Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Μείωση στα τέλη ταξινόμησης των ΙΧ

Το «πράσινο» φως από την Ευρωπαϊκή Ενωση αναμένει το υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να μειώσει κατά 50% τα τέλη ταξινόμησης για τα καινούρια αυτοκίνητα και να κινηθεί η συγκεκριμένη αγορά, η οποία τους τελευταίους μήνες βρίσκεται στο «κόκκινο». Οι πωλήσεις των ΙΧ οχημάτων έχουν σημειώσει κάθετη πτώση τους τελευταίους μήνες και αυτό έχει οδηγήσει σε οικονομικό αδιέξοδο μεγάλες εταιρείες αυτοκινήτων, ενώ στην αγορά υπάρχουν φήμες ότι δύο μεγάλες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων είναι έτοιμες να βάλουν λουκέτο από χρέη και σφραγισμένες επιταγές. Παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στην αγορά ακινήτων, όπου οι κατασκευαστές ζητούν εδώ και τώρα μέτρα για να πουληθούν τα χιλιάδες νεόδμητα ακίνητα και να μην κινδυνεύσουν με απόλυση περισσότεροι από 50.000 εργαζόμενοι που δραστηριοποιούνται σε όλους τους κλάδους της οικοδομής.

Μείωση στα τέλη ταξινόμησης των ΙΧ
Το «πράσινο» φως από την Ευρωπαϊκή Ενωση αναμένει η κυβέρνηση

Το «πράσινο» φως από την Ευρωπαϊκή Ενωση αναμένει το υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να μειώσει κατά 50% τα τέλη ταξινόμησης για τα καινούρια αυτοκίνητα και να κινηθεί η συγκεκριμένη αγορά, η οποία τους τελευταίους μήνες βρίσκεται στο «κόκκινο». Οι πωλήσεις των ΙΧ οχημάτων έχουν σημειώσει κάθετη πτώση τους τελευταίους μήνες και αυτό έχει οδηγήσει σε οικονομικό αδιέξοδο μεγάλες εταιρείες αυτοκινήτων, ενώ στην αγορά υπάρχουν φήμες ότι δύο μεγάλες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων είναι έτοιμες να βάλουν λουκέτο από χρέη και σφραγισμένες επιταγές. Παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στην αγορά ακινήτων, όπου οι κατασκευαστές ζητούν εδώ και τώρα μέτρα για να πουληθούν τα χιλιάδες νεόδμητα ακίνητα και να μην κινδυνεύσουν με απόλυση περισσότεροι από 50.000 εργαζόμενοι που δραστηριοποιούνται σε όλους τους κλάδους της οικοδομής.

Χθες ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Ι. Παπαθανασίου με δηλώσεις του στο τηλεοπτικό δίκτυο Μega επιβεβαίωσε ότι όντως η κυβέρνηση μελετάει να μειώσει κατά 50% το τέλος ταξινόμησης των καινούργιων οχημάτων που βρίσκονται στις αποθήκες των εταιρειών εισαγωγής και εμπορίας αυτοκινήτων και οι όποιες λεπτομέρειες του μέτρου θα οριστικοποιηθούν τις επόμενες ημέρες. Παράλληλα, ο ίδιος ανέφερε ότι δεν πρόκειται να θεσμοθετηθεί γενική απόσυρση οχημάτων.

Το κέρδος για τον ενδιαφερόμενο αγοραστή από τη μείωση των τελών ταξινόμησης αναμένεται να κυμανθεί ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου από περίπου 125 ευρώ ως 5.000 ευρώ. Με το μέτρο αυτό αναμένουν στο υπουργείο Οικονομικών να αναθερμανθεί η αγορά αυτοκινήτων και να εισπραχθούν αυξημένα έσοδα από τον ΦΠΑ (19%), ο οποίος θα εξακολουθήσει να εφαρμόζεται ανεξάρτητα από την όποια μείωση των τελών ταξινόμησης. Παράλληλα, εκτιμάται ότι με το μέτρο αυτό οι επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων θα αυξήσουν τις πωλήσεις και δεν θα χαθούν θέσεις εργασίας.

Το τέλος ταξινόμησης οχημάτων υπολογίζεται επί της εργοστασιακής αξίας και οι συντελεστές διαμορφώνονται ανάλογα με τον κυλινδρισμό του κινητήρα. Ετσι, για ένα όχημα με κινητήρα ως 900 κυβικά εκατοστά το τέλος ταξινόμησης είναι 5%. Αυτό σημαίνει ότι αν το μέσο εργοστασιακό κόστος για τη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων είναι 5.000 ευρώ τότε το όφελος για τον ενδιαφερόμενο αγοραστή είναι μόλις 125 ευρώ. Για οχήματα με κυβισμό από 901 κ.εκ. ως 1.400 κ. εκ. ο συντελεστής ταξινόμησης είναι 12% και με μέσο εργοστασιακό κόστος 7.000 ευρώ το όφελος ανέρχεται σε 420 ευρώ. Περίπου 900 ευρώ θα κερδίσουν όσοι προχωρήσουν τους επόμενους μήνες στην απόκτηση οχημάτων με κινητήρα από 1.401 ως 1.600 κυβικά εκατοστά καθώς η εργοστασιακή αξία διαμορφώνεται σε περίπου 9.000 ευρώ, ενώ 1.500 ευρώ λιγότερα θα πληρώσει κάποιος για την αγορά ενός αυτοκινήτου με κινητήρα από 1.601 ως 1.800 κυβικά εκατοστά. Σαφώς μεγαλύτερο θα είναι το όφελος για εκείνους που θα προχωρήσουν σε αγορά αυτοκινήτων μεγαλύτερου κυβισμού.

Πηγή Το Βήμα




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο