Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα

Νέο σύστημα εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών

Ένα δικαιότερο σύστημα εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Κινείται στα ευρωπαϊκά πρότυπα και ορθολογικοποιεί την καταβολή Τελών Κυκλοφορίας.

Ειδικότερα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας των ιδιοκτητών Ι.Χ., αλλά και του φαινομένου της μαζικής κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας επεξεργάζονται ένα σχέδιο βάσει του οποίου το τίμημα των Τελών Κυκλοφορίας και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης στα Ι.Χ. με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω να μπορούν να καταβάλλονται ισόποσα για κάθε μήνα κυκλοφορίας των οχημάτων και όχι για το σύνολο του έτους.

Όπως δημοσιεύει η «Ημερησία» αν δηλαδή κάποιος ιδιοκτήτης έχει καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός του για να προβεί σε άρση της ακινησίας θα πρέπει σήμερα να καταβάλει το συνολικό τίμημα του τρέχοντος έτους για τα Τέλη.

Το νέο σχέδιο για τα Τέλη Κυκλοφορίας

Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας θα επιμερίζονται ισόποσα στους 12 μήνες του κάθε έτους με αποτέλεσμα αν κάποιος θέλει να κυκλοφορήσει το Ι.Χ. του για ένα ή περισσότερους μήνες να καταβάλει το ανάλογο τίμημα.

Αν δηλαδή κάποιος κάτοχος ενός οχήματος τετραετίας με κινητήρα 2,4 λίτρα αποφασίσει να το κινήσει για ένα μόνο μήνα θα καταβάλλει 73,3 ευρώ για Τέλη και 25,8 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.

Άλλος ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου τετραετίας με κινητήρα 3,6 λίτρων για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας πρέπει να καταβάλλει 1.100 ευρώ τα οποία στο δωδεκάμηνο επιμερίζονται σε 91,6 ευρώ για κάθε μήνα.

Αντίστοιχα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στις 2.500 ευρώ το οποίο αναλογικά στο δωδεκάμηνο ισούται με 208,3 ευρώ για κάθε μήνα.

Όσον αφορά στα δίλιτρα που αποτελούν και τη συντριπτική πλειονότητα των αυτοκινήτων το κόστος για τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται στα 660 ευρώ ή 55 ευρώ για κάθε μήνα κυκλοφορίας.

Αντίστοιχα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στα 440 ευρώ για Ι.Χ. μέχρι πέντε έτη ή 36,6 ευρώ για κάθε μήνα του έτους.

Από τα τρίμηνα στα δωδεκάμηνα

Τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. εδώ και δεκαετίες έχουν θεσπίσει δίκαια και φθηνά Τέλη Κυκλοφορίας για τους κατόχους Ι.Χ., ενώ σε αρκετά κράτη δεν υπάρχουν καθόλου Τέλη Κυκλοφορίας.

Στην Ελλάδα από την αρχή ύπαρξης της αυτοκίνησης τα Τέλη Κυκλοφορίας καταβάλλονταν σε τέσσερα τρίμηνα, ωστόσο, τότε δεν υπήρχαν τα σημερινά προβλήματα που έχουν να κάνουν με τα τεκμήρια, το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, ούτε όμως και το φαινόμενο της κατάθεσης των πινακίδων Κυκλοφορίας.

Το 1981 για πρώτη φορά άλλαξε ο τρόπος καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας και από τέσσερα τρίμηνα η τότε κυβέρνηση θέσπισε την καταβολή των Τελών σε δύο εξάμηνα.

Η επόμενη αλλαγή στα Τέλη Κυκλοφορίας έγινε το 1985 όποτε και θεσπίστηκε να καταβάλλονται τα Τέλη Κυκλοφορίας στα τέλη του κάθε έτους και μάλιστα αν κάποιος αγόραζε καινούριο αυτοκίνητο τον Δεκέμβριο θα έπρεπε να καταβάλλει όχι μόνο όλο το τίμημα των Τελών για τους προηγούμενους μήνες, αλλά και ολόκληρο το τίμημα για την επόμενη χρονιά. Αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής ήταν να εισπράττονται, για μερικούς τουλάχιστον παράνομα, προκαταβολικά τα Τέλη Κυκλοφορίας της επόμενης χρονιάς.



Πηγή: newsbeast.gr




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description YOURNAME | Ιουλίου 23, 2013 12:34 μ.μ. | Reply
χαχαχαχαα!! *αμώ τα γέλια. Θα δώσει 100+€ ο άλλος λέει για να το κινήσει 1 μήνα χαχααχ!! Όχι βάλε λίζινγκ στα σπίτια και στα αμάξια καλύτερα. χα0χα0χα0χα!! *αμώ τα δικαιότερα συστήματα στο ****ρδέλο αριστεροδεξιών. Εμάς φυσικά μας ενδιαφέρει η ΠΑΡΑΤΑΣΗ και οι σύλλογοι των αριστερούληδων των απεργιών για την ΠΑΡΑΤΑΣΗ, όχι ότι γύρω τα σκ*τά μάς πνίγουν κάθε φορά και περισσότερο. ΠΑΡΑΤΑΣΗ και μετά *αμήστε μας πάλι!!!! ΠΑΡΑΤΑΣΗ!!!!!
image description EVI5 | Ιουλίου 23, 2013 12:53 μ.μ. | Reply
Είναι μια καλή αρχή. Πολύ πιο δίκαιο από το προηγούμενο σύστημα...
image description DC099818185 | Ιουλίου 23, 2013 1:22 μ.μ. | Reply
Με την ώρα;
image description SOYLA | Ιουλίου 23, 2013 1:01 μ.μ. | Reply
Μήπως με τα χιλιόμετρα;;;;;;
image description jimn | Ιουλίου 23, 2013 2:52 μ.μ. | Reply
Τι λένε μωρέ; Πλάκα μας κάνουν; Ποιό είναι το δικαιότερο, να πληρώνουμε για κάθε μήνα κυκλοφορίας; Μάλλον βολεύει μερικούς δικούς τους, που έχουν τα Cabrio για να τα κυκλοφορούν τους καλοκαιρινούς μήνες! Και το άλλο που λένε ότι πολλοί συμπολίτες μας θα ξανακυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητά τους, άρα θα έχουμε περισσότερα έσοδα; Θα δείτε το Δεκέμβριο τι θα γίνει με τις παραδόσεις των πινακίδων και θα πάθετε πλάκα! ( Skoda 1929 cc πολύτεκνος 660 Ευρω τέλη κυκλοφορίας + 440 Ευρω Φόρος πολυτελείας= 1100 Ευρω. Mercedes Cabrio 1800 cc μαμόθρεφτος 20άρης πληρώνει - δεν πληρώνει 200 Ευρω συνολικά το χρόνο!!! Τελικά είναι για γέλια οι άνθρωποι! Σε ποιό πανεπιστήμιο σπούδασαν για να μή στείλουμε τα παιδιά μας. Κύριοι πιάστε τον παλμό της κοινωνίας, βγέστε από τη θαλπωρή του γραφείου σας να δείτε τί γινεται έξω,γιατί θα βουλιάζει η Ελλάδα μαζί με τα γραφεία σας και σείς θα νομίζετε, ότι είστε μέσα σε καμπίνα πλοίου και θα κοιτάτε από το φινιστρίνι. Ο κόσμος θέλει δικαιοσύνη στα βάρη, ΔΙΚΑΙΣΥΝΗ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΔΙΚΑΙΣΥΝΗ!!!!! Τίποτα άλλο, άντε μεσημεριάτικα με τις μακακίες που διαβάζουμε!
image description evoula | Ιουλίου 23, 2013 2:23 μ.μ. | Reply
θα βγάζουμε και ταυτότητα πληρωμής? κάθε μήνα!!!?
image description si-fo | Ιουλίου 23, 2013 2:20 μ.μ. | Reply
Και για να μη ξεχνιόμαστε
Για την εκτύπωση και πληρωμή των τελών αρμόδιος είναι ο λογιστής σας
image description KANAPEDATOS | Ιουλίου 23, 2013 2:25 μ.μ. | Reply
Για δικαιοτερο συστημα..... (οπως λενε και νομιζουν οτι μας δουλειουν οι ασχετοι), νομιζω καλυτερα και προς το συμφερον.... ολων μας πρεπει να πληρωνουμε τα τελη κυκλοφοριας καθε μερα ..... διοτι πληρωμη τελων κυκλοφοριας ανα διαδρομη !!! θα ηταν πρακτικα δυσκολο στην εφαρμογη του .....οπως θα ελεγαν και τα σαινια της διαφθορας....
Δεν ντρεπεστε καθολου αναλγητα τσιρακια των οικονομικων δυναμεων κατοχης ?
image description yourname | Ιουλίου 23, 2013 4:55 μ.μ. | Reply
Και αγνοούν φυσικά οι περισσότεροι, κάποιοι εσκεμμένα γιατί είναι λακαμάδες, ότι ένα αμάξι υπερκοστολογείται με την είσοδό του στην Ελλάδα-παράδοση που κρατά από τα μισά 1970, πληρώνει ο κάτοχος τρομερό τέλος κυκλοφορίας με είσπραξη μεγαλύτερου ποσοστού (πρώην) νομαρχίας μόνο και μόνο για να τοποθετήσει νόμιμα το προϊόν στους δρόμους, πληρώνει διόδια πάλι για χρήση των δρόμων ακυρώνοντας το τέλος, υπερφορολογείται στο διηνεκές, δεσμεύεται από "φορολογήσιμους ίππους, έτος πρώτης κυκλοφορίας, απαγόρευση πετρελαιοκίνησης μέχρι πρότινος κλπ" και όλα αυτά επειδή ο κλασικός ο μ*λάκας ο έλληνας και ο λογιστικός κλάδος της μπάτσας δε διαμαρτύρονται για το ανελέητο γ*μήσι τού ξεφτιλισμένου κράτους που τους κοροϊδεύει στη μάπα, παρά μόνο για τις παρατάσεις και τα μπράβο σε κάτι ό,τι να'ναι συλλόγους εξηντάρηδων που συνδικαλίζουν γιατί δεν έχουν προφανώς τί άλλο να κάνουν στη ζωή τους. Αυτό φυσικά το μέτρο και όλα όσα θα έρθουν μέχρι τον ερχόμενο Απρίλιο-πρώτα ο Θεός- δε θα τους ενοχλήσουν από την ηδονή των παρατάσεων και των προσωρινών αποθηκεύσεων, ούτε θα διαμαρτυρηθούν σε κανέναν υπουργό, ούτε θα χαλαστούν που από τώρα ξέρουν πως του χρόνου το μπ**ρδέλο φορολογικό θα π*δήξει ως συνήθως τα φτωχαδάκια που θα φασώνονται με πλήθος χαρτιών πάλι για το τίποτα.
Μακάρι κάποτε κάποιος εφευρέτης να μετατρέψει την παράταση και την ανηθικότητα σε ένα τεράστιο κ**λί που θα γράφει πάνω "ελληνικός λογιστικός κλάδος" και να τους το βάλει στον π*το.
image description Νίκος | Ιουλίου 23, 2013 7:00 μ.μ. | Reply
Ο κάθε βλάκας νομοθετεί με ανώμαλες σκέψεις, πραγματικά εξοντώνοντας τον πολίτη και τον άλλον παραπάνω τον νοιάζει αν θα βγάζει ταυτότητα πληρωμής κάθε μήνα........
Για πόσες κλωτσιές ρε, για πόσες....
Δε μας καίει που ο νομοθέτης βγάζει πιστόλι και σκοτώνει τον άλλον, μόνο να τον ρωτήσουμε τον τρόπο να κάνουμε σωστά τη δουλειά....
Φτου
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • ΑΓΡΟΤΕΣ
Up
Close
Close
Κλείσιμο