax: 211-4110533 

Email: xsotiraki@euepixeirein.gr

Site: www.euepixeirein.gr



Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο