AQS - EXECUTIVE SECRETARY EXCELLENCE - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Advanced Quality Services Ltd
Υπεύθυνος/η :
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΖΗΛΗ
Διεύθυνση :
Τυρνάβου & Σαρανταπόρου 1Α
Πόλη :
Αγιος Στέφανος
Phone :
2106216997-8
Θέμα
Διοίκησης γενικά θέματα
Τίτλος
Εναρξη
28, Μαϊ 2014
Λήξη
29, Μαϊ 2014
Εισηγητές
Τίτλος

Ο ρόλος της Executive Secretary είναι να δημιουργήσει ένα περιβάλλον υψηλής ποιότητας που ξεκινά από την αισθητική του γραφείου και περιλαμβάνει το φιλικό κλίμα επικοινωνίας, τη διαχείριση μικρών καθημερινών κρίσεων - συγκρούσεων και «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο γραφείο του Προϊσταμένου.

Στο περιβάλλον αυτό, η επικοινωνία (γραπτή, τηλεφωνική και δια ζώσης) είναι αναβαθμισμένη, τα επείγοντα μειώνονται με τον προγραμματισμό και οι συσκέψεις προετοιμάζονται με αρτιότητα έγκαιρα.

Εάν στα παραπάνω προσθέσουμε και την συμβολή της Executive Secretary στις ποιοτικές Δημόσιες Σχέσεις, αντιλαμβανόμαστε γιατί αποτελεί σημαντικό στέλεχος της Επιχείρησης.

Ενότητες Σεμιναρίου
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
  • Η σύγχρονη Executive Secretary ως σημαντικό στέλεχος της επιχείρησης
  • Αξιολόγηση της Executive Secretary

2. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • H βελτίωση της ενδοεταιρικής επικοινωνίας
  • Ο χειρισμός των «δύσκολων» ατόμων
  • Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Λάθη προς αποφυγή - Απαγορευμένες φράσεις
  • Ο χειρισμός των αδιεξόδων

3. ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
  • Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
  • Στοιχεία που αναβαθμίζουν την εικόνα της Εταιρείας
  • Οι σχέσεις με Πελάτες, Προμηθευτές, Media, Σωματεία κ.α.
  • Event Management

4. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ & ΤΟΥ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ
  • Τεχνικές αντιμετώπισης αναβλητικότητας
  • Η αναγνώριση & διαχείριση του stress
  • Τεχνικές βελτίωσης της Διαχείρισης του Χρόνου
  • Σύγχρονα Εργαλεία Διαχείρισης Εκκρεμοτήτων - Προγραμματισμού

5. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
  • Οι βασικές αρχές της Διαχείρισης Κρίσεων
  • Πρακτικές μείωσης Εντάσεων & Συγκρούσεων

6. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ
  • Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του προϊσταμένου της
  • Η εκχώρηση… προς τα πάνω!
  • Διαχείριση διαφωνιών με τον προϊστάμενο
  • Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
  • Η διαχείριση συσκέψεων
  • Η οργάνωση των συνεδριάσεων της Διοίκησης
  • Η παρακολούθηση (follow up) των αποφάσεων της Διοίκησης
  • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το εργασιακό κλίμα

7. ΓΡΑΦΕΙΟ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε άνευ κόστους, Τηλεδιάσκεψη
  • Χρήση εργαλείων για υψηλού επιπέδου προγραμματισμό και παρουσιάσεις

8. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

  • Το χτίσιμο της προσωπικής εικόνας, Η διαχείριση των εντυπώσεων
  • Αυτοαξιολόγηση - Προσωπική Ανάπτυξη
  • Αυξάνοντας την Επιρροή και κερδίζοντας την Εμπιστοσύνη των άλλων
Υπεύθυνη Επικοινωνίας : Δημητριάδη Ζήλη

Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο Executive Secretary Excellence
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο