Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: Τεχνικές & Πρακτικές Διαχείρισης της Απόδοσης του Προσωπικού Ψυχο-λογικές Πρακτικές για υψηλές επιδόσεις

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Π.ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ & ΣΙΑ Α.Ε.
Υπεύθυνος/η :
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Διεύθυνση :
ΛΕΝΟΡΜΑΝ 205
Πόλη :
ΑΘΗΝΑ 104 42
Phone :
210 5198264
Θέμα
Διοίκησης γενικά θέματα
Τίτλος
Εναρξη
20, Νοε 2014
Λήξη
20, Νοε 2014
Εισηγητές
Τίτλος
Τεχνικές & Πρακτικές Διαχείρισης της Απόδοσης του Προσωπικού Ψυχο-λογικές Πρακτικές για υψηλές επιδόσεις
Εισηγήτρια: Μαριάννα Καλκαβούρα, Εργασιακή ψυχολόγος, σύμβουλος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
Ημερομηνία Διεξαγωγής: Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014, 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής: Κτίριο Ναυτεμπορικής, οδός Λένορμαν 205, Κολωνός (διατίθεται Parking)
 

Σε ποιους απευθύνεται

·  Σε κάθε στέλεχος που ενδιαφέρεται να δημιουργεί ομάδες υψηλών επιδόσεων
 ·  Σε κάθε υπεύθυνο ομάδας που προβληματίζεται πώς:

ü βελτιώνεται η απόδοση του προσωπικού του

ü παρακινείται και καθοδηγείται το προσωπικό του στην επιθυμητή κατεύθυνση και στόχους

ü διατηρεί υψηλά επίπεδα απόδοσης

 

Θέματα σεμιναρίου 
Ÿ  Τι σημαίνει υψηλή απόδοση για κάθε θέση εργασίας;

Ÿ  Πότε οι εργαζόμενοι δεν αποδίδουν ικανοποιητικά;

Ÿ  Ποια είναι τα λογικά και ψυχο-λογικά αίτια των χαμηλών επαγγελματικών επιδόσεων;

Ÿ  Ποιες εργασιακές/οργανωσιακές προϋποθέσεις ευνοούν τις υψηλές επαγγελματικές επιδόσεις;

Ÿ  Πώς επιδρά η εταιρική κουλτούρα στην αποτελεσματικότητα των ομάδων εργασίας;

Ÿ  Πώς παρακολουθώ αποτελεσματικά την απόδοση των υφισταμένων μου;

Ÿ  Τι σημαίνει «ενδυνάμωση» των εργαζομένων, τι την εμποδίζει και πώς επιτυγχάνεται;

Ÿ  Ποιος είναι ο ρόλος της στοχοθέτησης στη διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων;

Ÿ  Πώς δίνουμε πληροφόρηση στους εργαζόμενους σχετικά με την πορεία της απόδοσής τους;

Ÿ  Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες της κριτικής;

Ÿ  Ποιες είναι οι δύσκολες περιπτώσεις εργαζομένων και πώς θα τις διαχειριστούμε αποτελεσματικά;

Ÿ  Ποιος είναι ο ρόλος των συστημάτων αξιολόγησης στην αποτελεσματική διαχείριση της απόδοσης του προσωπικού;

Ÿ  Ποια είναι τα αποτελεσματικά κίνητρα και ποιος ο ρόλος του άμεσου προϊσταμένου στην υποκίνηση των εργαζομένων;

Ÿ  Όταν ο εργαζόμενος ούτε μπορεί, ούτε θέλει: η ψυχολογική διαχείριση της λήξης μιας επαγγελματικής συνεργασίας

 
Κόστος Συμμετοχής: 150,00€
Εκπτώσεις 30-40% για τους συνδρομητές της εφημερίδας
Επιδοτούμενο σεμινάριο μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,45%)
Files
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο