Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Παρατείνεται για ένα χρόνο η απόσυρση αυτοκινήτων και φορτηγών.

Για πρώτη φορά στο μέτρο θα συμμετέχουν τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ ενώ εξετάζεται και η επέκταση του μέτρου και στα βαρέα φορτηγά. Παράταση 6 μήνες αναμένεται να λάβουν ΙΧ που πληρούν τις εκπομπές ρύπων Euro4. Η νέα απόσυρση αναμένεται να περάσει είτε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου είτε με τροπολογία που θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή

Παράταση για ένα ακόμη χρόνο λαμβάνει το μέτρο της απόσυρσης οχημάτων με σημαντικές ωστόσο διαφοροποιήσεις σε σχέση με εκείνη που είχαμε κατά τη διάρκεια του 2011 ενώ παράλληλα δεν θα κινδυνεύουν πλέον οι 50.000 ιδιοκτήτες παλαιών ΙΧ που τα απέσυραν να μείνουν με το Πιστοποιητικό Καταστροφής στο... χέρι.

Ειδικότερα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της “Η” η απόσυρση των οχημάτων για το 2012 θα αφορά την απόκτηση κάποιου καινούριου ή εισαγόμενου μεταχειρισμένου ΙΧ που θα πληρεί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να “επιδοτηθούν” και τα εγχώρια μεταχειρισμένα με δώρο τα Τέλη Κυκλοφορίας καθώς έχουν καταβληθεί οι Φόροι.

Επιπλέον στην απόσυρση του 2012 για πρώτη φορά εξετάζεται η προσθήκη και των βαρέων φορτηγών τα οποία ούτως η άλλως από την 1η Μαϊου θα απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν στο νέο Πράσινο Δακτύλιο και επιπροσθέτως διαθέτουμε τον γηραιότερο στόλο φορτηγών σε όλη την ΕΕ.

Η νέα απόσυρση αναμένεται να περάσει είτε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου είτε με τροπολογία που θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή. To μέτρο πάντως αναμένεται να ισχύσει από τις 2 Ιανουαρίου του 2012 όποτε και θα μπορούν να δέχονται και πάλι αυτοκίνητα για απόσυρση τα κέντρα ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ.

Το μέλος του δ.σ. του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης μιλώντας στην “Η” τόνισε μεταξύ άλλων πως: “Η παράταση της απόσυρσης επιβάλλεται γιατί είναι ένα μέτρο που σίγουρα τονώνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων ενώ παράλληλα βοηθά στην ανανέωση του παλαιού στόλου των οχημάτων που έχουμε με άμεσο αντίκτυπο στις εκπομπές ρύπων. Το γεγονός πως περιλαμβάνονται και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα στο μέτρο του 2012 είναι πολύ θετικό και θα πρέπει στο μέτρο να συμπεριληφθούν και τα εγχώρια μεταχειρισμένα Euro5 ώστε να τονωθεί και η εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων ΙΧ η οποία έχει πληγεί απίστευτα από την κρίση. Αν το μέτρο της απόσυρσης συνοδευτεί από κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, κατάργηση ή μείωση του Τέλους Ταξινόμησης πιστεύω ότι η αγορά θα ανακάμψει σε μεγάλο βαθμό με όλα τα ευεργετικά αποτελέσματα για τον κλάδο, τους καταναλωτές και πάνω απ' όλα την Εθνική Οικονομία”.

Ιδιαίτερο ρόλο στην συγκεκριμένη εξέλιξη έχει διαδραματίσει ο Σύλλογος Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης και ειδικότερα ο πρόεδρός του κ. Καρούλης Κωνσταντίνος.

Μάλιστα όπως τονίζει ο μιλώντας στην “Η” το μέλος της Ομοσπονδίας Εκτελωνιστών της Ελλάδος κ. Τσιταμπάνης Θανάσης: “Αυτό είναι ένα μέτρο που θα δώσει έστω και μία προσωρινή ανάσα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, εάν όμως συνδυαστεί και με την αναπροσαρμογή των προδιαγραφών του πράσινου δακτυλίου. Είναι γνωστό ότι σε ολόκληρη την ΕΕ οι προδιαγραφές ρύπων Euro 4 θεωρούνται οικολογικές, με αναφορά στα αυτοκίνητα που κινούνται στη Γερμανία, τα οποία φέρουν πράσινη σήμανση και κυκλοφορούν στο κέντρο όλων των πόλεων. Σε ό,τι αφορά στο θέμα της εφαρμογής του μέτρου της απόσυρσης και για τα μεταχειρισμένα οχήματα, θεωρείται ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και διορθώνει, έστω και καθυστερημένα, τη στρέβλωση που είχε δημιουργηθεί προς όφελος των καινούριων επιβατικών αυτοκινήτων. Είναι ένα μέτρο, που θα βοηθήσει τα χαμηλότερα εισοδηματικά στρώματα να αποκτήσουν με λιγότερα χρήματα ένα ασφαλές και «καθαρό» όχημα.”.


Πηγή Ημερησία




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο