Ειδήσεις Επιχειρήσεων Νέα

Χρυσό Βραβείο στην Data Communication για «Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών» στα BITE Awards



Δελτίο Τύπου

27 Ιουλίου 2015

Χρυσό Βραβείο στην Data Communication για “Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών” στα BITE Awards

Η Data Communication έλαβε το Χρυσό Βραβείο (Gold Award) στην κατηγορία «Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών» στα Business IT Excellence Awards που διοργάνωσε η Boussias Communications. Η βράβευση αφορά στην πολιτική Customer Care 360ο που η εταιρία έχει αναπτύξει προκειμένου να παρέχει ολοκληρωμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της. Πρόκειται για το τέταρτο βραβείο που απονέμεται στην εταιρία για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών της, καθώς έχει προηγηθεί η διάκριση στα European Business Awards 2014/2015 στην κατηγορία Customer Focus, και η  διπλή βράβευση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014, στις κατηγορίες «Ομάδα της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς: Μικρή ομάδα έως 40 φυσικά πρόσωπα»

Η πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360ο της Data Communication περιλαμβάνει ένα εκτενές πλέγμα δράσεων και πρωτοβουλιών που εξασφαλίζει την ολοκληρωμένη και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρίας. Ενσωματώνοντας συγκεκριμένες, χρονικά προσδιορισμένες και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες και υπηρεσίες, αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα και βραβευμένα «συστήματα» εξυπηρέτησης πελατών που εφαρμόζονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Τα οφέλη που αποκομίζουν οι πελάτες είναι πολλαπλά και αποδεικνύονται από το υψηλό επίπεδο ικανοποίησής τους, όπως αυτό καταγράφεται στις ετήσιες έρευνες που η εταιρία υλοποιεί, αλλά και από το υψηλό ποσοστό ανανέωσης συμβολαίων συντήρησης.

Με αφορμή τη νέα αυτή βράβευση, η κα Ζωή Δουζένη Executive Vice President της Data Communication, σημείωσε: «Η Data Communication μέσα από την ολοκληρωμένη πολιτική Customer Care 360o αποδεικνύει εμπράκτως την πελατοκεντρική της λειτουργία. Η βράβευσή μας στα BITE Awards έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά διακρίσεων που αναδεικνύουν την επιτυχημένη στόχευση της πολιτικής αυτής, η οποία έχει σταθερό σημείο αναφοράς τον πελάτη μας και τις ανάγκες του. Η αποτελεσματικότητα, ωστόσο, των υπηρεσιών αυτών δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την καθοριστική συνδρομή όλων των ανθρώπων μας που στελεχώνουν το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, οι οποίοι βρίσκονται καθημερινά στο πλευρό των πελατών μας, προσφέροντας άμεση και ουσιαστική εξυπηρέτηση και υποστήριξη».

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής που έλαβε χώρα στις 23 Ιουλίου στο Balux Prive.



http://www.datacomm.gr

Λίγα λόγια για την Data Communication    

Με έτος ίδρυσης το 1987 και περισσότερες από 36.000 εγκαταστάσεις σε πάνω από 18.000 πελάτες στο ενεργητικό της, η Data Communication Α.Ε. είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες πληροφορικής και, παράλληλα, στρατηγικός συνεργάτης της Microsoft. Η εταιρία εστιάζει στην ανάπτυξη λειτουργικών και εξειδικευμένων λύσεων ERP, CRM, HRM, που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες διαφορετικών επιχειρηματικών κλάδων. Μέσω της πολιτικής εξυπηρέτησης Customer Care 360ο και της μεθοδολογίας υλοποίησης έργων πληροφορικής Sure Step της Microsoft, διασφαλίζει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της. Διαθέτει γραφεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, όπου απασχολεί περισσότερα από 100 στελέχη και διατηρεί σημαντικό Δίκτυο Συνεργατών – Μεταπωλητών που καλύπτει όλη την Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε:
Αγάπη Παλιεράκη, τηλ. 211 1080 021, e-mail: [email protected]




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο