Ευεπιχειρείν: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Πελάτη & Διαχείριση ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ για Επιτυχία στις ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υπεύθυνος/η :
ΣΩΤΗΡΑΚΗ ΧΡΥΣΑ
Διεύθυνση :
Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 19
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ - 11743
Phone :
2106147341
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
08, Οκτ 2014
Λήξη
08, Οκτ 2014
Εισηγητές
Τίτλος

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Πελάτη & Διαχείριση ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ για  Επιτυχία στις ΠΩΛΗΣΕΙΣ

 

Εισηγητής: Ακρίβος Χριστόδουλος

PhD in Business Administration - Διδάσκων Πανεπιστημίου

 Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement &

 Marketing.

 

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 

Tετάρτη 08/10/2014 (ώρες 17:00-22:00) 5 ώρες


Τόπος Διεξαγωγής:  Divani Palace Hotel,  Λ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη -Αθήνα (πλησίον σε μετρό Ακρόπολης).

 

Aπευθύνεται σε:

·         Στελέχη Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ

·         Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων

·         Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων & Ελεύθερους Επαγγελματίες

·         Νομικούς και Ιατρούς

·         Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών

 

Σκοπός σεμιναρίου:

·         Διαχείριση και κατεύθυνση των συναισθημάτων και της στάσης του πελάτη απέναντι στην αγορά του προϊόντος σας

·         Γνώση των σκέψεων του ΠΕΛΑΤΗ σε συγκεκριμένες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες

·         Προσδιορισμός της προσωπικότητα του πελάτη και Ανίχνευση των αναγκών του.

·         Επηρεασμός της αντίληψης του πελάτη για αύξηση της προσφερόμενης αξίας και της παρακίνησης του πελάτη

·         Διοίκηση των αναδυόμενων συγκρούσεων και των παραπόνων. 

·         Υιοθέτηση καλών πρακτικών για την αντιμετώπιση του Επιθετικού Πελάτη

·         Κατανόηση  του τρόπου με τον οποίο τα ψυχολογικά στοιχεία επηρεάζουν την απόφαση του πελάτη (ατομικά και ομαδικά) για την αγορά του προϊόντος σας

·         Επικοινωνία με τρόπο που αυξάνει τους πιστούς πελάτες και τις πολλαπλασιαστικές πωλήσεις.

·         Αύξηση των Πωλήσεων και Βελτίωση των Σχέσεων με τους Πελάτες

 

Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα:

·         Power Point

·         Case studies

·         Βιωματικές μεθόδους και αυτό-αξιολόγηση

·         Παρουσίαση και συζήτηση

 

Ευεπιχειρείν παροχή 135€ για 1+2η συμμετοχή Δωρεάν

με έγκαιρη δήλωση + κατάθεση έως τις 03/10/2014

 

Αναλυτική θεματολογία:

Στοιχεία Ψυχολογίας του Πελάτη:

§  Η ψυχολογία του πελάτη ως κοινωνικό, ιστορικό και οικονομικό φαινόμενο

§  Οικονομική κρίση και ψυχολογία πελάτη

§  Περιεχόμενο της εξυπηρέτησης του πελάτη

§  Διοίκηση της διεπαφής με τον πελάτη

§  Μορφές αγοραστικής συμπεριφοράς

§  Γνωσιακή λειτουργία του πελάτη

§  Επηρεασμός του πελάτη

§  Παρακίνηση και προσωπικότητα του πελάτη

§  Κίνητρα αγοράς

§  Η αλυσίδα: ποιότητας εξυπηρέτησης, αξίας, ικανοποίησης και δημιουργίας πιστών πελατών

§  Μέσα προβολής ως μέσα επηρεασμού των πωλήσεων

§  Αντίληψη και προσοχή

§  Διαχείριση της στάσης των πελατών – πειθώ και συμπεριφορά

§  Διοίκηση συγκρούσεων

§  Η διαδικασία της λήψης απόφασης για αγορά: ατομικά και ομαδικά π.χ. μέσα στην οικογένεια

§  Διοίκηση των συναισθημάτων μετά την πώληση

 

Διαχείριση Παραπόνων:

§  Κατηγορίες πελατών και σύνδεσή τους με τα παράπονα

§  Τεχνικές διοίκησης παραπόνων πελατών

§  Ο φαύλος κύκλος του θυμού

§  Διοίκηση του θυμού

§  Τι ενοχλεί περισσότερο τον πελάτη σήμερα

§  Τύποι δύσκολων πελατών

§  Τρόποι αντιμετώπισης δύσκολων πελατών

§  Τεχνικές βελτίωσης της στάσης απέναντι στην εξυπηρέτηση πελατών

§  Τρόποι κτισίματος πιστών πελατών

§  Η αρχή TRUST στην εξυπηρέτηση πελατών

§  Εργαλεία ποιότητας και εξυπηρέτηση του πελάτη

§  Η ζώνη ανοχής στην εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των παραπόνων πελατών

§  Τρόποι αξιοποίησης παραπόνων πελατών και διοίκηση ολικής ποιότητας

§  Τεχνικές καταγραφής και ομαδοποίησης παραπόνων πελατών

Διοίκηση της Πώλησης:

§  Η πώληση ως διαδικασία

§  Η τέχνη της παρουσίασης προϊόντος – υπηρεσίας

§  Τα κρίσιμα σημεία της πώλησης προϊόντων σε περίοδο οικονομικής κρίσης

§  Επιτυχημένες πρακτικές στις πωλήσεις

 

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί: Εκπαιδευτικό υλικό & Βεβαίωση Παρακολούθησης!

 

Άνεργοι – Φοιτητές: Ειδική τιμή συμμετοχής

-> Στις 2 +3η συμμετοχή Δωρεάν

-> ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΛΑΕΚ 0,45% του ΟΑΕΔ *   έως 30/09/2014

*Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής για λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση


Πληροφορίες – Εγγραφές:

Χρύσα Σωτηράκη

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211-4110533 & 210-6147341

Fax: 211-4110533 

Email: [email protected]

Site: www.euepixeirein.gr


Δείτε αναλυτικά & Αίτηση Συμμετοχής 

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο