Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Παράταση έως και 15 ημέρες στα μειωμένα τέλη ταξινόμησης

Το υπουργείο Οικονομίας εξετάζει μικρή παράταση της έκπτωσης κατά 50% στα τέλη ταξινόμησης των αυτοκινήτων, η οποία δεν θα ξεπερνά χρονικά τις 15 ημέρες ώστε να ευνοηθούν οι καταναλωτές που έχουν ήδη παραγγείλει ΙΧ και δεν προλαβαίνουν να το παραλάβουν έως τη λήξη του μέτρου στις 7 Αυγούστου. Απορρίφθηκαν εισηγήσεις για παράταση του μέτρου έως το τέλος του έτους εξαιτίας των φόβων για παράβαση της νομοθεσίας περί αθέμιτου ανταγωνισμού.

Παράταση έως και 15 ημέρες στα μειωμένα τέλη ταξινόμησης

Το υπουργείο Οικονομίας εξετάζει μικρή παράταση της έκπτωσης κατά 50% στα τέλη ταξινόμησης των αυτοκινήτων, η οποία δεν θα ξεπερνά χρονικά τις 15 ημέρες ώστε να ευνοηθούν οι καταναλωτές που έχουν ήδη παραγγείλει ΙΧ και δεν προλαβαίνουν να το παραλάβουν έως τη λήξη του μέτρου στις 7 Αυγούστου. Απορρίφθηκαν εισηγήσεις για παράταση του μέτρου έως το τέλος του έτους εξαιτίας των φόβων για παράβαση της νομοθεσίας περί αθέμιτου ανταγωνισμού.

Ολιγοήμερη παράταση της έκπτωσης κατά 50% στα τέλη ταξινόμησης των Ι.Χ., η οποία σε καμία περίπτωση δεν θα ξεπερνά χρονικά τις 15 ημέρες εξετάζουν υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Οικονομίας ώστε να ευνοηθούν οι καταναλωτές που έχουν ήδη παραγγείλει κάποια αυτοκίνητο και δεν προλαβαίνουν να το παραλάβουν έως τη λήξη του μέτρου στις 7 Αυγούστου.

Ωστόσο στελέχη του υπουργείου Οικονομίας τα οποία υποστηρίζουν την παράταση του μέτρου μέχρι τέλους του έτους έχουν αντιληφθεί τον κίνδυνο που εγκυμονεί κάτι τέτοιο, καθώς μπορεί η Ευρωπαϊκή Ενωση να κατηγορήσει τη χώρα για αθέμιτο ανταγωνισμό στην αγορά αυτοκινήτου.

Παραγγελίες
Πάντως όσοι καταναλωτές έχουν παραγγείλει το καινούργιο τους αυτοκίνητο πριν από τη λήξη του μέτρου αναμένεται να ευνοηθούν από το υπουργείο Οικονομίας καθώς -όπως υποστηρίζουν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου- αν κάποιος έχει παραγγείλει το καινούργιο του ΙΧ στις αρχές Ιουλίου και το όχημά του εισαχθεί στη χώρα μας στις 9 Αυγούστου θα ήταν τουλάχιστον άδικο να μην το αποκτήσει σε χαμηλότερη τιμή εξαιτίας της λήξης του μέτρου για μόλις 2 ημέρες.

Ωστόσο δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη τι θα γίνει με τους υποψήφιους καταναλωτές, τα καινούργια αυτοκίνητα των οποίων έχουν παραγγελθεί πριν από τη λήξη του προσωρινού μέτρου και αναμένεται να εισαχθούν στη χώρα μας ακόμη και 5 μήνες αργότερα?

Απόσυρση
Στελέχη από τη διοίκηση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) καθώς επίσης και από το Σύνδεσμο Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) φαίνεται πως βρίσκονται πολύ κοντά στη χάραξη ενός κοινού σχεδίου δράσης, ώστε να τονωθεί πραγματικά ο κλάδος.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, από κοινού οι δύο Σύνδεσμοι θα καταθέσουν πρόταση στις αρχές Σεπτεμβρίου που θα αφορά την απόσυρση παλαιών οχημάτων με συγκεκριμένα μέτρα που πρέπει να ληφθούν ώστε να τονωθούν οι χαμηλές πωλήσεις Ι.Χ., να αναπαλαιωθεί ο ρυπογόνος στόλος οχημάτων της χώρας, καθώς επίσης και να αυξηθούν τα πολύ χαμηλά έσοδα του κράτους από τον κλάδο.

Ωστόσο στελέχη του υπουργείου Οικονομίας εμφανίζονται επιφυλακτικά όσον αφορά την επαναφορά του Μέτρου της Απόσυρσης παλαιών οχημάτων, καθώς σε καμία περίπτωση τα οικονομικά της χώρας δεν αντέχουν να στηρίξουν ένα τέτοιο μέτρο και οι Σύνδεσμοι του κλάδου θα πρέπει να καταθέσουν προτάσεις, που θα μπορούν να υλοποιηθούν χωρίς να επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός.

Τα αφήνουν στα συνεργεία

Ενα φαινόμενο που έχει παρατηρηθεί στην αγορά αφορά στα συνεργεία των κάθετων μονάδων, τα οποία ενώ έχουν επισκευάσει τα οχήματα των πελατών τους εκείνοι δεν πηγαίνουν να τα παραλάβουν προφανώς επειδή δεν μπορούν να τα αποπληρώσουν.

Μικρά και φθηνά

Οι περισσότεροι έμποροι που διαθέτουν πολυτελή και ακριβά αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα καθώς η μεγάλη μείωση στις τιμές των αντίστοιχων καινούριων οχημάτων έχει περιορίσει στο ελάχιστο την κίνηση στα καταστήματά τους. Φόβοι για

2.000 λουκέτα μέσα στο καλοκαίρι

Ενα στα τρία καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων βρίσκονται ήδη στο «κόκκινο» για τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της χώρας, καθώς το 90% των οχημάτων που διαθέτουν οι έμποροι Ι.Χ. στις εκθέσεις τους έχει χρηματοδοτηθεί μέσω Stock Finance.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών, περισσότερα από 2.000 καταστήματα εμπορίας απειλούνται με λουκέτο μέσα στο καλοκαίρι από τα 6.500 που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Ελάχιστοι είναι αυτοί που τακτοποιούν τις μηνιαίες οφειλές προς τις τράπεζες αλλά και τους προμηθευτές τους, καθώς η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά είναι τεράστια.

Μαύρες τρύπες...
Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι οι μεγάλες ζημιές που καλούνται να αναλάβουν οι έμποροι Ι.Χ. καθώς τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν αποκτήσει από ανταλλαγές τα έχουν πάρει με υψηλό τίμημα τους προηγούμενους μήνες και δεν μπορούν να αντέξουν τόσο μεγάλες ζημιές.

Ειδικότερα, μεγάλος έμπορος αυτοκινήτων στην Αττική είχε αποκτήσει μέσω ανταλλαγής 5 πολυτελή αυτοκίνητα το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο του 2008 έναντι 180.000 ευρώ.

Μετά από μεγάλη προσπάθεια και επιμονή κατάφερε να τα πουλήσει όλα τους τελευταίους δύο μήνες χάνοντας περισσότερα από 90.000 ευρώ! Ωστόσο, κάποιοι έμποροι δεν μπορούν να ακολουθήσουν τη εν λόγω τακτική καθώς αν προβούν σε μια τέτοια ενέργεια θα πρέπει να βάλουν λουκέτο στο κατάστημά τους.

Πρόβλημα η έλλειψη ρευστότητας

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, περισσότερα από 2.000 καταστήματα εμπορίας απειλούνται με λουκέτο μέσα στο καλοκαίρι από τα 6.500 που δραστηριοποιούνται στον κλάδο.

Ιδιοκτήτης κάθετης εμπορικής μονάδας στην Αττική είχε ετήσιο τζίρο υψηλότερο από 2.200.000 ευρώ πέρυσι, εκ των οποίων το 45% αφορούσε σε μετρητά και περίπου 200.000 ευρώ σε χρεώσεις πιστωτικών καρτών.

Στο πρώτο 4μηνο του έτους που διανύουμε ο συνολικός τζίρος της εταιρείας παρουσιάζει πτώση υψηλότερη από 40% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι, με τζίρο περίπου 600.000 ευρώ, εκ των οποίων μόλις το 15% αφορά σε μετρητά, το 35% σε χρεώσεις πιστωτικών καρτών και το υπόλοιπο 50% σε άτυπες χρεώσεις των πελατών.

Πηγή Ημερησία




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο