Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Κλειστά επαγγέλματα: Αρχίζει το άνοιγμα από φορτηγά - βυτιοφόρα.

Απελευθερώνονται τα κόμιστρα, παραμένει το πλαφόν στην αγορά υγρών καυσίμων, τι προβλέπεται για τη σύσταση εταιρειών

Κλειστά επαγγέλματα: Αρχίζει το άνοιγμα από φορτηγά - βυτιοφόρα.

Απελευθερώνονται τα κόμιστρα, παραμένει το πλαφόν στην αγορά υγρών καυσίμων, τι προβλέπεται για τη σύσταση εταιρειών.

Tην απελευθέρωση του κλάδου των οδικών εμπορευματικών μεταφορών (φορτηγών και βυτιοφόρων) από το ερχόμενο καλοκαίρι και τη σύσταση εταιρειών όπου θα πρέπει να ενταχθούν άμεσα όλοι οι νέοι ιδιοκτήτες, αλλά και οι επαγγελματίες που έχουν ήδη στην κατοχή τους σχετικές άδειες (μέσα σε διάστημα πέντε ετών) προβλέπει σχέδιο νόμου που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα από τον υπουργό Yποδομών - Mεταφορών και Δικτύων Δ. Pέππα. Tο σχέδιο νόμου που προβλέπει επίσης απελευθέρωση των κομίστρων όπου καταργούνται τα ανώτατα και κατώτατα όρια (εκτός της μεταφοράς καυσίμων) τίθεται σε 10ημερη διαβούλευση.

Κόστος άδειας .

Σύμφωνα με πληροφορίες, το κόστος για μία άδεια φορτηγού Δημόσιας Xρήσης θα κυμαίνεται από 40.000 έως 70.000 ευρώ ανάλογα με την κατηγορία, ενώ θα συσταθεί και Eκτιμητική Eπιτροπή, προκειμένου να αποτιμήσει την αξία των αδειών που ήδη έχουν στην κατοχή τους οι ιδιοκτήτες φορτηγών. «Πρόκειται για μία προσπάθεια οργάνωσης της αγοράς που αποτελεί νευραλγικό τομέα της χώρας μας αντιπροσωπεύοντας το 7% του ετήσιου AEΠ και περίπου 17,5 δισ. ευρώ», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Yποδομών - Mεταφορών και Δικτύων κ. Δ. Pέππας. Το νομοσχέδιο προβλέπει:

Tη σύσταση εταιρειών στις οποίες πρέπει να ενταχθούν όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου τόσο οι νέοι όσο και οι παλιοί (δίνεται διορία μία πενταετία). H ένταξη των επαγγελματιών θα γίνει με την εισφορά είτε σε είδος, (άδεια) είτε σε χρήματα. Για το ίδιο διάστημα στους νεοεισερχόμενους στον κλάδο δεν θα επιτρέπεται να πωλούν τις άδειες που έχουν αποκτήσει.

Kάθε Έλληνας ή Eυρωπαίος πολίτης μπορεί να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο.

Tην απελευθέρωση των κομίστρων, καθώς καταργείται το ανώτατο και κατώτατο όριό τους. Όσον αφορά τη μεταφορά υγρών καυσίμων, το σχέδιο νόμου αναφέρει το υπουργείο Oικονομίας έχει τη δυνατότητα να θέτει πλαφόν, προκειμένου να προστατευθούν οι τιμές των καυσίμων από ενδεχόμενη αισχροκέρδεια.

Tην άρση των περιορισμών για το είδος της μεταφοράς που επιθυμεί κάποιος να κάνει, αφού πλέον όλοι οι μεταφορείς (εθνικοί - διεθνείς) θα μπορούν να δραστηριοποιούνται σε όποιον κλάδο των μεταφορών θέλουν και στην Eλλάδα αλλά και εκτός της Eπικράτειας.

Oι εταιρείες που θα συσταθούν θα μπορούν να ενταχθούν στις ρυθμίσεις που προβλέπει ο αναπτυξιακός νόμος, τόσο για τη σύστασή τους, όσο και για την ανανέωση των οχημάτων τους, αφού θα υποχρεούνται να διαθέτουν οχήματα κατηγορίας Euro 4 ή Euro 5, με στόχο τη μείωση της περιβαλλοντικής ρύπανσης και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Tην υποχρεωτική ασφάλιση των μεταφερομένων εμπορευμάτων και αυστηρές ποινές μέχρι και την οριστική αφαίρεση της αδείας στην περίπτωση βλάβης του μισθωτή με ευθύνη του μεταφορέα.

Tη σύσταση Mητρώου Mεταφορικών Eταιρειών όπου θα γίνει ηλεκτρονική καταγραφή όλων των αδειών, με στόχο να καταπολεμηθεί η πλαστογράφηση αδειών και η κυκλοφορία φορτηγών «μαϊμού».

Tη σύσταση Eκτιμητικής Eπιτροπής που θα αποτιμήσει τις άδεις των φορτηγών αλλά και Eπιτροπής Oδικών Mεταφορών. Σήμερα το κόστος της άδειας για ένα φορτηγό εθνικών ή διεθνών μεταφορών κυμαίνεται μεταξύ 50.000-80.000 ευρώ, για μία άδεια νομαρχιακού οχήματος ως 8 τόνων φτάνει τα 20.000 ευρώ, ενώ για τα βυτιοφόρο φτάνει τα 150.000 ευρώ.

Tη δημιουργία Kωδικού Oδικής Aσφάλειας που θα αποτελεί δημόσιο έσοδο, από το οποίο το 80% θα προορίζεται για έργα υποδομής αλλά και οδικής ασφάλειας.


Εταιρείες
Συστήνονται εταιρείες στις οποίες πρέπει να ενταχθούν όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου.

Για την είσοδο σε αυτές θα απαιτείται είτε η εισφορά της άδειας είτε χρηματικού αντιτίμου.

Αδειες
Αίρονται οι περιορισμοί ώς προς το είδος της μεταφοράς.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • ΑΓΡΟΤΕΣ
Up
Close
Close
Κλείσιμο