PROFESSIONAL NEGOTIATIONS -ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

Στοιχεία Διοργανωτή

Εταιρία :
INFOLAB (Εκπαιδευτικό Κέντρο Αθήνας)
Υπεύθυνος/η :
-
Διεύθυνση :
Λεωφ. Κηφισίας 131
Πόλη :
ΤΚ 15124, Μαρούσι
Phone :
2114057737
Θέμα
MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Τίτλος
Εναρξη
25, Ιουν 2012
Λήξη
26, Ιουν 2012
Εισηγητές
Τίτλος

 

Σεμινάριο – workshop

PROFESSIONAL NEGOTIATIONS

ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

 

 

Που είμαι, που θέλω να πάω, τι δίνω, τι παίρνω και πως…ξαναπαίρνω

 

Απευθύνεται: Σε επιχειρηματίες, προϊσταμένους, στελέχη πωλήσεων ή προμηθειών, ελεύθερους επαγγελματίες και κάθε έναν που ασχολείται επισήμως και μη επισήμως με τις διαπραγματεύσεις.

 

Διάρκεια: 12 εκπ. Ώρες

 

Έναρξη

Λήξη

Ημέρες

Ωράριο

Πόλη

25/6/2012

27/6/2012

Δε,Τε

17:00-22:00

Λ.Κηφισίας 131, 15124 Μαρούσι

 

 

Θεματολογία

 

Τι …λογίζεται διαπραγμάτευση, σε ποιες περιπτώσεις διαπραγματεύομαι και σε ποιο περιβάλλον;

Ποιος είναι ο σκοπός των διαπραγματεύσεων;

Η τέχνη της διαπραγμάτευσης στην καθημερινότητα. (Για να προωθήσω ιδέες, υπηρεσίες, σχόλια, πωλήσεις, αλλά και…τον εαυτό μου)

Τα στάδια των διαπραγματεύσεων (Προετοιμασία/υλοποίηση/απολογισμός/ A.N.S)

 

Στάδιο προετοιμασίας:

·         Στοχοθέτηση/ αυτοαξιολόγηση/ καθορισμός συμβιβαστικών ορίων

·         Διαμόρφωση στρατηγικής

·         Κατασκοπία /συγκέντρωση υλικού και πληροφοριών

·         Διασπορά σκόπιμων μηνυμάτων

o   Ενίσχυση του προφίλ του διαπραγματευτή, της θέσης, της εταιρίας κλπ

·         Προετοιμασία πολιτικής διαπραγματευτικών σεναρίων και προτάσεων

·         Οργάνωση

·         Εκπαίδευση διαμεσολαβητών

 

Στάδιο υλοποίησης

·      Προετοιμασία του χώρου, του υλικού, των συνθηκών

·      Πρόβλεψη συναισθηματικού επηρεασμού/διαμόρφωσης εντυπώσεων

·      Εφαρμογή βασικών κανόνων επικοινωνίας λεκτικής και μη λεκτικής

·      Πως ανακοινώνονται οι προτάσεις

·      Πως διερευνώνται οι αντιρρήσεις/τι κρύβεται από πίσω/ποια συναισθήματα δημιουργούν

o   Τι του είναι σημαντικό, τι δε θέλει να χάσει, τι δεν έχει γι αυτόν την αξία που δείχνει, ως που μπορεί να υποχωρήσει

·      Πως διαχειρίζονται οι αντιρρήσεις/Δεσμεύσεις

·      Αντιπροτάσεις

·      Τι πρέπει να περιλαμβάνει μια επιτυχημένη αντιπρόταση. Παραχωρήσεις/διεκδικήσεις/συμβόλαια

·      Φαινόμενα της μη λεκτικής επικοινωνίας που υποδηλώνουν ψέματα, άγχος, ανασφάλεια

·      Επίτευξη ικανοποίησης μέσα από τη διασφάλιση κοινού συμφέροντος (win to win)

·      Το κλείσιμο/τυπικά και άτυπα συμβόλαια

 

Στάδιο απολογισμού

                Καταμέτρηση απωλειών και κερδών σε σύγκριση με τους αρχικούς στόχους

                Αρχειοθέτηση/συμπλήρωση κενών και νέων πληροφοριών

Μελέτη νέων προοπτικών και νέων συνθηκών

 

Στάδιο A.N.S (After Negotiations Services)

                Τεχνικές δεσίματος της διαπραγμάτευσης και ισχυροποίησης της θέσης του διαπραγματευτή

 

Κόστος: 350€

Χρηματοδότηση:  Το κόστος της εκπαίδευσης μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,45 του ΟΑΕΔ. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να καταθέσει χωρίς καμία επιβάρυνση την αίτηση ηλεκτρονικά.

Τόπος υλοποίησης: Λεωφόρος Κηφισίας 131, ΤΚ 15124, Μαρούσι (δείτε τον χάρτη εδώ).

 

Ποιος: Εισηγήτρια: Γωγώ Παπαδοπούλου

 

Τρόπος:  οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν βιωματικές εμπειρίες μέσα από παιχνίδια ρόλων και σενάρια πραγματικών και πιθανών καταστάσεων χρήση video κλπ, με στόχο πάντα να συνδυάζεται η εκπαίδευση με τη ψυχαγωγία ώστε να εξελίσσεται η απλή πληροφόρηση σε γνώση...

 

 

...γιατί, κάθε τι που μαθαίνεις με την καρδιά σου,  γίνεται πραγματικά δικό σου και τότε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις.

 

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

 

Με εκτίμηση,

 

 

Σιούρλα Χρύσα

Training Consultant 

Tel1 +30 211 40 57 737

Tel2 +30 231 0 91 41 91

Fax.+30  211 74 06 925

[email protected]

www.infolab.gr

 

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Up
Close
Close
Κλείσιμο