Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Φορο-μπόνους για απόσυρση

Απόσυρση των παλαιών και ρυπογόνων αυτοκινήτων σε δύο φάσεις, από το 2010 έως το 2015, με την παροχή φορολογικών κινήτρων αλλά και αντικινήτρων, ετοιμάζουν για περίπου 1,5 εκατ. σαραβαλάκια τα υπουργεία Οικονομίας, Περιβάλλοντος και Μεταφορών.

Φορο-μπόνους για απόσυρση

Απόσυρση των παλαιών και ρυπογόνων αυτοκινήτων σε δύο φάσεις, από το 2010 έως το 2015, με την παροχή φορολογικών κινήτρων αλλά και αντικινήτρων, ετοιμάζουν για περίπου 1,5 εκατ. σαραβαλάκια τα υπουργεία Οικονομίας, Περιβάλλοντος και Μεταφορών.

Το υπουργείο Οικονομίας ήταν το τελευταίο που υιοθέτησε τελικά τη χορήγηση οικονομικών κινήτρων για την απόσυρση των παλιών οχημάτων, ενώ ήταν αυτό που μετέθεσε κατά έναν χρόνο την εφαρμογή του μέτρου, λόγω των δημόσιων οικονομικών. «Μετά τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Μεταφορών, και το υπουργείο Οικονομίας τοποθετείται θετικά στην πολιτική των κινήτρων για τη βελτίωση του στόλου των αυτοκινήτων», ανέφερε χθες ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης, προσθέτοντας ότι πολιτική της κυβέρνησης είναι «να πάμε προς αυτή την κατεύθυνση και να προστατεύσουμε, παράλληλα, το περιβάλλον περιορίζοντας τους ρύπους».

Το μέτρο θα ισχύσει σε πρώτη φάση για τα συμβατικά αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, τα οποία δεν διαθέτουν καταλύτη και ηλικιακά κινούνται γύρω στην εικοσαετία. Η κλιμάκωση του μέτρου θα γίνει με ορίζοντα πενταετίας, ενώ αμέσως μετά την απόσυρση των μη καταλυτικών οχημάτων, στη λίστα κινήτρων αναμένεται να μπουν τα αυτοκίνητα με καταλύτες πρώτης γενιάς, δηλαδή όσα είναι μεταξύ 15 έως 18 ετών.

Συγκεκριμένα, η απόσυρση θα αρχίσει το 2010 από τα αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας (χωρίς καταλύτη) ηλικίας άνω των 18 ετών, τα οποία ανέρχονται σε 989.000 (αποτελούν το 23,5% του στόλου).

Η δυνατότητα απόσυρσης θα δοθεί και τα επόμενα χρόνια- έως 2015- και στους ιδιοκτήτες μικρότερης ηλικίας οχημάτων, δηλαδή άνω των 15 ετών, τα οποία ανέρχονται σε περίπου 430.000 (το 10,2% του στόλου), έχουν καταλύτη πρώτης γενιάς και ρυπαίνουν πολύ περισσότερο σε σχέση με τα τελευταίας τεχνολογίας οχήματα.

Στην κυβέρνηση εκτιμούν ότι το μέτρο θα επιταχύνει την ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων, καθώς η Ελλάδα βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε ό,τι αφορά την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων.

Πηγή Τα Νέα




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο