Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: MASTERING EXPORT STRATEGY II - Building & Sustaining your Local Position

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Π.ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΙΑ Α.Ε.
Υπεύθυνος/η :
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Διεύθυνση :
ΛΕΝΟΡΜΑΝ 205
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ 104 42
Phone :
210 5198264
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
30, Νοε 00-1
Λήξη
30, Νοε 00-1
Εισηγητές
Τίτλος
MASTERING EXPORT STRATEGY II - Building & Sustaining your Local Position
Εισηγητής: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ,Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA in Corporate Strategy
Ημερομηνία & Ώρες Διεξαγωγής: Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014, 16:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, οδός Λένορμαν 205, Κολωνός (διατίθεται Parking)
 

Σε ποιους απευθύνεται

Σε στελέχη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ εξαγωγικών επιχειρήσεων, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που καλούνται να υλοποιήσουν Πλάνα Εξαγωγικής Ανάπτυξης ξεκινώντας από μηδενική βάση.
Σκοπός του σεμιναρίου

Η αναμέτρηση με τον παγκόσμιο ανταγωνισμό επιτάσσει αυτογνωσία, συμβατή νοοτροπία και ανταγωνιστική αρχιτεκτονική. Η πρόσφατη «κόπωση» των εξαγωγών κατέδειξε, εκτός από γνωστά διαρθρωτικά κενά, αδυναμίες και λάθη ως προς:

Ø  τη στόχευση αγορών με πραγματικές δυνατότητες

Ø  την εφαρμογή αποτελεσματικών, market-specific στρατηγικών ανάπτυξης

Το 2ο μέρος του προγράμματος Mastering Export Strategy εστιάζει στο δεύτερο από τα βασικά αυτά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο Έλληνας εξαγωγέας, ο οποίος αφού έχει επιλέξει τη χώρα και το τμήμα της αγοράς όπου θα ανταγωνιστεί, χρειάζεται να χτίσει μια βιώσιμη Στρατηγική Θέση σε τοπικό επίπεδο. Αποφάσεις για το εάν & πόσο πρέπει να προσαρμόσει το Μείγμα Marketing στις συνθήκες της «εκεί» αγοράς κατέχουν κεντρική θέση στην προσπάθειά του αυτή, κρίνοντας την επιτυχία της.

Θέματα  σεμιναρίου

Το εκπαιδευτικό έργο θα υποστηριχθεί από επιλεγμένα πραγματικά παραδείγματα και Case Studies. Αναλυτικά, θα καλυφθούν οι παρακάτω ενότητες: 

Α.   ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

  • Οι περισσότερες προσπάθειες για εξαγωγή αποτυγχάνουν λόγω προϊοντικής «ανεπάρκειας»
  • Μήτρα Προϊόντος  – Αγοράς. Διαμόρφωση Μείγματος ανά Στρατηγική
  • Άξονες Ανταγωνιστικής Διαφοροποίησης
  • Mind Positioning. Λογική & Μεθοδολογία Τοποθέτησης  
  • Στόχοι & Πολιτικές στα Στάδια του Κύκλου Ζωής Προϊόντος
  • Brand Name:  Δημιουργία Υπεραξίας & Στρατηγικές Διαχείρισης

B.   ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ

  • Δεν είναι όλα τα κανάλια κατάλληλα για όλες τις επιχειρήσεις & όλα τα προϊόντα
  • The Go-to-Market roadmap – Επίπεδα B2C & B2B αγορών 
  • Κριτήρια Επιλογής Καναλιών
  • Ποσοτικοί & Ποιοτικοί Στόχοι Κάλυψης
  • Επιλογή Στρατηγικής & Μεθόδου Διανομής
  • Θα εξάγω Απευθείας ή θα εμπιστευτώ Ενδιάμεσους;
  • Επιλογή Αντιπροσώπων & Διανομέων. Αξιώσεις, Διαπραγματεύσεις, Αξιολόγηση

Γ.   ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

  • Η Λογική και το Πλαίσιο της Εξαγωγικής Τιμολόγησης
  • Σύνδεση Στόχων marketing με συγκεκριμένες Στρατηγικές Τιμολόγησης
  • Ενσωμάτωση Διεθνών Όρων Παράδοσης Incoterms 2010 στις τιμές
  • Price Structure. «Χτίσιμο» Door-to-Door Τιμών 
  • Ανιχνεύοντας την Ελάχιστη δυνατή Τιμή Εξαγωγής. Βασικές Πτυχές Κόστους
  • Επίδραση Μεθόδων Τιμολόγησης στα Μεγέθη της Επιχείρησης

Δ.  ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΠΡΟΒΟΛΗ

  • Σχεδιασμός Διεθνούς Μείγματος Επικοινωνίας
  • Τι Μήνυμα θα στείλετε στο ξένο Κοινό σας;
  • Θα επιλέξετε το Πρωτότυπο ή θα το Προσαρμόσετε στις τοπικές ιδιαιτερότητες;
  • Ποια Μέσα θα χρησιμοποιήσετε; Check List Αποτελεσματικής Προώθησης
  • Στρατηγικές Διαχείρισης Μείγματος Επικοινωνίας & Προϊόντος
  • Push or Pull?”  Σύγκλιση Προωθητικών Δράσεων & Στόχων Πωλήσεων
  • Relationship Vs Product Selling. Για ποιο λόγο, τελικά, αγοράζει ο πελάτης;  
  • Τι πραγματικά περιμένετε από την Ιστοσελίδα σας να κάνει;

Κόστος Συμμετοχής: 180,00€

Εκπτώσεις 30-40% για τους συνδρομητές της εφημερίδας
Επιδοτούμενο σεμινάριο μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,45%
Files
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο