Ειδήσεις Ανακοινώσεις Συλλόγων

Επιστολή Π.Ο.Φ.Ε.Ε. για αδυναμία εξυπηρέτησης προθεσμιών των δηλώσεων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ
Π.Ο.Φ.Ε.Ε.

ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42 - 46 - ΑΘΗΝΑ 104 34
ΤΗΛ: 210 8253445 - FAX: 210 8253446 * Ε - Μail: [email protected]
ΑΠ.ΑΝΑΓ. ΠΟΛ.ΠΡΩΤ.ΑΘΗΝΩΝ 2923/94 ΚΑΙ ΑΡ.ΚΑΤ. 545/4787/94

Προς το Υπουργείο Οικονομικών

Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων κ. Χάρη Θεοχάρη

Κοινοποίηση
• Υπουργό Οικονομικών κ. Ιωάννη Στουρνάρα
• Υφυπουργό Οικονομικών κ. Γεώργιο Μαυραγάνη
• Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή Φορολογίας κ. Γεώργιο Κριτσέλη
• Γενικό Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων κ. Χαράλαμπο Τσαβδάρη
• Όλα τα Πολιτικά Κόμματα και τους Βουλευτές τους
• Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.
• Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων
• Την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ)

Αθήνα, 10 Ιουλίου 2013

Αρ. Πρωτ. Εξερχομένου 077

Αξιότιμε κε Γενικέ,

Μετά την Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας μας στις 06 και 07 Ιουλίου 2013, και σε συνέχεια των επιστολών μας με αρ.πρ.40-10/6/13 & 72-20/6/13 με τις οποίες σας επισημαίναμε τα αντικειμενικά προβλήματα – τα οποία δυστυχώς παραμένουν ανεπίλυτα - για την εύρυθμη αποστολή και εκκαθάριση των δηλώσεων των φυσικών προσώπων, θέλουμε να σας μεταφέρουμε την ολοκληρωμένη άποψή μας επί των προβλημάτων που υφίστανται και η οποία αποδεικνύει σε κάθε τρίτο, καλοπροαίρετο ή μη, ότι οι νέες καταληκτικές ημερομηνίες που ορίσθηκαν με την ΠΟΛ.1154/26.6.2013 είναι ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ με τα υφιστάμενα τεχνικά και ανθρώπινα δεδομένα.

1.- Η μη εφαρμογή της 5μηνης προθεσμίας που ορίζει το άρθρο 62 του ΚΦΕ εξ υπαιτιότητας αποκλειστικά των υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών δεν σημαίνει ότι μπορεί να συντμηθεί σε ΔΥΟ (2) μήνες γιατί απλά και μόνον «εξυπηρετεί» τον οποιοδήποτε δημοσιονομικό ή μη σχεδιασμό

2.- Αναγνωρίζουμε την « .. ανάγκη αντιμετώπισης σοβαρών και ανυπέρβλητων δυσχερειών στη λειτουργία του ειδικού δικτύου TAXISnet ,» που μνημονεύει η ΠΟΛ.1154/26.6.2013 αλλά σε καμία περίπτωση δεν θεωρούμε ότι το προτεινόμενο διάστημα αποτελεί «.. διευκόλυνση των φορολογουμένων λόγω της υποβολής της ετήσιας δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας στα πλαίσια..»

3.- Αναφορικά δε με την «.. απλοποίηση των φορολογικών διαδικασιών» πρέπει να σας επισημάνουμε ότι γενική πεποίθηση των Συναδέλφων είναι ότι η ΠΟΛ.1155/26.6.2013 όχι μόνον δεν επιφέρει απλοποιήσεις αλλά ακόμη και η ΜΗ μέχρι και σήμερα (9/7) καταχώρηση των τόκων – έστω σε έναν από τους συνδικαιούχους – περιπλέκει ακόμη περισσότερο τα μέχρι σήμερα γνωστά δεδομένα.

4.- Η πληθώρα των εργασιών εντός του Ιουλίου (απλά ενδεικτικά ΦΠΑ, ΦΜΥ, Ε7, ΑΠΔ κλπ) που πρέπει να ολοκληρωθούν από Συναδέλφους και τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας, ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ το Συνταγματικό μας δικαίωμα να ασκήσουμε ορθά το Επάγγελμά μας στερώντας ταυτόχρονα από τους φορολογούμενους την δυνατότητα να προστατευθούν από το πολυδαίδαλο νομικό πλαίσιο που δημιουργήθηκε όλα αυτά τα χρόνια.

5.- Έχοντας να αντιμετωπίσουμε καθημερινά ένα TAXISnet που υπολειτουργεί ακόμη και όταν θεωρητικά «δουλεύει» μας υποχρεώνεται σε νεκρούς χρόνους μπροστά σε μια «μάσκα» που κάποια στιγμή πρέπει να «πέσει» και να μιλήσετε προφορικά ή εγγράφως όχι για «παρατάσεις» αλλά για επαναπροσδιορισμό καταληκτικών ημερομηνιών, καθώς γίνεται μεθοδική προσπάθεια να κρυφθούν αληθινά προβλήματα πίσω από τις λέξεις.

6.- Οι άνθρωποι που χειρίζονται τα μηχανήματα που τροφοδοτούν το TAXISnet με αριθμούς είτε είναι Ελεύθεροι Επαγγελματίες είτε είναι Μισθωτοί στα γραφεία μας έχουν δικαίωμα σε αποδεκτά ωράρια και χρονικές περιόδους ημερήσιας εργασίας , ιδίως εν μέσω θέρους και υψηλών θερμοκρασιών, που θα τους επιτρέψουν να ασκήσουν σωστά το Λειτούργημά μας. Το προβλέπουν όλοι οι γραπτοί και άγραφοι Νόμοι. Την δυνατότητα του TAXISnet να «λειτουργεί» 24 ώρες την ημέρα επί 7 ημέρες την εβδομάδα ας την αξιοποιήσει ορθολογικά το αρμόδιο τμήμα για να κάνει αναβαθμίσεις και την συνένωση των Δ.Ο.Υ. μόνον τις «νεκρές» ώρες και όχι τις απογευματινές ώρες που είναι ιδιαίτερα παραγωγικές για τον Κλάδο μας .

Καθώς θα ήταν άνευ ιδιαίτερης σημασίας να γεμίσουμε σελίδες με τα καθημερινά προβλήματα μας στην προσπάθειά μας να λειτουργήσουμε τις εφαρμογές, τα οποία μπορείτε εύκολα να βρείτε και να διαβάσετε στο διαδίκτυο, θα αρκεσθούμε στα όσα περιληπτικά μνημονεύουμε για να αιτιολογήσουν τις, σχεδόν ομόφωνες, ληφθείσες αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης των Αντιπροσώπων από όλη την Ελλάδα:

(Α) Ζητούμε να ορισθούν ΑΜΕΣΑ (έως 15/07/2013) με απόφαση του Υφυπουργού κ.Γεωργίου Μαυραγάνη νέες καταληκτικές ημερομηνίες κατ’ αντιστοιχία της πεντάμηνης διάρκειας του ισχύοντος Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος και της ΠΟΛ.1054/26-6-13 που να προβλέπουν σταδιακή υποβολή των δηλώσεων και η οποία θα ορίζει σαν πρώτη καταληκτική ημερομηνία την 30η Αυγούστου 2013 και σαν τελευταία την 31η Οκτωβρίου 2013 (ήτοι πραγματική τετράμηνη περίοδο από 01/07/2013 – 31/10/2013) .

Αναγκαία προϋπόθεση το TAXISnet να λειτουργεί καθημερινά και κυρίως χωρίς προβλήματα τουλάχιστον από τις 07.30 – 22.00 και από Δευτέρα έως και Σάββατο.

(Β) Εφόσον δεν μας γνωστοποιηθεί (δημοσιοποίηση έστω και με δελτίο τύπου) η ύπαρξη της πρόθεσης της Πολιτικής Ηγεσίας για μετατόπιση των ημερομηνιών στο αιτούμενο τετράμηνο ή ακόμη και σε ανάλογο πεντάμηνο διάστημα, μέχρι και την Δευτέρα 15/07/2013, τα Μέλη μας δηλώνουν, με κάθε επίγνωση της ευθύνης που έχουμε απέναντι στους Πελάτες μας, ότι, αρχικά δεν θα είναι δυνατόν να υποβάλλουν δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος κατά το χρονικό διάστημα από 16/07 – 22/07/2013 καθώς ο υπόλοιπος όγκος και χρόνος εργασίας που απαιτείται για να αντιμετωπίσουμε τις παράλληλες υποχρεώσεις μας, σε συνδυασμό με τα τεχνικά προβλήματα του TAXISnet, μας στερούν το δικαίωμα να αξιολογήσουμε ορθά τις φορολογικές ανάγκες των Πελατών μας και να συμπληρώσουμε νόμιμα την φορολογική τους δήλωση παρά του ότι είμαστε γνώστες της ισχύουσας πολυδαίδαλης νομοθεσίας.

Αν τα προβλήματα στην λειτουργία του TAXISnet συνεχισθούν και δεν υιοθετηθούν νέες καταληκτικές ημερομηνίες από την Πολιτική Ηγεσία το Δ.Σ. της Π.Ο.Φ.Ε.Ε. έχει λάβει την εντολή να συγκαλέσει Ολομέλεια Προέδρων ώστε να ληφθούν σχετικές αποφάσεις αντιμετώπισης των προβλημάτων που δημιουργούν οι λανθασμένες αποφάσεις που βάσιμα πιστεύουμε ότι έχουν ληφθεί υπό πίεση και χωρίς ορθή αξιολόγηση όλων των παραμέτρων.

Περιμένουμε τις αποφάσεις σας που θα μας επιτρέψουν να ανταπεξέλθουμε ορθά στο δύσκολο έργο μας προς όφελος του Δημοσίου συμφέροντος και των Φορολογουμένων Πελατών μας..


Με εκτίμηση
για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος
Πανίδης Ι. Αβραάμ

Ο Γενικός Γραμματέας
Καμπάνης Βασίλειος




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description fil | Ιουλίου 10, 2013 11:13 π.μ. | Reply
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!
image description ΝΙΚΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 11:38 π.μ. | Reply
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ. ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΜΕΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30/9, ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΚΤΡΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΟΛΟΥς ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΦΑΕΙΝΩΝ ΙΔΕΩΝ ΟΠΩΣ ΠΧ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙς ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΑΛΛΙΩΣ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ!
image description ge0 | Ιουλίου 10, 2013 11:15 π.μ. | Reply
μπραβο !
ελπιζω αυτο να ειναι η αρχη ....
αν συνεχιστει αυτο ισως να αρχισουν να μας υπολογιζουν !
image description ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ | Ιουλίου 10, 2013 1:10 μ.μ. | Reply
ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΣΟΥΝ ΜΗΝΥΣΕΙΣ.........ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΗΜΡΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΑΝΝΕΛΗΝΙΑΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ...ΤΟΤΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΧΑΘΗΚΕ..
image description dom | Ιουλίου 10, 2013 11:40 π.μ. | Reply
Κάποιος φούρνος έπεσε....
image description klark | Ιουλίου 10, 2013 11:11 π.μ. | Reply
επιτελουςx2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image description klery | Ιουλίου 10, 2013 11:55 π.μ. | Reply
επιτελους για να δουμε.....
image description klark | Ιουλίου 10, 2013 11:50 π.μ. | Reply
μπαινουμε στο γραφειο και δεν ξερουμε απο που ν'αρχισουμε φπα? δηλωσεις? οριστικη φμυ? απδ ικα? και που να εχεις και καμια διακοπη κ εναρξη αρωστήσαμε.....
image description dead | Ιουλίου 10, 2013 11:28 π.μ. | Reply
Καιρός ήταν....
image description ΑΛΕΚΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 11:10 π.μ. | Reply
ΑΛΕΚΟ.... ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΒΑΤΡΑΧΟΠΕΔΙΛΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ...
image description AVIATION | Ιουλίου 10, 2013 11:20 π.μ. | Reply
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ Υ.Ο ΟΤΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ , ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ. ΘΑ ΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ..
image description logistis | Ιουλίου 10, 2013 11:49 π.μ. | Reply
Να θυμίσουμε ότι στα Νομικά πρόσωπα πολλά έντυπα όπως το Φ01-013 άνοιξαν μετά τις 17/6/13. Μέχρι την τελευταία καταληκτική ημερομηνία (8/7/13) μεσολάβησαν 3 Σαββατοκύριακα, 1 αργία και 5 ή 6 εργάσιμες ημέρες όπου γίνονταν αναβάθμιση στο σύστημα από τις 16:00 μέχρι τις 01:30 (και όχι τις 21:00 το βράδυ... που έλεγε η ανακοίνωση του taxisnet). Τα πρωινά από τις 10:30 μέχρι τις 16:00 το απόγευμα το σύστημα δεν δούλευε ποτέ..., με αποτέλεσμα να τρέχουμε πανικόβλητοι οι συνάδελφοι να συμπληρώνουμε τις δηλώσεις στο taxisnet τα Σαββατοκύριακα, στερούμενοι την δυνατότητα να απολαύσουμε το μπάνιο μας... Παρόλα αυτά δεν έχει γίνει καμία ιδιαίτερη μνεία από τις ενώσεις, με αποτέλεσμα να θεωρεί η ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, ότι μας έκανε χάρη που παρέτεινε τις δηλώσεις των νομικών προσώπων έως τις 8/7/13...
Παρακαλώ, ας επισημάνει κάποιος αυτά τα προβλήματα, γιατί νιώθουμε απροστάτευτοι τόσο απέναντι στο Υπουργείο όσο και απέναντι στους Εργοδότες όπου δίνουμε λόγο και ζούμε από αυτούς.
image description zaxos | Ιουλίου 10, 2013 11:06 π.μ. | Reply
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Π.Ο.Φ.Ε.Ε. ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ . Η Γ.Σ. ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ .ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΣΤΗ ΠΟΦΕΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΜΑΣ ΥΓΕΙΑ ΠΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΧΟΥΜΕ ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΗΣ ΠΟΦΕΕ Ή ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΦΩΝΗ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗ ΕΧΟΥΜΕ. ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ,ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΧΕΣ ,ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΚΟΠΟΥΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΟΝΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΑΛΛΙΩΣ.
image description mk83 | Ιουλίου 10, 2013 12:48 μ.μ. | Reply
Για την μείωση του χρόνου ενημέρωσης βιβλίων δεν μιλάει κανείς ??? Μπορεί η σύνδεση ενημέρωσης με καταληκτική ΦΠΑ να βολεύει όσους έχουν Β' αλλά υπάρχουν και τα Γ' που μας έπνιξαν. Από τέλος κάθε μήνα κατεβήκαμε στις 20. Τι να πρωτοπρολάβουμε να ενημερώσουμε στα 2/3 του χρόνου που είχαμε - και δεν προλαβαίναμε ??? (καθένας με τον πόνο του ...)
Όσο για το αίτημα της ΠΟΦΕΕ (το οποίο δεν λέω, είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση απ'ότι τα προηγούμενα) το θεωρώ πολύ "ελαστικό" σε σχέση με τις προτεινόμενες ημερομηνίες: 30 Αυγούστου ??? 30 Αυγούστου ??? Ποιος κοροϊδεύει ποιον ???
image description Γιαννησ | Ιουλίου 10, 2013 12:39 μ.μ. | Reply
...που να προβλέπουν σταδιακή υποβολή των δηλώσεων και η οποία θα ορίζει σαν πρώτη καταληκτική ημερομηνία την 30η Αυγούστου 2013 και σαν τελευταία την 31η Οκτωβρίου 2013.

Τι κόλπα είναι αυτά με την σταδιακή υποβολή??? Που σας τις μάθανε αυτές τις σαχλαμάρες??? Δηλαδή πρέπει να έχουμε και τον μπελά να τις στέλνουμε ανά Α.Φ.Μ.??? Και να έρχοντται πελάτες που ο ΑΦΜ τους λήγει σήμερα.., να τα παρατάμε όλα και να τρέχουμε σαν τους Βέγους μέχρι τα χαράματα πάλι??? Μας έχετε σακατέψει με την αχρηστίλα σας, και του υπουργείου και των συλλόγων!!!! Το επάγγελμα το έχουν καταστρέψει ανίδεοι και σαλτιμπάγκοι...!!!
image description doors13 | Ιουλίου 10, 2013 12:32 μ.μ. | Reply
ΜΠΡΑΒΟ.Να οριστούν νέες ημερομηνίες ΤΩΡΑ και όχι 15/7
image description panos | Ιουλίου 10, 2013 12:31 μ.μ. | Reply
Το έχω αναφέρει πολλές φορές ότι δεν είναι δυνατόν να καθορίζονται οι παρατάσεις ανάλογα με το πώς ξύπνησε κάποιος το πρωί. Το αυτονόητο δηλαδή σε οποιαδήποτε ευνομούμενη κοινωνία. Μας έχουν σε χειρότερη θέση από τα ζώα.
image description ΝΟΡΑ | Ιουλίου 10, 2013 12:19 μ.μ. | Reply
OΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ
ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ !!!!!!
Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ
image description Demmy | Ιουλίου 10, 2013 12:02 μ.μ. | Reply
Ένα μεγάλο μπράβο στο Tax Heaven που με τα κείμενα αγανάκτησης αφυπνίστηκαν οι αρμόδιοι της ΠΟΦΕΕ
image description ge0 | Ιουλίου 10, 2013 12:01 μ.μ. | Reply
ειναι μια αρχη ... καλη αρχη ...
το θεμα ειναι να συνεχιστει ...
εγω σταματαω δηλωσεις απο τωρα και δεν περιμενω την 15/7 ...

Η΄ ΠΑΡΑΤΑΣΗ Η΄ ΑΠΟΧΗ
image description COSTAS | Ιουλίου 10, 2013 12:04 μ.μ. | Reply
Θα ήταν τέλεια αν ήταν λίγο περισσότερο "αυστηρή" .
Σε κάθε περίτπωση όμως είναι τουλάχιστον αποδεκτή.

Υ.Γ. Νομίζω πως θα πρέπει να γίνεται μνεία και για τις δόσεις του φόρου που θα πρέπει να πάνε έως τον Φεβρουάριο - όπως πέρυσι - ώστε να μην δεχόμαστε εμείς την πίεση των πολιτών.
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 1:53 μ.μ. | Reply
"..που να προβλέπουν σταδιακή υποβολή των δηλώσεων και η οποία θα ορίζει σαν πρώτη καταληκτική ημερομηνία την 30η Αυγούστου 2013 και σαν τελευταία την 31η Οκτωβρίου 2013. "

AYTO ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΟΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΠΑΡΩΝ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ. ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ 31/10 και τέλος.
image description sarakenides | Ιουλίου 10, 2013 1:31 μ.μ. | Reply
Δηλαδή Κε Σταυρουλάκη, άλλα συμφωνήσατε στην συνέλευση και άλλα λένε προς το υπουργείο ? Αυτό είναι τουλάχιστον αστείο αν όχι το δείγμα του δράματος που περνάμε .
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 2:31 μ.μ. | Reply
Νομίζω ότι χρόνια είχε να δει η Διοίκηση της ΠΟΦΕΕ τόσα μπράβο. Ελπίζω να λαμβάνουν το μήνυμα, αλλά κυρίως να το διατηρήσουν...
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 1:42 μ.μ. | Reply
Πάντως η επιστολή κινείται προς την σωστή κατεύθυνση. Η Ομοσπονδία δεν πρέπει να εγκλωβιστεί σε μια συνενετική κουβεντούλα αλλά να επιδιώκει δυναμικά το δίκαιο και το αξιοπρεπές. Τίποτα άλλο. Το δίκαιο και το αξιοπρεπές. Καλό αγώνα στους συναδέλφους.
image description SARAKINOS | Ιουλίου 10, 2013 1:36 μ.μ. | Reply
Επειδή ο Σύλλογός μας συμμετείχε στην συνάντηση με την Δ/ρια του κ. Θεοχάρη, πιστεύω ότι η Γ.Σ. έπρεπε να πάρει ακόμα μια γενναία απόφαση και να ζητήσει ή τήρηση των ημερομηνιών που από τον νόμο θεσπίστηκαν ή ΑΠΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, και να μας καλύψει νομικά μέσω της ΓΣΕΒΕΕ στην οποία υπάγεται. Η επιστολή για μένα είναι στα σωστά πλαίσια, αλλά έπρεπε να μπει η παραπάνω θέση μας. Περιμένουμε λοιπόν ενημέρωση από τον κ. Πρόεδρο της Ομοσπονδίας προς τις Ενώσεις.
image description logon | Ιουλίου 10, 2013 1:47 μ.μ. | Reply
Άντε να δούμε ...
image description οτ | Ιουλίου 10, 2013 1:48 μ.μ. | Reply
Θέλουμε παράταση έως 31/12/2015
image description broster | Ιουλίου 10, 2013 1:35 μ.μ. | Reply
Τους τα έχω χώσει άπειρες φορές , τώρα όμως (αν και όντως θα έπρεπε να ήταν πιο αυστηρή) πρέπει να μπούμε όλοι μπροστά και να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε .... Δυστυχώς όμως προβλέπω ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι θα κοιτάξουν πως να εξυπηρετηθούν χωρίς να συμμετέχουν σε καμια ενέργεια .....
image description kos | Ιουλίου 10, 2013 1:22 μ.μ. | Reply
Επιτέλους κάτι δείχνει να αλλάζει!!!! Αυτή η επιστολή τείνει στον σωστό δρόμο.... (Μόνο κάτι που αναφέρεται για σταδιακή λήξη... καλύτερα να μην υπήρχε...) όπως και να έχει όλοι πρέπει να στηρίξουμε!!!
image description AFRODITE70 | Ιουλίου 10, 2013 1:55 μ.μ. | Reply
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΝΙΩΘΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΣΟΒΑΡΗ .
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ. ΑΛΛΙΩΣ....................
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 2:45 μ.μ. | Reply
Δυστηχώς χρειάζεται πολύ δουλειά...
image description Αγρινιο | Ιουλίου 10, 2013 1:11 μ.μ. | Reply
Α Χ Α Ϊ Τ Ε ΝΤΕ
image description ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | Ιουλίου 10, 2013 1:09 μ.μ. | Reply
Η επιστολη της ΠΟΦΕΕ ηταν αποτελεσμα προτασης και απαιτησης απο την βαση, δηλαδη συλλογων που παρερευθηκαν στην γενικη συνελευση το σαβ/κο στην Κερκυρα.Απαραιτητη
προυποθεση για την βελτιωση των συνθηκων εργασιας μας ειναι η ενεργη συμμετοχη μεσω των συλλογικων μας οργανων.Αφυπνιση με συγκροτιμενες προτασεις απο την βαση και πιεση στην κορυφη. Καλο αγωνα που λεει και φιλος ο Κωνστατντινος!

.
image description M | Ιουλίου 10, 2013 1:38 μ.μ. | Reply
ΤΩΡΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.
image description mpampis | Ιουλίου 10, 2013 2:35 μ.μ. | Reply
ΜΠΡΑΒΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΦΑΝΕΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΤΕΧΝΩΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

image description kos | Ιουλίου 10, 2013 2:02 μ.μ. | Reply
Συμμετοχή για τις οικογένειες μας και τους φίλους μας!!! Αν δεν αντιδράσουμε θα τα χάσουμε και τα δυο!!!
Η έλλειψη χρόνου και η μιζέρια του κλάδου δεν είναι αποτέλεσμα τεμπελιάς ή έλλειψης γνώσης,είναι καθαρά θέμα κακοδιοίκησης(όπως ανεφικτες ημερομηνίες και συνεχείς,ασαφείς νόμους και αποφάσεις)ο κλάδος που καλείτε να διεκπεραιωσει τις αλλαγές πρέπει να συμμετέχει ενεργα και ουσιωδώς στη διαμόρφωση τους.(έτσι θα είναι και λειτουργικές και εφαρμόσιμες)
image description tas | Ιουλίου 10, 2013 2:05 μ.μ. | Reply
Μπράβο και μην σταματήσει αυτή η προσπάθεια μέχρι να εχει αποτέλεσμα...
image description elias stratakis | Ιουλίου 10, 2013 2:41 μ.μ. | Reply
Η αρχή έγινε. Στο χέρι μας είναι αν θα έχει αποτέλεσμα. Αν κλειστούμε στα καβούκια μας δεν θα καταφέρουμε τίποτα. Συμμετοχή θέλει το πράμα. Και επειδή το έχω σίγουρο ότι θα χρειαστούν και καταλήψεις - αποχή πρέπει ΟΛΟΙ μας να συμμετέχουμε. Αν δεν κάνουμε και τώρα κάτι, θα μας πάρουν για τα καλά στο ψιλό... Όχι ότι μας υπολόγιζαν ως τώρα. Αλλά καιρός είναι να μας υπολογίσουν. Από την αντίδραση μας εξαρτάται.
image description dRf | Ιουλίου 10, 2013 2:23 μ.μ. | Reply
Όλοι μαζί μπορούμε (έτσι λένε στο SKAI) !!!!
Εάν μέχρι της 15/07/2013 δεν έχουν γνωστοποιηθεί νέες (λογικές) καταληκτικές ημερομηνίες θα πρέπει να αποφασιστεί η συγχρονισμένη συντονισμένη και στοχευμένη προσπάθεια να "πέσουν" οι server του taxisnet από την ταυτόχρονη και κατευθεινόμενη απασχολησή τους από το σύνολο των λογιστών - φοροτεχνικών όλης της επικράτειας σαν πρώτο δείγμα κινητοποιήσεων (κάτι σαν προειδοποιητική στάση εργασίας αφού δεν έχουμε - πρακτικά - το δικαίωμα της απεργίας)!!!
image description ΡΟΔΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 2:19 μ.μ. | Reply
Για να σταματήσουμε πλέον να ντρεπόμαστε να λέμε το επάγγελμά μας και ν' ακούμε απ' όλους λόγια παρηγοριάς και συμπάθειας. Να μην φτάσουμε στα περσινά όριά μας, που πολλοί τα ξεπέρασαν. Πρώτα να κοιτάξουμε την υγεία μας, τη δουλειά μας και τις οικογένειές μας, για να μπορέσουμε έτσι να προσφέρουμε και στο σύνολο, έστω αυτό το λίγο που προσφέρουμε.
Όλοι μαζί όμως...
Και τώρα...
image description δημητρησ | Ιουλίου 10, 2013 2:10 μ.μ. | Reply
Να γίνω τώρα κακός και να τω πω;

Νομίζετε ότι θα σκάσει η "ΘΕΟΧΑΡΗΣ & ΣΙΑ Ε.Α.Α". (Εταρία Απεριόρστης Ανευθυνότητας) αν δεν υποβάλουμε ΦΠΑ,ΦΜΥ, Δηλώσεις και τα λοιπα εγκαίρως;...

Αν κάποιος χρειαστεί Α.Φ.Ε. τότε θα πουν από τις εφορίες, οτι δεν έχει υποβληθεί η τάδε δήλωση, και θα τις υποβάλλουμε τότε με πρόστιμα, προσαυξήσεις κτλ ΑΠΟ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗ μας.

Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ είναι ΣΤΑΣΗ πληρωμών προς οτιδήποτε έχει σχέση με το δημόσιο ΦΠΑ,ΙΚΑ,ΣΥΚΑ,ΜΙΚΑ κτλ αλλά ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ώστε να μην μπαίνει φράγκο στα δημόσια ταμεία. Σε μερικούς μήνες ξέρετε τι "τσιφτετέλια" και "καλαματιανιούς" έχουν να ρίξει η "ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ- ΒΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ";
image description NIKOS PATELIS | Ιουλίου 10, 2013 2:12 μ.μ. | Reply
Αναφορικά με το σχόλιο για την "σταδιακή υποβολή" κρίθηκε ότι πρέπει να δώσουμε κάτι προς το Υπουργείο για μια σταθερή ροή δηλώσεων και εσόδων καθώς δεν νομίζουμε ότι θα μας δημιουργήσει πρόβλημα (εάν ισχύσει έτσι) το να έχουμε και εμείς μια σταθερή ολοκλήρωση των υποχρεώσεων μας. Άλλωστε αυτό μας υποχρεώνει σε ορθολογικό προγραμματισμό της δουλειάς μας.
Καλούμε τις Ενώσεις ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΛΗ της ΠΟΦΕΕ να τοποθετηθούν με επιστολή τους για την στήριξη ή όχι της Γ.Σ. της ΠΟΦΕΕ, το ίδιο ισχύει και για τους Συναδέλφους που δεν είναι ακόμη Μέλη σε κάποιο Σύλλογο Ελευθέρων Επαγγελματιών.
Στείλτε τις επιστολές σας στην ΠΟΦΕΕ ([email protected]) ή καταχωρείστε της στο site www.pofee.gr ώστε να τις διαβάσουν όλοι.
ΜΟΝΟΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ τις ΣΥΝΘΗΚΕΣ της ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΑΣ


Νικόλαος Γ.Πατέλης
image description NIKOS PATELIS | Ιουλίου 10, 2013 2:48 μ.μ. | Reply
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ από ΟΛΟΥΣ τους Συναδέλφους Μέλη ή μη της Ομοσπονδίας μας, Ελεύθερους Επαγγελματίες ή Μισθωτούς να συντονισθούν με τις αποφάσεις της Γ.Σ. της Π.Ο.Φ.Ε.Ε. και τις ανακοινώσεις της, ώστε, εφόσον δεν υπάρχει αλλαγή στο δίμηνο διάστημα, να αρνηθούν στους πελάτες τους – πλην κάποιας ουσιαστικής και επιτακτικής ανάγκης - την προσωρινή αποθήκευση ή οριστική κατάθεση δηλώσεων εισοδήματος φυσικών προσώπων, αρχικά, από 16/07 - 22/07/2013 ώστε να διεκδικήσουμε το δικαίωμα να ασκήσουμε ορθά το Λειτούργημα που επιλέξαμε, βάσει του όσα ορίζει ο Ν.2515/97 και το Π.Δ.340/98, καθώς η αδυναμία μας να ανταποκριθούμε στις «υποχρεώσεις» των φορολογούμενων σε ένα ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα που αποφασίσθηκε για να υλοποιηθεί από εμάς αλλά χωρίς εμάς είναι δεδομένο ότι θα μας οδηγήσει σε αδυναμία ολοκλήρωσης της αποστολής δηλώσεων στο προτεινόμενο διάστημα του διμήνου και αυτό θα σημαίνει πρόσθετους φόρους και πρόστιμα που τόσο οι πελάτες μας όσο και εμείς όχι απλά αδυνατούμε αλλά δεν επιθυμούμε να πληρώσουμε.
Αναφορικά με το σχόλιο για την "σταδιακή υποβολή" κρίθηκε ότι πρέπει να δώσουμε κάτι προς το Υπουργείο για μια σταθερή ροή δηλώσεων και εσόδων καθώς δεν νομίζουμε ότι θα μας δημιουργήσει πρόβλημα (εάν ισχύσει έτσι) το να έχουμε και εμείς μια σταθερή ολοκλήρωση των υποχρεώσεων μας. Άλλωστε αυτό μας υποχρεώνει σε ορθολογικό προγραμματισμό της δουλειάς μας.
Καλούμε τις Ενώσεις ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΛΗ της ΠΟΦΕΕ να τοποθετηθούν με επιστολή τους για την στήριξη ή όχι της Γ.Σ. της ΠΟΦΕΕ, το ίδιο ισχύει και για τους Συναδέλφους που δεν είναι ακόμη Μέλη σε κάποιο Σύλλογο Ελευθέρων Επαγγελματιών.
Στείλτε τις επιστολές σας στην ΠΟΦΕΕ ([email protected]) ή καταχωρείστε της στο site www.pofee.gr ώστε να τις διαβάσουν όλοι.
ΜΟΝΟΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ τις ΣΥΝΘΗΚΕΣ της ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΑΣ

Για το Δ.Σ. της Π.Ο.Φ.Ε.Ε.
Νικόλαος Γ.Πατέλης
image description 15/7 | Ιουλίου 10, 2013 2:22 μ.μ. | Reply
ξεχασατε ολοι οτι 15/7/13 ληγει ΦΠΑ Περαιωσης??? Ενω δεν εχουμε υποβαλει Ε3?
Θα μιλησει κανεις για περαιωση????
30/8 να στειλει η ΠΟΦΕΕ τα Ε1.
image description GEO | Ιουλίου 10, 2013 2:30 μ.μ. | Reply
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.....ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ?ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ? ΕΜΕΙΣ ?
image description PETROMANOF | Ιουλίου 10, 2013 2:59 μ.μ. | Reply
ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΟΡΓΑΝΑ.
image description ΕΙΡΗΝΗ | Ιουλίου 10, 2013 2:53 μ.μ. | Reply
Όπως διευκρινίστηκε και από συναδέλφους πιό πάνω, η απόφαση της Γ.Σ. των αντιπροσώπων της ΠΟΦΕΕ προήλθε από την πίεση των συλλόγων, Και το μπράβο αξίζει σε όλους αυτούς που χαράμισαν χρόνο και χρήμα για να παραστούν εκεί. Γιατί από το γραφείο του ατομικά ο καθένας μπορεί να γράφει και να λέει πολλά, αλλά μόνο συλλογικά και όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε. Και σε αυτό το πλαίσιο κινηθήκαμε και οι 6 σύλλογοι με την επιστολή διαμαρυρίας που υπογράψαμε. Θα συμφωνήσω και εγώ ότι η επιστολή κινείται σε σωστό πλαίσιο, λείπει όμως το μετά. Το τι θα γίνει αν δεν εισακουστεί η φωνή μας. Σε αυτό το σημείο είναι λίγο ασαφής η επιστολή.
image description ζυγουλιανοσ στεργιοσ | Ιουλίου 10, 2013 3:16 μ.μ. | Reply
Η αποφαση της Γ.Σ. ήταν, εξουσιοδότηση στο Δ.Σ. να ζητήσει παράταση έως 31/10, να ορίσει ημερομηνία ααπάντησης έως 15/7 και να το χειριστεί αυτό το σκέλος όπως κρίνει καλύτερα. Ας μην τα βλεπουμε όλα μαύρα κύριε Σταυρουλάκη.
Θα γίνει συνάντηση προέδρων για την επόμενη κίνηση ξεκινωντας από την μη υποβολή δηλώσεων το διάστημα που αναφέρεται στην επιστολή
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 3:32 μ.μ. | Reply
Συμφωνώ Στέργιε. Εξάλλου αναφέρθηκα πως είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Απλά λες στην πρώτη παράγραφο τις παρατηρήσεις σου για το τι είπαμε στην Γ/Σ. Εγώ Συμφωνώ !!! Ναι είπαμε για παράταση έως 31/10 !!!. Διάβασες την επιστολή όμως της Ομοσπονδίας;;; Δεν γράφει αυτό!!! Συμφωνείς; Ο κ Πατέλης πιο πριν αναφέρει τους λόγους. Θεωρώ όμως ότι ήταν λάθος κίνηση. Τέλος πάντων ας κοιτάξουμε μπροστά.
image description ΖΥΓΟΥΛΙΑΝΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 3:27 μ.μ. | Reply
κοιταμε μπροστα... μονο ετσι θα κερδισουμε κατι
image description logistakos | Ιουλίου 10, 2013 3:15 μ.μ. | Reply
Να κανω μια προταση : μπορουμε να στειλουμε δελτιο τυπου στα ΜΜΕ , και να βγουμε στα καναλια , μονο ετσι θα ακουστει καλυτερα η φωνη μας γιατι θεωρω δεδομενη την συμπαρασταση του κοσμου κρινοντας απο τους φορολογουμενους που ερχονται για δηλωση.
image description klery | Ιουλίου 10, 2013 3:52 μ.μ. | Reply
ΣΩΣΤΗ ΣΚΕΨΗ
image description SPYROS | Ιουλίου 10, 2013 3:28 μ.μ. | Reply
Οχι παραταση συναδελφοι , νεος καθορισμος ημερομηνιων λογω αδυναμιας του Υπουργειου Οικονομικων να ανταποκριθει στις απαιτησεις που το ιδιο θετει. Συμφωνω για σταματημα πανελλαδικα αποστολης δηλωσεων μεχρι την ανακοινωση των νεων ημερομηνιων . Οι μαγγιες του κου Θεοχαρη μονο στο tweeter εχω λογο υπαρξης. Οχι μπανακια απο Ιουλιο ολοι οι κρατικοι υπαλληλοι του Υπουργειου κι εμεις να μην μπορουμε ουτε σαβατοκυριακο. ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΚΑΤΩ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ
image description ΧΡΥΣΑ | Ιουλίου 10, 2013 3:39 μ.μ. | Reply
κλεμενο απο το κειμενο του Κων.Γραβια, αφιερωμενο στην ΠΟΦΕΕ.
"Για να κάνεις μεγάλα πράγματα, δεν είναι ανάγκη να είσαι μεγαλοφυΐα. Δεν είναι ανάγκη να είσαι πάνω από τους άλλους ανθρώπους. Πρέπει να είσαι μαζί τους."
Montesquieu, 1689-1755, Γάλλος στοχαστής
Και επειδη δεν ειμαι των μπραβο, να παρατηρησω , οτι ειναι καιρος να αλλαξει τροπο σκεψης και νοοτροπια. Αυτο το να δωσουμε και κατι στο υπουργειο , σχετικα με την σταδιακη υποβολη, απο που προκευπτει ως υποχρεωση ? Και ποιος λεει οτι δεν ειμαστε σε θεση να προγραμματισουμε τη δουλεια μας?
image description KAROLOS | Ιουλίου 10, 2013 4:51 μ.μ. | Reply
Μπράβο σε όλες/όλους τους συναδέλφους που χαράμισαν χρήμα και προσωπικό χρόνο και παρευρέθηκαν στη συνέλευση της Π.Ο.Φ.Ε.Ε., καρπός της οποίας (συνέλευσης) ήταν η ανωτέρω επιστολή. Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι από το γραφείο του ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει, όπως άλλωστε προσωπικά κάνω κι εγώ αλλά και η υπόλοιπη επιστημονική ομάδα του Taxheaven κατά διαστήματα μέσω της αρθρογραφίας. Βέβαια, τώρα που το ξανασκέφτομαι και ο δικός μου χρόνος είναι πολύτιμος παρόλο που είμαι στο γραφείο μου και γράφω ανιδιοτελώς άρθρα-κριτικές για τα επαγγελματικά μας θέματα που για να τα ολοκληρώσω, αφενός παρατάω τη δουλειά μου, αφετέρου σπαταλώ πολύτιμες ώρες από την προσωπική μου ζωή. Ίσως θα έπρεπε η ομάδα μας (Taxheaven) να πάψει να αρθρογραφεί και να στηλιτεύει τα κακώς κείμενα του χώρου, γιατί απ΄ ότι αντιλαμβάνομαι πρέπει υποχρεωτικά να ανήκεις σε κάποιον συνδικαλιστικό φορέα ώστε να μπορείς να εκφράσεις την άποψη σου και αυτή να έχει βαρύνουσα σημασία. Μόνη της -σύμφωνα με κάποιους- δεν έχει ειδικό βάρος, δεν έχει αξία. Το γεγονός ότι γράφονται στην μεγαλύτερη διαδικτυακή πύλη της Ελλάδος την οποία παρεμπιπτόντως διαβάζουν όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη του Υ.Ο., προφανώς δεν έχει καμία αξία. Αντιλαμβάνομαι την έννοια της συλλογικής δράσης. Όμως, η συλλογική δράση για να πετύχει προϋποθέτει κοινό όραμα, κοινά πιστεύω, κοινές πρακτικές, κοινούς αγώνες κ.λπ. Προσωπικά πίστευα πριν καιρό ότι βρήκα μια συνδικαλιστική "στέγη", όμως τελικά κατάλαβα ότι δεν μπορώ να εξακολουθώ να βρίσκομαι εκεί.
image description SARAKINOS | Ιουλίου 10, 2013 6:45 μ.μ. | Reply
Φίλτατε Κώστα, αν εσύ, που γνωρίζεις καλύτερα από όλους τι πραγματικά συμβαίνει στα ανώτερα κλιμάκια και πού μας γράφουν, δηλώνεις ότι είσαι σε λάθος στέγη, τότε τι να πούμε εμείς και ειδικά εγώ, που τα ακούω και από πάνω. Αλλά θα δεις σύντομα και την δική μου τοποθέτηση..
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 12, 2013 1:19 μ.μ. | Reply
Προς Κάρολος: Κωστή, η προσπάθεια της Βάσης (άρα και η δική σας εκεί στο taxheaven) είναι υπερπολύτιμη. Διότι τελικά η Βάση μόνο δίνει το έναυσμα. Για αυτό το έναυσμα είμαστε υποχρεωμένοι (με την έννοια του πρέπει) να συνεχίσουμε να γράφουμε και να μιλάμε.
image description BAS | Ιουλίου 10, 2013 4:03 μ.μ. | Reply
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
Η Επιστολή της ΠΟΦΕΕ θεωρώ ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση , επίσης φαίνεται ότι επικροτείται από το σύνολο των συναδέλφων. ΠΡΕΠΕΙ όμως να δούμε μερικά πράγματα για να μην μείνει κι αυτή ένα κενό γράμμα ….
1) Γενικές συνελεύσεις όλων των συλλόγων μέχρι 15/7/2013 (η δικαιολογία κατακαλόκαιρο μόνο αστεία μπορεί να θεωρηθεί πια !!!!!) να ενημερωθούν πρωτα απ’ όλα και να αποφασίσουν τη μορφή κινητοποιήσεων σε περίπτωση μη απάντησης απ’ το υπουργείο .
2) Συζήτηση στις γενικές συνελεύσεις των συλλόγων και των υπόλοιπων προβλημάτων του κλάδου (πχ πιστοποίηση λογιστή φοροτέχνη κλπ)
3) Κάλεσμα όλων των συναδέλφων και των ενώσεων που δεν συμμετέχουν στην ΠΟΦΕΕ να συμπαραταχθούν μαζί μας.
4) Συνάντηση της ΠΟΦΕΕ Πανελλήνια Ομοσπονδία Λογιστών (Μισθωτοί) και την Ομοσπονδία Εφοριακών να εξετασθεί η από κοινού κάθοδος σε κινητοποιήσεις
ΑΥΤΑ ΣΑΝ ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
image description Your Name | Ιουλίου 10, 2013 4:51 μ.μ. | Reply
Αν σεν σταματησουμε να στελνουμε δηλωσεις εμεις,αν δεν ενημερωνουμε τους πελατες μας για το χαος....τοτε καμμια ανακοινωση δεν μας σωζει.....
image description Your Name | Ιουλίου 10, 2013 4:28 μ.μ. | Reply
ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΛΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΞΩΔΙΚΑ ΠΑΛΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ
image description Your Name | Ιουλίου 10, 2013 5:52 μ.μ. | Reply
Θα ήταν πιο συνομο να είναι η γλώσσα πιο επικριτική και "φασιστική" (ένεκα των ημερών), η μας ακούτε ή τέλος, μη συνεχίζουμαι να χαιδεύουμαι αυτιά, η υπόθεση δεν αφορά μόνο τη δουλειά μας αλλά τις ζωές μας. Οι άνθρωποι που λαμβάνουν τις αποφάσεις δεν έχουν καμία επαφή με τη πραγματικότητα και την αγορά, τα τελευταία χρόνια θεωρούν ότι είμαστε είλωτες, μας φέρονται σαν "ζωα". Προσωπικά πιστεύω ότι θα έπρεπε να γίνει και μνεία για μήνυσεις και για παρέμβαση εισαγγελέα, για τα διαφυγόντα κέρδη του κράτους από την 4μηνη παράταση των εσόδων και τη μεταβίβαση του κόστους, να σταματήσουν την αυταπάτη και την απαλλαγή που αναφέρεται σε κάθε απόφαση ότι "η απόφαση δεν επιβαρύνει το κρατικό προυπολογισμό".
image description ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 5:17 μ.μ. | Reply
ΚΟΥΒΑΛΗΘΗΚΑΝ 250 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΘΕΟΧΑΡΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ..................................ΠΑΛΙ ΑΥΤΙΑ ΧΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ....., ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΦΕΕ ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ Η ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΡΙΕΣ.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΣΕ ΕΠΟΧΗ ΙΣΧΝΩΝ ΑΓΕΛΑΔΩΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΠΟΛ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ , ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΛΑΙΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ................
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΣΕΩΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΠΟΦΕΕ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ ΕΜΕΙΣ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ..................ΑΛΛΑ ΝΑ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΒΑΛΑ 2510224430
image description παπαδακησ ιωαννησ | Ιουλίου 10, 2013 5:58 μ.μ. | Reply
Φιλε Καρολε αν και δεν σε γνωριζω προσωπικα θα ηθελα να μαθω γιατι εκφραζεσαι με πικρια και απογοητευση.Τι εννοεις οταν λες αν δεν ανηκεις σε συνδικαλιστικο φορεα δεν εισακουεσαι....
Η γνωμη ενος τοσο δραστηριου συναδελφου αξιζει ιδιαιτερης προσοχης και ειναι απαραιτητο να
εκφραζεται
image description καναπεδατος | Ιουλίου 10, 2013 5:30 μ.μ. | Reply
Καποτε πρεπει να συνειδητοποιησουμε οτι σκεφτομαστε και ενεργουμε συντεχνιακα και κυριως ατομικα, που ειναι η κυριαρχη ιδεολογια που εξουσιαζει δηλαδη του ατομικου βολεματος και στενου δικου μας συμφεροντος.
Οσο το γενικο συμφερον μας εξυπηρετει εμας ατομικα τοτε ειναι καλος ο συνδικαλισμος..... Διαφορετικα ειναι κακος. Η υποκρισια, το δικο μας στενο ατομικο και κομματικο συμφερον υπερανω ολων, η αδιαφορια μας για τα γενικα μαζι με το ατομικο βολεμα εχουν κανει τεραστια ζημια στην συνοχη της κοινωνιας στην οικονομια και στην χωρα μας.
image description ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 1992 | Ιουλίου 10, 2013 6:26 μ.μ. | Reply
Είναι κρίμα μια Ομοσπονδία να αναλώνεται μόνο σε παρατάσεις , όταν μας προσπερνάνε χιλιάδες θέματα χωρίς να μπορούμε καν να τα ακουμπήσουμε . Που είναι η συμμετοχή μας στο Νέο φορολογικό Νομοσχέδιο που πήγαν οι πιστοποιήσεις οι άδειες ασκήσεως του επαγγέλματός μας , θα μπορούσε άραγε με την ίδια ευκολία ένας απόφοιτος λυκείου μετά την απασχόληση του σε ένα Ιατρείο ή Δικηγορικό Γραφείο να ασκήσει το επάγγελμα του γιατρού ή του δικηγόρου . Γιατί αυτό να συμβαίνει στο επάγγελμά μας , τι έγινε με την Γ’ ειδική τάξη που άλλα ψηφίζανε στην κεντρική διοίκηση του Οικονομικού Επιμελητηρίου και άλλα στείλανε στον υπουργό , ποιος θα μας εξηγήσει επιτέλους τι γίνεται . Αν δεν μας υπολογίζουν, σίγουρα κάτι δεν κάνουμε σωστά και αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από τις πράξεις μας , που αφήσαμε τόσα χρόνια το « διαίρε και βασίλευε » να μας φτάσει σε αυτήν την κατάντια , αν δεν ενώσουμε τις δυνάμεις μας , αν συντονισμένα δεν απατήσουμε τα αυτονόητα , τότε σίγουρα τα πράγματα θα πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο .
image description logistria | Ιουλίου 10, 2013 6:11 μ.μ. | Reply
Σας παρακαλώ άς συμπορευτουμε στην σωστή κατευθυνση για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην υποβολή δηλώσεων με την προθεσμία που ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ και οχι παράταση που την έχουμε βαφτίσει τα τελευταία χρόνια.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ,ΚΑΤΑΡΡΕΩ..........
image description qqq | Ιουλίου 10, 2013 6:23 μ.μ. | Reply
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΟΜΕ ΚΩΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧ\ΣΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΚΛΕΙΣΟΥΝ
ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ...ΜΗΠΩΣ ΒΛΕΠΟΜΕ ΛΑΘΟΣ .....ΚΑΤΙ?ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΜΕ 26% ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ 55% ΧΑΡΑΤΣΙΑ,ΤΕΒΕ,ΦΠΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ......ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ........ΔΟΥΜΕ
image description diba | Ιουλίου 10, 2013 6:03 μ.μ. | Reply
Τωρα που τα βρηκαμε με τις παρατασεις , ας ασχοληθουμε ολοι μαζι και με τα σοβαρα προβληματα του κλαδου διοτι σε λιγο καιρο δεν θα εχουν αφησει τιποτα ορθιο και εμεις βεβαια θα ειμαστε χωρις δουλεια ,αφου πρωτα τους εχουμε στησει αμμισθι ολες τις βασεις δεδομενων που χρειαζονται για να μην μας εχουν αναγκη
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 12, 2013 1:45 μ.μ. | Reply
Διομήδη, δεν είναι παράταση. Δεν ζητάμε παράταση. Ζητάμε ένα εύλογο και αξιοπρεπές διάστημα εργασίας. Ένα. Αυτό το γαμημένο 5μηνο. Ούτε παρατάσεις ούτε τίποτα. Δεν είναι θέμα παρατάσεων αλλά θέμα ελάχιστης αξιοπρέπειας. Κέρδισε αυτό το στοίχημα και μετά μην σταματάς. Πήγαινε και στο επόμενο. Πόσες φορές πρέπει αυτά να εξηγηθούν;
image description ΒΒ | Ιουλίου 10, 2013 7:58 μ.μ. | Reply
τα πράγματα είναι απλά συνάδελφοι, θέλουν δεν θέλουν θα δώσουν παράταση. Από την άλλη εβδομάδα το σύστημα θα κρεμάσει είναι ζήτημα να έχουν πάρει 2 εκατομμύρια δηλώσεις εως τώρα. Το θέμα είναι πως αν μέχρι την επόμενη εβδομάδα δεν δοθεί παράταση να πάμε σε απεργία. Δεν εχει κανένας το δικαίωμα να στερήσει τις διακοπές και την ψυχική μας ηρεμία, ούτε από μας και τις οικογένειές μας αλλά ούτε και από τους υπαλλήλους μας.
image description ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΔΟΣΗΣ | Ιουλίου 10, 2013 8:58 μ.μ. | Reply
Πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή το βασικό για όλους μας είναι οι ημερομηνίες .Η επιστολή της ΠΟΦΕΕ ζητάει για μια ακόμα φορά παράταση, σε πιο έντονο ύφος σίγουρα , αποτελεί όμως μια ακόμα από τις τόσες των τελευταίων ετών. Ο κλάδος μας προσφέρει τόσα πολλά με όλες αυτές τις πρόσθετές εργασίες που έχουμε φορτωθεί και το Κράτος δεν μας έχει δώσει τίποτα .Ούτε ένα περιβάλλον εργασιακό σωστό .Το έργο της ΠΟΦΕΕ θα θεωρηθεί επιτυχημένο όταν μέσα σε μια χρονιά δε θα ζητήσει ούτε μια παράταση ,γιατί θα έχει φροντίσει από πριν να μας εξασφαλίσει ένα ¨΄ φορολογικό ημερολόγιο ΄΄ προπάντων ανθρώπινο και συναδελφικό. Όσο για την ΓΣ της Κέρκυρας , δυστυχώς αναλωθήκαμε με τον προεκλογικό αγώνα στο ΟΕΕ και σε προσωπικές κόντρες πάρα με τα προβλήματα του επαγγέλματός.
image description Τhanos larissa | Ιουλίου 10, 2013 8:09 μ.μ. | Reply
Συνάδελφοι καλή η επιστολή καλά και τα σχόλια ,αλλά μετά τι;
Πάλι θα τρέχουμε και δεν θα φθάνουμε.Ότι είναι να γίνει πρέπει να γίνει άμεσα και όχι 20 ή 25
Αυγούστου.Δεν θέλω να ξαναζήσω προηγούμενους εφιάλτες.Δυνατά τώρα και ανυποχώρητα.
Ή λογική παράταση ή stop οι δηλώσεις.Απο τώρα όμως όχι απο αύριο.
image description maxh | Ιουλίου 10, 2013 9:36 μ.μ. | Reply
ΤΩΡΑ ,ΤΩΡΑ.ΤΩΡΑ ΜΑΖΙΚΕΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ !!!!
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ.
ΔΙΑΒΑΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΕΝΕΡΓΑ!!!
ΜΗΝ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 12, 2013 1:31 μ.μ. | Reply
Στα Χανιά έχουμε κάνει ήδη έχουμε αποφασίσει για αποχή δηλώσεων και εξώδικο.
image description ΚΟΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | Ιουλίου 10, 2013 10:35 μ.μ. | Reply
(Β) Εφόσον δεν μας γνωστοποιηθεί (δημοσιοποίηση έστω και με δελτίο τύπου) η ύπαρξη της πρόθεσης της Πολιτικής Ηγεσίας για μετατόπιση των ημερομηνιών στο αιτούμενο τετράμηνο ή ακόμη και σε ανάλογο πεντάμηνο διάστημα, μέχρι και την Δευτέρα 15/07/2013, τα Μέλη μας δηλώνουν, με κάθε επίγνωση της ευθύνης που έχουμε απέναντι στους Πελάτες μας, ότι, αρχικά δεν θα είναι δυνατόν να υποβάλλουν δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος κατά το χρονικό διάστημα από 16/07 – 22/07/2013 καθώς ο υπόλοιπος όγκος και χρόνος εργασίας που απαιτείται για να αντιμετωπίσουμε τις παράλληλες υποχρεώσεις μας, σε συνδυασμό με τα τεχνικά προβλήματα του TAXISnet, μας στερούν το δικαίωμα να αξιολογήσουμε ορθά τις φορολογικές ανάγκες των Πελατών μας και να συμπληρώσουμε νόμιμα την φορολογική τους δήλωση παρά του ότι είμαστε γνώστες της ισχύουσας πολυδαίδαλης νομοθεσίας.
(ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ. ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ. ΕΤΣΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ...!!!!!
image description ηρακλειδησ ιωαννησ ροδοσ | Ιουλίου 10, 2013 10:58 μ.μ. | Reply
Συνάδελφοι, στην Γ.Σ της ΠΟΦΕΕ, στην Κέρκυρα, πιάσαμε το σφυγμό και την αγανάκτηση όλων σας. Δεν αποφασίστηκε η ελεημοσύνη δήθεν παρατάσεων, αλλά σεβασμός στο επάγγελμα μας, και να μην ξεχνάμε :"Είναι συνταγµατική υποχρέωση του κάθε πολίτη να συνεισφέρει στο κράτος, µέσω των φόρων, αλλά εξίσου συνταγματική είναι και η υποχρέωση του κράτους, να παρέχει τα στοιχειώδη, προκειµένου να διευκολυνθεί ο πολίτης στις συναλλαγές του και να συλλεχθούν οι φόροι αυτοί."
image description fotis igumenitsa | Ιουλίου 11, 2013 12:47 π.μ. | Reply
Τωρα ειναι η ευκαιρία να παρουμε την μπάλλα εμεις...Αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται την συμμετοχή όλων μας, και όταν λέω όλων εννοώ όλων...Κανένας δεν περισεύει..Μη βλέπετε το εγώ σας και τι κάνει το γραφείο του καθενός, αλλά να βλέπετε και λίγο πιο μακριά, γιατί πολοί από εμάς έχουμε 1 και 2 και 3 και 4 παιδιά, και άλλοι απο εμάς ακολουθούν από πίσω... Λοιοπόν ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ οργανωθείτε όλοι στους συλλόγους σας και πολεμήστε...Αλλιώς αν βολεύβεστε στείλτε 10δ δηλώσεις με την ψυχή στο στόμα μήνα α'\ύγουστο και του χρόνου έχει ο Θεοός..ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ και όνειρ γλυκά...........
image description fotis igumenitsa | Ιουλίου 11, 2013 12:48 π.μ. | Reply
Τωρα ειναι η ευκαιρία να παρουμε την μπάλλα εμεις...Αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται την συμμετοχή όλων μας, και όταν λέω όλων εννοώ όλων...Κανένας δεν περισεύει..Μη βλέπετε το εγώ σας και τι κάνει το γραφείο του καθενός, αλλά να βλέπετε και λίγο πιο μακριά, γιατί πολοί από εμάς έχουμε 1 και 2 και 3 και 4 παιδιά, και άλλοι απο εμάς ακολουθούν από πίσω... Λοιοπόν ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ οργανωθείτε όλοι στους συλλόγους σας και πολεμήστε...Αλλιώς αν βολεύβεστε στείλτε 10δ δηλώσεις με την ψυχή στο στόμα μήνα α'\ύγουστο και του χρόνου έχει ο Θεοός..ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ και όνειρ γλυκά...........
image description ΧΡΥΣΑ | Ιουλίου 11, 2013 11:15 π.μ. | Reply
αυτο το ολοι οι λογιστες και ολα τα γραφεια , πως θα γινει? Οι περισσοτεροι δεν ειναι σε συλλογους και δεν ενημερωνονται απο το ιντερνετ (ταξχεβεν, φβ κ.λ.π.)
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 12, 2013 1:54 μ.μ. | Reply
Χρύσα ότι μπορούμε: Όλοι οι σύλλογοι θα ενημερώσουν τα μέλη τους και θα γράψουν στον τοπικό τύπο. Θα αναρτηθεί στο taxheaven. Αυτό μπορούμε αυτό θα κάνουμε
image description geo | Ιουλίου 11, 2013 3:43 μ.μ. | Reply
Προς ΤAXHEAVEN : Καλό θα ήταν αυτό το άρθρο να παραμείνει στην πρώτη σελίδα γιατί είναι σημαντικό.
image description ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Ιουλίου 12, 2013 1:39 μ.μ. | Reply
Συμφωνώ με τον συνάδελφο. Θα ήταν μεγάλη βοήθεια.
image description elrod | Ιουλίου 12, 2013 1:53 μ.μ. | Reply
swstos mwrh arrwstia!!!!!!!!!!!!!!!ksit!!!!!!!
image description Your Name | Ιουλίου 12, 2013 1:34 μ.μ. | Reply
ΣΩΣΤΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΠΩΣ ΑΡΓΑ...ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΙΑ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΤΑΣΕΩΝ....ΟΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΟΡΙΣΕ ΤΟΤΕ ΤΙ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ?????ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΛΕΟΝ???ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ????ΜΠΑΑΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...
ΛΟΙΠΟΝ,ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΑΛΟΥΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΣ.ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΞΕΡΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ(ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΘΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΚΙ ΓΙΑΥΤΟ ΦΤΑΙΧΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ)ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΕΥΡΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ.
image description SPIROS07 | Ιουλίου 12, 2013 2:32 μ.μ. | Reply
Αυτοι οι γ******** οι τοκοι ποτε ειπαμε οτι θα εμφανιστουν στο Ε1?......καραγκιοζηδες!!!!!!!!!!!!!!!!!
image description chania | Ιουλίου 12, 2013 2:31 μ.μ. | Reply
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΜΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΥΣ
1) ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΩΧΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
2) ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΜΕΣΑ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ .
3) ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΙ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΤΕ ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΝΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΘΑΡΑ ΑΦΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΑΜΙΣΘΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.
image description Your Name | Ιουλίου 12, 2013 7:31 μ.μ. | Reply
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΜΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
image description αριστεα | Ιουλίου 15, 2013 7:48 μ.μ. | Reply
Τι γίνεται με τις παρατάσεις; κανα νέο έχουμε΄;
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο