Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Στην εφορία θα πληρώνουν τα πρόστιμα οι λαθρεπιβάτες

Σύσκεψη για τη δεύτερη δέσμη μέτρων αντιμετώπισης της λαθρεπιβίβασης πραγματοποιήθηκε σήμερα υπο τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο. Στη σύσκεψη μετείχαν ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Αλέξανδρος Δελούκας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Νίκος Παπαθανάσης και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ Γιάννης Οικονόμου.


Ειδικότερα αποφασίστηκαν τα εξής μέτρα:

1. Αναδιάταξη προσωπικού ελέγχου και πωλήσεων

Αναδιατάσσεται το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ με μεταφορά 102 ατόμων απο διοικητικές θέσεις στον έλεγχο και τα εκδοτήρια. Συνολικά οι ελεγκτές θα αυξηθούν από 50 στους 90 και οι εκδότες από 200 στους 260.

Ενισχύεται επίσης το προσωπικό ελέγχου της ΟΣΥ με 40 επιπλέον άτομα ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των ελεγκτών σε 230 (εθελοντές και μόνιμοι).

Εντός των επόμενων 20 ημερών, από τις 25 Ιουνίου, οι έλεγχοι κομίστρου επεκτείνονται σε όλο το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς καλύπτοντας όπως και σήμερα το σύνολο των ωρών λειτουργίας του συστήματος.

2. Επιβίβαση επιβατών από την μπροστινή θύρα

Το μέτρο αφορά το σύνολο του δικτύου και θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου από τις λεωφορειακές γραμμές που διασχίζουν άξονες των οδών Κηφισίας, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Σταδίου και Βασιλίσσης Σοφίας. Στη συνέχεια θα επεκταθεί παντού.

3. Πώληση ειδικού τύπου εισιτηρίου εντός οχήματος από τους οδηγούς

Με το συγκεκριμένο μέτρο προσφέρεται στο επιβατικό κοινό η δυνατότητα προμήθειας του ενιαίου εισιτηρίου 1,40 ευρώ εντός οχήματος το οποίο θα πωλείται με επιβάρυνση δέκα λεπτών (1,50 ευρώ) προκειμένου να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τους επιβάτες. Ο στόχος του μέτρου είναι να εξασφαλιστεί η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων ανεξάρτητα από τις ώρες λειτουργίας των εκδοτηρίων. Το μέτρο εφαρμόζεται ήδη στη Θεσσαλονίκη (τιμή αγοράς εισιτηρίου μέσα στο όχημα από 0,80 σε 0,90) και σε άλλες πόλεις σε όλο τον κόσμο (πχ Λονδίνο, Βιέννη, Βρυξέλλες, Βοστώνη κα) και θα ξεκινήσει την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου.

4. Επέκταση και αστυνόμευση του δικτύου των Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων (ΕΛΛ)

α) Απλοποιείται η διαδικασία υλοποίησης των ΕΛΛ με την μεταφορά της αρμοδιότητας έγκρισης απο τους δήμους στον ΟΑΣΑ. Η τελική ρύθμιση προωθείται στο υπό κατάθεση νομοσχέδιο για τις υπεραστικές συγκοινωνίες.

β) Το δίκτυο των ΕΛΛ με στόχο να δοθεί προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έναντι του αυτοκινήτου ΙΧ, θα επεκταθεί μετά την μελέτη αναδιοργάνωσης του δικτύου της ΟΣΥ που βρίσκεται σε εξέλιξη.

γ) Ταυτόχρονα και σε συνεργασία με το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη επιχειρείται η ενίσχυση του μηχανισμού αστυνόμευσης με στόχο τη μείωση της παραβατικότητας και την αύξηση της μέσης ταχύτητας διέλευσης των λεωφορείων.


5. Ανταλλαξιμότητα εισιτηρίων

Το πρόγραμμα που πρόκειται να εξαγγελθεί σύντομα από τον ΟΑΣΑ στοχεύει στην καταπολέμηση του φαινομένου της εισιτηριομεταβίβασης και αφορά την δυνατότητα παροχής έκπτωσης σε επιβάτες που επιστρέφουν τα ακυρωμένα τους εισιτήρια.


6. Ενημερωτική καμπάνια στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Στόχος της ενημερωτικής καμπάνιας αποτελεί η ενημέρωση του επιβατικού κοινού για τα μέτρα αντιμετώπισης της εισιτηριοδιαφυγής στις Αστικές Συγκοινωνίες.



Επόμενη φάση

Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) – Ηλεκτρονικό Εισιτήριο και Μπάρες

Εγκρίθηκαν από το ΔΣ του ΟΑΣΑ τα τεύχη για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και ο διαγωνισμός βρίσκεται στην τελική φάση για την επιλογή αναδόχου. Από το 2014 θα αρχίσουν να εγκαθίστανται οι μπάρες στο Μετρό όπως συμβαίνει σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις.


Η προσπάθεια που καταβάλλεται απο το υπουργείο με τους εντατικούς και συστηματικούς ελέγχους στις Αστικές Συγκοινωνίες για την αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί τους επόμενους μήνες.

Στόχος του υπουργείου είναι να μην επιβαρυνθούν οι πολίτες και να αποτραπεί η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου.

Στην προσπάθεια αυτή καλούνται να συμβάλλουν όλοι, διοικήσεις και προσωπικό των εταιριών.

Η πολιτική του υπουργείου είναι συνδυασμός μέτρων για την επιβράβευση των χρηστών που είναι συνεπείς και η καταπολέμηση της λαθρεπιβίβασης που αποτελεί πρακτική που στρέφεται εναντίον του κοινωνικού συνόλου.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο