Αποτελέσματα live αναζήτησης

Την Πέμπτη, 1η Απριλίου 2010, τίθεται σε παραγωγική λειτουργία η υπηρεσία Ηλεκτρονικής Υποβολής Δηλώσεων Φορολογίας Εισοδήματος φυσικών προσώπων

31 Μάρτιου 2010 Σχόλια
  • Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά
  • Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών ανακοινώνει ότι την Πέμπτη, 1η Απριλίου 2010, τίθεται σε παραγωγική λειτουργία η υπηρεσία Ηλεκτρονικής Υποβολής Δηλώσεων Φορολογίας Εισοδήματος φυσικών προσώπων (έντυπα Ε1, Ε2 και Ε3) οικονομικού έτους 2010.
Ανακοίνωση σχετικά με την ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων οικονομικού έτους 2010 .

Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών ανακοινώνει ότι την Πέμπτη, 1η Απριλίου 2010, τίθεται σε παραγωγική λειτουργία η υπηρεσία Ηλεκτρονικής Υποβολής Δηλώσεων Φορολογίας Εισοδήματος φυσικών προσώπων (έντυπα Ε1, Ε2 και Ε3) οικονομικού έτους 2010.

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εφικτή από το δικτυακό τόπο  www.gsis.gr  με την επιλογή «Ε1Ε2Ε3».

Επισημαίνεται ότι, κατά την ηλεκτρονική υποβολή της Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος (έντυπο Ε1) οικ. έτους 2010 θα ισχύσουν δύο νέες διαδικασίες:

όταν συμπληρώνονται εισοδήματα από μισθωτές υπηρεσίες (πίνακας 4Α), πρέπει να καταχωρούνται πρόσθετα τα στοιχεία (Α.Φ.Μ. ή/και ονοματεπώνυμο-επωνυμία) των εργοδοτών / ασφαλιστικών φορέων με τα αντίστοιχα ποσά, βάσει των βεβαιώσεων αποδοχών.

όταν ο ενδιαφερόμενος διαπιστώνει ότι η αναγραφή του δήμου στον Πίνακα 1 είναι λανθασμένη, τον μεταβάλει επιλέγοντας από την εφαρμογή το νομό και στη συνέχεια το σωστό δήμο.
Για τη χρήση της υπηρεσίας, είναι απαραίτητη η απόκτηση κωδικών πρόσβασης στο σύστημα TAXISnet (αν κάποιος είναι ήδη πιστοποιημένος χρήστης δεν χρειάζεται νέους κωδικούς). Στο σύστημα TAXISnet μπορεί να πιστοποιηθεί κάθε φορολογούμενος, συμπληρώνοντας τη φόρμα εγγραφής που θα βρει ακολουθώντας τη διαδρομή: www.taxisnet.gr - «Εγγραφή νέου Χρήστη»

Οι ενδιαφερόμενοι που δεν διαθέτουν κωδικούς ή τους έχουν χάσει, πρέπει να έχουν υπόψη ότι απαιτείται χρονικό διάστημα 3-5 εργασίμων ημερών από την υποβολή της φόρμας εγγραφής ή την αίτηση επαναχορήγησης κωδικών μέχρι την παραλαβή των κωδικών τους.

Με την υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής των Δηλώσεων Φορολογίας Εισοδήματος παρέχονται στους πολίτες ιδιαίτερα σημαντικές δυνατότητες, μεταξύ των οποίων:

Γίνεται εκτεταμένος έλεγχος λαθών κατά την υποβολή της δήλωσης, με αποτέλεσμα τον μηδενισμό της πιθανότητας να μην εκκαθαρισθεί

Ο πολίτης ενημερώνεται αμέσως για το πιστωτικό ή χρεωστικό αποτέλεσμα της εκκαθάρισης  και, κυρίως, εκτυπώνει εκκαθαριστικό σημείωμα το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πιστοποιητικό. Σημειώνεται ότι η επιστροφή ή εξόφληση του ποσού γίνεται μετά την αποστολή του εκκαθαριστικού σημειώματος που ο πολίτης  λαμβάνει ταχυδρομικώς σε μεταγενέστερο χρόνο.
Υπενθυμίζεται ότι οι Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος μπορούν να υποβάλλονται ηλεκτρονικά και μέσω των ΚΕΠ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ΠΟΛ.1048/63.2.003.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο γραφείο υποστήριξης της υπηρεσίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή στο τηλεφωνικό κέντρο 210-48.02.552 κάθε εργάσιμη ημέρα από 8:00 έως 18:00.

 


Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης