Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Τι είπε Ο Υφυπουργός για τον νέο ΚΦΑΣ και τα Λογιστικά πρότυπα, την απλοποίηση των δηλώσεων, το μητρώο σκαφών, το μητρώο Τραπεζικών Λογαριασμών κλπ στην ομιλία του στην βουλή.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Νίκης 5-7
10180 Αθήνα
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Tηλ.: 210-3332553/4
Fax: 210-3332559
e-mail: [email protected]

Παρασκευή, 06 Δεκεμβρίου 2013


Δελτίο Τύπου


Ομιλία Υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη στη Βουλή στη συζήτηση επί του Κρατικού Προϋπολογισμού για το 2014

Κυρίες και κύριοι Βουλευτές,
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τον Προϋπολογισμό του 2014 ακούστηκαν πολλά μέσα σε αυτή εδώ την αίθουσα, τόσο για τη φορολογική πολιτική της κυβέρνησης όσο και για τον βαθμό φορολογικής επιβάρυνσης των Ελλήνων πολιτών.
Η αλήθεια είναι ότι οι έλληνες πολίτες έχουν υποστεί θυσίες για να ανταποκριθούν και να ξεπεραστεί οριστικά η δύσκολη οικονομική συγκυρία της πατρίδας μας. Ο στόχος πλέον είναι να επιτευχθεί η σταθερή δημοσιονομική ισορροπία και εξερχόμενη η οικονομία από την ύφεση να υπάρξουν στοχευμένες μειώσεις στα φορολογικά βάρη, να ανακουφισθούν οι πολίτες και οι επιχειρήσεις. Και αυτός ο στόχος με την καθοριστική αρωγή της ελληνικής κοινωνίας είναι πλέον πολύ κοντά. Παράλληλα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι είναι ανάγκη να αυξηθεί ο βαθμός φορολογικής συμμόρφωσης στη χώρας μας.
Την ίδια στιγμή δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και μέσα στο 2013 προωθήθηκαν στοχευμένες μειώσεις φόρων όπως:
α. Μειώθηκε η φορολογική επιβάρυνση για μισθωτούς και συνταξιούχους με ατομικό ετήσιο εισόδημα μέχρι 23.000 Ευρώ.
β. Μειώθηκε ο ανώτατος συντελεστής μισθωτών και συνταξιούχων από 45% σε 42%
γ. Μειώθηκε ο φόρος στα μερίσματα από 25% σε 10%
δ. Ο φόρος υπεραξίας κεφαλαίου που είχε προβλεφθεί στο 20% μειώνεται σε 15%.
ε. Μειώθηκε κατά 15% το ειδικό τέλος ακινήτων με την αντικατάσταση του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ηλεκτροδοτούμενων Επιφανειών (ΕΕΤΗΔΕ) με το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ακινήτων (ΕΕΤΑ).
στ. Μειώθηκε ο ΦΠΑ στην εστίαση από 23% στο 13%.

Πάνω από όλα, όμως, τους τελευταίους δεκαεπτά μήνες τέθηκαν οι βάσεις για ένα απλό και σύγχρονο εθνικό φορολογικό σύστημα με προοπτική. Με σειρά νομοθετικών τομών απλοποιούμε και εκσυγχρονίζουμε το φορολογικό σύστημα, ανατρέποντας στρεβλώσεις και παθογένειες.
Στη θέση ενός πολύπλοκου συστήματος κανόνων, θεσπίσαμε νέους σύγχρονους φορολογικούς κώδικες, για τη Φορολογική Απεικόνιση Συναλλαγών, τη Φορολογία Εισοδήματος, τη Φορολογική Διαδικασία. Επίσης θεσπίσαμε μέτρα για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής, αλλά και για τον ηλεκτρονικό εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης. Μέσα σε ένα χρόνο κάναμε όσα άλλες αναπτυγμένες χώρες έχουν επιτύχει σε πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ειδικότερα:
Με την αντικατάσταση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων από τον Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών έγινε ένα πρώτο αποφασιστικό βήμα απλοποίησης του φορολογικού συστήματος με την κατάργηση πολλών διατάξεων τυπολατρικού χαρακτήρα και θεσμών που είχαν προκαλέσει προβλήματα στις συναλλαγές και τις επιχειρήσεις, όπως αυτό της απόρριψης των βιβλίων.
Ήδη με βάση το πόρισμα επιτροπής ειδικών δρομολογείται η περαιτέρω απλοποίηση με έμφαση στη διευκόλυνση της επιχειρηματικότητας. Μαζί με την αναμόρφωση του λογιστικού δικαίου στα πρότυπα όσων ισχύουν στις περισσότερες χώρες, το νέο πλαίσιο θα συμβάλει στην περαιτέρω διευκόλυνση των επενδύσεων στην Ελλάδα καθώς θα έχει εξομοιωθεί το περιβάλλον καταγραφής συναλλαγών με όσα ισχύουν διεθνώς, με αποτέλεσμα να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητά μας θεραπεύοντας μια αδυναμία πολλών ετών.
Υιοθετήθηκε νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος με ισχύ από 1η Ιανουαρίου 2014, ο οποίος προστατεύει τον πολίτη από φορολογικές παγίδες, στρεβλώσεις και παρερμηνείες, ενώ θωρακίζει το φορολογικό σύστημα από τη φοροδιαφυγή και φοροαποφυγή.
Για πρώτη φορά στη χώρα μας, θεσπίστηκε Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας, ο οποίος ενοποιεί και συγκεντρώνει όλες τις φορολογικές διαδικασίες που ήταν μέχρι σήμερα διάσπαρτες και αποσπασματικές σε ένα ενιαίο, λειτουργικό και εύχρηστο νομοθέτημα. Εξορθολογίζει τη διαδικασία επιβολής φόρων και τις φορολογικές ποινές που ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την εμφάνιση μεγάλου ποσού ληξιπρόθεσμων χρεών.
Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να υπενθυμίσω ότι κατά την συζήτηση των ν/σ για τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος και τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν άρθρα για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και της φοροαποφυγής όπως πχ κατά των εξωχώριων εταιρειών, για την πραγματική διοίκηση των επιχειρήσεων και κατά των συναλλαγών που αποσκοπούν όχι σε πραγματικούς οικονομικούς σκοπούς αλλά στην αποφυγή φόρων.
Αυτά τα άρθρα που βασίζονται σε επιτυχημένες διεθνείς πρακτικές δεν τα ψηφίσατε κυρίες κύριοι της αντιπολίτευσης ενώ θα μπορούσατε να ψηφίσετε μόνο αυτά και όχι το νομοσχέδιο επί της αρχής και στο σύνολό του. Δείξατε ξεκάθαρα στον ελληνικό λαό την έλλειψη της πολιτικής βούλησης για οργανωμένη αντιμετώπιση του φαινομένου αλλά και την εμμονή στο όχι σε κάθε τι προτείνεται από την Κυβέρνηση ακολουθώντας την πολιτική του μηδενισμού και ένα ξεπερασμένο οπισθοδρομικό μοντέλο αντιπολίτευσης.
Θεσπίστηκε και λειτούργησε η ανεξάρτητη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων για τη φορολογική διοίκηση προκειμένου να μην υπάρχουν πολιτικές παρεμβάσεις. Πλέον με τη θωράκιση του ελεγκτικού πλαισίου με την θέσπιση των έμμεσων τεχνικών ελέγχου και τη συγκέντρωση στοιχείων, η ΓΓΔΕ διαθέτει πληροφοριακό υλικό και έχει αναλάβει το έργο για τον έλεγχο της φοροδιαφυγής όπου πρέπει και απαιτείται να υπάρξουν ακόμη περισσότερα αποτελέσματα ταχύτατα.
Προς το σκοπό αυτό νομοθετήθηκε το Νοέμβριο η δυνατότητα προσωρινού ελέγχου σε φυσικά πρόσωπα ώστε να μην υπάρχει εμπόδιο για τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΓΓΔΕ να διεκπεραιώνουν πιο γρήγορα τους ελέγχους των εμβασμάτων.
Ετοιμάστηκε και θεσμοθετείται ο ανασχεδιασμός των ποινικών διατάξεων για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, έτσι ώστε να αυστηροποιηθεί το νομοθετικό καθεστώς για περιπτώσεις μεγάλης έκτασης φοροδιαφυγής.
Ενισχύθηκε το κανονιστικό πλαίσιο και υλοποιούνται ρυθμίσεις για την πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων με την εγκατάσταση συστημάτων εισροών – εκροών, συστημάτων GPS, ιχνηθετών και την εμπορική σήμανση βυτιοφόρων και πλωτών μέσων. Αναλυτική αναφορά των πρωτοβουλιών που έχουν αναληφθεί έγινε με Δελτίο Τύπου του Υπουργείου στις 20 Νοεμβρίου και πλέον η Κυβέρνηση προχωράει στην υλοποίηση όλων των μέτρων για την αποτελεσματική θωράκιση του συστήματος διακίνησης καυσίμων.
Ολοκληρώθηκαν σημαντικά βήματα για τη μετάβαση του φοροελεγκτικού και φοροεισπρακτικού μηχανισμού στην ψηφιακή εποχή μέσα από την καθιέρωση ηλεκτρονικών εφαρμογών έτσι ώστε να παρέχεται η δυνατότητα για διασταυρώσεις και επιτάχυνση στην επιβολή φόρων, ενώ παράλληλα τα βήματα αυτά συνιστούν σημαντική διευκόλυνση για τους φορολογούμενους.
Στο πλαίσιο αυτό η Ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων αποτελεί μεγάλο βήμα εκσυγχρονισμού, όπως σε κάθε μεγάλη μεταρρύθμιση. Οι δυσκολίες στον πρώτο χρόνο εφαρμογής οδήγησαν σε παρατάσεις προκαλώντας, το αναγνωρίζουμε, ταλαιπωρία στους πολίτες για την οποία όμως τους διαβεβαιώνουμε ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια ώστε να μην επαναληφθεί.
Γίνεται μεγάλη συζήτηση κυρίες και κύριοι βουλευτές, για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και τον ρόλο του ΣΔΟΕ. Με το Ν. 4152/2013 έγινε επαναπροσδιορισμός των αρμοδιοτήτων του ΣΔΟΕ ώστε ο προληπτικός έλεγχος να ασκείται αποκλειστικά από την ΓΓΔΕ και ολοκληρώθηκε στις 31.10.2013 η διαδικασία μεταφοράς αρμοδιοτήτων, οργανικών θέσεων, προσωπικού και αναγκαίων πόρων του ΣΔΟΕ στην ΓΓΔΕ. Πλέον το ΣΔΟΕ θα έχει την δυνατότητα να ρίξει τι βάρος στις εκκρεμείς υποθέσεις και να πραγματοποιήσει ελέγχους ιδιαίτερα σημαντικών περιπτώσεων οικονομικών εγκλημάτων, όπως, (i) κοινοτικών επιδοτήσεων σε συνεργασία με Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς (OLAF) και (ii) κίνησης κεφαλαίων, απάτης μέσω διαδικτύου, καθώς και οικονομικών εγκλημάτων μετά από εισαγγελικές παραγγελίες.
Επιπρόσθετα, δημιουργείται κεντρική βάση δεδομένων τραπεζικών λογαριασμών, στην οποία οι αρμόδιοι ελεγκτές θα έχουν άμεση πρόσβαση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Η εν λόγω βάση θα είναι σύντομα σε πλήρη παραγωγική διαδικασία με σκοπό την επιτάχυνση και τη διευκόλυνση των ελεγκτικών ενεργειών με τελικό στόχο την διασφάλιση του Δημοσίου Συμφέροντος. 

Τέλος, έχει ήδη συσταθεί και λειτουργεί το Εθνικό Γραφείο Ανάκτησης Περιουσιακών Στοιχείων που συνεργάζεται με τις αντίστοιχες Υπηρεσίες των κρατών–μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (AROs), καθώς με τους εθνικούς συνδέσμους του δικτύου CARIN (CAMDEN ASSETS RECOVERY INTERAGENCY NETWORK) για την ανίχνευση και τον εντοπισμό, εντός και εκτός των συνόρων της χώρας, προϊόντων και άλλων περιουσιακών στοιχείων που προέρχονται από διασυνοριακές εγκληματικές δραστηριότητες.
Η υλοποίηση του προγράμματος δράσης του ΣΔΟΕ για το πρώτο εννεάμηνο του 2013 έχει επιφέρει σημαντικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα το πρώτο εννεάμηνο του 2013 το ΣΔΟΕ, υπερβαίνοντας το στόχο των 16.695 προγραμματισμένων ελέγχων, διενήργησε συνολικά 24.358 ελέγχους (ποσοστό υλοποίησης στόχων 146%), σε επιλεγμένες επιχειρήσεις, όπου διαπιστώθηκαν 358.622 παραβάσεις σε 11.494 παραβάτες (μέσο ποσοστό παραβατικότητας 47%). Τέλος, διενεργήθηκαν 9.199 έλεγχοι διακίνησης και εντοπίστηκαν 1.285 παραβάτες στους οποίους διαπιστώθηκαν 3.611 παραβάσεις.
Σήμερα εξάλλου ανακοινώθηκαν από το ΣΔΟΕ και νέες επιτυχίες στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και του οικονομικού εγκλήματος.
Το έργο μας όμως δεν σταματάει εδώ. Η πολιτική της κυβέρνησης περιλαμβάνει και μια σειρά από δράσεις η υιοθέτηση των οποίων θα θωρακίσει και θα εκσυγχρονίσει περαιτέρω το φορολογικό σύστημα.

1. Δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αξιόπιστη και αποτελεσματική ηλεκτρονική διασύνδεση των υπηρεσιών, έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η ανταλλαγή στοιχείων και πληροφοριών μεταξύ του Υπουργείου Οικονομικών και των συναρμόδιων υπουργείων.

2. Είναι σε εξέλιξη ο ανασχεδιασμός και αναδιοργάνωση της ΓΓΠΣ ως κέντρου πληροφορικής του Ελληνικού Δημοσίου.

3. Δημιουργείται το ηλεκτρονικό μητρώο σκαφών αναψυχής σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία μέσω του οποίου θα εξασφαλίζεται η τήρηση της φορολογικής και τελωνειακής νομοθεσίας και η είσπραξη του Τέλους Πλεύσης και Παραμονής.

4. Εξετάζεται η δυνατότητα απλοποίησης υποβολής δηλώσεων για μισθωτούς και συνταξιούχους χωρίς άλλα εισοδήματα.

5. Υλοποιείται το Μητρώο Τραπεζικών Λογαριασμών που αποσκοπεί στη διευκόλυνση της άμεσης λήψης απαντήσεων χωρίς να θίγεται η προστασία προσωπικών δεδομένων.

6. Προωθούνται αλλαγές που βοηθούν την προσέλκυση επενδύσεων. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης θεσπίστηκαν οι απαιτούμενες τροποποιήσεις στη φορολογική και τελωνειακή νομοθεσία που αποβλέπουν στο να καταστήσουν τη χώρα μας, και ιδίως το λιμάνι του Πειραιά, διαμετακομιστικό κόμβο του διεθνούς εμπορίου.

Και όλα αυτά δεν περνάνε απαρατήρητα από τη διεθνή κοινότητα κυρίες και κύριοι βουλευτές. Σε πρόσφατη μελέτη της, η PricewaterhouseCoopers σημειώνει τη σταδιακή και σταθερή πρόοδο που καταγράφουν οι δείκτες φορολογικής συμμόρφωσης στη χώρας μας. Τα στοιχεία της μελέτης δείχνουν επίσης σημαντική μείωση του χρόνου που χρειάζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις για να καλύψουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις από τις 224 ώρες (τον χρόνο) το 2011, σε 202 ώρες το 2012 και σε 193 ώρες φέτος. Συγκριτικά με την ΕΕ των 28, όπου ο χρόνος συμμόρφωσης είναι 179 ώρες, η Ελλάδα βρίσκεται στη δέκατη έκτη θέση. Στη μείωση της φορολογικής γραφειοκρατίας στην Ελλάδα συνέτειναν κυρίως οι νέες ηλεκτρονικές εφαρμογές της ΓΓΠΣ, με μεταρρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων πληρωμής και υποβολής φορολογικών δηλώσεων.

Την ίδια στιγμή στον ετήσιο Δείκτη Αντίληψης για τη Διαφθορά η χώρα μας έχει δείξει βελτίωση κερδίζοντας 14 θέσεις από πέρυσι και βρίσκεται πλέον στην 80η θέση σε σύνολο 177 χωρών. Η μη κυβερνητική οργάνωση Διεθνής Διαφάνεια, στο πλαίσιο της παρουσίασης του ετήσιου Δείκτη Αντίληψης για τη Διαφθορά, της κατάταξης δηλ των χωρών με βάση τη διαφάνειά τους, εκτιμά ότι η Ελλάδα, μολονότι πλήττεται σκληρά από την οικονομική κρίση, η κυβέρνησή της έλαβε μέτρα για την καταπολέμηση της διαφθοράς,
Όσον αφορά τη φορολογική πολιτική άκουσα προσεκτικά την ομιλία του Γενικού Εισηγητή της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης για τον Προϋπολογισμό, στην οποία προτάθηκε η φορολόγηση όλου του πλούτου, κινητού και ακίνητου με μεγάλο αφορολόγητο. Λίγους μήνες νωρίτερα και πιο συγκεκριμένα το Μάρτιο του 2013 σε προτάσεις που ανάρτησε το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στο διαδίκτυο για ένα δίκαιο και αποτελεσματικό φορολογικό σύστημα προτάθηκε η φορολόγηση κτιρίων, οικοπέδων, γαιών, έργων τέχνης, καταθέσεων τραπεζών, επενδυτικών προϊόντων, συμμετοχών κ.τ.λ θέτοντας παράδειγμα αφορολογήτου ορίου στις 300.000 ευρώ. 


Από αυτά προκύπτουν τα ακόλουθα συμπεράσματα:
Πρώτον, με την χρήση του όρου κινητός πλούτος – αν και μη δόκιμος νομικά καθώς το σωστό είναι κινητή περιουσία – το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης παραπέμπει, όπως άλλωστε το είπε ξεκάθαρα τον περασμένο Μάρτιο, σε φορολόγηση καταθέσεων, μετοχών, μεριδίων Αμοιβαίων Κεφαλαίων, αντικειμένων μεγάλης αξίας κ.τ.λ. Δηλαδή σκοπεύει ο ΣΥΡΙΖΑ να τα φορολογήσει. Το λέει ξεκάθαρα, προκαλώντας τεράστια προβλήματα στην οικονομία και αβεβαιότητα στους πολίτες.
Δεύτερον, με τη φιλοσοφία αυτή προσθέτει την κινητή στην ακίνητη περιουσία ώστε να υπαχθεί το σύνολό της περιουσίας σε φορολόγηση, και έτσι να επιβαρύνονται παρά πολλοί και όχι μόνο οι οικονομικά ισχυροί.
Τρίτον, πρέπει να μας πει μας ξεκάθαρα η Αξιωματική Αντιπολίτευση αν το αφορολόγητο θα είναι 300.000 ευρώ όπως αναφέρεται στον πρότασή της, για να γνωρίζουν πλήρως οι πολίτες την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ.
Τέταρτον στην πρόταση αυτή για την φορολόγηση κινητής και ακίνητης περιουσίας θα περιληφθούν και οι επιχειρήσεις; Διότι δεν υπάρχει σαφής αναφορά.
Από τις προτάσεις που διατυπώθηκαν εκ μέρους της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι προφανές ότι δεν πρόκειται για μια ολοκληρωμένη προσπάθεια. Είναι προτάσεις φορολόγησης τις οποίες δεν έχετε επεξεργαστεί ουσιαστικά και σε βάθος ενώ ταυτόχρονα γίνεται σαφές σε όλους ότι τα φορολογικά βάρη των Ελλήνων θα αυξηθούν.
Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι ο Προϋπολογισμός του 2014 αποτελεί το μεγάλο βήμα για την έξοδο της χώρας από μια μακρά περίοδο οικονομικών δυσκολιών κατά την οποία οι αντοχές της κοινωνίας δοκιμάστηκαν και τώρα πλέον μπορούμε να ελπίζουμε βάσιμα για καλύτερες προοπτικές της πατρίδας μας και των Ελλήνων.
Σας ευχαριστώ πολύ


Ετικέτες για αναζήτηση ΚΦΑΣ ΚΦΔ ΚΦΕ λογιστικά πρότυπα


Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

    Up
    Close
    Close
    Κλείσιμο