Ειδήσεις Ανακοινώσεις Συλλόγων

H ΠΕΦΕ Σας ενημερώνει - ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 14 ΤΟΥ Ν.2523/1997

ΘΕΜΑ 1ο: ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΕΦΕ ΘΕΜΑ 2ο: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 14 ΤΟΥ Ν.2523/1997 ΘΕΜΑ 3ο: ΕΝΑΡΞΗ ΤΡΙΕΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΑΞΙΩΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ Φ.Π.Α.

ΘΕΜΑ 1ο: ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΕΦΕ 

ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Π.Ε.Φ.Ε.
κ.ΝΤΟΥΚΑΚΗ ΜΑΝΟΥΣΟΥ τηλ. 6932-215508
ΘΕΜΑ: «Σύσκεψη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. με την Π.Ε.Φ.Ε. στην Αθήνα, Αίγλη Ζαππείου την Δευτέρα
23/7/2007 και ώρα 11π.μ.».
                                                                                                       
Κύριε Πρόεδρε του ΠΑ.ΣΟ.Κ.,
 
Ευχαριστούμε την ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ κα Βάσω Παπανδρέου και επίσης την ευγενική κα ¶ννα Διαμαντοπούλου για την πρόσκληση.

Δηλώνουμε ότι η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΦΟΡΟΤΕΧΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ στηρίζει με ενθουσιασμό αυτή την πρωτοβουλία.


Πράγματι το φορολογικό μας σύστημα είναι το πλέον γραφειοκρατικό και αντιαναπτυξιακό το οποίο διώχνει τις επενδύσεις. Ενώ σε πολλές περιπτώσεις η γραφειοκρατία συμβαδίζει με τη διαφθορά σε όλα τα επίπεδα της Δημόσιας Διοίκησης.

Εμείς οι Λογιστές – Φοροτέχνες – Οικονομολόγοι οι πτυχιούχοι, σύμφωνα με το Οικονομικό Επιμελητήριο είμαστε 85.000 από τους οποίους οι 40.000 ασχολούνται αποκλειστικά με τα Λογιστικά και τα φορολογικά και επίσης 45.000 ακόμη ΜΗ πτυχιούχοι δηλαδή σύνολον 85.000 άτομα.
Εμείς είμαστε οι εργαζόμενοι ως μισθωτοί ως ιδιόκτητες λογιστικών γραφείων και ως ελεύθεροι επαγγελματίες.

Οι Οικονομολόγοι και οι φοροτεχνικοί γνωρίζουν πολύ καλά τα προβλήματα του Λαού γιατί σ’ αυτούς απευθύνονται όλοι οι φορολογούμενοι για επιλύσουν τα φορολογικά θέματα.
Στην φορολογία της χώρας μας θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από την Κυβέρνηση παράλληλα με τους 15.000 Εφοριακούς συγχρόνως και οι 85.000 συνάδελφοι όχι για τη πάταξη της ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ αλλά για την περιστολή της φοροδιαφυγής γιατί την πάταξη της φοροδιαφυγής έχουν αποκλειστικά οι Εφοριακοί.
Πιστεύουμε ότι εν όψει των εκλογών ένα ΔΙΚΑΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ θα δώσει ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΘΗΣΗ στο κόμμα που θα παρουσιάσει στον Ελληνικό Λαό αυτό που ζητά για πολλά χρόνια να μην ΠΛΗΡΩΝΕΙ πολλά χρήματα ΑΔΙΚΑ, και να γνωρίζει επίσης που πηγαίνουν.

Η τσέπη μας είναι πολύ σημαντικός συντελεστής στην πρόθεση ψήφου από τον κάθε ένα από εμάς.
Παρακαλώ τον κ.Βαγγέλη Αμπελιώτη, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ένωσης Φοροτεχνών Επιστημόνων να αναπτύξει τις προτάσεις μας.
Ευχαριστώ.
                                                                                                 *******************************************
Στη σύσκεψη προσκλήθηκαν και συμμετείχαν οι παρακάτω 25 φορείς:
ΑΔΕΔΥ
ΓΣΕΒΕ
Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου
Ένωση Ελληνικών Τραπεζών
Επιτροπή για αναμόρφωση φορολογικού συστήματος
Επιτροπή Λογιστικής Τυποποίησης & Ελέγχων
Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων
Οικονομικό Επιμελητήριο
ΟΚΕ
Ομοσπονδία Βενζινοπωλών
Ομοσπονδία Συλλόγων Υπουργείου Οικονομίας
Ομοσπονδία Τελωνειακών
Πανελλήνια Ένωση Φοροτεχνών Επιστημόνων
Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Δ.Ο.Υ.
Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών
ΠΑΣΕΓΕΣ
ΣΜΕΧΑ
Σύλλογος Εργαζομένων Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους
Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών
Σωματείο Ορκωτών Λογιστών
Χρηματιστήριο Αθηνών
 
* Οι ανωτέρω φορείς είναι γραμμένοι με αλφαβητική σειρά.

 


ΘΕΜΑ 2ο:  ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 14 ΤΟΥ Ν.2523/1997                             
Ύστερα από ερώτημα της Δ/νσης Ελέγχου του Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών, εκδόθηκε σχετική γνωμοδότηση του Ν.Σ.Κ. που έγινε αποδεκτή από τον Υφυπουργό Οικονομίας & Οικονομικών (αριθ.477/2006, Β΄ τμ.Ν.Σ.Κ.) με την οποία, μεταξύ των άλλων, γνωμοδότησε επί του ερωτήματος που αφορά την εφαρμογή του άρθρου 14 Ν.2523/1997 ως εξής:

Δεδομένου ότι οι διατάξεις του άρθρου 14 του Ν.2523/1997 απαιτούν να προκύπτει η φορολογική παράβαση από Ειδική Έκθεση Ελέγχου και όχι αποκλειστικά από τα βιβλία και στοιχεία του φορολογούμενου, έπεται ότι τα διασφαλιστικά μέτρα για τα συμφέροντα του Δημοσίου που οι διατάξεις αυτές ορίζουν, δεν αποκλείεται κατ’ αρχήν να επιβληθούν και σε περιπτώσεις εξωλογιστικού προσδιορισμού των αποτελεσμάτων της επιχείρησης κατά τις διατάξεις του άρθρου 32 του Ν.2238/94 και 48 του Ν.2859/2000, αρκεί οι ενέργειες της διοίκησης να στηρίζονται σε αιτιολογημένη Ειδική Έκθεση Ελέγχου.

Στις περιπτώσεις όμως που η επιχείρηση έχει τεθεί στο καθεστώς εκκαθάρισης της περιουσίας της κατά τις διατάξεις του Ν.1386/1983 ή των άρθρων 46, 46α και 46β του Ν.1892/1990, έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 9 παρ.3 του Ν.1386/1983, δηλαδή αμέσως μετά τη δημοσίευση της απόφασης του Εφετείου που ορίζει τον εκκαθαριστή, απαγορεύεται η αναγκαστική εκτέλεση και η λήψη προσωρινών, συντηρητικών ή προφυλακτικών μέτρων κατά της επιχείρησης και αναστέλλονται οι τυχόν εκκρεμείς σχετικές διαδικασίες και συνεπώς ούτε τα διασφαλιστικά για τα συμφέροντα του Δημοσίου μέτρα του άρθρου 14, του Ν.2523/1997 επιτρέπεται να ληφθούν κατά της περιουσίας επιχειρήσεων που έχουν τεθεί στο καθεστώς εκκαθάρισης των προαναφερομένων διατάξεων.

ΘΕΜΑ 3ο: ΕΝΑΡΞΗ ΤΡΙΕΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΑΞΙΩΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ Φ.Π.Α.
                                                       

Με την υπ’αριθ.62/20-2-2007 Γνωμοδότηση το Ν.Σ.Κ., η οποία έγινε αποδεκτή στις 17/4/2007 από τον Υφυπουργό Οικονομίας & Οικονομικών, το Ν.Σ.Κ. αποφαίνεται επί ερωτήματος της Υπηρεσίας Φ.Π.Α., αναφορικά με το χρονικό σημείο επελεύσεως του «επιγενόμενου λόγου αχρεώστητης καταβολής Φ.Π.Α.» για την έναρξη της τριετούς παραγραφής αξίωσης κατά του Δημοσίου από επιστροφή πιστωτικού υπολοίπου Φ.Π.Α., στην περίπτωση εμπρόθεσμης υποβολής της οικείας εκκαθαριστικής δήλωσης, εν περιλήψει τα εξής:

Στην περίπτωση υποβολής εμπρόθεσμης εκκαθαριστικής δήλωσης με πιστωτικό υπόλοιπο Φ.Π.Α. (επιγενόμενος λόγος) κρίσιμο χρονικό σημείο για την έναρξη της τριετούς παραγραφής της σχετικής απαίτησης κατά του Δημοσίου αποτελεί η ημερομηνία πραγματικής υποβολής της δήλωσης και όχι η υπό του νόμου οριζόμενη ως καταληκτική.

ΘΕΜΑ 4ο:  ΠΕΦΕ ΠΡΟΣ ΥΟ

Αρ.Πρωτ.Γραφ.Υπουργού: 4939/24-7-2007
Αρ.Πρωτ.Γραφ.Υφυπουργού: 2278/24-7-2007                                                               

Κύριε Υπουργέ,
Φορολογούμενος άρχισε να κατασκευάζει την οικοδομή του το έτος 1993 και το έτος 1997 πήγε στην Εφορία για την βεβαίωση του ρεύματος από την ΔΕΗ για να πάρει το κανονικό ρεύμα και να καταργήσει το εργοταξιακό.


Η Δ.Ο.Υ. έκρινε ότι έπρεπε να πληρώσει Φ.Π.Α. ακόμη 1.800.000δρχ (τότε είχαμε δραχμές ακόμη).

Πράγματι πλήρωσε αυτά τα χρήματα και έβαλε το ρεύμα στο σπίτι του.

Το έτος 2005 η ίδια Δ.Ο.Υ. του έστειλε πράξη να πληρώσει ΤΟΚΟΥΣ για το Φ.Π.Α. 4.400.000δρχ γιατί ξέχασε η Δ.Ο.Υ. να τους καταλογίσει το έτος 1997. Για το πρώτο 1.000.000δρχ x 200% = 2.000.000δρχ και για τις 800.000δρχ x 300% = 2.400.000δρχ σύνολον 4.400.00δρχ.

Ο άνθρωπος προσέφυγε στα Διοικητικά Δικαστήρια σύμφωνα με τον Νόμο 2523/1997 άρθρο 2 που αναφέρει ότι: «Η Δ.Ο.Υ. δεν μπορεί να βεβαιώνει τόκους χωρίς κεφάλαιο….».

Συγχρόνως κατέθεσε αίτηση στο Υπουργείο Οικονομικών στον τότε Υφυπουργό κ.Αδάμ Ρεγκούζα για την παρανομία της Εφορίας. Πράγματι ο κ.Αδάμ Ρεγκούζας χρέωσε την υπόθεση σε μια Επιθεωρήτρια η οποία μετά από 14 μήνες απάντησε ότι «πρέπει να ακυρωθεί η πράξη γιατί είναι ΜΗ ΝΟΜΙΜΗ».

Στην συνέχεια η Δ.Ο.Υ. αντί να επιστρέψει τα χρήματα στον άνθρωπο έστειλε ΝΕΑ επιστολή στον ΝΕΟ Υφυπουργό κ.Αντώνη Μπέζα, ο οποίος απαντά «ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΥΡΩΘΕΊ Η ΠΡΑΞΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΣΦΥΓΗ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ».

Από φορολογικής επιστήμης εάν δεν είχε κάνει προσφυγή ο άνθρωπος σήμερα θα ήταν οριστικά βεβαιωμένο το ποσό και δεν θα μπορούσε να πάρει πίσω τα χρήματά του.

¶λλωστε ο κ.Αντώνης Μπέζας του στερεί το ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να προσφύγει στην Ελληνική Δικαιοσύνη.

Εμείς ειλικρινά λυπούμεθα γι’ αυτήν την απάντηση του Υφυπουργού.

Ο φάκελος είναι στη διάθεση κάθε Έλληνα ψηφοφόρου που δηλώνει ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ και ας σκεφθεί καλά τι θα ψηφίσει στις εκλογές που έρχονται.

Σήμερα ή αύριο ίσως να είστε και εσείς που δηλώνετε ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ και που θα σας χτυπήσει την πόρτα όχι ο γαλατάς αλλά η Εφορεία με Κυβέρνηση την Ν.Δ. και Πρωθυπουργό τον κ.Κων/νο Καραμανλή.

Είμαστε στην διάθεσή σας για κάθε ενημέρωση.


ΘΕΜΑ 5ο:  ΠΕΦΕ ΠΡΟΣ ΥΟ

Αρ.Πρωτ.Γραφ.Υπουργού: 4940/24-7-007 

Αρ.Πρωτ.Γραφ.Υφυπουργού: 2277/24-7-2007                                                                
κ.ΓΙΩΡΓΟ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ

Κύριε Υπουργέ,

Μελετώντας την Εισηγητική Έκθεση για την ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ, διαπιστώνουμε ότι πρόκειται περί Νομοσχεδίου για πρωτοετής φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου.

Βεβαίως αυτό το σχέδιο νόμου δεν έτυχε από τους «κοινωνικούς εταίρους» καμίας επιστημονικής συζήτησης και θα αναφέρουμε δυο-τρεις προτάσεις:

Α) Στο άρθρο 4 κίνητρα εθελοντικής συμμόρφωσης είναι αστείο να ζητά το Υπουργείο να δηλώσουν οι ΙΔΙΟΙ οι φορολογούμενοι τις διαπραχθείσες παραβάσεις και παρατυπίες χωρίς την επιβολή προσθέτου φόρου, προσαυξήσεων, προστίμου, ποινικών κυρώσεων, άρθρο 14 του Νόμου 2523/1997 ως και οποιασδήποτε άλλης κύρωσης.

Βεβαίως στο ίδιο άρθρο παρέχεται στον Υπουργό η έκδοση απόφασης για την διαδικασία εφαρμογής του Νόμου.

Η αλήθεια είναι ότι με αυτή την εξουσιοδότηση θα ωφεληθούν μόνο οι μεγάλοι φοροφυγάδες (βλ.ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ κ.λ.π.).

Β)Το άρθρο 6 πρόκειται περί αστείας διάταξης.

Σε παρόμοια περίπτωση τιμωρήθηκε από εσάς κ.Υπουργέ αυτός που κατήγγειλε τον εκβιασμό με μια απόφαση που πήγατε την παραγραφή στον συγκεκριμένο καταγγέλοντα στα 18 χρόνια!!!

Γ)Στο άρθρο 2 Συγκρότηση Συμβουλίου, είναι αδιανόητο να μην συμπεριλαμβάνεται το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (Ν.Σ.Κ.), το όργανο που υπερασπίζεται το Δημόσιο και που γνωμοδοτεί κατ’ αποκλειστικότητα επί φορολογικών θεμάτων για λογαριασμό του Υπουργείου Οικονομίας & Οικονομικών.

Επίσης είναι ακατανόητο να μη εκπροσωπούνται οι ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ από τον Γενικό Επιτρόπου των Διοικητικών Δικαστηρίων.

Τέλος, το Συμβούλιο Επικρατείας με τους πραγματικά σοφούς της Διοικητικής Δικαιοσύνης θα πρέπει να εκπροσωπείται από τον Αντιπρόεδρο ΣτΕ Β΄ τμήματος του φορολογικού.

Δ)Στο Συμβούλιο των εκπροσώπων θα πρέπει ακόμη να μετέχουν:

-Ο Συνήγορος του Φορολογουμένου, μη κυβερνητική οργάνωση η οποία έχει αντικείμενο τα νομικά φορολογικά θέματα και

-Την Τοπική Αυτοδιοίκηση (ΚΕΔΚΕ) η οποία συμμετέχει ενεργά στην οικονομική ζωή του τόπου.
Πιστεύουμε ότι με τις προτάσεις μας θα βοηθήσουμε έστω και την τελευταία στιγμή να κινηθεί Νομοθετικά στην σωστή κατεύθυνση η ως άνω επιτροπή.

Είμαστε στην διάθεσή σας για κάθε ενημερωτική διευκρίνιση.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο