Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Δράσεις για την υλοποίηση 20 ηλεκτρονικών υπηρεσιών

Για την επιτάχυνση των δράσεων προς τη βελτίωση της θέσης της χώρας στον τομέα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και για την επίτευξη ενιαίας και λειτουργικής επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τη Δημόσια Διοίκηση, ο Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Παντελής Τζωρτζάκης, προχωρά σε συναντήσεις με τους Γενικούς Γραμματείς των Υπουργείων.

Στόχος των συναντήσεων είναι ο προγραμματισμός των απαιτούμενων δράσεων, αλλά και ο συντονισμός των φορέων που απαιτείται να συνεργαστούν, ώστε:

    Να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς η υλοποίηση όσων από τις 20 βασικές δημόσιες υπηρεσίες που ορίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή(1) δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα, βάσει της αρμοδιότητας κάθε Υπουργείου.
    Να καταγραφεί και να αποτυπωθεί αναλυτικά το σύνολο των υπηρεσιών που παρέχονται από τα Υπουργεία προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.
    Να επιτευχθεί κοινός τρόπος παροχής του συνόλου των υπηρεσιών όλων των Υπουργείων προς τον πολίτη και την επιχείρηση, μέσα από τα τρία βασικά κανάλια της Δημόσιας Διοίκησης (ΚΕΠ – τηλεφωνικό κέντρο – δικτυακή πύλη ΕΡΜΗΣ).

Στον πίνακα που ακολουθεί καταγράφονται ανά αρμόδιο Υπουργείο, οι υπηρεσίες που δεν έχουν ακόμα αναπτυχθεί ηλεκτρονικά πλήρως, από το σύνολο των 20 υπηρεσιών που ορίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΙΤΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ   ΒΑΘΜΟ
ΛΟΓΙΑ
ΑΦΟΡΑ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Κοινωνική ασφάλιση Διαδικασία για τη λήψη επιδόματος ανεργίας. 50/100 Πολίτες
Κοινωνική ασφάλιση Διαδικασία για τη λήψη επιδομάτων τέκνων. 40/100 Πολίτες
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙ

ΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Σύσταση εταιρείας Η πιο σημαντική διαδικασία καταχώρησης για την έναρξη νέας επιχείρησης. 50/100 Επιχειρήσεις
Δημόσιες προμήθειες Διαδικασία για την υποβολή προσφοράς για δημόσια προμήθεια που δημοσιεύεται σε εθνικό επίπεδο. 50/100 Επιχειρήσεις
ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Κοινωνική ασφάλιση Διαδικασία επιστροφής των ιατρικών δαπανών οι οποίες καλύπτονται από υποχρεωτική ιατρική ασφάλιση. 40/100 Πολίτες
Υπηρεσίες Υγείας Διαδικασία για το κλείσιμο ραντεβού σε δημόσιο νοσηλευτικό ίδρυμα 50/100 Πολίτες
ΟΙΚΟΝΟ
ΜΙΚΩΝ
Αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας Διαδικασία δήλωσης αλλαγής διεύθυνσης ενός ιδιώτη μέσα στη χώρα. 50/100 Πολίτες
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ
ΠΟΛΙΤΗ
Προσωπικά έγγραφα Διαδικασία για την έκδοση διεθνούς διαβατηρίου. 40/100 Πολίτες
Δήλωση στην Αστυνομία Διαδικασία για τη δήλωση κλοπής προσωπικών αντικειμένων (π.χ. αυτοκινήτου ή διάρρηξης) στην αστυνομία. 33/100 Πολίτες
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟ
ΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΚΛΙ
ΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Οικοδομική άδεια Διαδικασία λήψης άδειας κατασκευής, ανακαίνισης ιδιωτικού κτιρίου. 50/100 Πολίτες
Περιβαλλο
ντικές άδειες
Διαδικασία για τη λήψη τουλάχιστον μίας περιβαλλοντικής άδειας σχετικά με την έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. 40/100 Επιχειρήσεις
ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ
ΔΙΚΤΥΩΝ
Προσωπικά έγγραφα Διαδικασία για την έκδοση άδειας οδήγησης για όχημα ΙΧ. 60/100 Πολίτες
ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜ
ΑΤΩΝ
Κοινωνικές παροχές Διαδικασία για τη λήψη υποτροφιών για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. 40/100 Πολίτες
Δημόσιες βιβλιοθήκες Διαδικασία αναζήτησης στους καταλόγους μιας δημόσιας βιβλιοθήκης για τη λήψη συγκεκριμένων πληροφοριών και για συγκεκριμένο μέσο (βιβλίο, CD κλπ). 60/100 Πολίτες
Εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση Διαδικασία για την εισαγωγή μαθητών σε ένα πανεπιστήμιο ή άλλο ανώτερο εκπαιδευτικό ίδρυμα το οποίο επιχορηγείται από επίσημο διοικητικό φορέα της χώρας. 50/100 Πολίτες

ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας Διαδικασία δήλωσης αλλαγής διεύθυνσης ενός ιδιώτη μέσα στη χώρα. 50/100 Πολίτες


(1) Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο πλαίσιο της στρατηγικής 2010, δημοσίευσε ετήσια έκθεση συγκριτικής αξιολόγησης με στόχο τη μέτρηση της ανάπτυξης της Κοινωνίας της Πληροφορίας σε σύνολο 32 χωρών. Ένας βασικός δείκτης που χρησιμοποιήθηκε στις αξιολογήσεις αυτές, ήταν το επίπεδο ηλεκτρονικής διαθεσιμότητας 20 βασικών δημόσιων υπηρεσιών που ορίστηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και από τις οποίες, 12 απευθύνονταν σε πολίτες και 8 σε επιχειρήσεις. Ο δείκτης αυτός αναμένεται να επικαιροποιηθεί και να διατηρηθεί στο νέο πλαίσιο αξιολόγησης για την περίοδο 2011 – 2015.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο