AQS - EXECUTIVE SECRETARY EXCELLENCE - ΑΘΗΝΑ

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Advanced Quality Services Ltd
Υπεύθυνος/η :
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΖΗΛΗ
Διεύθυνση :
Τυρνάβου & Σαρανταπόρου 1Α
Πόλη :
Αγιος Στέφανος
Phone :
2106216997-8
Θέμα
Διοίκησης γενικά θέματα
Τίτλος
Εναρξη
02, Ιουλ 2014
Λήξη
03, Ιουλ 2014
Εισηγητές
Τίτλος

Ο ρόλος της Executive Secretary είναι να δημιουργήσει ένα περιβάλλον υψηλής ποιότητας που ξεκινά από την αισθητική του γραφείου και περιλαμβάνει το φιλικό κλίμα επικοινωνίας, τη διαχείριση μικρών καθημερινών κρίσεων - συγκρούσεων και «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο γραφείο του Προϊσταμένου.

Στο περιβάλλον αυτό, η επικοινωνία (γραπτή, τηλεφωνική και δια ζώσης) είναι αναβαθμισμένη, τα επείγοντα μειώνονται με τον προγραμματισμό και οι συσκέψεις προετοιμάζονται με αρτιότητα έγκαιρα.

Εάν στα παραπάνω προσθέσουμε και την συμβολή της Executive Secretary στις ποιοτικές Δημόσιες Σχέσεις, αντιλαμβανόμαστε γιατί αποτελεί σημαντικό στέλεχος της Επιχείρησης.

Ενότητες Σεμιναρίου
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
  • Η σύγχρονη Executive Secretary ως σημαντικό στέλεχος της επιχείρησης
  • Αξιολόγηση της Executive Secretary

2. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • H βελτίωση της ενδοεταιρικής επικοινωνίας
  • Ο χειρισμός των «δύσκολων» ατόμων
  • Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Λάθη προς αποφυγή - Απαγορευμένες φράσεις
  • Ο χειρισμός των αδιεξόδων

3. ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
  • Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
  • Στοιχεία που αναβαθμίζουν την εικόνα της Εταιρείας
  • Οι σχέσεις με Πελάτες, Προμηθευτές, Media, Σωματεία κ.α.
  • Event Management

4. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ & ΤΟΥ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ 
  • Τεχνικές αντιμετώπισης αναβλητικότητας
  • Η αναγνώριση & διαχείριση του stress
  • Τεχνικές βελτίωσης της Διαχείρισης του Χρόνου
  • Σύγχρονα Εργαλεία Διαχείρισης Εκκρεμοτήτων - Προγραμματισμού

5. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
  • Οι βασικές αρχές της Διαχείρισης Κρίσεων
  • Πρακτικές μείωσης Εντάσεων & Συγκρούσεων

6. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ
  • Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του προϊσταμένου της
  • Η εκχώρηση… προς τα πάνω!
  • Διαχείριση διαφωνιών με τον προϊστάμενο
  • Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
  • Η διαχείριση συσκέψεων
  • Η οργάνωση των συνεδριάσεων της Διοίκησης
  • Η παρακολούθηση (follow up) των αποφάσεων της Διοίκησης
  • Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το εργασιακό κλίμα

7. ΓΡΑΦΕΙΟ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε άνευ κόστους, Τηλεδιάσκεψη
  • Χρήση εργαλείων για υψηλού επιπέδου προγραμματισμό και παρουσιάσεις

8. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

  • Το χτίσιμο της προσωπικής εικόνας, Η διαχείριση των εντυπώσεων
  • Αυτοαξιολόγηση - Προσωπική Ανάπτυξη
  • Αυξάνοντας την Επιρροή και κερδίζοντας την Εμπιστοσύνη των άλλων
Εισηγητές Σεμιναρίου
ΜΒΑ, σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Έργων. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θέματα οργάνωσης γραφείου.
Έχει την ευθύνη υποστήριξης της Μηχανογραφικής Υποδομής της AQS, καθώς και την συντήρηση και οργάνωση του συνολικού δικτύου της AQS σε θέματα IT καθώς επίσης και στην ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία. Με 15ετή εμπειρία στους Η/Υ και ειδικότερα σε περιβάλλον Windows και Linux, ειδικεύεται σε βάσεις Δεδομένων, στον προγραμματισμό και στα δίκτυα.
Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στο Marketing Εξαγωγών και την επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία)

Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο Executive Secretary Excellence
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο