Ειδήσεις Επιχειρήσεων Νέα

Ενοποίηση των συστημάτων του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα στο ενιαίο περιβάλλον συστημάτων πληροφορικής της Τράπεζας Πειραιώς

Η Τράπεζα Πειραιώς ανακοινώνει ότι το Σαββατοκύριακο 26 και 27 Οκτωβρίου 2013 θα πραγματοποιηθεί η ενοποίηση των συστημάτων του πρώην δικτύου της Τράπεζας Κύπρου στο ενιαίο περιβάλλον συστημάτων πληροφορικής της Τράπεζας Πειραιώς.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών της ενοποίησης, το δίκτυο των 2.200 ΑΤΜ και τα συστήματα εξυπηρέτησης των χρεωστικών και πιστωτικών καρτών θα λειτουργούν κανονικά, και θα εξυπηρετούν τις συναλλαγές των πελατών.

Tο μεσημέρι της Παρασκευής 25 Οκτωβρίου θα παύσει η λειτουργία του internet banking που εξυπηρετούσε τους πελάτες του πρώην δικτύου της Τράπεζας Κύπρου και από την Κυριακή 27 Οκτωβρίου όλοι οι πελάτες θα εξυπηρετούνται από την ενιαία πλατφόρμα ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank) της Τράπεζας Πειραιώς.

Από την Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013, όλοι οι πελάτες του πρώην δικτύου της Τράπεζας Κύπρου θα μπορούν να εξυπηρετούνται πλήρως για όλες τις συναλλαγές τους από το ενιαίο πληροφοριακό σύστημα της Τράπεζας Πειραιώς, μέσω οποιουδήποτε από τα 860 καταστήματα του δικτύου της επιθυμούν.


Ενοποίηση Συστημάτων 1bank (πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα) & Winbank

Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Τραπεζικής winbank της Τράπεζας Πειραιώς υποδέχεται από την Κυριακή 27 Οκτωβρίου τους χρήστες της 1bank του πρώην δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Οι χρήστες μπορούν πλέον να επωφεληθούν από τις καινοτόμες λειτουργίες που προσφέρει η πιο βραβευμένη ηλεκτρονική τραπεζική του Ελληνικού χώρου, η οποία ήδη φιλοξενεί χρήστες από 7 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς. Μετά την ολοκλήρωση της ενοποίησης, οι χρήστες της του πρώην δικτύου της Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα, αποκτούν πρόσβαση σε πλήθος νέων υπηρεσιών και λειτουργιών, όπως:

Την πολυβραβευμένη υπηρεσία winbank web banking η οποία προσφέρει περισσότερες από 800 διαφορετικές συναλλαγές καλύπτοντας το μεγαλύτερο εύρος των αναγκών τόσο των ιδιωτών όσο και των εταιρικών πελατών
Διαχείριση όλου του Χαρτοφυλακίου προϊόντων, online άνοιγμα προϊόντων, πάνω από 700 πληρωμές σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, πρωτοποριακές συναλλαγές, δυνατότητα για αγοραπωλησίες μετοχών σε περισσότερα από 30 Διεθνή Χρηματιστήρια και πολλαπλά επίπεδα εγκρίσεων με διαφορετικά όρια για εταιρικούς πελάτες
Υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής μέσω του winbank phone banking
Εξειδικευμένες εφαρμογές mobile banking για κινητά iPhone και Android
Πλήρης ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο μέσω της υπηρεσίας winbank Alerts για συναλλαγές σε Λογαριασμούς, Κάρτες, Πάγιες Εντολές καθώς και Χρηματιστηριακές Συναλλαγές


Συχνές ερωτήσεις

1. Από πού μπορώ να μπω στο web banking της Τράπεζας Πειραιώς και ποιούς κωδικούς θα χρησιμοποιήσω για την είσοδο μου;

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που πρέπει να πληκτρολογήσετε είναι www.winbank.gr. Κατά την πρώτη σας προσπάθεια εισόδου (log in), στην αρχική οθόνη της winbank, θα πληκτρολογήσετε τους ίδιους κωδικούς εισόδου (Userid & Passcode) με αυτούς που κάνατε log in στην 1bank του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Στην συνέχεια θα σας ζητηθεί από το σύστημα να προβείτε σε αλλαγή των κωδικών.

Εάν προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία 1bank της Τράπεζας Κύπρου, δεν θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στους λογαριασμούς που είχατε στο πρώην δίκτυο της Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.

Εάν είστε ήδη κάτοχος κωδικών της winbank, δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από μέρους σας. Θα συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τους υφιστάμενους κωδικούς σας στη winbank και στην υφιστάμενη πρόσβαση της winbank, θα προστεθούν αυτόματα τα προϊόντα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.


2. Ποιά είναι η αντιστοιχία στην καταχώρηση των κωδικών που έχω από την 1bank του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην πλατφόρμα της winbank προκειμένου να κάνω επιτυχημένη είσοδο;

Η αντιστοιχία στην χρήση των κωδικών σας στη winbank είναι η εξής (ίδια τόσο για ιδιώτες όσο και για εκπροσώπους νομικών προσώπων:
Στο πεδίο «Username» θα καταχωρείτε τον «User Id»
Στο πεδίο «Password» θα καταχωρείτε τον «Κωδικό Ασφαλείας»


3. Είμαι κάτοχος κωδικών της winbank και κάνοντας είσοδο στην υπηρεσία εξακολουθώ να έχω εικόνα μόνο των προϊόντων της Τράπεζας Πειραιώς και όχι και αυτών που διατηρώ και στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Τι ενέργειες θα πρέπει να κάνω;

Θα χρειαστεί να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί, προκειμένου οι υπάλληλοι να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να γίνει μοναδικοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων που είχατε δηλώσει στις δυο τράπεζες. Εφόσον ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, πλέον κάνοντας είσοδο με τους κωδικούς της winbank, θα έχετε πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα που διατηρείτε τόσο στην Τράπεζα Πειραιώς όσο και στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.

Ωστόσο, μέχρι να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, έχετε την δυνατότητα, κάνοντας είσοδο στην υπηρεσία winbank web banking με τους κωδικούς που κάνατε είσοδο στην 1bank, να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και αντίστοιχα κάνοντας είσοδο στην πλατφόρμα της winbank με τους κωδικούς που κάνατε είσοδο στην winbank να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα της Πειραιώς.


4. Θα πρέπει να κάνω κάποια συγκεκριμένη ενέργεια για να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία winbank web banking;

Προσωπική πρόσβαση: Δεν χρειάζεται να προβείτε σε κάποια ενέργεια, καθώς με την πρώτη επιτυχημένη είσοδό σας στο winbank web banking, θα σας ζητηθεί να αποδεχτείτε ηλεκτρονικά τη νέα σας σύμβαση.

Εξουσιοδότηση από τρίτο (φυσικό ή νομικό πρόσωπο): Θα πρέπει ο νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου (ή ο ίδιος ο εξουσιοδοτών σε περίπτωση φυσικού προσώπου) να προσέλθει σε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και να υπογραφεί η νέα σύμβαση για την χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τους νομίμως, για το σκοπό αυτό, εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους της εταιρείας σας. Μέχρι τότε θα έχετε πρόσβαση μέσω winbank ανάλογη με αυτή που είχατε στην 1bank, ενδεχομένως με κάποιους επιπλέον περιορισμούς.


5. Την συσκευή Digipass που χρησιμοποιούσα στην υπηρεσία 1bank θα εξακολουθώ να τη χρησιμοποιώ;

H συσκευή Digipass της υπηρεσίας 1bank καταργείται και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις συναλλαγές σας στη winbank.


6. Η χρήση της συσκευής Digipass προσέδιδε μια επιπλέον ασφάλεια στις συναλλαγές μου. Υπάρχει κάποια αντίστοιχη υπηρεσία στην Tράπεζα Πειραιώς;

Μέσα από την υπηρεσία winbank web banking έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε δωρεάν την αντίστοιχη υπηρεσία του SMS extraPIN, η οποία απαιτείται σε όλες τις εγχρήματες συναλλαγές (εμβάσματα, μεταφορές κτλπ). Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία δέχεσθε ένα SMS στο κινητό σας που περιέχει έναν επιπλέον κωδικό ασφαλείας όταν ξεκινάτε να εκτελείτε εγχρήματες συναλλαγές. Σημειώνεται ότι μετά την αποστολή του SMS ο επιπλέον κωδικός έχει ισχύ ενός λεπτού της ώρας.

Βέβαια μπορείτε να προμηθευτείτε και από το κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί την αντίστοιχη συσκευή token, extraPIN generator, προκειμένου να τη χρησιμοποιείτε ακόμα και ως προαπαιτούμενη για την είσοδό σας στην πλατφόρμα winbank.


7. Εφόσον πλέον η συσκευή Digipass δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, θα πρέπει να το επιστρέψω σε κάποιο κατάστημα;

Όχι, δεν είναι απαραίτητο να την επιστρέψετε σε κάποιο κατάστημα, καθώς πλέον δεν θα χρησιμοποιείται στη winbank.


8. Πώς θα μπορούσα μέσω της υπηρεσίας winbank web banking να επαναφέρω τα όρια στις συναλλαγές που είχα θέσει στην 1bank του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Προσωπική πρόσβαση: Οι ιδιώτες στη winbank κατά βάση δεν χρησιμοποιούν ειδικά όρια και περιορισμούς στις συναλλαγές τους. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να έχετε όρια ή να θέσετε περιορισμούς, επικοινωνήστε είτε τηλεφωνικά στο 18 28 38 ή 210 3288000, είτε μέσω e-mail στο [email protected] για να μας ενημερώσετε σχετικά και να προβούμε στις αντίστοιχες ενέργειες.

Εξουσιοδότηση από τρίτο (φυσικό ή νομικό πρόσωπο): Τα όρια στις συναλλαγές που έχετε ορίσει, είναι βασισμένα στα νομιμοποιητικά έγγραφα που έχετε προσκομίσει στο κατάστημα συνεργασίας σας κατά τη σύναψη της σύμβασής σας. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας σας να προσέλθει σε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και να υπογράψει τη νέα σύμβαση για τη χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής και εφόσον επιθυμείτε κάποια αλλαγή στις προσβάσεις σας, να προσκομίσετε και νέα νομιμοποιητικά έγγραφα.


9. Μπορώ μέσω winbank να δω τις κινήσεις του λογαριασμού μου στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και για πόσο χρονικό διάστημα;

Θα πρέπει μέσω της υπηρεσίας winbank web banking να κατευθυνθείτε στο menu με το Ιστορικό Κινήσεων Λογαριασμών Συγχωνευμένων Τραπεζών. Από εκεί μπορείτε να δείτε τις κινήσεις του λογαριασμού από την 1/1/2013.


10. Μπορώ να δω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου;
Ναι, μπορείτε.



11. Πραγματοποιούσα την πληρωμή μου προς ένα οργανισμό ή επιχείρηση, μέσω της 1bank του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Πώς θα εξυπηρετούμαι πλέον;

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνταν από τους πελάτες της 1bank (Ιδιωτών & Επιχειρήσεων) πραγματοποιούνται πλέον από την υπηρεσία winbank web banking. Επιπλέον, έχετε την δυνατότητα πραγματοποίησής τους μέσω του www.easypay.gr καθώς και της υπηρεσίας winbank phone banking.

12. Μέσω της υπηρεσίας της 1bank είχα συνδέσει πάγιες εντολές πληρωμής Οργανισμών / Εταιρειών. Θα συνεχίσουν να ισχύουν και στην winbank;

Ναι, οι πάγιες εντολές πληρωμής που έχετε καταχωρήσει μέσω 1bank, μεταφέρθηκαν αυτόματα στην Τράπεζα Πειραιώς, χωρίς να χρειαστεί κάποια περαιτέρω ενέργεια από μέρους σας.



13. Μπορώ να δω και να διαχειριστώ τις κάρτες (πιστωτικές, χρεωστικές, προπληρωμένες) του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Μπορείτε να δείτε τις πιστωτικές σας κάρτες στις επιλογές του μενού “Πιστωτικές Κάρτες”. Για να έχετε εικόνα των statements των καρτών αυτών και των νέων κινήσεών τους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία i-cardonline (www.i-cardonline.gr).

Μπορείτε να πληρώνετε την πιστωτική σας κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα στην επιλογή «Πληρωμή Πιστωτικής Τράπεζας Πειραιώς» και έχετε τη δυνατότητα να προβείτε και σε αίτηση αυτόματης εξόφλησης.



14. Μπορώ να συνεχίζω να φορτίζω την προπληρωμένη κάρτα μου στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα μέσω της πλατφόρμας της winbank;

Ναι μπορείτε μέσω νέας ειδικής επιλογής που δημιουργήθηκε στη winbank.


15. Είμαι χρήστης της Υπηρεσίας On Line Trading μέσω για την παρακολούθηση του επενδυτικού μου χαρτοφυλακίου και τη διαβίβαση χρηματιστηριακών συναλλαγών. Θα έχω την ίδια δυνατότητα και στην νέα υπηρεσία winbank;

Ναι, μέσω της αντίστοιχης δυνατότητας της winbank.


16. Είμαι πελάτης του Factoring και μέσω της εφαρμογής της 1bank παρακολουθούσα την κίνηση του λογαριασμού μου. Θα έχω την ίδια δυνατότητα και στην νέα υπηρεσία winbank;

Μετά την ενοποίηση των συστημάτων, η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας e- factoring δεν είναι πλέον διαθέσιμη.


17. Θα συνεχίσω να έχω την δυνατότητα παρακολούθησης της αποτίμησης των Αμοιβαίων Κεφαλαίων, μέσω της υπηρεσίας της winbank που διατηρώ στο χαρτοφυλάκιό μου;

Μετά την ενοποίηση των συστημάτων, έχετε τη δυνατότητα παρακολούθησης των αμοιβαίων κεφαλαίων που διατηρείτε στην Τράπεζα Πειραιώς.


18. Μέσω της υπηρεσίας της 1bank είχα πρόσβαση και στα προϊόντα της Τράπεζας Κύπρου στην Κύπρο. Μετά την ενοποίηση, θα συνεχίζω να έχω αυτή την δυνατότητα;

Ναι, συνεχίζετε να έχετε την δυνατότητα πρόσβασης στην υπηρεσία της 1bank για τα προϊόντα της Τράπεζας Κύπρου στην Κύπρο, χρησιμοποιώντας τους ίδιους κωδικούς εισόδου (Userid & Passcode), μέσω της ιστοσελίδας της Τράπεζας Κύπρου στην Κύπρο.


19. Συνεχίζω να έχω την δυνατότητα παρακολούθησης των κινήσεων των λογαριασμών μου μέσω e-statements;

Δεν είναι πλέον διαθέσιμα μέσω web banking τα e-statements των λογαριασμών που τηρούσατε στο πρώην δίκτυο της Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα για τις κινήσεις προ της 28/10/2013. Θα είναι διαθέσιμα e-statements των καταθετικών σας λογαριασμών για τις κινήσεις μετά τις 28/10/2013.


20. Μπορώ να αποστέλλω αρχείο μαζικών πληρωμών για ΙΚΑ / ΦΠΑ/ ΟΑΕΕ μέσω της εφαρμογής DIAS Debit;

Μετά τις 28/10/2013, η δυνατότητα αποστολής αρχείου μαζικών πληρωμών ΙΚΑ /ΦΠΑ/ ΟΑΕΕ δεν είναι διαθέσιμη. Οι πληρωμές σ’ αυτούς τους οργανισμούς θα πρέπει να καταχωρούνται μεμονωμένα.


21. Από πού μπορώ να μπω στο phone banking της Τράπεζας Πειραιώς και ποιούς κωδικούς θα χρησιμοποιήσω για την είσοδο μου;
Καλέστε στο 18 28 38 (χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε) ή στο +30 210 3288000 (για κλήσεις από το εξωτερικό). Αν επιθυμείτε να συνεχίσετε στα Αγγλικά πιέστε «9»
Επιλέξτε «2» για τραπεζικές συναλλαγές μέσω winbank phone banking
Επιλέξτε «1» για να συνδεθείτε με την υπηρεσία winbank phone banking
Επιλέξτε «1» αν είστε εγγεγραμμένος με ελληνικό αριθμό τηλεφώνου ή «2» αν είστε εγγεγραμμένος με αριθμό τηλεφώνου άλλης χώρας


22. Ποιά είναι η αντιστοιχία στην καταχώρηση των κωδικών που έχω από το phone banking της 1bank στο winbank phone banking προκειμένου να κάνω επιτυχημένη είσοδο;

Ως Κωδικό Εισόδου (Username) μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό του τηλεφώνου που είχατε δηλώσει στο πρώην δίκτυο της Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και που επιβεβαιώσατε προσφάτως μέσω της 1bank. Ως Κωδικό Ασφαλείας (Password) μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Password που χρησιμοποιούσατε στην 1bank.

Εάν δεν προχωρήσατε σε αυτή την επιβεβαίωση, μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία winbank phone banking ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα (κλήση στο 182838, επιλογή 2 και ξανά επιλογή 2). Σημειώνεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή στο winbank phone banking είναι ότι έχετε στην κατοχή σας ενεργή χρεωστική κάρτα.


--------------


ATM
Στα πλαίσια ενοποίησης των συστημάτων του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα με τα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς, ενοποιείται και το διευρυμένο Δίκτυο ΑΤΜs της Τράπεζας Πειραιώς. Εδώ μπορείτε να δείτε κάποια βασικά ερωτήματα που μπορεί να προκύψουν, σχετικά με την εξυπηρέτησή σας στο ενοποιημένο πλέον δίκτυο των ΑΤΜs.

Συχνές ερωτήσεις


1. Τι συναλλαγές μπορώ να πραγματοποιήσω στα ATMs της Τράπεζας Πειραιώς;

Το διευρυμένο δίκτυο ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς καλύπτει όλη την Ελλάδα και σας εξυπηρετεί με ασφάλεια οποιαδήποτε στιγμή στο 24ωρο. Δέχεται χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες όλων των ελληνικών τραπεζών, αλλά και ξένων, για αναλήψεις, πληρωμές και πολλές άλλες συναλλαγές. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.



2. Πότε θα έχω τις συναλλαγές Λεφτά στο Λεπτό & Ανανέωση χρόνου ομιλίας στα ΑΤΜ του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα που χρησιμοποιώ;

Οι συναλλαγές αυτές θα γίνονται διαθέσιμές σταδιακά σε όλα τα ΑΤΜ του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα σε σύντομο χρονικό διάστημα.



3. Μπορώ να κάνω μεταφορά μεταξύ λογαριασμών πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και Τράπεζας Πειραιώς;

Βεβαίως, χρησιμοποιείτε την αντίστοιχη επιλογή στο ΑΤΜ "Μεταφορά" και επιλέγετε στη συνέχεια τους λογαριασμούς. Προσοχή: Ο λογαριασμός σας στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα έχει νέα μορφή. Για να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα επισκεφτείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας, ώστε να συνδέσετε στην χρεωστική σας κάρτα τους λογαριασμούς που επιθυμείτε να διαχειρίζεστε.



4. Πώς μπορώ να πληρώνω τη δική μου πιστωτική κάρτα στο ΑΤΜ;

Η πληρωμή της πιστωτικής σας κάρτας μέσω ΑΤΜ πραγματοποιείται:
με κατάθεση μετρητών με την πιστωτική σας κάρτα, χωρίς εισαγωγή ΡΙΝ
με χρήση της χρεωστικής σας κάρτας και χρέωση καταθετικού λογαριασμού

Προϋπόθεση, η πιστωτική σας κάρτα να είναι συνδεδεμένη στη χρεωστική σας κάρτα. Για να συνδέσετε την πιστωτική σας κάρτα στη χρεωστική επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς. Εναλλακτικά, μπορείτε να τις συνδέσετε μέσω winbank web banking ή τηλεφωνικά μέσω winbank phone banking.



5. Πώς μπορώ να φορτίσω τη δική μου προπληρωμένη κάρτα;

Μπορείτε μέσω winbank web banking, winbank phone banking και ταμείου οποιουδήποτε καταστήματος του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.



6. Πώς μπορώ να πληρώσω για όσους οργανισμούς δεν είναι διαθέσιμοι μέσω των ΑΤΜs του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Από το διευρυμένο δίκτυο ΑΤΜς της Τράπεζας Πειραιώς & πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμές για λογαριασμούς ΔΕΗ και ΟΤΕ. Μέσω διευρυμένου δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς, μηχανημάτων Easypay, winbank web banking, winbank phone banking και www.easypay.gr μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμές προς πάνω από 750 φορείς.

----------

Λογαριασμοί

Συχνές ερωτήσεις




1. Θα αλλάξει ο αριθμός του λογαριασμού που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Ο αριθμός του λογαριασμού σας θα αλλάξει. Αυτό συνεπάγεται ότι θα μεταβληθεί και η IBAN μορφή του λογαριασμού σας.

Ενημερωθείτε για το νέο αριθμό λογαριασμού σε απλή και ΙΒΑΝ μορφή.



2. Θα πρέπει να αλλάξω το βιβλιάριο καταθέσεων για το λογαριασμό που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Με την πρώτη επίσκεψή σας σε κάποιο από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς για να πραγματοποιήσετε κάποια ταμειακή συναλλαγή, θα αλλάξει το βιβλιάριο σας και θα προμηθευτείτε ένα νέο με τα καινούρια στοιχεία του λογαριασμού σας.



3. Θα συνεχίσω να λαμβάνω ταχυδρομικώς statement για τον τρεχούμενο/ όψεως λογαριασμό που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Ναι, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε ταχυδρομικώς statement.



4. Θα μπορώ να λάβω βεβαίωση τόκων για το λογαριασμό που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Ναι, θα μπορείτε να λάβετε βεβαίωση τόκων από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.



5. Θα μπορώ να λάβω αντίγραφο κίνησης του λογαριασμού που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Ναι, θα μπορείτε να λάβετε αντίγραφο κίνησης του λογαριασμού από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.



6. Έχω καρνέ επιταγών στο λογαριασμό που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Θα δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα με την πληρωμή τους;

Όχι δεν θα δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα, καθώς το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα το νέο σας λογαριασμό.



7. Έχω πάγια εντολή (πληρωμής λογαριασμών / μεταφοράς / εμβάσματος) στο λογαριασμό που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Θα χρειαστεί να ενημερώσω με τον νέο αριθμό λογαριασμού;

Όχι δε θα χρειαστεί να προβείτε σε καμία μεταβολή, καθώς το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα το νέο σας λογαριασμό.



8. Ο μισθός / σύνταξή μου πιστώνεται αυτόματα σε λογαριασμό που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Χρειάζεται να προβώ σε κάποια ενέργεια;

Όχι δεν χρειάζεται να προβείτε σε κάποια ενέργεια.



9. Έχω δώσει στον ενοικιαστή μου τον αριθμό του λογαριασμού μου στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα για να μου καταθέτει κάθε μήνα το ενοίκιο. Χρειάζεται να κάνω κάτι;

Παρότι η συναλλαγή θα εκτελεστεί κανονικά ακόμη και εάν δεν τον ενημερώσετε, καλό θα ήταν να του γνωστοποιήσετε το νέο σας αριθμό.



10. Θα επηρεαστεί η σύνδεση του καταθετικού μου λογαριασμού με το δάνειο που έχω λάβει από το πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα (cash collateral);

Όχι, δεν θα επηρεαστεί.



11. Μπορούν να εισπραχθούν επιταγές έκδοσης πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα στα ταμεία του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς;

Στα ταμεία του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς γίνονται δεκτές τραπεζικές επιταγές ή επιταγές ιδιωτών, έκδοσης πρώην Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα χωρίς να δημιουργείται κανένα πρόβλημα.



12. Θα μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την εφαρμογή BOCPAY για τη καταβολή της μισθοδοσίας των υπαλλήλων της εταιρείας μου;

Τα αρχεία που θα παράγει η εφαρμογή BOCPAY θα επεξεργάζονται κανονικά. Επειδή όμως η εφαρμογή δεν θα συντηρείται στο μέλλον, καλό θα είναι να φροντίσετε να προμηθευτείτε το πρόγραμμα PAYALL της Τράπεζας Πειραιώς για την καταβολή της μισθοδοσίας των υπαλλήλων της εταιρείας σας.



13. Θα συνεχίσει να ισχύει ο λογαριασμός CY-Junior που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Ναι θα συνεχίσει να ισχύει. Απλά θα αντικατασταθεί από το προϊόν «Προοδεύω» που έχει πλεονεκτικότερη τιμολόγηση.



Προθεσμιακές καταθέσεις
Συχνές ερωτήσεις




1. Θα έχω το ίδιο επιτόκιο στην Προθεσμιακή μου κατάθεση που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Ναι, το επιτόκιο θα παραμείνει αμετάβλητο μέχρι την ημερομηνία λήξης της Προθεσμιακής σας.



2. Χρειάζεται να κάνω κάποια ενέργεια για την προθεσμιακή που ήδη έχω; Πώς θα λάβω τα χρήματα στη λήξη της;

Τα χρήματα θα πιστωθούν στο συνδεδεμένο λογαριασμό που έχετε δηλώσει όταν ξεκίνησε η προθεσμιακή σας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της τράπεζας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση.



3. Η προθεσμιακή μου κατάθεση έχει αυτόματη ανανέωση. Χρειάζεται να κάνω κάτι στη λήξη της;

Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι, θα γίνει κανονικά η αυτόματη ανανέωση την ημερομηνία λήξης της Προθεσμιακής.



4. Θα εκδοθεί νέα βεβαίωση για την προθεσμιακή κατάθεση που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Δεν θα εκδοθεί νέα βεβαίωση.



5. Θα αλλάξουν τα χαρακτηριστικά της Π/Κ που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα (χρονική διάρκεια, ημερομηνία έναρξης & λήξης, επιτόκιο);

Τα χαρακτηριστικά των Προθεσμιακών Καταθέσεων θα μείνουν αμετάβλητα.



6. Θα αλλάξει ο τρόπος καταβολής των τόκων της Π/Κ που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα (ανά μήνα ή δίμηνο);

Ο τρόπος καταβολής των τόκων της Π/Κ δεν θα αλλάξει, καθώς τα χαρακτηριστικά των Π/Κ θα παραμείνουν αμετάβλητα.



7. Μπορώ να κάνω προεξόφληση της Π/Κ που διατηρώ στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Μπορείτε να κάνετε προεξόφληση για το σύνολο του κεφαλαίου της Π/Κ.



8. Θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού της ποινής προεξόφλησης για την προθεσμιακή κατάθεση που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Ο τρόπος υπολογισμού της ποινής προεξόφλησης θα παραμείνει αμετάβλητος.



9. Θα συνεχίσει να μου αποστέλλεται ταχυδρομικώς η βεβαίωση ανανέωσης της Π/Κ;

Όχι, δεν θα αποστέλλεται ταχυδρομικώς η βεβαίωση ανανέωσης της Π/Κ. Η Τράπεζα Πειραιώς σας δίνει τη δυνατότητα από την επόμενη ανανέωση της Προθεσμιακής σας Κατάθεσης να ενημερώνεστε μέσω SMS, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου στο Κατάστημα εξυπηρέτησής σας. Επίσης, μπορείτε να λάβετε τη βεβαίωση ανανέωσης από οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.



Συχνές ερωτήσεις για τη χρεωστική κάρτα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα


Η χρεωστική κάρτα σας Κύπρου Debit Card θα έχει τις ίδιες λειτουργίες με τις υπόλοιπες χρεωστικές κάρτες του Ομίλου Πειραιώς και θα λειτουργεί κανονικά μέχρι την επόμενη αντικατάστασή της, εφόσον έχει ενεργοποιηθεί έως τις 23/10/2013 στις 14:00.

Το προϊόν δεν διατίθεται πλέον.



Λειτουργία χρεωστικών καρτών Κύπρου Visa Debit κατά τη διάρκεια της μετάπτωσης

Η Τράπεζα Πειραιώς ανακοινώνει ότι το Σαββατοκύριακο 26 και 27 Οκτωβρίου 2013 θα πραγματοποιηθεί η ενοποίηση των συστημάτων του πρώην δικτύου της Τράπεζας Κύπρου στο ενιαίο περιβάλλον συστημάτων πληροφορικής της Τράπεζας Πειραιώς.
Με την ολοκλήρωση της ενοποιήσεως, από την Τρίτη 29 Οκτωβρίου, όλοι οι Πελάτες της ενιαίας Τράπεζας θα πραγματοποιούν εφεξής τις συναλλαγές τους, με κοινό πληροφοριακό σύστημα και διαδικασίες, μέσω οποιουδήποτε από τα 860 καταστήματα του δικτύου της επιθυμούν, σε όλη την Ελλάδα.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών της ενοποιήσεως, θα γίνονται κανονικά αναλήψεις από ΑΤΜ με όλες τις κάρτες εκδόσεως Τραπέζης Πειραιώς, ενώ ενδέχεται να υπάρξουν περιορισμοί στις λοιπές συναλλαγές μέσω ΑΤΜ και άλλων εναλλακτικών δικτύων, που όμως θα αποκατασταθούν πλήρως το συντομότερο δυνατόν.

Καθ’ όλη την διάρκεια της ενοποιήσεως οι συναλλαγές που θα μπορούν να εκτελούν οι κάτοχοι χρεωστικών καρτών VisaDebit της πρώην Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα είναι οι εξής:

1. Από τις 19:00 το βράδυ της Παρασκευή 25/10/2013 μέχρι το μεσημέρι της Κυριακής 27/10/2013:
Ερωτήσεις υπολοίπου και αναλήψεις μετρητών σε:

ΑΤΜ Τράπεζας Πειραιώς
ΑΤΜ άλλων Ελληνικών Τραπεζών (ΔΙΑΣ)
ΑΤΜ δικτύου Visa (Τράπεζες που δεν εντάσσονται στα ΔΙΑΣ και Τράπεζες εξωτερικού)

Αγορές, σε οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα (εντός κι εκτός Ελλάδος)


2. Την Κυριακή 27/10 νωρίς το απόγευμα, θα υπάρξει ένα μικρό χρονικό διάστημα στη διάρκεια του οποίου δεν θα είναι δυνατή η χρήση της χρεωστικής κάρτας.


3. Μόλις τελειώσει η παραπάνω διαδικασία την Κυριακής 27/10/2013 μέχρι την Δευτέρα 28/10/2013 στις 14:30:
Ερωτήσεις υπολοίπου και αναλήψεις μετρητών

Μέσω του διευρυμένου Δικτύου ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς και του δικτύου της πρώην Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα
ΑΤΜ άλλων Ελληνικών Τραπεζών (ΔΙΑΣ)

Οι κάρτες δεν θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν συναλλαγές σε εμπορικά καταστήματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και σε ATM εξωτερικού


Συχνές ερωτήσεις πιστωτικών καρτών του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα


Οι πελάτες πιστωτικών καρτών του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται από το διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων και ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς.

Οι πιστωτικές σας κάρτες του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν και όλα τα χαρακτηριστικά τους παραμένουν ως έχουν.

Νέες πιστωτικές κάρτες του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα δεν εκδίδονται πλέον.

Συχνές ερωτήσεις




1. Μπορώ να αιτηθώ την έκδοση νέας πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Νέα κάρτα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την έκδοση πιστωτικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.



2. Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Αλλάζουν τα χαρακτηριστικά της πιστωτικής μου κάρτας;

Με την ολοκλήρωση των εργασιών ενοποίησης των τραπεζών, τα χαρακτηριστικά των πιστωτικών καρτών του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου καθώς και η τιμολογιακή πολιτική, παραμένουν τα ίδια.



3. Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και επιθυμώ να εκδοθεί κάρτα πρόσθετου μέλους, υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα στις περιπτώσεις πρόσθετου μέλους, κάνοντας αίτηση σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.



4. Ποιές συναλλαγές θα μπορώ να πραγματοποιώ με την πιστωτική μου κάρτα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα στα ΑΤΜ του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς;

Θα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις ακόλουθες συναλλαγές:

Ανάληψη Μετρητών
Ερώτηση Υπολοίπου
Αλλαγή Pin
Πληρωμή με κατάθεση μετρητών
Απεμπλοκή Pin



5. Πώς θα ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της πιστωτικής μου κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω:

του μηνιαίου λογαριασμού της κάρτας σας
των ΑΤΜ του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς
της υπηρεσίας i-cardonline (www.i-cardonline.gr)
της υπηρεσίας winbank web banking με στοιχεία χθεσινοβραδυνού balance
της αυτόματης τηλεξυπηρέτησης στο τηλέφωνο: 210 3397167
του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο: 801 11 800 700 ή 210 6477444



6. Πού μπορώ να πληρώνω την πιστωτική μου κάρτα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Μπορείτε να πληρώνετε την κάρτα σας:

στα ταμεία του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς (896 καταστήματα)
μέσω της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού

Το ποσό της πληρωμής θα μειώνει το ποσό της οφειλής μετά το κλείσιμο της εκάστοτε εργάσιμης ημέρας, στην οποία θα λογιστικοποιείται η πληρωμή.



7. Όταν πραγματοποιήσω πληρωμή της κάρτας μου πότε θα εμφανιστεί στον Λογαριασμό μου;

Η πληρωμή θα εμφανιστεί στο Λογαριασμό της Κάρτας σας δύο ημέρες μετά αλλά η ημερομηνία αξίας της θα είναι αυτή της ημερομηνίας που πραγματοποιήσατε τη συναλλαγή.



8. Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα, η οποία λήγει σύντομα. Πώς και πότε θα παραλάβω την ανανέωση της κάρτας μου;

Θα λάβετε την ανανέωση της κάρτας σας περίπου 15 μέρες πριν την ημερομηνία λήξης της παλαιάς.



9. Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και η κάρτα μου χρειάζεται αντικατάσταση λόγω φθοράς/απομαγνητισμού. Μπορώ να ζητήσω την αντικατάστασή της;

Παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την αντικατάστασή της κάρτας σας.



10. Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και δεν θυμάμαι το Pin της κάρτας μου. Μπορώ να αιτηθώ την επανέκδοσή του;

Για να αιτηθείτε την επανέκδοση του Pin, παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.



11. Ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής μου κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα που έχω δώσει;

Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής σας κάρτας μέσω καταθετικού λογαριασμού εξακολουθεί να είναι σε ισχύ.



12. Οι εντολές πάγιας πληρωμής λογαριασμών (π.χ. λογαριασμοί τηλεφωνίας, ασφαλειών κ.λπ.) και συνδρομών που έχω δώσει μέσω της πιστωτικής μου κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα ισχύουν;

Ναι, ισχύουν.



13. Μπορώ να συμμετέχω με την πιστωτική μου κάρτα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα σε διαγωνισμούς και προωθητικές ενέργειες;

Βεβαίως μπορείτε. Θα ενημερώνεστε κάθε φορά μέσω των μηνιαίων λογαριασμών, της ιστοσελίδας της Τράπεζας ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.



14. Μπορώ να λαμβάνω ενημέρωση μέσω email ή sms κάθε φορά που χρησιμοποιώ την πιστωτική μου κάρτα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Προς το παρόν στις κάρτες του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα δεν υπάρχει δυνατότητα λήψης τηλεειδοποιήσεων (alerts).



15. Πού μπορώ να καλέσω για την ενεργοποίηση της πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Για την ενεργοποίηση της κάρτας σας, παρακαλούμε καλέστε στο 801 11 800 700 ή στο 210 6477444 ( Δευτ.-Σαβ.: 08:00-22:00 και Κυρ.: 10:30-18:30).



16. Πού μπορώ να καλέσω για τη δήλωση της απώλειας ή της κλοπής πιστωτικής κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Για δήλωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας, παρακαλούμε καλέστε στο 210 3397095, 24 ώρες το 24ωρο.


Συχνές ερωτήσεις προπληρωμένων καρτών του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα
Prepaid Cards




1. Έχω την επαναφορτιζόμενη προπληρωμένη κάρτα Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Μπορώ να εξακολουθήσω να τη χρησιμοποιώ στις συναλλαγές μου;

Η Κύπρου Prepaid Card λειτουργεί κανονικά και, εφόσον είναι ενεργοποιημένη και έχει διαθέσιμο υπόλοιπο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για:

αγορές σε όλες τις επιχειρήσεις που φέρουν το σήμα της Visa στην Ελλάδα και το εξωτερικό
συναλλαγές μέσω internet και τηλεφωνικές παραγγελίες
ανάληψη μετρητών σε οποιοδήποτε ΑΤΜ στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Επιπρόσθετα, στο προσεχές διάστημα, θα λάβετε την αντικατάσταση του παλαιού πλαστικού της κάρτας σας με νέο που θα φέρει το λογότυπο της Τράπεζας Πειραιώς, συνοδευόμενη από τους νέους όρους χρήσης της κάρτας. Η κάρτα θα σταλεί στη διεύθυνση αλληλογραφίας σας και θα πρέπει να την ενεργοποιήσετε σύμφωνα με τις οδηγίες που θα εσωκλείονται.



2. Μπορώ να εκδώσω νέα επαναφορτιζόμενη προπληρωμένη κάρτα Visa;

Προσωρινά, το διευρυμένο δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς θα διαθέτει μόνο την προπληρωμένη κάρτα MasterCard.



3. Τι αλλάζει στις λειτουργίες της επαναφορτιζόμενης προπληρωμένης κάρτας Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα μετά την ενοποίηση με την Τράπεζα Πειραιώς;

Λόγω της ενοποίησης των συστημάτων, προσωρινά, δεν θα είναι διαθέσιμες οι παρακάτω συναλλαγές:

φόρτιση της κάρτας μέσω ΑΤΜ (από 23/10/2013)
εκφόρτιση της κάρτας μέσω ταμείου (από 24/10/2013)
η ενημέρωση διαθέσιμου υπολοίπου και κινήσεων μέσω winbank web banking
αλλαγή Pin μέσω ΑΤΜ (διαθέσιμη από 20/11/2013)
Θα σας ενημερώσουμε για τις νέες συναλλαγές που θα αποκαταστήσουν και θα εμπλουτίσουν τη λειτουργικότητα της προπληρωμένης σας κάρτας.



4. Με ποιούς τρόπους μπορώ να φορτίσω την επαναφορτιζόμενη προπληρωμένη κάρτα Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Από τις 29 Οκτωβρίου 2013, θα μπορείτε να φορτίζετε την κάρτα σας με μετρητά σε ένα από τα 1200 καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς στην Ελλάδα, και μέσω καταθετικού λογαριασμού από την υπηρεσία winbank web - banking, με άμεση διαθεσιμότητα των χρημάτων σας.



5. Ποιό είναι το κατώτατο και ανώτατο ποσό φόρτισης για την επαναφορτιζόμενη προπληρωμένη κάρτα Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Από τις 29 Οκτωβρίου 2013, το κατώτατο όριο φόρτισης της κάρτας σας ανέρχεται σε €10 ανά συναλλαγή φόρτισης, ενώ το ανώτατο όριο φόρτισης σε €2.500 ανά συναλλαγή φόρτισης.



6. Πότε είναι διαθέσιμο το ποσό της φόρτισης στην επαναφορτιζόμενη προπληρωμένη κάρτα Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Το ποσό της φόρτισης σε ταμείο καταστήματος ή μέσω της Πειραιώς Winbank Web Banking / Phone Banking του Ομίλου Πειραιώς, είναι άμεσα διαθέσιμο στην κάρτα.



7. Είμαι κάτοχος ενεργής επαναφορτιζόμενης προπληρωμένης κάρτας “Πειραιώς Prepaid Reloadable Card” και ενεργής επαναφορτιζόμενης προπληρωμένης κάρτας Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Μπορώ να χρησιμοποιώ και τις δύο μου κάρτες;

Μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε και τις δύο κάρτες για τις συναλλαγές σας.



8. Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για το διαθέσιμο υπόλοιπο της επαναφορτιζόμενης προπληρωμένης κάρτας μου Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και για τις συναλλαγές που έχω πραγματοποιήσει (αγορές, αναλήψεις, κ.α);

Μπορείτε να ενημερώνεστε για το διαθέσιμο υπόλοιπο και τις κινήσεις της κάρτας σας, με τους παρακάτω τρόπους:

μέσω της υπηρεσίας i-cardonline, που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα www.i-cardonline.gr
καλώντας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Τράπεζας στα τηλέφωνα 801.11.800.700 (από σταθερό τηλέφωνο) και 210.64.77.444
σε όλα τα ΑΤΜ του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς με τη συνδυασμένη χρήση της κάρτας και του ΡΙΝ (ισχύει μόνο για το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας)


9. Πραγματοποίησα μία συναλλαγή μέσω Internet με την επαναφορτιζόμενη προπληρωμένη κάρτα Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και χρειάζομαι τον κωδικό Paypal για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Με ποιον τρόπο μπορώ να ενημερωθώ;

Η πληροφορία αυτή είναι διαθέσιμη στην Τράπεζα περίπου 2 ημέρες μετά τη διενέργεια της συναλλαγής και μπορείτε να την πληροφορηθείτε:

καλώντας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Τράπεζας στα τηλέφωνα 801.11.800.700 (από σταθερό τηλέφωνο) και 210.64.77.444
μέσω της υπηρεσίας i-cardonline, που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα www.i-cardonline.gr


10. Είμαι κάτοχος επαναφορτιζόμενης προπληρωμένης κάρτας Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και έχω ξεχάσει το ΡΙΝ μου. Μπορώ να ζητήσω έκδοση νέου κωδικού;

Μπορείτε να ζητήσετε έκδοση νέου ΡΙΝ για την κάρτα σας σε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς ή καλώντας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλ. 801.11.800.700 (από σταθερό τηλέφωνο) ή 210.64.77.444. Το νέο σας PIN θα το παραλάβετε λίγες ημέρες αργότερα από το κατάστημα της επιλογής σας.



11. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής της επαναφορτιζόμενης προπληρωμένης κάρτας Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Καλέστε άμεσα στο τηλ. 210.64.77.444 και δηλώστε την απώλεια / κλοπή της κάρτας σας. Ταυτόχρονα μπορείτε να δηλώσετε ότι επιθυμείτε την αντικατάστασή της.



12. Έχω την επαναφορτιζόμενη προπληρωμένη κάρτα Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα, η οποία όμως δεν είναι ενεργοποιημένη. Πώς μπορώ να την ενεργοποιήσω;

Η ενεργοποίηση της κάρτας γίνεται τηλεφωνικά στο τηλ. 801.11.800.700 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210.64.77.444.



13. Ακύρωσα την επαναφορτιζόμενη προπληρωμένη κάρτα Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα λόγω κλοπής/απώλειας. Πώς θα μπορούσα να εκδώσω νέα;

Μπορείτε να ζητήσετε την επανέκδοση της κάρτας με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

καλώντας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ. 801.11.800.700 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210.64.77.444
σε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς


14. Μπορώ να ενημερώνομαι ηλεκτρονικά για τις κινήσεις της επαναφορτιζόμενης προπληρωμένης κάρτας Visa του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Μέσω της υπηρεσίας i-cardonline αποκτάτε ηλεκτρονικά πρόσβαση:

στο διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας σας
στις πρόσφατες συναλλαγές σας
στα 3 τελευταία Ενημερωτικά Συναλλαγών που έχουν εκδοθεί


15. Τι είναι η υπηρεσία i-cardonline;

Πρόκειται για την ηλεκτρονική υπηρεσία που προσφέρεται από τον Όμιλο Πειραιώς, η οποία σας παρέχει Online ενημέρωση για τις κάρτες σας εκδόσεως του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.



16. Πώς αποκτώ πρόσβαση στην υπηρεσία i-cardonline;

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας https://www.i-cardonline.gr και συμπληρώστε τη Φόρμα Εγγραφής. Για τον Αριθμό Εγγραφής κάθε κάρτας σας, καλέστε μας στα τηλέφωνα 801.11.800.700 ή 210.64.77.444.



17. Πώς υπολογίζεται το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας μου;

Για την πρώην Κύπρου Prepaid Card, κάθε νέα φόρτιση (μειωμένη κατά το ποσό των εξόδων φόρτισης), προστίθεται στο τυχόν προηγούμενο διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας. Κάθε νέα αγορά μειώνει το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας κατά το ισόποσο, ενώ για κάθε ανάληψη μετρητών, το διαθέσιμο υπόλοιπο μειώνεται κατά το ποσό της ανάληψης αυξημένο κατά τα αντίστοιχα έξοδα.



18. Μπορώ να κάνω συναλλαγές με άτοκες δόσεις με την κάρτα μου;

Οι προπληρωμένες κάρτες δεν συμμετέχουν σε προγράμματα άτοκων δόσεων, καθώς αυτός ο τύπος συναλλαγών προσφέρεται μόνο στις πιστωτικές κάρτες.


19. Μέχρι ποιο ποσό μπορώ να κάνω συναλλαγές με την κάρτα μου;

Το ανώτερο ποσό που μπορείτε να κάνετε συναλλαγές είναι κάθε φορά το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας. Γι’ αυτόν το λόγο, πριν προχωρήσετε σε κάποια αγορά με την κάρτα σας, φροντίστε να ενημερωθείτε για το υπόλοιπό της. Εάν το υπόλοιπο δεν επαρκεί για να πραγματοποιήσετε την αγορά σας, φορτίστε την με το ποσό που χρειάζεστε και προχωρήστε στις συναλλαγές σας.


Γενικές Ασφάλειες - Υφιστάμενα Ασφαλιστήρια



Η Τράπεζα Πειραιώς σε συνεργασία με τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες ING, ERGO και INTERAMERICAN έχει δημιουργήσει για εσάς σύγχρονα ασφαλιστικά προϊόντα που καλύπτουν κάθε σας ανάγκη.

Τα εξειδικευμένα στελέχη του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς σας περιμένουν για να σας βοηθήσουν να επιλέξετε τα προγράμματα που σας ταιριάζουν.

Συχνές ερωτήσεις



1. Θα μπορέσω να ανανεώσω το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου στην Κύπρου Ασφαλιστική ή θα πρέπει να απευθυνθώ σε άλλη εταιρία;

Βεβαίως και μπορείτε να ανανεώσετε το ασφαλιστήριο σας στην Κύπρου Ασφαλιστική. Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να απευθυνθείτε στο διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.



2. Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και θέλω να πληρώσω τη δόση του ασφαλιστήριου συμβολαίου μου αλλά τώρα με την ενοποίηση των Τραπεζών δεν ξέρω τι ισχύει.

Οι τρόποι πληρωμής που ισχύουν είναι οι ακόλουθοι:
Εάν έχετε ήδη πάγια εντολή και εφόσον έχετε χρήματα στο λογαριασμό σας, θα τρέξει αυτόματα την ημερομηνία ανανέωσης του συμβολαίου σας
Με κατάθεση μετρητών στον λογαριασμό της Κύπρου Ασφαλιστικής σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς και του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.



3. Πώς μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με την Κύπρου Ασφαλιστική στα τηλέφωνα 2106477384-6. Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε φαξ στο 2106477389 ή ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση [email protected]



4. Έχω ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο από τότε που ήμουν πελάτης στην Κύπρου Ασφαλιστική και αυτές τις μέρες τρέχει η ανανέωση του, μπορείτε να μου πείτε το ποσό που πρέπει να πληρώσω;

Την παραπάνω πληροφόρηση θα μπορείτε να την έχετε καλώντας την Κύπρου Ασφαλιστική στα τηλέφωνα 2106477384 -6. Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε φαξ στο 2106477389 ή ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση [email protected]



Καταναλωτικά - Στεγαστικά
Χαρακτηριστικά - Λειτουργίες Δανείων



1. Θα υπάρξει κάποια μεταβολή στα χαρακτηριστικά του δανείου μου (πχ. επιτόκιο, διάρκεια, εξασφαλίσεις κλπ) μετά την ενοποίηση των συστημάτων;

Τα χαρακτηριστικά και οι όροι του δανείου σας δεν θα επηρεαστούν από την ενοποίηση των συστημάτων, συνεπώς το επιτόκιο και η διάρκεια του δανείου σας, η ημερομηνία καταβολής των δόσεων σας, η υφιστάμενη υποθήκη κ.λπ. θα εξακολουθούν να ισχύουν σύμφωνα με τα αναφερόμενα στη δανειακή σας σύμβαση.



2. Θα υπάρξουν μεταβολές σε όρους και στη διαδικασία χορήγησης από Ανοιχτό Αλληλόχρεο Λογαριασμό;

Επειδή ο Ανοιχτός Αλληλόχρεος Λογαριασμός είναι ειδικό προϊόν, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί.



3. Στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα το δάνειο μου εξοφλούνταν αυτόματα από τον καταθετικό λογαριασμό που διατηρούσα. Θα συνεχίζει να εξοφλείται με τον ίδιο τρόπο;

Ναι. Θα εξακολουθεί να ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης του δανείου σας.



4. Μέχρι σήμερα, είχα δυνατότητα να πληρώνω απευθείας το δάνειό μου με την χρεωστική μου κάρτα μέσω ΑΤΜ, καταστήματος αλλά και το internet banking. Μετά θα έχω αυτή τη δυνατότητα;

Έχετε τη δυνατότητα να συνδέσετε το δάνειό σας με λογαριασμό για την εξυπηρέτησή του, στον οποίο θα μπορείτε να καταθέτετε χρήματα μέσω ATM, καταστήματος, internet ή phone banking, προκειμένου να εξοφληθεί αυτόματα η μηνιαία δόση σας. Εάν το δάνειό σας δεν συνδεθεί με λογαριασμό, θα έχετε τη δυνατότητα της πληρωμής του με μετρητά, σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.



5. Έχω ρύθμιση σε ισχύ στο Δάνειο μου και πληρώνω μόνο τόκους. Θα αλλάξει κάτι στους υπάρχοντες όρους της ρύθμισης ή στο ποσό της δόσης;

Οι όροι της ρύθμισης που έχετε συμφωνήσει με το πρώην δίκτυο καταστημάτων Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα καθώς και το ποσό της δόσης θα εξακολουθήσουν να ισχύουν ως έχουν.



6. Θα υπάρξει τροποποίηση της δόσης του δανείου μου;

Θα εξακολουθούν να ισχύουν οι όροι αποπληρωμής που είχατε συμφωνήσει με το πρώην δίκτυο καταστημάτων Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.



7. Θα χρειαστεί να υπογράψω νέα σύμβαση για το δάνειό μου;

Θα ισχύει η αρχική σύμβαση που είχατε υπογράψει με το πρώην δίκτυο καταστημάτων Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.



8. Πώς θα μπορώ να ελέγξω τα στοιχεία του δανείου μου (ποσό επόμενης δόσης, ημερομηνία πληρωμής, ενήμερο ποσό κλπ);

Θα μπορείτε να ενημερωθείτε από όλο το δίκτυο καταστημάτων, και από τις υπηρεσίες Winbank internet, Winbank phone banking και mobile application.



9. Θα υπάρξουν μεταβολές σε όρους του δανείου μου όπως π.χ. η δυνατότητα προεξόφλησης, η διάρκεια;

Όλοι οι όροι που έχουν συμφωνηθεί θα ισχύουν ως έχουν και μετά την ενοποίηση των συστημάτων. Σε περιπτώσεις όπου επιθυμείτε εξειδικευμένη πληροφόρηση αναφορικά με τους όρους του δανείου σας θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί.



10. H ασφάλεια ζωής που διατηρώ, θα συνεχίσει να υφίσταται;

Το ασφαλιστήριο σας παραμένει σε ισχύ με τα ίδια προνόμια και όρους που το είχατε συνάψει.



11. Θα αλλάξει η δόση που πληρώνω για την ασφάλεια του ακινήτου μου, ή/και για την ασφάλεια ζωής;

Θα ισχύουν κανονικά τα ποσά των ασφαλίστρων που είχατε συμφωνήσει με τις ασφαλιστικές εταιρείες του πρώην δίκτυου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα.



12. Θα έχω τη δυνατότητα να συνδέσω τον λογαριασμό εξυπηρέτησης του δανείου μου με την χρεωστική μου κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς;

Βεβαίως θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα συνεργασίας για τις περαιτέρω οδηγίες.



13. Θα μπορώ να κάνω κατάθεση στο λογαριασμό του δανείου μου σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς;

Φυσικά, το διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς είναι διαθέσιμο για όλες τις συναλλαγές σας.



14. Έχω δάνειο στην Τράπεζα Πειραιώς και στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Θα πληρώνω δύο διαφορετικές δόσεις στα δύο δάνεια ή θα ενοποιηθούν;

Προς το παρόν θα συνεχίσετε να εξοφλείτε κανονικά τα δάνειά σας και εφόσον τεθεί ζήτημα συγχώνευσής τους, θα ενημερωθείτε από την Τράπεζα.



Πληρωμές & Πάγιες Εντολές

Όλες οι πληρωμές προς τρίτους (πληρωμές λογαριασμών, πληρωμές προς οργανισμούς και εταιρείες) οι οποίες πραγματοποιούνταν στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα, θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται είτε μέσω του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, είτε μέσω των Εναλλακτικών Δικτύων (web Banking, Phone Banking, Mobile Banking) της Τράπεζας Πειραιώς. Αντίστοιχα, οι πάγιες εντολές που έχετε ως πελάτης του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα, θα συνεχίσουν να ισχύουν και να εκτελούνται χωρίς καμία ενέργεια εκ μέρους σας.

Συχνές Ερωτήσεις



1. Πραγματοποιούσα την πληρωμή μου προς έναν Οργανισμό ή Εταιρεία, μέσω του Ταμείου Καταστήματος του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Πώς θα εξυπηρετούμαι πλέον;

Το σύνολο των Οργανισμών θα συνεχίσουν να παρέχονται προς εξόφληση με πληρωμές μέσω του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς, είτε με μετρητά είτε με χρέωση λογαριασμού.



2. Πραγματοποιούσα την πληρωμή μου προς έναν Οργανισμό ή Εταιρεία, μέσω του Web Banking και του Phone Banking του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα. Πώς θα εξυπηρετούμαι πλέον;

Το σύνολο των Οργανισμών θα παρέχονται προς εξόφληση με πληρωμές μέσω του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, είτε με μετρητά είτε με χρέωση λογαριασμού. Επιπλέον, αρκετές από τις πληρωμές που πραγματοποιούνταν από τους πελάτες του Web Banking και του Phone Banking του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα (Ιδιωτών & Επιχειρήσεων), θα πραγματοποιούνται μέσω winbank web και phone banking της Τράπεζας Πειραιώς αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, έχετε τη δυνατότητα πραγματοποίησης πληρωμών μέσω του www.easypay.gr.



3. Τι θα γίνει με τις πάγιες εντολές που είχα στο λογαριασμό μου στο πρώην δίκτυο Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Οι Οργανισμοί θα ενημερωθούν αυτόματα με τα νέα στοιχεία του λογαριασμού σας και οι όποιες πάγιες εντολές σας θα συνεχίσουν να εκτελούνται κανονικά, χωρίς να απαιτείται κάποια ενέργεια από την πλευρά σας.



4. Είχα κάποιες πάγιες εντολές τις οποίες τώρα θα ήθελα να τις διακόψω. Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να προχωρήσετε σε ανάκληση αυτών των πάγιων εντολών μέσω οποιουδήποτε καταστήματος του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.



5. Επιθυμώ να μεταβάλω τα στοιχεία των πάγιων εντολών που είχα (μέγιστο ποσό εκτέλεσης, αριθμό παροχής σύνδεσης κλπ). Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε μεταβολή των πάγιων εντολών μέσω του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, όπως και ηλεκτρονικά μέσω των υπηρεσιών winbank web & phone banking.



6. Θα ήθελα να δω εάν είναι ενεργή κάποια πάγια εντολή που είχα ή αν εκτελέστηκε και πότε. Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, είτε ηλεκτρονικά μέσω των υπηρεσιών winbank web & phone banking.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο