Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Συνέντευξη του Υφυπουργού Ανάπτυξης Νότη Α. Μηταράκη σχετικά με το επάγγελμα του Λογιστή φοροτεχνικού

ΝΟΤΗΣ Α. ΜΗΤΑΡΑΚΗΣ
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013

Συνέντευξη του Υφυπουργού ανάπτυξης Νότη Α. Μηταράκη στον Δικτυακό κόμβο Taxheaven, αναφορικά με τις πρόσφατες αλλαγές στις τάξεις των λογιστών - φοροτεχνικών του πρόσφατα ψηφισθέντος νόμου 4152/2013, αλλά και σχετικά με τον κώδικα δεοντολογίας του επαγγέλματος.

Ερ.: Κύριε Μηταράκη, με αφορμή τις αλλαγές που επιφέρει ο Ν. 4152/2013 έχει ξεσπάσει «πόλεμος» μεταξύ του ΟΕΕ και του Υπουργείου Ανάπτυξης. Σας κατηγορούν ότι με τις νέες ρυθμίσεις ισοπεδώθηκε η διαμόρφωση των τάξεων και η τριτοβάθμια εκπαίδευση και δημιουργούνται σοβαροί κίνδυνοι για τα φορολογικά έσοδα και τις επιχειρήσεις. Τι απαντάτε;

Επειδή έχει γίνει αρκετή συζήτηση για το επάγγελμα των λογιστών, είναι απαραίτητο να κάνω δύο σχόλια. Πρώτον, στόχος των νέων διατάξεων είναι να απλοποιήσει το σύστημα. Είχαμε τέσσερις κατηγορίες λογιστών, ο οποίες ενοποιήθηκαν σε δύο. Η Α’ τάξη περιλαμβάνει τα διπλογραφικά βιβλία, δηλαδή τα πιο πολύπλοκα από τεχνικής άποψης και η δεύτερη τάξη που θα περιλαμβάνει τα απλογραφικά.

Στην κατηγορία Α πρόσβαση θα έχουν μόνο οι πτυχιούχοι. Αυτό το διευκρινίζω, γιατί έγινε μεγάλη συζήτηση για τα δικαιώματα των μη πτυχιούχων. Στην κατηγορία Β δίνεται το δικαίωμα σε βοηθούς λογιστών μετά από πολυετή εμπειρία και σε αποφοίτους άλλων προγραμμάτων κατάρτισης στο λογιστικό επάγγελμα, να έχουν πρόσβαση σ’ αυτήν την κατηγορία. Διευκρινίζω ότι αυτό ίσχυε και το Ν.2515/1997 ο οποίος έδινε το δικαίωμα στους αποφοίτους λυκείου να τηρούν απλογραφικά βιβλία μέχρι 1,5 εκατομμύριο ευρώ. Αυτό που άλλαξε με τη διάταξη, είναι τα χρόνια. Από δεκατρία έως δεκαπέντε χρόνια, πάει στα πέντε έως επτά. Άρα, δεν αλλάζει η ουσία. Δεν δώσαμε πρόσβαση σε νέες κατηγορίες, στους μη πτυχιούχους πανεπιστημίων. Απλώς επιταχύναμε τη διαδικασία.

Για όλα αυτά έγινε διάλογος με το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδος. Τι ζήτησαν από τον διάλογο; Περισσότερα δικαιώματα στους Α εις βάρος των Β και περισσότερα χρόνια στις μεταβάσεις των κατηγοριών. Εγώ αντιλαμβάνομαι το ενδιαφέρον των λογιστών να κρατήσουν για περισσότερα χρόνια έξω από το επάγγελμα τους άλλους λογιστές, αντιλαμβάνομαι όμως και την αγωνία των νέων παιδιών, που έχουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, έχουν τις γνώσεις και θέλουν το δικαίωμα να δουλέψουν. Αυτό είναι το νόημα των διαρθρωτικών αλλαγών, να δώσουμε στα νέα παιδιά, που υπάρχει 60% ανεργία, το δικαίωμα να δουλέψουν.

Ερ.: Γιατί έπρεπε να καταλήξουμε σε αυτές τις ρυθμίσεις από τη στιγμή που ο Ν. 2515/1997 και το Π.Δ. 340/1998 ικανοποιούσε τις βασικές αρχές της απελευθέρωσης;

Τις αλλαγές τις ζήτησε η τρόικα και όχι το Υπουργείο. Και τις ζήτησε μετ’ επιτάσεως θέτοντας εξαρχής την αξίωση να καταργηθούν όλες οι τάξεις. Να μην υπάρχει κανένας διαχωρισμός και όλα να ρυθμίζονται από την αγορά και τις επιχειρήσεις. Αυτό δεν το δεχθήκαμε και το αποτρέψαμε. Απορρίψαμε επίσης και άλλες προτάσεις που ισοδυναμούσαν με κατάργηση του ρόλου του επιμελητηρίου. Εμείς λοιπόν δώσαμε την μάχη για να μην οδηγηθούμε σε αυτές τις ανατροπές και είναι κρίμα που σε αυτή τη μάχη δεν μας συμπαραστάθηκε η ηγεσία του ΟΕΕ.   

Ερ.: Είναι πάντως αδιαμφισβήτητο ότι από τις νέες ρυθμίσεις πλήττονται ευθέως οι επαγγελματίες Λογιστές Φοροτεχνικοί της Γ ειδικής τάξης καθώς τους αφαιρείται το δικαίωμα τήρησης διπλογραφικών βιβλίων μέχρι 900.000,00 Ευρώ. Ποια είναι η δική σας θέση κ. Υπουργέ; Το Ο.Ε.Ε. έχει εκφράσει άποψη προς το Υπουργείο Ανάπτυξης σχετικά με αυτό το θέμα, και εάν ναι ποια είναι αυτή;

Το Ο.Ε.Ε. στην πιο πρόσφατη επιστολή του προτείνει να ενταχθούν στη Β’ τάξη. Με την έως τώρα ισχύουσα νομοθεσία, οι Λογιστές Φοροτεχνικοί της Γ ειδικής τάξης είχαν ήδη το δικαίωμα, παρότι δεν είναι πτυχιούχοι, να τηρούν διπλογραφικά βιβλία. Δηλαδή με την υπάρχουσα νομοθεσία είχαμε αποδεχθεί περισσότερα δικαιώματα σε μη πτυχιούχους, σε σχέση με τον νόμο του 2013. Και μόνο το γεγονός αυτό καταδεικνύει ότι είναι άδικη η πρόσφατη κριτική. Αναζητούμε τώρα την πιο δίκαιη λύση, την οποία θα καταθέσουμε άμεσα στην Βουλή.

Ερ.: Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία υπογραφής του κώδικα δεοντολογίας Λογιστών και Φοροτεχνικών. Το επιμελητήριο μιλά για περίεργα γραφειοκρατικά εμπόδια εκ μέρους της πολιτείας που εμποδίζουν την ολοκλήρωση των διαδικασιών.

Στο διάλογο με το ΟΕΕ για τον Κώδικα Δεοντολογίας υπογραμμίσαμε ότι ο Κώδικας πρέπει να είναι σύννομος, δηλαδή σύμφωνος με την νομοθεσία για την πρόσβαση στο επάγγελμα. Τα προσχέδια του ΟΕΕ δεν ανταποκρίνονται σε αυτή την αρχή, καθώς θέτουν νέα εμπόδια πρόσβασης. Έχουμε στείλει συγκεκριμένα σχόλια αλλά μέχρι στιγμής δεν ανταποκρίνεται το Επιμελητήριο. Και δεν σας κρύβω ότι με προβληματίζει η καθυστέρηση του ΟΕΕ στο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νομοθεσίας.

Ευχαριστώ πολύ.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description Your Name | Ιουλίου 11, 2013 8:29 π.μ. | Reply
ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΠΛΕΟΝ ΕΙΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΛΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΔΙΠΛΟΓΡΑΦΙΚΑ.ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΤΗΡΗΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ...ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ???Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΜΟΝΑΧΑ ΑΠΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ Β'ΘΜΙΑΣ Ή ΙΕΚ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ.ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟ ΝΑ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΜΟΝΑΧΑ ΑΠΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ 3ΒΑΘΜΙΑΣ.
image description agamemnon | Ιουλίου 11, 2013 8:57 π.μ. | Reply
Με τους πτυχιούχους που έχουν συμπληρώσει 2 χρόνια στην Γ' Κατηγορία και δεν έχουν ακόμα μεταβεί στην Β΄τι γίνεται;
image description leonm | Ιουλίου 11, 2013 8:15 π.μ. | Reply
Δουλειά δεν είχε ο διάβολος, γ@μούσε τα παιδιά του.

Αλλα προβλήματα δεν έχει ο τόπος τα δικαιώματα μιας κατηγορίας ήταν η τροχοπέδη στην ανάπτυξη.
Το που δεν μπορούμε πλέον να συντηρήσουμε τα γραφεία μας και που δεν θα έχουμε πελάτες σε λίγο δεν τους απασχολεί.
Εν τούτοις θα έλεγα υπάρχουν και θετικά στοιχεία. Φανταστείτε τον Μυταγάκη σε ρόλο Αλογοσκούφια !!! ούτε ψίλος στον κόρφο μας.
image description ΕΙΡΗΝΗ | Ιουλίου 11, 2013 9:22 π.μ. | Reply
Εσύ αυτό κατάλαβες από την όλη συνέντευξη; Τον ρόλο που έπειξε το ΟΕΕ δεν τον βλέπεις; Και με ποιό δικαίωμα εσύ και ο καθένας απαξιώνεις 2.000 ανθρώπους της Γ ειδικής, οι οποίοι βρέθηκαν ξαφνικά στο δρόμο μετά από 30 χρόνια δουλειάς, επείδή κάποιοι θέλησαν να τους ξεπουλήσουν για κάποιους ψήφους; Και δεν μιλάω για τον υπουργό. Άλλοι είναι αυτοί που ξεπουλάνε χωρίς αιδώ και τσίπα!!!
image description kaza | Ιουλίου 11, 2013 9:43 π.μ. | Reply
Φαγωθείτε πάλι μεταξύ σας για τις τάξεις. Το οτι κανει δηλώσεις και η κουτσή Μαρία και οτι κρατανε βιβλία δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι χωρίς έναρξη επαγγέλματος λογιστή δεν σας πειράζει. Το ότι μας έχουν κάνει σκλάβους δεν σας πειράζει. Οι τάξεις είναι αυτές που σας πειράξανε. Γι αυτό θα είμαστε μια ζωή το επάγγελμα της καρπαζιάς
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 11, 2013 9:46 π.μ. | Reply
Το Οικονομικό Επιμελητήριο έλεγε ότι έχει προστατέψει την Γ' ειδική. (σ.σ. σε αυτή την κατηγορία ο Νόμος αφαίρεσε δικαιώματα που είχε ήδη με νόμιμο τρόπο, άρα έπρεπε να .. διώξουν πελάτες !!) Υπάρχει και πρόσφατο άρθρο του κ Κυδωνάκη. Ο Μυταράκης λέει ότι το ΟΕΕ του είπε να τους ρίξει στην Β' άρα να μην τους προστατεύσει τα δικαιώματα που έχουν αποκτήσει. Ποιός λέει την αλήθεια; Στην Γενική Συνέλευση της ΠΟΦΕΕ βγήκε έγγραφο που δείχνει ότι αλήθεια λέει ο Μυταράκης. (Αν ισχύει το έγγραφο αυτό) . Ο δε Κωνσταντινίδης (Αντιπρόεδρος του ΟΕΕ και αντιπρόσωπος της ΠΟΦΕΕ) δεν ήξερε λέει τίποτα !!! Είπαν στην Γ/Σ (σ.σ. ο Πανίδης) ότι θα παραιτηθεί η ΠΟΦΕΕ από το ΟΕΕ για την απόκρυψη αυτών των στοιχείων... Εκτός κι αν... Εκτός κι αν βγεί τώρα (ως ντόμινο) ο Κυδωνάκης και πει "Το ήξερε και ο Κωνσταντινίδης" ... Και για να ξέρουμε και τι λέμε: Αφαίρεσαν δικαιώματα που είχαν ήδη αποκτήσει από την Γ΄Ειδική. Δηλαδή τους είπαν διώξτε τους πελάτες που μπορεί να έχετε και 20 χρόνια. (Τόσο ανεγκέφαλοι...) και προσέξτε !!! --> Το λένε αυτό όταν έχουν στην Α' Τάξη εμπειροτέχνες με τις μεταβατικές διατάξεις !!! Δηλαδή αφαιρούν πελάτες (αν είναι δυνατόν) από μια ομάδα συναδέλφων επειδή δεν είχαν τα σχετικά πτυχία την ίδια ώρα που έχουν Εμπειροτέχνες με Α' Τάξη.... κ, Μυταράκη, κ. Κυδωνάκη, κ Κωνσταντινίδη διαρπάξατε μεγάλο λάθος για διαφορετικούς λόγους ο καθένας. Γυρίστε πίσω το λάθος. Μην προβαίνετε σε αντισυνταγματικές πρακτικές αφαιρώντας δικαιώματα που νόμιμα είχαν αποκτήσει. Με το πρώτο δικαστήριο θα τα πάρουν πίσω.
Σταυρουλάκης Κωνσταντίνος. Οικονομολόγος ΑΒΣΘ με Α' τάξη άδεια...
image description ΚΩΣΤΗΣ ΒΑΚΡΙΝΟΣ | Ιουλίου 11, 2013 10:35 π.μ. | Reply
Ο κ. Μηταράκης, που δεν εμπλέκεται άμεσα με το σώμα των λογιστών, αναζητά λύση και δηλώνει πως σύντομα θα κατατεθεί στη βουλή. Δείχνει να νοιάζεται.
Αυτοί όμως που εμπλέκονται άμεσα, ΠΟΦΕΕ και ΟΕΕ, στην καλύτερη, για αυτούς, περίπτωση απαξίωσαν σημαντικό κομμάτι του λογιστικού σώματος. Άραγε νάναι αθώα η αδιαφορία τους?
Πάντως, επειδή είμαι σε θέση να το γνωρίζω, το έγγραφο που παρουσιάσθηκε είναι αυθεντικότατο. Και υπάρχουν και άλλα έγγραφα...
image description καζα | Ιουλίου 11, 2013 11:59 π.μ. | Reply
Να τελειώνει αυτή η ιστορία με τους εμπειροτεχνες και τις μεταβατικες διαταξεις.......ο καθου που διεκδικει επαγγελματικα δικαιωματα να καταλαβει οτι το επαγγελμα του Λογιστη εμπειροτεχνη δεν ισουται σε καμια περιπρωση με το επαγγελμα του Οικονομολογου Λογιστη ο οποιος επενδυσε χρονια σε σπουδες τριτοβαθμιας εκπαιδευσης......εχουν να πεσουν καρεκλιες στις εκλογες του ΟΕΕ που θα γελασει ο καθε πικραμενος......αρκετα με αυτη την ιστορια.....το λογιστικο επαγγελμα δεν ειναι κεντρο εκπαιδευσης δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης. Να το χωνεψουν μερικοι (Μυταρακηδες, Αλεξοπουλοι, Αλεβιζακηδες, Καλλιρηδες, Κυδωνακηδες, Ντουκακηδες, Κωνσταντινιδες και ο καθε πικραμενος που επιασε καρεκλα για να προωθησει με ιδιοτελεια τις προσωπικες τους επιδιωξεις ), οι οποιοι απαξιωσαν το επαγγελμα με τις μεθοδευσεις τους.....Οι καιροι ου μενετοι......ΚΥΡΙΟΙ !!!.....εχει ο καιρος γυρισματα και η καλπη γκαστρωματα........
image description zaxos | Ιουλίου 11, 2013 11:40 π.μ. | Reply
ΤΩΡΑ ΤΡΟΜΑΞΑΜΕ «ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ» καζα ΜΕΤΑ ΑΠΟ 28 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΟ ΔΙΑΣΠΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΒΑΚΡΙΝΟΣ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΤΟΥ ΟΕΕ ΜΕ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΠΟΦΕΕ . ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΟΥΜΕ ΑΛΛΑ 850 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ( ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΑΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ ΕΛΕΟΣ) ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ. ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ,ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 11, 2013 12:45 μ.μ. | Reply
Παιδιά, χρειάζεται ηρεμία. Να βλέπω το λάθος και να πιέζουμε να το λύσουμε όλοι μαζί. Ποντάρουν στο να τσακωθούμε εμείς. Πρώτα μάχη ΤΕΙ με ΑΕΙ, τώρα μάχη ΑΕΙΤΕΙ με Λυκείου, σε λίγο μάχη Πιστοποιημένων Α' Τάξης και μη Πιστοποιημένων Α' τάξης κ.τ.λ. Σε όλα αυτά πρέπει να είμαστε ήρεμοι και να συμμετέχουμε σε ότι μας αφορά. Και όταν συμμετέχουμε και κάποιοι κάνουν του κεφαλιού τους να τους στέλνουμε στα σπίτια τους.
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 11, 2013 12:30 μ.μ. | Reply
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ
Π.Ο.Φ.Ε.Ε.

ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42 - 46 - ΑΘΗΝΑ 104 34
ΤΗΛ: 210 8253445 - FAX: 210 8253446 * Ε - Μail: [email protected]
ΑΠ.ΑΝΑΓ. ΠΟΛ.ΠΡΩΤ.ΑΘΗΝΩΝ 2923/94 ΚΑΙ ΑΡ.ΚΑΤ. 545/4787/94

Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με παρέμβαση της Π.Ο.Φ.Ε.Ε. δίνεται λύση στο πρόβλημα των συναδέλφων που κατέχουν την Γ΄ Ειδική Άδεια.

Μετά από παρέμβαση της Ομοσπονδίας μας και της Ε.Φ.Ε.Ε.Α. λύνεται τις επόμενες ημέρες το μετέωρο ζήτημα των συναδέλφων που κατέχουν την Γ΄ Ειδική Άδεια. Συγκεκριμένα κλιμάκιο του Δ.Σ της Π.Ο.Φ.Ε.Ε. και της Ε.Φ.Ε.Ε.Α. συναντήθηκε με τον αρμόδιο Υφυπουργό κ. Νότη Μηταράκη την Τετάρτη 10/7/13 το απόγευμα και του έθεσε το ζήτημα αυτό, προκειμένου να μην χάσουν την δουλειά τους και τα κεκτημένα από τον νόμο δικαιώματα τους οι συνάδελφοι που κατέχουν την Γ΄ Ειδική Άδεια.

Ο κ. Μηταράκης παρά την περί αντιθέτου επιστολή του Ο.Ε.Ε. που πρότεινε να παραμείνουν στην Β τάξη, ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα της Π.Ο.Φ.Ε.Ε. και τις προσεχείς ημέρες σε επικείμενο νομοσχέδιο θα συμπεριλάβει τροπολογία που θα επιτρέψει την συνέχιση της άσκησης του επαγγέλματος τους καλύτερα και από ότι ίσχυε πριν την ψήφιση του νόμου 4152/2013.
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 11, 2013 12:04 μ.μ. | Reply
Διορθώνεται το λάθος βλέπω.
Να αποδοθούν όμως και ευθύνες όπου πρέπει.
image description ΕΙΡΗΝΗ | Ιουλίου 11, 2013 3:44 μ.μ. | Reply
Συμφωνώ Κωστή. Αν δεν εμφανιζόταν αυτό το έγγραφο, ολοι θα κάνανε την πάπια. Ο κος Κυδωνάκης θα πρέπει να δώσει λόγο για τα ψέμματα που είπε. Το τι θα κάνει ο Κωνσταντινίδης νομίζω επαφίεται στη δική του συνείδηση. Εγώ πάντως αν είμουνα στη θέση του και πράγματι δεν γνώριζα τίποτα για αυτήν την επιστολή, θα δήλωνα παραίτηση. Είναι θέμα αξιοπρέπειας και ηθικής.
image description zaxos | Ιουλίου 11, 2013 12:22 μ.μ. | Reply
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΩΣΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ
image description svlahogiannis | Ιουλίου 11, 2013 1:45 μ.μ. | Reply
Συμφωνώ απολύτως με τον συνάδελφο "καζα" ότι "το λογιστικό επάγγελμα δεν είναι κέντρο εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης".
Προσέξτε τι λέει ο κ.Μηταράκης ....."αντιλαμβάνομαι όμως και την αγωνία των νέων παιδιών, που έχουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, έχουν τις γνώσεις (εδώ παραβλέπει ηθελημένα το πραγματικό γεγονός ότι οι λογιστές φοροτεχνικοί δεν είναι απλοί καταχωρητές στο taxis net και καταστιχογράφοι ) και θέλουν το δικαίωμα να δουλέψουν. Αυτό είναι το νόημα των διαρθρωτικών αλλαγών, να δώσουμε στα νέα παιδιά, που υπάρχει 60% ανεργία, το δικαίωμα να δουλέψουν".
Και ερωτώ ευθέως τον κ.Μηταράκη, γιατί δεν έχει την ίδια ευαισθησία για τους νέους άνεργους αποφοίτους λυκείου αλλά και πτυχιούχων νοσηλευτών που μετά από εύλογη προϋπηρεσία σε ιατρείο να έχουν την δυνατότητα να αποκτούν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του γιατρού και την δυνατότητα να "δουλέψουν" ως γιατροί;; γιατί δεν έχει την ίδια ευαισθησία να δώσει την δυνατότητα σε άνεργους απόφοιτους λυκείου και Ιεκ μετά από εύλογη προϋπηρεσία σε τεχνικό γραφείο να αποκτούν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του Πτυχιούχου ΕΜΠ Μηχανικού και να γίνονται Μηχανικοί ,ή του αποφοίτου Λυκείου βοηθού Συμβολαιογράφου να αποκτήσει την άδεια επαγγέλματος του πτυχιούχου Συμβολαιογράφου και να δουλέψει ;; ή του βοηθού απόφοιτου λυκείου σε δικηγορικό γραφείο να αποκτήσει την άδεια ασκήσεως πτυχιούχου νομικής Δικηγόρου και να δουλέψει ;;...........γιατί άραγε τόση αναλγησία ;;;
και βασικά και κύρια γιατί ο κ.Μηταράκης ,δεν έχει την ίδια ευαισθησία να δώσει την δυνατότητα σε άνεργους ή και εργαζόμενους ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ -ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΥΣ με εύλογη προϋπηρεσία και γνώσεις και εμπειρία να αποκτούν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του ΟΡΚΩΤΟΥ-ΛΟΓΙΣΤΗ -ΕΛΕΓΚΤΗ και να δουλέψουν ;;
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ;;;
Το θράσος τους δεν έχει όρια ,αλλά το ίδιο και η δίκαιη αγανάκτηση των πτυχιούχων, όταν χωρίς αιδώ επικαλούνται δήθεν απαιτήσεις της ΤΡΟΙΚΑΣ την στιγμή που οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι η Τρόικα απαιτεί να απολύσουν αποφοίτους Λυκείου & ΙΕΚ από το ΔΗΜΟΣΙΟ και να προσλάβουν στην θέση τους πτυχιούχους, και μάλιστα, για κάθε έναν απόφοιτο λυκείου που θα απολύεται από το δημόσιο να προσλαμβάνουν έναν Πτυχιούχο. Απίστευτο !!
Είναι τόσο εξόφθαλμο και προφανές ότι δεν είναι απαίτηση καμιάς Τρόικας η υποβάθμιση ,η οποία Τροικα αντιθέτως θέλει προσόντα και αναβάθμιση υπηρεσιών παντού.
Δηλαδή, η Τροικα λέει ότι είναι άλλο πράγμα οι γεωγραφικοί ή άλλοι περιορισμοί ή η απαγόρευση διαφήμισης ή οι ελάχιστες αμοιβές κλπ κλπ , και είναι άλλο πράγμα η ΜΗ κατοχή Πτυχίου Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης .Με ποιό δικαίωμα απαξιώνουν τον πτυχιούχο ΜΟΝΟΝ στο δικό μας επάγγελμα ,κάτι που δεν υφίσταται για κανένα άλλο επάγγελμα , αντίστοιχων υψηλών προδιαγραφών εύρους γνώσεων , απαιτήσεων, ευθυνών – διοικητικών και ποινικών , συνεχούς ενημέρωσης και κριτικής σκέψης για ερμηνεία νόμων και διατάξεων, όπως είναι το επάγγελμα του Λογιστή -Φοροτεχνικού Πτυχιούχου Οικονομολόγου, πρωτοφανές και απαράδεκτο από κάθε άποψη.
Και ενώ εξομοιώνουν και εξισώνουν την πρακτική εμπειρία & μάλιστα χωρίς εξετάσεις με την Τριτοβάθμια εκπαίδευση για τον Λογιστή, την ίδια στιγμή για τον «Ελεγκτή» του ,δηλαδή τον Ορκωτό,αντί να ισχύσει το ίδιο «άνοιγμα» και η ίδια «απελευθέρωση» ,για να τον αδειοδοτήσουν, πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά η κατοχή πτυχίου ΑΕΙ ή ΤΕΙ να επιτύχει σε εξετάσεις πανεπιστημιακού επιπέδου σπουδών επί τούτου ,και βέβαια μετά από μακρά εργασιακή εμπειρία σε ελεγκτική εταιρεία. Γιατί τόση «πρεμούρα» να έχει τόσα πολλά προσόντα ο ορκωτός λογιστής ;; για να ελέγχει τον απόφοιτο Λυκείου ;;
Είναι και παράδοξο και συνάμα αξιοπερίεργο και πρωτοφανές στα ευρωπαϊκά χρονικά.
Ας τα συνυπολογίσουμε όλα αυτά κύριοι συνάδελφοι και ας συντονίσουμε τις προσπάθειές μας , αλλά να ζυγίσουμε πολύ καλά και την κατεύθυνση της ψήφου μας τόσο στις εκλογές του ΟΕΕ , όσο και στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές ,διότι ψηφοφόροι δεν είναι μόνον οι απόφοιτοι Λυκείου ,αλλά και οι χιλιάδες Πτυχιούχοι Οικονομολόγοι Λογιστές –Φοροτεχνικοί ….άνεργοι ή και εργαζόμενοι…
Με ιδιαίτερη αγανάκτηση και θυμό….


image description καζα | Ιουλίου 12, 2013 2:18 π.μ. | Reply
Ο Μηταρακης ας παει να παρει κανενα πτυχιο της προκοπης διοτι τα μεταπτυχιακα σου κε Υπουργε δεν σε εξιλεωνουν ουτε τα κομματικα σου τερτιπια με τη ΝΔ ουλα θα σε κανουν επιστημονα....Γνωριζουμε ολη η Ελλαδα ποσο κομπλεξ νιωθεις απεναντι σε οικονομολογους και ξαφνικα σε πηρε ο πονος για τα παιδακια του γυμνασιου και του λυκειου που επιναν φραπεδες και θελουν να γινουν λογισταραδες επειδη εμαθαν να καταχωρουν και να βγαζουν ισολογισμους με ταμεια (1.200.000)...Στην δεξαμενη της δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης για ψηφακια το εριξες τωρα.....που σε πηρε ο πονος για την ανεργια των νεων?....Ουτε την ψηφο σου δεν θα βρεις Μηταρακηηηηηηηη και θα τελειωσει η πολιτικη σου καριερα προωρα διοτι δεν εχεις και το back ground και τις πλατες που ειχαν καποιοι αλλοι πολιτικαντηδες και σημερα δεν τους θυμαται ουτε η μανα τους......αιντε γιατι πολυ μας τα εκανες κουδουνια με τα λογιστακια.......
image description καζα | Ιουλίου 12, 2013 2:18 π.μ. | Reply
Ο Μηταρακης ας παει να παρει κανενα πτυχιο της προκοπης διοτι τα μεταπτυχιακα σου κε Υπουργε δεν σε εξιλεωνουν ουτε τα κομματικα σου τερτιπια με τη ΝΔ ουλα θα σε κανουν επιστημονα....Γνωριζουμε ολη η Ελλαδα ποσο κομπλεξ νιωθεις απεναντι σε οικονομολογους και ξαφνικα σε πηρε ο πονος για τα παιδακια του γυμνασιου και του λυκειου που επιναν φραπεδες και θελουν να γινουν λογισταραδες επειδη εμαθαν να καταχωρουν και να βγαζουν ισολογισμους με ταμεια (1.200.000)...Στην δεξαμενη της δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης για ψηφακια το εριξες τωρα.....που σε πηρε ο πονος για την ανεργια των νεων?....Ουτε την ψηφο σου δεν θα βρεις Μηταρακηηηηηηηη και θα τελειωσει η πολιτικη σου καριερα προωρα διοτι δεν εχεις και το back ground και τις πλατες που ειχαν καποιοι αλλοι πολιτικαντηδες και σημερα δεν τους θυμαται ουτε η μανα τους......αιντε γιατι πολυ μας τα εκανες κουδουνια με τα λογιστακια.......
image description zaxos | Ιουλίου 11, 2013 1:22 μ.μ. | Reply
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΟΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΟΦΕΕ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΚΑ ΣΤΙΓΜΗ .ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΔΙΚΗΣΑΝ ΚΑΝΕΝΑ.
image description ειμαι στραβοσ | Ιουλίου 11, 2013 3:58 μ.μ. | Reply
μολις αποδειχτηκε περίτρανα ποιοί κρατάνε κλειστό το επάγγελμα, ο στραβός ο μυταράκης που δεν ξέρει κατα που πεφτει η λογιστική σε ενα βιβλίο.Μυταράκη πες αλευρι η χρυσή αυγή σε περιμένει
\
image description ΕΙΡΗΝΗ | Ιουλίου 11, 2013 3:25 μ.μ. | Reply
Μάζεψε τα κουβαδάκια σου και άντε να παίξεις πουθενά αλλού. Εδώ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ....
image description ΣΥΝΤΕΚΝΟΣ | Ιουλίου 11, 2013 11:49 μ.μ. | Reply
ΝΤΡΟΠΗ ΩΡΕ ΣΥΝΤΕΚΝΟΙ !! ΤΩΡΑ ΦΑΝΗΚΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΟΥΛΟΣ Ο ΚΑΒΓΑΣ ΗΝΤΟΥΝΑ ΓΙΑ ΤΣΙ ΓΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΛΠ....ΔΗΛΑΔΗ ΝΥΝ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΙ ΕΝΩΣΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΑ ΚΛΠ.....ΚΟΝΤΕΨΑΝΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΙ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΚΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΕΡΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΕΚΝΟ ΤΟΝ ΜΗΤΑΡΑΚΗ !! ΚΑΙ ΓΙΑ ...ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ Ο ΣΥΝΤΕΚΝΟΣ Ο ΚΥΔΩΝΑΚΗΣ ΕΠΕΨΕ ΝΟΤΑ ΣΤΟΝ ΝΟΤΗ ΓΙΑ Β! ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΛΠ ΚΛΠ...ΑΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΕ ΤΣΙ ΠΑΡΕΕΣ ΣΟΥ.....
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο