AQS - MARKETING AUDIT

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Advanced Quality Services Ltd
Υπεύθυνος/η :
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΖΗΛΗ
Διεύθυνση :
Τυρνάβου & Σαρανταπόρου 1Α
Πόλη :
Αγιος Στέφανος
Phone :
2106216997-8
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
19, Ιουν 2014
Λήξη
19, Ιουν 2014
Εισηγητές
Τίτλος

Σε όλες τις Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, ακόμα και όταν δε διαθέτουν τμήμα Marketing, η καθημερινή τους λειτουργία περιλαμβάνει δραστηριότητες που εμπίπτουν στο χώρο του Marketing και επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη διαμόρφωση της επιθυμητής Εταιρικής Εικόνας και την πορεία ανάπτυξης της Επιχείρησης.

Το Marketing Audit ακτινογραφεί τη Λειτουργία της καθημερινότητας αξιολογώντας τον τρόπο που συμπεριφέρεται η επιχείρηση αναφορικά με την Επικοινωνία της, τις Δημόσιες σχέσεις, την ανάπτυξη συνεργειών, το κτίσιμο της εικόνας της μέσω όλων των μορφών γραπτής Επικοινωνίας, από την περιγραφή του προφίλ της Εταιρείας για πελάτες, μέχρι τα Επιστολόχαρτα και τις επαγγελματικές κάρτες, την εμφάνιση και συμπεριφορά του πωλητή, την ανάλυση του ανταγωνισμού, την παρακολούθηση των εξελίξεων της αγοράς και των καινοτομιών του κλάδου, τη συγκριτική αξιολόγηση με τους ανταγωνιστές, την Οργάνωση Εκδηλώσεων προώθησης πωλήσεων, την προσέγγιση νέων πελατών και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

Α. Τομείς Μαrketing Audit

  • Η Διαμόρφωση της Εταιρικής Εικόνας
  • Σχεδιασμός και Έλεγχος Υλικού Επικοινωνίας
  • Διεργασία Εσωτερικής Επικοινωνίας του Marketing
  • Ανάλυση Ανταγωνισμού
  • Καθορισμός Πελατών Στόχων (Targeting)
  • Σχεδιασμός στοχοθέτησης ανά Προϊόν και Κανάλι Διανομής
  • Λανσάρισμα Νέου Προϊόντος
  • Ετοιμασία P&L ανά Κατηγορία Προϊόντος & κανάλι
  • Σχεδιασμός Τιμολογιακής - Εμπορικής Πολιτικής ανά Κατηγορία Πελατών
  • Σχεδιασμός Πλάνου Προώθησης
  • Ανάπτυξη Πλάνου Βελτίωσης Προϊόντων
  • Ανάπτυξη Networking (Δικτύωσης) για καλύτερη Διείσδυση στην Αγορά
  • Διοργάνωση Εκδηλώσεων
  • Σχεδιασμός Customer Service και Εγγυήσεων
  • Το χτίσιμο του Brand προϊόντων
  • Σχεδιασμός Καμπάνιας
  • Η συστηματική ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες
  • Αξιολόγηση των εφαρμοζόμενων πλάνων Προώθησης
  • H Αξιολόγηση από τους Πελάτες

Β. Το Marketing Audit ως Προϋπόθεση για την Εκπόνηση & Υλοποίηση του Business Plan

  • Σύνδεση Marketing Audit με το Επιχειρησιακό Σχέδιο της Εταιρείας
  • Συνήθεις αστοχίες στον τομέα Marketing

Γ. Τα Βήματα και οι Τεχνικές Marketing Audit

  • Check List για το Marketing Audit
  • Κρίσιμα σημεία Ορθής Εφαρμογής

Δ. Πώς τα αποτελέσματα του Marketing Audit οδηγούν σε συγκεκριμένες Δράσεις

  • Σχεδιασμός Δράσεων
  • Παρακολούθηση Δράσεων - Εργαλεία

Ε. Μέτρηση αποτελεσματικότητας τρόπων προώθησης

  • Δείκτες Αποτελεσμάτων προώθησης
  • Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων ανά μέσο

ΣΤ. Ενσωμάτωση Marketing Audit στις Εσωτερικές Επιθεωρήσεις κατά ISO 9001:2008 ως τρόπος διασφάλισης λειτουργίας Marketing

  • Σύνδεση Marketing Audit με εσωτερικές επιθεωρήσεις

Ζ. Reporting Διεργασιών Marketing - Δείκτες

  • Σύστημα Αναφορών /Δεικτών Marketing
Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο Marketing Audit
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο