Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Τι απαντάει η Γ.Γ.Π.Σ. στα δημοσιεύματα περί κατάρευσης του Taxis. Τι αναφέρει σχετικά με τις δηλώσεις

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Νίκης 5-7
10180 Αθήνα

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Tηλ.: 210-3332553/4
Fax: 210-3332559
e-mail: [email protected]

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2013

Δελτίο Τύπου

Η ΓΓΠΣ σχετικά με σημερινά δημοσιεύματα ανακοινώνει ότι:

1. Δεν παρατηρείται καμία υπερφόρτωση των συστημάτων της ούτε τεχνικά προβλήματα στην υποβολή των δηλώσεων, πόσο μάλλον «κατάρρευση» του συστήματος όπως εσφαλμένα μεταδίδουν κάποια Μέσα. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τις 25 Ιουνίου μέχρι και χθες, οι ημερήσιες υποβολές φορολογικών δηλώσεων κυμαίνονται μεταξύ των 65 και 75 χιλιάδων Ε1 τις εργάσιμες ημέρες και 35.000 με 40.00 τα Σαββατοκύριακα, περίπου στο μισό της δυναμικότητας και της αντοχής του συστήματος το οποίο μπορεί να ξεπεράσει τις 150.000 υποβολές ημερησίως.

2. Η μεταφόρτωση των στοιχείων των τόκων ολοκληρώνεται μέχρι αύριο, παρά το ότι μέχρι και προχθές συνέχιζαν να φτάνουν από τις τράπεζες αρχεία με διορθώσεις και επικαιροποιήσεις στοιχείων, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις δεν τηρήθηκε ο προκαθορισμένος μορφότυπος με αποτέλεσμα να υπάρξει καθυστέρηση στις μεταφορτώσεις.

H ΓΓΠΣ συνεχίζει να μένει προσηλωμένη στον στόχο της που είναι η εξυπηρέτηση του Έλληνα φορολογούμενου και διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description nikos | Ιουλίου 16, 2013 1:20 μ.μ. | Reply
ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΠΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ
image description θανοσ | Ιουλίου 16, 2013 1:00 μ.μ. | Reply
ΜΠΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΓΓΠΣ.
ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ!!!!!!!!!!
image description SOYLA | Ιουλίου 16, 2013 1:46 μ.μ. | Reply
ok. Θέλω μόνο μια επαναληπτική τη Δευτέρα που λήγει και το ΦΠΑ. Μη με ξεχάσετε, ναι;
image description ge0 | Ιουλίου 16, 2013 1:15 μ.μ. | Reply
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ !!!!!! ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ !!!!

ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΦΕΕ - Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΠΟΦΕΕ - ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΑ
image description me | Ιουλίου 16, 2013 1:40 μ.μ. | Reply
περιμενετε να ληξει η προθεσμια και μετα να βαλετε τους τοκους
θα μπουν σε καποιον συνδικαιουχο με το αφμ ναχει προθεσμια για τη δηλωση μεχρι της 22/7
και ο αλλος να εχει προθεσμια για τη δηλωση μεχρι τελος αυγουστου
ποτε θα προλαβει να συννεοηθει ο 22/7 αν θα βαλει και ποσο θα βαλει για το μερτικο του?
image description sophia | Ιουλίου 16, 2013 1:47 μ.μ. | Reply
to allo me to toto to kserete KIRIE theoxari?????
ante kante mas ti xari sas parakalo...ante giati ante.....
image description μονο γελια | Ιουλίου 16, 2013 1:30 μ.μ. | Reply
XA XA XA
image description πανοσ | Ιουλίου 16, 2013 1:42 μ.μ. | Reply
Εισαι απαραδεκτος Θεοχαρη
Γελαει μαζι σου ο κοσμος
Εισαι Υπευθυνος για το χειροτερο επιτελειο Υπουργειου Οικονομικων που εχει περασει στα χρονικα
Ελεος.....
image description foibos | Ιουλίου 16, 2013 1:23 μ.μ. | Reply
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΙ
image description dRf | Ιουλίου 16, 2013 1:40 μ.μ. | Reply
ΠΟΦΕΕ πες αλεύρι ο Θεοχάρης σε γυρεύει (σου κάνει και αστείες γκριματσούλες γουτσου - γουτσου)
@htheoharis για τα Ε1 που λήγουν 22/07 θα δοθεί παράταση κ Γενικέ ή να πάρουμε τα ράντσα στα γραφεία μας ?

Harry Theoharis ‏@htheoharis
@tripodilalos ράντζα :(
image description TAG-AMAL | Ιουλίου 16, 2013 1:24 μ.μ. | Reply
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΕΦΑΡΜΩΣΤΕ ..............................ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΛΕΙ ΓΙΑ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟ ΚΑΙ ΩΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΟΚΤΑΩΡΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΕΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ...... ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...... ΓΙΑΤΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.......... ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
image description mk83 | Ιουλίου 16, 2013 2:22 μ.μ. | Reply
Πες τα βρε Γιάννη !!!
image description SARAKINOS | Ιουλίου 16, 2013 7:22 μ.μ. | Reply
Τι πιο σωστό και λογικό από αυτά που γράφεις Γιάννη ! Αλλά ποιος σε ακούει; Φωνάζεις σε ώτα μη ακουόντων, φίλε μου.
Και κάτι ακόμα : Μόλις η ΠΟΦΕΕ σήκωσε - επιτέλους - κεφάλι, ο κ. Γενικός την βούλωσε κανονικά...Θα περιμένουμε την αντίδεαση της διοίκησής της με ενδιαφέρον, γιατί τώρα πια είναι θέμα όλων μας.
image description ILIAS | Ιουλίου 16, 2013 1:06 μ.μ. | Reply
fsfa
image description Your Name | Ιουλίου 16, 2013 1:23 μ.μ. | Reply
Πότε ακριβώς άνοιξε το σύστημα και τι άλλες υποχρεώσεις λήγουν έως 22/7.Οι δηλώσεις που φεύγουν είναι ανθρωπίνως εφικτό να καταχωρούνται σωστά?Και τι χρονική περίοδο ορίZει ο Vόμος για την σύνταξη και υποβολή των δηλώσεων και από ποιον καταστρατηγείται?Κι από τότε που άνοιξε πόσες άραγε μέρες λειτουργούσε σωστά????Σταματήστε πια εκεί στο υπουργείο με την προπαγάνδα...έχουμε δημοκρατία και σε τόσο δύσκολες στιγμές δεν είναι κακό να πούμε ότι κάναμε λάθος σχεδιασμό.....αυτή η νοοτροπία είναι που κατέστρεψε την χώρα.....
image description Your Name | Ιουλίου 16, 2013 2:52 μ.μ. | Reply
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΩΣ..ΕΠΙΣΗΣ,ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΠΑΖΟΥΣΑΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ....ΤΟ ΖΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ....ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ Η ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΦΤΑΙΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ....
image description prince | Ιουλίου 16, 2013 2:27 μ.μ. | Reply

H ΓΓΠΣ συνεχίζει να μένει προσηλωμένη στον στόχο της που είναι η εξυπηρέτηση του Έλληνα φορολογούμενου και διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα.
image description mk83 | Ιουλίου 16, 2013 2:01 μ.μ. | Reply
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!
Χωρίς ανάσα λέμεεεεεεεεεεεε !!!!!!!!!!!!!!!!!
image description Your Name | Ιουλίου 16, 2013 2:05 μ.μ. | Reply
Δεν φταινε οι υπαλληλοι...γνωριζουμε καλα τι γινεται αλλα φοβομαστε....
image description mk83 | Ιουλίου 16, 2013 2:47 μ.μ. | Reply
Τουλάχιστον οι υπάλληλοι που δεν φταίνε, έχουν ωράριο, Σαββατοκύριακα, δεν ελέγχονται και δεν πληρώνουν πρόστιμα !!!
image description a.a. | Ιουλίου 16, 2013 2:06 μ.μ. | Reply
δεν υπάρχει κατάρρευση του taxis
οι δηλώσεις φεύγουν κανονικά
τους τόκους τους είδα είναι μέσα
πάει και αυτή η δήλωση του ΦΠΑ
όπα ανέβηκε με την μια το αρχείο της οριστικής αλά της
........................
¨άσε με ρε γυναίκα μην ξυπνάααααααααααααα και έβλεπα ωραίο όνειρο.
image description SARAKINOS | Ιουλίου 16, 2013 7:10 μ.μ. | Reply
Τό ίδιο όνειρο έβλεπα και εγώ αγαπητέ συνάδελφε Απόστολε. Το ίδιο ακριβώς, αλλά εμένα με ξύπνησε ο γιος μου στις 3 το πρωϊ για με επαναφέρει στην πραγματικότητα...
image description ge0 | Ιουλίου 16, 2013 2:04 μ.μ. | Reply
που ειναι η ανταπαντηση της ποφεε ??????????????????????
image description Kwnstantinos | Ιουλίου 16, 2013 2:14 μ.μ. | Reply
ΓΓΠΣ ΓΙΑ ΔΕΣ 70.000 ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΟΚ ΠΟΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ 6.000.000 ΛΕΩ ΕΓΩ Ο ΧΑΖΟΣ ΛΟΓΙΣΤΑΚΟΣ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ 86 ΕΡΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΜΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΟΚ (86 :23) ?
ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ... ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΒΑΛΩ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΣΕΡΒΙΣ ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΑΛΑΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΟΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙ . ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ 150.000 ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΑΝΤΕ ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΝΑ Κ.Ε.Π. ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΝΤΕΦΟΡΜΕ ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΧΡΙΣΤΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΚΑΙ 30 -40.000 ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΒ/ΚΥΡ ΔΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΓΓΠΣ. ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΕΝΑΣ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ
image description CharaKat | Ιουλίου 16, 2013 2:15 μ.μ. | Reply
ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟΙ!!! ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΠΤ ΑΠΟ ΦΔ...ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ Ή ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ; 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΣΚΩ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ Κ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Κ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!! ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ....ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΚΑΝΕΤΕ
image description stiv | Ιουλίου 16, 2013 2:21 μ.μ. | Reply
ποτε πηγαν τελευταια φορα τον θεοχαρη σε ψυχιατρο ;;;;
image description valeriana | Ιουλίου 16, 2013 2:08 μ.μ. | Reply
ρε αντε δηλωστε παραιτηση να μπει κανα νεος που το εχει αναγκη και μπορει να αποδωσει
image description Θανάσησ | Ιουλίου 16, 2013 2:01 μ.μ. | Reply
Αντε, ας πούμε ότι δεν κατέρρευσε το taxisnet. Έχουμε καταρρεύσει εμείς όμως, λέμεεεεεε!!!!!!!!
image description thanos | Ιουλίου 16, 2013 2:02 μ.μ. | Reply
Μόλις τα ΜΜΕ τόλμησαν να μιλήσουν για το taxis αμέσως να το υπερασπισθούν λές και τους έβαλες νέφτι στον κό#@$%^&λο .Οι τράπεζες δεν τελείωσαν με την μεταφόρτωση των τόκων εκ των οποίων κάποιοι έως πολλοί είναι λανθασμένοι.Επίσης οι τράπεζες δεν τελείωσαν με τις βεβαιώσεις για τους λήπτες δανείων.
Τέλος πάντων.
Πόσες δηλώσεις υπολείπονται ; 4.500.000 ;
Πόσες δηλώσεις μπορεί το taxis να πάρει σε ημερήσια βάση;
Ας πούμε 100,000.[απίθανο]
Τα κουκιά δεν τους βγαίνουν.Και ρομπότ να ήμασταν χρειάζονται 2 μηνάκια.
image description FAZEXA | Ιουλίου 16, 2013 3:21 μ.μ. | Reply
Και σε αυτο μας δουλευουν οι αχρηστοι!!!!! πανε να μας βγαλουν παλαβους!!!
image description Μ | Ιουλίου 16, 2013 3:55 μ.μ. | Reply
ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΓΓΠΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΣΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ. ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ !!!!!!!! ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΩ - ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ.
image description bruce KARDITSA | Ιουλίου 16, 2013 3:59 μ.μ. | Reply
.....ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΠ...ΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΘΕΟΧΑΡΗ ΑΦΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ??? ΕΜΕΙΣ ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.??? ...ΠΩΣ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΡΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ...ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ...ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ???? ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΦΑΣΚΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΤΕ , ΔΙΑΨΕΥΔΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΨΕΥΔΕΣΤΕ...........ΚΑΙ ΑΝ ...ΛΕΩ ΑΝ .....ΚΥΡΙΕ ΘΕΟΧΑΡΗ ΔΟΣΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ..ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ???
image description ZAKU | Ιουλίου 16, 2013 3:48 μ.μ. | Reply


TAXISnet 01/07/2013

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η





Αγαπητοί χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών



Οι υπηρεσίες του TAXISnet για την ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων Παρακρατούμενων Φόρων, Εισοδήματος Νομικών Προσώπων και Εντύπων Κ.Β.Σ. Οι υπηρεσίες Προσωποποιημένης Πληροφόρησης, έκδοσης Φορολογικής Ενημερότητας και Υποβολής Αίτησης Ρύθμισης, δεν θα είναι διαθέσιμες από ώρα 16:00 έως 21:00, κατά τις ακόλουθες ημερομηνίες:



01/07/2013, 02/07/2013, 04/07/2013, 09/07/2013,
11/07/2013, 17/07/2013, 23/07/2013
και 22/08/2013, 27/08/2013



λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των συστημάτων.



Σημειώνεται ότι κατά τις παραπάνω ημερομηνίες, η ηλεκτρονική υποβολή των περιοδικών δηλώσεων Φ.Π.Α. (Φ1, Φ2, Φ4 και Φ5) καθώς και οι υπηρεσίες ηλεκτρονικής υποβολής των δηλώσεων Φόρου Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων (Ε1, Ε2, Ε3 και Ε9) θα λειτουργούν κανονικά.



Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
image description nikos | Ιουλίου 16, 2013 3:54 μ.μ. | Reply
Πρέπει να ειναι ωραία στον κόσμο της παπαρουνας!!!
Είστε απλά γελοίοι, δεν ξερετε που πανε τα τεσσερα και είστε επικίνδυνοι!!!
Αν ήταν στο χέρι μας,εμείς θα τις είχαμε τελειώσει τις δουλειές μας τωρα,αλλα έχουμε μπλέξει με αχρηστους που προσπαθούν να μας φορτωσουν τις αδυναμίες πάνω στη δουλειά τους και τη νοητική τους καθυστέρηση!!!
Αν δεν μπορείτε, να πάτε σπίτι σας <κύριοι> και μην τα ρίχνετε πάνω μας!
Εγω ξέρω πως ότι κ@λοφορο εχει κατεβάσει το άδειο σας το κεφάλι με τις δημοκρατικές ανησυχίες, ο λογιστής και μόνο ειναι αυτός που με τη δουλειά του φροντίζει να τους λάβετε!!!
Γι' αυτο λοιπόν επειδή έχουμε και μια αξιοπρέπεια και μια ζωή να ζησουμε(όχι σε κοτερα κ σε βίλες),να τα κάνετε μόνοι σας και να φωναξετε και την τροικα για βοήθεια!!!
Τέλος οι σκλάβοι και κοψτε το κεφάλι σας!
image description GERRARD | Ιουλίου 16, 2013 3:54 μ.μ. | Reply
ΓΡΑΨΤΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΙ ΜΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ
ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΑ?
image description ευτυχια | Ιουλίου 16, 2013 3:15 μ.μ. | Reply
Πριν απο λίγα λεπτά έκανα επτά λεπτά να μπω στο Ε1 και αφού μπήκα και πέρασα τα στοιχεία παω να πατησω υποβολη και βλέπω αγνο τα πινακάκια πάνω ούτε να πατήσω προσωρινή ούτε επιστροφή ούτε τίποτα τά φαγε το καλό λειτουργικό σύστημά τους.και ένα μήνυμα στο πίνακα των μηνυμάτων..με ερωτηματικά πολλά και την φράση dataerror...Yπουργείο μπορείς να με απαντήσεις σε αυτό τι κάνω ?που ο άνθρωπος θέλει τώρα την δήλωσή του?
Πίνακας μηνυμάτων : ???el_GR.DatastoreError???
Και αν πιστεύετε ότι εσείς λειτουργείτε τόσο καλά τότε μην δίνετε παράταση και οι μισές και παραπάνω δηλώσεις δεν θα γίνουν και άμα δείτε φόρους γράψτε με,που έτσι και αλλιώς δεν θα δείτε θα χετε να παίρνετε, όπως και μεις ...
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 16, 2013 6:44 μ.μ. | Reply
Αν είσαι σε σύλλογο ενημερώσου ότι έχουμε αποχή από την υποβολή δήλωσης.
image description Μ | Ιουλίου 16, 2013 3:57 μ.μ. | Reply
ΜΕΤ' ΕΜΠΟΔΙΩΝ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ
Παράταση για τις φορολογικές δηλώσεις μετά το"έμφραγμα" στο Taxisnet
ΑΠΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑ 16/07/201
image description ntexter | Ιουλίου 16, 2013 4:30 μ.μ. | Reply
ΚΥΡΙΕ...ΓΕΝΙΚΕ ΜΗΠΩΣ ΖΗΤΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ?ΣΠΕΙΡΑΤΕ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΠΕΡΝΕΤΑΙ ΑΝΕΜΟΥΣ..ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΤΕ ΝΑ ΘΕΡΙΣΕΤΕ ΘΥΕΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΟΒΡΟΧΙΑ...ΘΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΗΤΕ..Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ..ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ..
image description taxmethod | Ιουλίου 16, 2013 4:17 μ.μ. | Reply
Συγνώμη που σας ενοχλήσαμε κύριε Θεοχάρη απο την τόσο σημαντική δουλεία σας,(twitter)δεν θα το ξανακάνουμε συνεχίστε την τόση καλή δουλεία που κάνετε εκει στην γενική γραμματεία.
Είμαστε καλά παιδιά και τόσο υποτακτική και δεν θα ξανατολμήσουμε να διαμαρτηριθούμε για τόσο ανούσια πράγματα ,όπως το να μην δουλεύει το taxis.
Aπλά έχει ο καιρός γυρίσματα και θα τα βρείτε μπροστά σας......
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ Ε ΚΑΡΑΓKΙΟΖΗΔΕΣ
image description SPYROS60 | Ιουλίου 16, 2013 4:08 μ.μ. | Reply
Οταν διαβάζω "Η μεταφόρτωση των στοιχείων των τόκων ολοκληρώνεται μέχρι αύριο, παρά το ότι μέχρι και προχθές συνέχιζαν να φτάνουν από τις τράπεζες αρχεία με διορθώσεις και επικαιροποιήσεις στοιχείων, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις δεν τηρήθηκε ο προκαθορισμένος μορφότυπος με αποτέλεσμα να υπάρξει καθυστέρηση στις μεταφορτώσεις" γιατί με πιάνει σύγκρυο? Να δω τι "παπάδες" θα βγάλουν οι ενσωματώσεις των τόκων! Το σίγουρο είναι ένα: Εδώ και ένα μήνα "σε 2-3 μέρες", ακούμε, "θα μπουν οι τόκοι". Δυστυχώς συνάδελφοι -μετά από 30 χρόνια στο επάγγελμα- νομίζω οτι ζούμε τις ΜΑΚΡΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ μέρες του Υπ. Οικονομικών. Και δεν είμαι σίγουρος αν έχουμε πιάσει πάτο ή θα έρθουν και ακόμα χειρότερες μέρες!
image description kardiakos | Ιουλίου 16, 2013 4:58 μ.μ. | Reply
καλα που δεν επαθα εμφραγμα ο ανθρωπος.Πήγα να στείλω την δήλωση και είχα με επιμέλεια την σώσει 2 , 3 φορές την δήλωση και την επόμενη ξαναπέρασα τα υπολειπόμενα στοιχεία στο Ε3 ώσπου στο τέλος λίγο πριν τελειώσουμε χαθήκανε όλα για όλα τα στοιχεία. Δηλαδή εγώ να κοιμάμαι όλο το πρωί και να δουλεύω βράδια γιατί δεν θα είναι υπερφωρτομένο το σύστημα και δεν θα χάνονται οι δηλώσεις να μπορούσα να παίρνω και νυχτερινές υπερωρίες καλά θα ήταν . ..... να δουλεύω Σαββατοκύριακα και να μπορώ να κάνω τις καλοκαιρινές μου διακοπές τον Δεκέμβριο όχι όμως σε κάποια παραλία αλλά στα χιόνια γιατί εκεί στο taxis αποφάσισαν ότι δεν τρέχει μία όλα καλλά αυτοι οι λαλακες οι λογιστές θα τραβήξουν το ζόρι ....αλλά θα τα καταφέρουν ..... ΩΡΑΙΑ πολύ ωραία
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 16, 2013 6:39 μ.μ. | Reply
Αν είσαι σε σύλλογο ενημερώσου ότι έχουμε αποχή από την υποβολή δήλωσης.
image description Gianna | Ιουλίου 16, 2013 5:14 μ.μ. | Reply
Τελικά στην Ελλάδα έμειναν μόνο οι κότες τα κοκόρια μας τελείωσαν
image description /// | Ιουλίου 16, 2013 5:50 μ.μ. | Reply
ΕΑΝ ΣΑΣ ΒΑΣΤΑΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΓΓΠΣ ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ 1 & 2 ΣΤΙΣ 22-7-2013 ....
image description Your Name | Ιουλίου 16, 2013 5:41 μ.μ. | Reply
Αχ ρε Ευτυχία,σου εύχομαι την επόμενη φορά που θα μπεις σήμερα να στείλεις δήλωση,να κάνεις 87 λεπτά να μπεις,και μόλις μπεις,πριν αποθηκεύσεις να σε πετάξει έξω!
image description asteras5 | Ιουλίου 16, 2013 5:40 μ.μ. | Reply
ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ 40.000 ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ????
ΤΙ ΕΙΝΑΙ?? ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ?????
image description ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΣ | Ιουλίου 16, 2013 6:17 μ.μ. | Reply
ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ Ε9 Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΙΟ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΕΛΗΞΕ? ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ Ε9 ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ? ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΩΡΑ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ? ΑΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ TAXIS ΤΟΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ.......
image description vASILIS | Ιουλίου 16, 2013 6:26 μ.μ. | Reply
απλά απογοήτευση!!
image description ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΡΓ | Ιουλίου 16, 2013 6:47 μ.μ. | Reply
λοιπόν κάτι άσχετο με το θέμα των ημερών αλλά σχετικό με τι τραβάμε αφού μας κυβερνούν τέτοιοι άσχετοι...είπε λοιπόν τώρα στη Βουλή ο προσφάτως μετανοήσας Μαρκόπουλος (γλείφοντας) τον Μαυραγάνη/ "πράγματι κύριε υπουργέ, το νομοσχέδιο είναι πολύ απλό για τα φυσικά πρόσωπα αφού πλέον δεν θα χρειαστεί κανείς λογιστή !!!!!!!" αυτό ε΄πιπε απο το βήμα της Βουλής το βλήμα.....και θέλετε μετά να σωθούμε με τέτοια νούμερα...με όλους τους ΄'ασχετους....και ο Μαυραγάνης καταχαρούμενος έλεγε για μεγάλη κατάκτηση το νομοσχέδιο....
image description ΟΞΩΩΩΩΩ | Ιουλίου 16, 2013 6:51 μ.μ. | Reply
ειμαστε το μονο επαγγελμα που το υπουργειο μπορει και υποβαθμιζει τισ υπηρεσιες μας
image description νικοσ | Ιουλίου 16, 2013 6:15 μ.μ. | Reply


Βόδια του Γηρυόνη ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ...!!!

Ο Ηρακλής πολεμάει με το Γηρυόνη αμφορέας του 540 π.Χ., Λούβρο

Τα βόδια του Γηρυόνη ήταν στην ελληνική μυθολογία όντα που άνηκαν στον Γηρυόνη, τον τερατόμορφο γιο του Ποσειδώνα. Βρίσκονταν μαζί του στη νήσο Ερύθεια. Είναι γνωστά κυρίως μέσω του δέκατου άθλου του Ηρακλή, αντικείμενο του οποίου απετέλεσε η απαγωγή τους.

Ο Γηρυόνης είχε αναθέσει τη φύλαξη των ζώων τους σε δύο φύλακες, τον Ευρυτίωνα και τον Όρθρο. Ο Ευρυτίωνας ήταν γιος του Άρη και της Ερυθείας. Ο Όρθρος ήταν ένας τερατόμορφος σκύλος, γιος του Τυφώνα και της Έχιδνας. Είχε δύο κεφάλια και επιπλέον εφτά κεφάλια φιδιού.

Μόλις ο ήρωας έφτασε στην Ερύθεια, και αφού πέρασε τη νύχτα του στο βουνό Άβας, ήρθε αντιμέτωπος με τους δύο φύλακες των ζώων. Τόσο ο Όρθρος, όσο και ο Ευρυτίωνας βρήκαν τραγικό θάνατο από το ρόπαλο του Ηρακλή. Στη συνέχεια ο Μενοίτιος, φύλακας των βοδιών του Άδη, ειδοποίησε το Γηρυόνη για τα συμβάντα και έτσι εκείνος έσπευσε να αντιμετωπίσει τον εισβολέα. Ο Ηρακλής κατόρθωσε να εξολοθρεύσει το Γηρυόνη, αφού τον τόξευσε με τα βέλη του.

Στο δρόμο της επιστροφής, ο Ηρακλής αντιμετώπισε πολλές περιπέτειες. Όταν τελικά επέστρεψε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αμβρακία, ένας οίστρος σταλμένος από την Ήρα διασκόρπισε το κοπάδι των βοδιών στα βουνά της Θράκης. Ο ήρωας κατόρθωσε να περισυλλέξει το μεγαλύτερο μέρος των ζωών. Τα υπόλοιπα παρέμειναν στα βουνά και περιήλθαν σε άγρια κατάσταση.

Τελικά ο Ηρακλής έφτασε στις Μυκήνες, παρέδωσε τα βόδια στον Ευρυσθέα, ο οποίος τα θυσίασε στη θεά Ήρα.
image description prorata | Ιουλίου 16, 2013 7:00 μ.μ. | Reply
ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΤΟΥ ΓΗΡΥΟΝΗ....!!!!

"Ο ήρωας κατόρθωσε να περισυλλέξει το μεγαλύτερο μέρος των ζωών. Τα υπόλοιπα παρέμειναν στα βουνά και περιήλθαν σε άγρια κατάσταση."

ΜΕΡΙΚΑ ΤΕΤΟΙΑ ΒΟΔΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ...
image description CRIS V | Ιουλίου 16, 2013 7:49 μ.μ. | Reply
AΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΥ...Α ΟΧΙ ΤΗΝ ΤΣΑΤΣΑ!!!ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟΝ (Α)ΣΤΟΧΟ ΤΟΥ Α ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟΣΟ Ε\ΑΣ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΤΕΛΟΣ 10\13 ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ Η\Υ ΟΧΙ Η\Υ
image description bruce καρδιτσα | Ιουλίου 17, 2013 9:52 π.μ. | Reply
CRIS......ΟΛΕΣ Η ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ....ΕΥΣΤΟΧΗ Η ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΡΡΙΣΤΙΚΗ!!!!!!
image description thanos | Ιουλίου 16, 2013 8:03 μ.μ. | Reply
Αρχίζω να νοσταλγώ τις παλιές εποχές.
Χειρόγραφες δηλώσεις σε πακέτα στην ΔΟΥ τις πάρκαρες εκεί και μετά από κάποιες μέρες πήγαινες έπαιρνες τα αντίγραφα και πάρκαρες άλλο πακέτο και όλα μέλι γάλα.Περισσότερη
δουλειά αλλά μόνο σε κούραζε. Δέν σε εξόντωνε . Τα Σαβ/κύριακα όμως αφιερωμένα στους εαυτούς μας και στις οικογένειες μας.Ούτε ημερομηνίες ούτε τίποτα.Ξεκινούσαμε την Άνοιξη
και τελειώναμε λίγο πρίν τις γιορτές των Χριστουγέννων..Ωραίες εποχές ...............................

Τι γράφω ρε.Πρέπει να έχω πρόβλημα.Μάλλον μου την έδωσε.
image description HAL 9000 | Ιουλίου 16, 2013 9:15 μ.μ. | Reply
To σύστημα μπορεί να αντέχει μεγάλο αριθμό σε υποβολή δηλώσεων καθημερινά.
Ο λογιστής όμως, αντέχει αν χρειαστεί, να φτιάχνει 100 δηλώσεις την ημέρα;

image description neos | Ιουλίου 16, 2013 10:22 μ.μ. | Reply
Έχουμε κατατεθειμένες 1.800.000 (έτσι λένε)
Μένουν ακόμα άλλες περίπου 4.000.000
Μέγιστη δυναμικότητα συστήματος 150.000 την ημέρα
Όποτε με απλή διαίρεση 4.000.000/150.000= 27 ημέρες

ΠΡΕΠΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΠΙ 27 ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΟΧΙ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟ ΤΑΞΙΣ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ…….
image description ή χαλαρος ή τρεζοσ | Ιουλίου 17, 2013 12:02 π.μ. | Reply
Παιδιά, προς Θεού.... μην στέλνετε αλλες δηλώσεις.Εγώ λογω τιμής απο το πρωι έφυγα απο το γραφείο και θα ξαναπάω αύριο το απόγευμα. Δεν στέλνω δηλώσεις, έχω και άλλες δουλειές να κάνω... και ό,τι κάνω μέχρι τέλος του μήνα. Απο 20-25 Αυγούστου σιγά-σιγά πάλι.
image description Πετεφρησ | Ιουλίου 17, 2013 10:37 π.μ. | Reply
Πάνω που έλεγα "υπερβολές τώρα, το σύστημα να μη δουλεύει".... Τί λάθος! Ουτε τους κωδικούς πρόσβασης δεν παίρνει! Θα ξυπνήσω τα ξημερώματα για να υποβάλλω Φ.Π.Α., φαντάζομαι δεν θα είναι τόσο υπερφορτωμένο το δίκτυο! Περαστικά μας!
image description Your Name | Ιουλίου 17, 2013 12:12 μ.μ. | Reply
http://news247.gr/eidiseis/politiki/theoxarhs_den_tha_dothei_nea_paratash_stis_forologikes_dhlwseis.2336238.html

διαβαστε αποψη του lehman και καταλαβετε τι πιστευουν μεριιοι ηλιθιοι.
image description DimitrisD | Ιουλίου 17, 2013 1:54 μ.μ. | Reply
χαχαχα, τι λέτε ρε;
image description vaso | Ιουλίου 17, 2013 2:20 μ.μ. | Reply
ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ..!!!! ΗΜΕΡΑ 17/7/2013 ΩΡΑ 1:51 ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ!!!!

ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ!!!!
image description yiannis | Ιουλίου 17, 2013 2:58 μ.μ. | Reply
Αυτή τη στιγμή το gsis είναι off!! Μα πόσο γελοίοι μπορεί να είναι;;; Βγάζουν και ανακοινώσεις... τρομάρα τους....
image description IDO | Ιουλίου 17, 2013 2:32 μ.μ. | Reply
Που να μην κάναμε και αποχή ...:)
image description despina | Ιουλίου 19, 2013 12:22 μ.μ. | Reply



Αυτό είναι που δουλεύει το σύστημα;;; Δεν μιλάω για δηλώσεις - άλλωστε απέχουμε - αλλά ούτε ΦΠΑ δεν μπορούμε να στείλουμε ... Ένα ακόμα ΣΚ θα το περάσουμε στο γραφείο ... Αμάν πια!!!!

Τι έχετε να πείτε τώρα Κε Θεοχάρη;;;;

Προσωρινά μη διαθέσιμη/ο υπηρεσίας/εγγράφου
H υπηρεσία ή το έγγραφο που ζητήσατε δεν είναι διαθέσιμη/ο προσωρινά.
Τhe service or the document you requested is not currently available.

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο