PRO SEMINARS ΘΕΣΣ, OPTIMIZE the Digital Channel

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Pro Seminars - Executive Professional Studies
Υπεύθυνος/η :
Ράνια Χατζηθεοδώρου
Διεύθυνση :
12ο χλμ Θεσ/νικης - Μουδανιών
Πόλη :
Θέρμη Θεσσαλονίκης - Τ.Κ.: 57001
Phone :
2310-309033
Θέμα
Social Media
Τίτλος
Εναρξη
01, Μαϊ 2014
Λήξη
01, Μαϊ 2014
Εισηγητές
Τίτλος

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ Η ON-LINE ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΟΥ;

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΟΥ;

O χρόνος που ξοδεύει ο καθένας μας στα Social Media αυξήθηκε κατά 250% τα τελευταία δυο χρόνια.
Αυτό αποτελεί ένα σοβαρό λόγο για ορθή online παρουσία για κάθε επιχείρηση.
ΤΕΤΑΡΤΗ 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014

Στο σεμινάριο θα μάθεις το ρόλο που παίζει η ιστοσελίδα, το blog, το Facebook και ποια εργαλεία και κανάλια επικοινωνίας θα βοηθήσουν σε μια στρατηγική που θα φέρει άμεσα αποτελέσματα. Θα μάθεις πως να δημιουργείς νέα ψηφιακά touchpoints με τους πελάτες και πως μπορείς να συνδέσεις κατάλληλα το offline με το online marketing. Γνωρίζοντας την αρχιτεκτoνική της στρατηγικής θα μπορείς εύκολα να βγάζεις συμπεράσματα από τις μετρήσεις και να τροποποιείς τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης. Θα μάθεις επίσης να επενδύεις περισσότερο σε μέσα με μεγαλύτερη απόδοση.

Απαραίτητη προϋπόθεση παρακολούθησης:
Να υπάρχει εμπειρία και επαγγελματική παρουσία της επιχείρησης στα Social Networks & Ειδικότερα στο Facebook.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:

  • Στελέχη Marketing
  • Στελέχη Sales Dpt
  • Επιχειρηματίες & Startups
Ημερομηνία και ώρα διεξαγωγής:
Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014, 17:00 - 22:00

Τόπος διεξαγωγής:
THE MET HOTEL, 26ης Οκτωβρίου 2014, Θεσσαλονίκη

Αξία σεμιναρίου:
170€ για εταιρείες,
110€ για Λογιστικά Γραφεία & Φυσικά πρόσωπα
Ειδική προσφορά 2+1 με 2 συμμετοχές +1 εντελώς δωρεάν
Ισχύει έκπτωση 30% σε ανέργους & φοιτητές
Το σεμινάριο εποδοτείται από τον ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,45%

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

ΚΛΕΙΣΤΟ GROUP ΕΩΣ 25 ΑΤΟΜΑ
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί πλήρες εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή βιβλίου και βεβαίωση παρακολούθησης.

Πληροφορίες - Εγγραφές:
Ασημίνα Ταραρά
T. 2310 30.90.33 & 30.90.11
F. 2310 30.90.15
[email protected]


ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
H δοκιμασμένη μεθοδολογία σε Ελλάδα και εξωτερικό για την ψηφιακή εποχή έχει ως εξής:
  1. Προσελκύουμε ξένους/άγνωστους στο site μας
  2. Δεν θέλουμε απλά να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα, αλλά οι επισκέψεις να είναι στοχευμένοι, πιθανοί νέοι πελάτες.
  3. Σε αυτό το στοχευμένο κοινό, δεν μας ενδιαφέρουν τόσο τα δημογραφικά στατιστικά, αλλά περισσότερο οι συμπεριφορές και τα ενδιαφέροντα τους.
  4. O νέος επισκέπτης γίνεται ενδιαφερόμενος.
    Το πιο πολύτιμο που μπορείς να έχεις από νέους ενδιαφερόμενους είναι τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Στην περίπτωση του online marketing είναι το email τους. Δε μπορείς να φανταστείς πόσο σημαντικό είναι να σου δώσει κάποιος την συγκατάθεση με το email του, ότι θέλει να μαθαίνει περισσότερα για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου.
  5. Μετατρέπουμε τους ενδιαφερόμενους σε πελάτες. Εφόσον σου δήλωσε κάποιος άγνωστος το ενδιαφέρον του, είναι ζεστός. Πως τον μετατρέπεις σε πελάτη; Πως κερδίζεις την εμπιστοσύνη του;
  6. Οι πελάτες σου είναι οι καλύτερη διαφήμιση σου. Σαφώς και το word-of-mouth είναι η καλύτερη διαφήμιση. Πως θα τους παροτρύνεις να συμμετέχουν στις online συζητήσεις, τι χρειάζεται για να σε προτείνουν στους φίλους τους, να μοιράσουν το περιεχόμενο σου; (με αποτέλεσμα να προσελκύσουν νέο κόσμο)
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο