Αποτελέσματα live αναζήτησης

Το εξώδικο του συλλόγου Χανίων με τις είκοσι δύο συνυπογραφές συλλόγων λογιστών διαφόρων νομών της χώρας

  • Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης 15 λεπτά

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ - ΔΗΛΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

1.Του Συλλόγου Αδειούχων Λογιστών – Φοροτεχνικών Χανίων, που εδρεύει στα Χανιά, επί της οδού Β. Κορνάρου αρ. 30, νομίμως εκπροσωπούμενου

2.Της Ένωσης Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Νομού Θεσσαλονίκης (Ε.Φ.Ε.Ε.Θ.), που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη, επί της οδού Δωδεκανήσου αρ. 22, νομίμως εκπροσωπούμενης

3.Της Ένωσης Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Αθηνών – Πειραιώς, που εδρεύει στον Πειραιά, επί της οδού Ρεθύμνης αρ. 17, νομίμως εκπροσωπούμενης

4.Του Λογιστικού Συλλόγου Αθηνών, που εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Ελ. Βενιζέλου 75, νομίμως εκπροσωπούμενου

5.Του Συλλόγου Επαγγελματιών Λογιστών Κέρκυρας (Σ.Ε.Λ.ΚΕ.), που εδρεύει στην Κέρκυρα, επί της οδού Αλκίνοου αρ. 54, νομίμως εκπροσωπούμενου

6.Του Συλλόγου Οικονομολόγων Ελ. Επαγγελματιών Ν. Ιωαννίνων, που εδρεύει στα Ιωάννινα επί της οδού Χαριλάου Τρικούπη αρ. 29, νομίμως εκπροσωπούμενου

7.Του Συλλόγου Λογιστών Αγρινίου και περιχώρων, που εδρεύει στο Αγρίνιο επί της οδού Χαριλάου Τρικούπη αρ. 7, νομίμως εκπροσωπούμενου (υπογραφές στο πρακτικό)

8.Του Συλλόγου Λογιστών Θήρας, που εδρεύει στα Φηρά νομίμως εκπροσωπούμενου

9. Της Ένωσης Ελ. Επαγγελματιών Κεφαλληνίας και Ιθάκης, που εδρεύει στο Αργοστόλι επί της οδού Ηλία Ζερβού αρ. 19, νομίμως εκπροσωπούμενου

10.Του Συλλόγου Φοροτεχνικών – Ελεύθερων Επαγγελματιών Ν. Μαγνησίας, που εδρεύει στο Βόλο επί της οδού Κουταρέλια αρ. 57β, νομίμως εκπροσωπούμενου

11.Της Ένωσης Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Ιωαννίνων (Ε.Φ.Ε.Ε.Ι.), που εδρεύει στα Ιωάννινα, επί της οδού 28ης Οκτωβρίου αρ. 9 (Στοά «Ορφέα», Κτίριο Γ), νομίμως εκπροσωπούμενης

12.Της Ένωσης Αδειούχων Λογιστών Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Σάμου, που εδρεύει στη Σάμο επί της οδού Σμύρνης αρ. 1 και Κανάρη, νομίμως εκπροσωπούμενου

13.Του Συλλόγου Λογιστών Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Ναυπλίας Ερμιονίδας, που εδρεύει στο Ναύπλιο επί της οδού Μικράς Ασίας αρ. 22, νομίμως εκπροσωπούμενου

14.Της Ένωσης Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Ν. Ημαθίας, που εδρεύει στην Βέροια επί της οδού Παν. Τσαλδάρη αρ. 1, νομίμως εκπροσωπούμενης

15.Του Λογιστικού Συλλόγου Μυκόνου, που εδρεύει στο Δραφάκι Μυκόνου, νομίμως εκπροσωπούμενου

16.Του Συλλόγου Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Ν. Φθιώτιδας και Ευρυτανίας, που εδρεύει στην Λαμία επί της οδού Παπακυριαζή αρ. 17Α, νομίμως εκπροσωπούμενου

17.Του Συλλόγου Οικονομολόγων Ελεύθερων Επαγγελματιών Νομού Λασιθίου, που εδρεύει στον Άγιο Νικόλαο, επί της οδού Δημοκρατίας αρ. 80, νομίμως εκπροσωπούμενου

18.Της Ένωσης Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Άρτας - Φιλιππιάδας (Ε.Φ.Ε.Ε.Α.Φ.), που εδρεύει στην Άρτα, επί της οδού Αγίας Σοφίας αρ. 14, νομίμως εκπροσωπούμενης

19.Του Συλλόγου Οικονομολόγων και Λογιστών / Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών (Σ.Ο.Λ./Φ.Ε.Ε.) Αιγιαλείας και Καλαβρύτων, εδρεύει στο Αίγιο, επί της οδού Δεσποτοπούλων αρ. 7, νομίμως εκπροσωπούμενου

20.Της Ένωσης Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Ν. Εύβοιας, εδρεύει στην Εύβοια, επί της οδού Αγγελή Γοβιού αρ. 22,, νομίμως εκπροσωπούμενης

21.Του Συλλόγου Οικονομολόγων Ελευθέρων Επαγγελματιών Ηρακλείου, που εδρεύει στο Ηράκλειο, επί της οδού Μ. Τοπλού αρ. 34, νομίμως εκπροσωπούμενου

22.Του Συλλόγου Λογιστών Φοροτεχνικών Μεσσαράς, που εδρεύει στις Μοίρες Ηρακλείου, νομίμως εκπροσωπούμενου

ΚΑΤΑ

Του Ελληνικού Δημοσίου, νομίμως εκπροσωπούμενου από τον Υπουργό Οικονομικών, Ιωάννη Στουρνάρα, με έδρα την Αθήνα (Κ. Σερβίας αρ. 10)

Κοινοποιούμενη προς:
1.Τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών – κ. Χρήστο Σταϊκούρα (Πανεπιστημίου αρ. 37, Αθήνα).
2.Τον Υφυπουργό Οικονομικών – κ. Γεώργιο Μαυραγάνη (Κ. Σερβίας αρ. 10)
3.Το Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, κ. Θεοχάρη Χάρη, που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Κ. Σερβίας αρ. 8
4.Το Γενικό Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων, κ. Τσαβδάρη Χάρη, που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Χανδρή 1 και Θεσσαλονίκης
5.Τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, κ. Ιωάννη Βρούτση, που εδρεύει στην Αθήνα,  στην οδό Πειραιώς 40.
6.Την Συνήγορο του Πολίτη, που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Χατζηγιάννη Μέξη 5,
7.Την Εθνική Επιτροπή για τα ανθρώπινα δικαιώματα, που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Νεοφύτου Βάμβα 6
8.Το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος, που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Μητροπόλεως 12-14
9.Τη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος (ΓΣΕΒΕΕ), που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Αριστοτέλους 46
10.Την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Μητροπόλεως 42
11.Το γραφείο του Πρωθυπουργού της Ελλάδας, κ. Αντωνίου Σαμαρά
12.Το γραφείο του Προέδρου της Δημοκρατίας, κ. Κάρολου Παπούλια, (προεδρικό μέγαρο, Βασιλέως Γεωργίου Β’2)
13.Τα μέλη του ελληνικού κοινοβουλίου (Βουλή των Ελλήνων, Μέγαρο Βουλής)


Δυστυχώς, η αποστολή της παρούσας είναι επιβεβλημένη και αναπόφευκτη μετά την ατελέσφορη προσπάθεια του κλάδου μας να λάβουμε απαντήσεις σε καίρια, επείγοντα και υψίστης σημασίας ζητήματα, που αφορούν στον Ν. 4174/2013, ο οποίος έφερε αναστάτωση στην αγορά, ποινικοποίηση της επιχειρηματικότητας και εξόντωση των λογιστών – φοροτεχνικών τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε επιστημονικό και προσωπικό επίπεδο.

Η εφαρμογή του Ν. 4174/2013 ουσιαστικά καταργεί την αρχή που είχε θεσπίσει το προηγούμενο ποινολόγιο, ότι δεν επιβάλλεται διπλή ποινή σε διαδικαστικές παραβάσεις. Σε καμία περίπτωση δεν πατάσσεται η εισφοροδιαφυγή, ούτε η φοροδιαφυγή, αντιθέτως ο νόμος αυτός πλήττει βάναυσα τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί τα λογιστικά – φοροτεχνικά μας γραφεία σε εξόντωση και εξαθλίωση, μη δυνάμενα πια να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, θίγοντας και καταπατώντας με αυτόν τον τρόπο θεμελιώδη και κατοχυρωμένα από το Σύνταγμα της Ελλάδος και την ΕΣΔΑ δικαιώματά μας.

Ειδικότερα, είμαστε κάθετα αντίθετοι:

1.Με την επιβολή εξοντωτικών προστίμων σε περιπτώσεις εκπρόθεσμης υποβολής δηλώσεων, όταν δεν υπάρχει πρόθεση φοροδιαφυγής.

2.Με την επιβολή προστίμου που ανέρχεται στο ποσό των 10.550€ για κάθε λάθος στις Ασφαλιστικές Περιοδικές Δηλώσεις, που αφορούν εργαζόμενους, που έχουν προσληφθεί ως ο νόμος ορίζει, έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις, έχουν κατατεθεί οι καταστάσεις προσωπικού στην αρμόδια επιθεώρηση εργασίας και κυρίως έχουν όλα αυτά αναρτηθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα «Εργάνη» του Υπουργείου Εργασίας.

3.Με την επιβολή κάθε προστίμου, δυσανάλογου της παράβασης του φορολογούμενου και την άνιση αντιμετώπιση μεταξύ των φορολογουμένων, μη λαμβάνοντας υπόψιν το μέγεθος της φοροδιαφυγής και την βαρύτητα της παράβασης

4.Με την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής (αρ. 63), όπου βεβαιώνεται άμεσα το εκατό τοις εκατό (100%) του αμφισβητούμενου ποσού από τη Φορολογική Διοίκηση, καταβάλλεται ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) αυτού σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και αναστέλλεται η καταβολή του υπολοίπου.

Αντίθετα, μας βρίσκει σύμφωνους, η επιβολή προστίμων που αφορούν ουσιαστικές φορολογικές, ασφαλιστικές ή εργατικές παραβάσεις, όπως:
1. η μη έκδοση ή η μη καταχώριση φορολογικών στοιχείων,
2. η απόκρυψη φορολογητέας ύλης
3. η προσκόμιση πλαστών ή εικονικών στοιχείων
4. η διαπίστωση ανασφάλιστου εργαζόμενου

πρόστιμα όμως που θα είναι ανάλογα της βαρύτητάς τους και του μεγέθους της φοροδιαφυγής.

Ε π ε ι δ ή  οι συνεχόμενες αλλαγές στο φορολογικό μας σύστημα, οι συνεχείς τροποποιήσεις των μόλις ψηφισθέντων νόμων, οι πληθώρα των ερμηνευτικών εγκυκλίων, που στην ουσία «νομοθετούν» αλλά εξακολουθούν να μην διευκρινίζουν, οι αντιφατικές ή οι αλληλοαναιρούμενες διατάξεις νόμων και ο συνδυασμός όλων αυτών για την εφαρμογή του φορολογικού συστήματος, μας έχει εξαντλήσει και αδυνατούμε να φανούμε συνεπείς απέναντι στο Κράτος και τους πελάτες μας. Το 2013 δημοσιεύτηκαν 30 φορολογικά νομοθετήματα και 2036 Πολυγραφημένες Διαταγές για φορολογικά και ασφαλιστικά θέματα, που κάνουν προσπάθεια ερμηνείας αυτών!

Ε π ε ι δ ή  δεν διαθέτετε τον απαιτούμενο μηχανισμό για την είσπραξη των φόρων, μεταφέρατε την ευθύνη αυτή σε εμάς τους λογιστές – φοροτεχνικούς (αλλά και στους ίδιους τους φορολογούμενους) με αποτέλεσμα όλοι μας να έχουμε μετατραπεί σε άμισθους κρατικούς φοροεισπράκτορες (παρακράτηση και απόδοση Φ.Π.Α., παρακρατήσεις φόρων, έκδοση ταυτοτήτων πληρωμής, τελών κυκλοφορίας, εκκαθαριστικών φόρου εισοδήματος, κ.τ.λ.)

Ε π ε ι δ ή  με την παραπάνω πρακτική σας εξωθούμαστε σε σωρεία λαθών και παραλείψεων με άμεση επίπτωση α) στην επιστημονική μας ιδιότητα και παρουσία, β) στην κοινωνική μας ευθύνη και, γ) δεδομένου των οικονομικών συνθηκών, στην οικονομική κατάσταση των πελατών μας φορολογουμένων, δ) στην στοχοποίησή μας από μερίδα φορολογουμένων που αναπόφευκτα θα μας οδηγήσουν σε ατέρμονες δικαστικές διαμάχες και στην οικονομική μας καταστροφή, αφού αδυνατούν να κατανοήσουν την πολυπλοκότητα των διατάξεων που καλούμαστε να εφαρμόσουμε σε συνδυασμό με τις προθεσμίες των φορολογικών υποχρεώσεων, που αδυνατούμε πια να παρακολουθήσουμε ή δεν έχουμε τον χρόνο να ανταποκριθούμε. Μοιραία επομένως θα οδηγηθούμε σε λάθη και παραλείψεις.

Ε π ε ι δ ή  κατά συνέπεια αδυνατούμε να ανταποκριθούμε στις λοιπές μας, επαγγελματικές μας και όχι μόνο, υποχρεώσεις προς τους πελάτες μας (επιχειρήσεις) με κίνδυνο παραλείψεων, που σε μελλοντικό πιθανό έλεγχο μπορεί να επιφέρουν σωρεία ποινικών, αστικών και διοικητικών κυρώσεων για εμάς και για τους ίδιους τους επιχειρηματίες.

Ε π ε ι δ ή  παράλληλα ο Ν. 4174/2013 εξαντλεί, διαλύει και στοχοποιεί τους αδύναμους επαγγελματίες με άμεση συνέπεια την υπερχρέωσή τους και τον κοινωνικό τους αποκλεισμό, κάτι το οποίο αρνούμαστε να υπηρετήσουμε.

Ε π ε ι δ ή  το πλαίσιο της «ενδικοφανούς προσφυγής» του άρθρου 63 επηρεάζει σημαντικά τις φορολογικές διαφορές καθώς πλέον ο φορολογούμενος εις βάρος του οποίου η Εφορία βεβαιώνει φόρο, πρόστιμο ή προσαύξηση δεν μπορεί να προσφεύγει στη Δικαιοσύνη, αλλά η υπόθεση του θα εξετάζεται από την Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων. Μάλιστα, πριν εξετασθεί η προσφυγή του στην Υπηρεσία θα πρέπει να καταβάλει το 50% του φόρου που του έχει βεβαιώσει η Εφορία, γεγονός το οποίο είναι αδύνατον στην πράξη να μπορέσει να εφαρμοστεί, καθώς αυτό το «προνόμιο» πια αφορά μόνο τους έχοντες. Το θεμελιώδες δικαίωμα πρόσβασης στη δικαιοσύνη όχι μόνο παρεμποδίζεται αλλά είναι απαγορευτικό για την πλειοψηφία των φορολογουμένων, εφόσον ήδη βρίσκονται σε υπερχρέωση. (Σημ. Στα 61,4 δισ. ευρώ ανήλθαν στο 11μηνο 2013 τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Νοέμβριο έμειναν απλήρωτοι φόροι συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ, με αποτέλεσμα τα νέα ληξιπρόθεσμα χρέη να ανέλθουν στο 11μηνο σε 8,263 δισ. ευρώ, από 7,284 δισ. ευρώ στα τέλη Οκτωβρίου 2013)

Ε π ε ι δ ή  η «τυφλή βία» όχι μόνο δεν μπορεί να οδηγήσει στην επίλυση κανενός προβλήματος αλλά, αντιθέτως, επιτείνει το κλίμα ανασφάλειας και φόβου που κυριαρχεί στην ελληνική κοινωνία. Οδηγεί δε στην έκρηξη παραβατικότητας εξαιτίας του πρόδηλα αντικοινωνικού και ανήθικου χαρακτήρα των διατάξεων του Ν. 4174/2013, που θα έχει ως αποτέλεσμα την πλήρη απαξίωση της Πολιτείας και του φοροεισπρακτικού μηχανισμού και της λειτουργίας της πραγματικής οικονομίας.

Ε π ε ι δ ή  οφείλετε να αποφεύγετε τον περιορισμό των δικαιωμάτων ή την επιβολή επαχθών μέτρων, όταν αυτά είναι δυσανάλογα προς τη σπουδαιότητα του συμφέροντος που εξυπηρετείται, δημόσιου ή ιδιωτικού κι εμείς με τη σειρά μας οφείλουμε να φροντίζουμε για την αρτιότητα της εργασίας μας, ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητά της, κάτι όμως που με τις αποφάσεις σας δεν μας το επιτρέπετε.

Ε π ε ι δ ή  οφείλουμε να επιδεικνύουμε υπευθυνότητα στην παροχή των υπηρεσιών μας, να εκτελούμε τα καθήκοντά μας γρήγορα, αποτελεσματικά και αποδοτικά, χωρίς να επικαλούμαστε τεχνικές δυσκολίες και διάφορες σκοπιμότητες. Η στάση όμως του Υπουργείου σας δεν μας το επιτρέπει, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος επιβολής ποινικών και διοικητικών κυρώσεων τόσο για εμάς όσο και για τους πελάτες μας, αλλά και κίνδυνος αναζήτησης αστικών ευθυνών – αποζημιώσεων από πλευράς των πελατών μας εναντίον μας.

Ε π ε ι δ ή  καταβάλλουμε ειλικρινή προσπάθεια και εργαζόμαστε με ζήλο για την εκτέλεση των καθηκόντων μας, παρόλα αυτά, λόγω των ανωτέρω συνθηκών,  δεν είναι ανθρωπίνως δυνατό να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του Υπουργείου σας.

Ε π ε ι δ ή  με την απόφαση με αριθμό 45/2005 ΟλομΑΠ έχει κριθεί ότι όλα τα μέσα ασκήσεως της κρατικής εξουσίας, ο νόμος, η δικαστική απόφαση και η διοικητική πράξη, πρέπει να πληρούν τα τρία κριτήρια της αρχής της αναλογικότητας.

Η εφαρμογή της αρχής της αναλογικότητας θεμελιώνεται σε δύο διατάξεις του εσωτερικού μας δικαίου, στη διάταξη του άρθρου 25 § 1 περ. δ’ του Συντάγματος, όπως διατυπώθηκε κατά τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001, και στις διατάξεις της ΕΣΔΑ για την προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών, που έχει κυρωθεί από τη χώρα μας με το Ν. 53/1974, και δυνάμει του άρθρου 28 § 1 του Συντάγματος έχει υπερνομοθετική ισχύ.

Η εφαρμογή δε της αρχής της αναλογικότητας ακολουθεί τρία στάδια ελέγχου, τα οποία προφανώς παραβλέπετε:

Α) Καταλληλότητας: ο περιορισμός για να είναι κατάλληλος, πρέπει να επιφέρει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.

Β) Αναγκαιότητας: ακόμη και αν είναι κατάλληλος ο περιορισμός, δεν πρέπει να είναι επαχθέστερος από το αναγκαίο για την επίτευξη του επιδιωκόμενου αποτελέσματος μέτρο, αλλά ο λιγότερο επαχθής για τον θιγόμενο αποδέκτη του μέτρου.

Γ) Συνάφειας μέσου προς το σκοπό: μεταξύ του μέτρου και του επιδιωκόμενου σκοπού πρέπει να υφίσταται μία εύλογη σχέση. Ένας περιορισμός, και όταν ακόμη είναι κατάλληλος ή αναγκαίος, δεν πρέπει να συνεπάγεται περισσότερα μειονεκτήματα για τα δικαιώματα του πολίτη, παρά πλεονεκτήματα για τα δημόσια ή ιδιωτικά συνταγματικά συμφέροντα, στην προστασία των οποίων αποβλέπει.

Η αύξηση των ληξιπροθέσμων οφειλών κατά τρομακτικούς ρυθμούς τον τελευταίο χρόνο δείχνει ότι η φοροδοτική ικανότητα των περισσοτέρων φορολογουμένων έχει εξαντληθεί και επομένως καλούνται να συνεισφέρουν υπεράνω των δυνάμεών τους.

Επομένως σε κανένα ευγενή σκοπό δεν αποβλέπει ο Ν. 4174/2013 παρά στην δίωξη πολιτών και δήμευση περιουσιακών τους στοιχείων.

Ε π ε ι δ ή  οφείλετε να εξασφαλίζετε ότι τα μέτρα που λαμβάνονται είναι ανάλογα προς τον επιδιωκόμενο στόχο.

Ε π ε ι δ ή  επίσης οι διατάξεις του Ν. 4174/2013 καταστρατηγούν και παραβιάζουν ουσιωδώς επίσης την αρχή του εφικτού και του ανέφικτου και την αρχή της επιείκειας, καθώς επιβάλλονται εξοντωτικά πρόστιμα ακόμα και στην πολύ πιθανή περίπτωση ανθρώπινου λάθους του λογιστή - φοροτεχνικού.

Ε π ε ι δ ή  σύμφωνα με το άρθρο 333 ΠΚ ”Όποιος προκαλεί σε άλλον τρόμο ή ανησυχία απειλώντας τον με βία ή άλλη παράνομη πράξη ή παράλειψη τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή με χρηματική ποινή.” - Παράνομη πράξη είναι κάθε πράξη που αντίκειται φυσικά στο Σύνταγμα. Η φορολογία και τα πρόστιμα που θεσπίστηκαν πάσχουν από ξεκάθαρη αντίθεση στις αρχές της συνεισφοράς στα βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις, την αρχή της αναλογικότητας, της αξιοπρεπείας και της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας.

 Ε π ε ι δ ή  σύμφωνα με την οικουμενική διακήρυξη για τα δικαιώματα του ανθρώπου, προβλέπεται στο άρθρο 23, μεταξύ άλλων, ότι «καθένας έχει το δικαίωμα να εργάζεται και να επιλέγει ελεύθερα το επάγγελμά του, να έχει δίκαιες και ικανοποιητικές συνθήκες δουλειάς και να προστατεύεται από την ανεργία», δικαίωμα που, εξαιτίας των ανακολουθιών στο σύστημα και των αντικρουόμενων διατυπώσεων από το αρμόδιο υπουργείο, βάναυσα  καταστρατηγείται και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες εργαζόμαστε δεν είναι ουδόλως ικανοποιητικές, αντιθέτως, είναι απάνθρωπες, σκληρές, αναξιοπρεπείς και ανελέητες.

Ε π ε ι δ ή στο άρθρο 30 της οικουμενικής διακήρυξης για τα δικαιώματα του ανθρώπου προβλέπεται ότι: «Καμιά διάταξη της παρούσας Διακήρυξης δεν μπορεί να ερμηνευτεί ότι παρέχει σε ένα κράτος, σε μια ομάδα ή σε ένα άτομο οποιοδήποτε δικαίωμα να επιδίδεται σε ενέργειες ή να εκτελεί πράξεις που αποβλέπουν στην άρνηση των δικαιωμάτων και των ελευθεριών που εξαγγέλλονται σε αυτήν.»

Ε π ε ι δ ή σύμφωνα με το άρθρο 2.  Συν.: “Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας”.

Ε π ε ι δ ή οι αποφάσεις του Υπουργείου Σας δεν σέβονται θεμελιώδεις και συνταγματικά κατοχυρωμένες αρχές, όπως:

• την αρχή της νομιμότητας,
• την αρχή της επιείκειας,
• την αρχή της καλής πίστης,
• την αρχή της συνεισφοράς στα βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις
• την αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικούμενου,
• την αρχή της χρηστής διοίκησης
• την αρχή της αναλογικότητας,
• την αρχή του εφικτού και του ανέφικτου,
• την αρχή της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας.

Ε π ε ι δ ή  οι ενέργειες των οργάνων του Κράτους πρέπει να μην είναι αντίθετες προς τους κανόνες του Συντάγματος, του Ευρωπαϊκού δικαίου και των νομοθετικών πράξεων και οι ενέργειες της διοίκησης να είναι σύμφωνες ή να βρίσκονται σε αρμονία με τους κανόνες αυτούς.

Ε π ε ι δ ή  δεν δικαιούστε, λόγω των δικών σας πράξεων ή παραλείψεων, για τις οποίες δεν είναι υπαίτιος ο φορολογούμενος πολίτης, να αγνοήσετε την πραγματική αδυναμία μας να ανταποκριθούμε προσηκόντως στα καθήκοντά μας.

Ε π ε ι δ ή  ενεργείτε κατά τρόπο αντίθετο προς τις προσδοκίες που έχετε δημιουργήσει στον φοροτεχνικό και φορολογούμενο.

Ε π ε ι δ ή  ταυτόχρονα είναι ηθική σας υποχρέωση αλλά και καθήκον σας να αντιληφθείτε επιτέλους ότι το έργο παράγεται από ανθρώπους και όχι από υπολογιστικές μηχανές, είτε αυτοί βρίσκονται στα τερματικά του προσωπικού του Υπουργείου Οικονομικών είτε στα τερματικά των φοροτεχνικών – λογιστικών γραφείων ολόκληρης της χώρας.

Ε π ε ι δ ή καταλύεται κάθε έννοια ασφάλειας δικαίου στους πολίτες – φορολογούμενους αλλά και σε εμάς τους φοροτεχνικούς – λογιστές.

Ε π ε ι δ ή  επιτέλους απαιτούμε σεβασμό στις επιταγές του κράτους δικαίου και του ευρωπαϊκού νομικού πολιτισμού.

Ε π ε ι δ ή  η ανάγκη αλλαγής εκ βάθρων όλων των φορολογικών νόμων και διατάξεων που τροποποιούνται κατά το δοκούν είναι επιτακτική.
 
Ε π ε ι δ ή  οι Νόμοι και το Σύνταγμα θα πρέπει να εφαρμόζονται με ίδιο τρόπο για όλους και επειδή θεωρούμε ότι είστε το τελευταίο προπύργιο για την τήρησή τους.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ  ΑΥΤΟΥΣ

και με τη ρητή επιφύλαξή μας για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας, (από οποιαδήποτε αιτία κι αν προέρχεται)

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ για την παράνομη, αντισυνταγματική ως και συχνά εγκληματική, τόσο για εμάς όσο και τους φορολογούμενους, στάση του υπουργείου Σας.

Σας ΚΑΛΟΥΜΕ, αφού συνεκτιμήσετε τα παραπάνω περιστατικά, όπως:

α) ανταποκριθείτε άμεσα με τον πιο πρόσφορο τρόπο στην επίλυση των προαναφερθέντων προβλημάτων μας,

β) εξασφαλίσετε την αξιοπρέπεια στην εργασία μας, γιατί η αξιοπρέπεια δεν είναι πολυτέλεια, αλλά βασικό δικαίωμα σε μια πολιτισμένη κοινωνία, ο μόνος ασφαλής δρόμος διεξόδου από τη φτώχεια και παράγοντας καθοριστικής σημασίας για την οικοδόμηση της δημοκρατίας και της κοινωνικής συνοχής,

γ) άμεσα καταργήσετε τα άρθρα 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 63, 65 του Ν. 4174/2013, έτσι ώστε στόχος να είναι τα πρόστιμα να είναι αναλογικά με την βαρύτητα της κάθε παράβασης, να καθιερωθούν διατάξεις δίκαιες, αναλογικές, αποτελεσματικές, που θα στοχεύουν στην πραγματική φοροδιαφυγή και όχι στα ανθρώπινα λάθη και να καθοριστεί διαδικασία, που θα ελέγχεται από την φορολογική αρχή, βάσει της οποίας θα διαχωρίζεται το ανθρώπινο λάθος και η αιτιολογημένη αδυναμία, από την πρόθεση, την συνέργεια και το δόλο.

Διαφορετικά σας ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ απερίφραστα ότι α) δεν δυνάμεθα να αναλάβουμε καμία ευθύνη έναντι κανενός για τα πρόστιμα που τυχόν επιβληθούν εξαιτίας αμέλειας ή ανωτέρας βίας, καθώς κάτι τέτοιο δεν είναι ανθρωπίνως δυνατό, αφού σε καμία περίπτωση δεν θα οφείλεται σε δική μας υπαιτιότητα.

β) σε περίπτωση που στο μέλλον υπάρξουν κι άλλα περιστατικά αυτοκτονιών λογιστών – φοροτεχνικών, ή κινδύνου της σωματικής τους ακεραιότητας, ή αυτοχειρίας φορολογουμένων εξαιτίας της εξαθλίωσης στην οποία έχουν περιέλθει, θα θεωρήσουμε εσάς αποκλειστικά υπαίτιους και ηθικούς αυτουργούς των εγκλημάτων αυτών κατά της ζωής τους.

γ)  θα προβούμε σε όλες τις νόμιμες και ενδεδειγμένες ενέργειες για την προάσπιση και διαφύλαξη του δημοσίου συμφέροντος και των δικαιωμάτων των φορολογουμένων και των φοροτεχνικών – λογιστών.

ΚΑΛΟΥΜΕ δε τον Συνήγορο του Πολίτη και την Εθνική Επιτροπή για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, να επιληφθείτε της υπόθεσης στο μέτρο που σας αφορά, για την παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων του ανθρώπου και συνταγματικά κατοχυρωμένων αρχών, και διαμεσολαβήσετε προσηκόντως, ενδεικτικά αναφερομένων της αξιοπρέπειας στην εργασία, της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας, της συνεισφοράς στα βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς τον Υπουργό Οικονομικών, τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, το Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, το Γενικό Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων, τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, την Συνήγορο του Πολίτη, την Ελληνική Επιτροπή για τα ανθρώπινα δικαιώματα, το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος, τη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος (ΓΣΕΒΕΕ), την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), τα μέλη του ελληνικού κοινοβουλίου (Βουλή των Ελλήνων), το γραφείο του Πρωθυπουργού της Ελλάδας, το γραφείο του Προέδρου της Δημοκρατίας, προς γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντάς την ολόκληρη στο αποδεικτικό επίδοσής της.

Επικολλήθηκε Ένσημο ΛΕΑΔΙΧ εκ 3,00€ στο επιδοθέν στον καθ’ ου πρωτόγραφο.


Χανιά, 27 Φεβρουαρίου 2014

ΟΙ ΕΞΩΔΙΚΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ – ΔΗΛΟΥΝΤΕΣ - ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝΤΕΣ
δια της πληρεξουσίας τους Δικηγόρου



Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης