Ειδήσεις Ανακοινώσεις Οικονομικού Επιμελητηρίου

O.E.E. - Υποβάθμιση πτυχίων και επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων ΑΕΙ και ΤΕΙ

Με έκπληξή μας διαπιστώνουμε ότι το Υπουργείο Ανάπτυξης προχωράει σε ρύθμιση για την κατάργηση των υπαρχουσών τάξεων λογιστών – φοροτεχνικών και τη διατήρηση μόνο δύο τάξεων, δίνοντας τη δυνατότητα απόκτησης επαγγελματικής ταυτότητας Λογιστή - Φοροτεχνικού της ανώτερης τάξης και σε αποφοίτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.Η ρύθμιση οδηγεί:

Στην υποβάθμιση των πτυχίων μας, αφού όλοι ισοπεδώνονται προς τα κάτω.

Στην υποβάθμιση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών που θα αποβεί σε βάρος των δημοσίων εσόδων, αλλά και των φορολογουμένων.

Στην ισοπέδωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων με βάση τις γνώσεις που παρέχει το σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα χωρίς το οικονομικό και κοινωνικό εκάστοτε όφελος να είναι ανάλογο του κόστους και της ποιότητας των σπουδών.

Στην αμφισβήτηση των λογιστικών καταστάσεων – φορολογικών στοιχείων και στην ανεπάρκεια των πληροφοριών που περιέχουν οι δημοσιευμένες λογιστικές καταστάσεις, αφού χωρίς κριτήρια επαγγελματικής επάρκειας και τυπικών προσόντων ο καθένας θα υπογράφει ότι θέλει.

Στην επαγγελματική εξόντωση 45.000 επιστημόνων λογιστών φοροτεχνικών.

Το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας καλεί τους αρμόδιους να απαντήσουν στα ερωτήματα:
-Για ποιο λόγο στην εποχή της πλήρους εξειδίκευσης η πολιτεία, νομοθετώντας, υποβαθμίζει τα πτυχία μας;
-Για ποιο λόγο υπάρχουν τα οικονομικά πανεπιστήμια και οι σχολές;
-Για ποιο λόγο τα παιδιά μας πρέπει να σπουδάζουν;
-Πώς θα διασφαλισθούν η πολιτεία, οι επιχειρήσεις και οι φορολογούμενοι από παράνομες δραστηριότητες και πώς θα ευοδωθεί η είσπραξη των φορολογικών εσόδων, όταν οι οικονομικοί επιστήμονες αγνοούνται;
-Γιατί αναιρούνται οι δεσμεύσεις για την αναβάθμιση του ρόλου του λογιστή – φοροτεχνικού, ως ενδιάμεσου οργάνου, μεταξύ της επιχείρησης και της φορολογούσας αρχής;

Η Κεντρική Διοίκηση του Ο.Ε.Ε. δεν θα ανεχθεί τέτοιες επιλογές γιατί πλήττουν ευθέως βασικές έννοιες της Δημοκρατίας μας και δημιουργούν εσωστρέφεια και αποπροσανατολισμό.

Το θεσμικό πλαίσιο του Ο.Ε.Ε., για τη χορήγηση των επαγγελματικών ταυτοτήτων διακρίνεται από αξιακές αρχές και κανόνες που υπηρετούν την επαγγελματική επάρκεια, την αξιοκρατία και κύρια το αίσθημα του δικαίου που είναι προϋπόθεση για τη δημοκρατική συγκρότηση κάθε κοινωνίας.

Η χορήγηση των επαγγελματικών ταυτοτήτων γίνεται με βάση αντικειμενικά κριτήρια επαγγελματικής επάρκειας, (τυπικά και ουσιαστικά προσόντα) γι΄ αυτό και οι λογιστές φοροτέχνες διακρίνονται σε Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεως με συγκεκριμένα καθήκοντα και αρμοδιότητες ανά τάξη.

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι, το επάγγελμά μας είναι απόλυτα απελευθερωμένο, αφού όλοι μπορούν να το ασκούν, εφόσον έχουν τα αντικειμενικά χαρακτηριστικά, χωρίς αποκλεισμούς, αλλά και χωρίς ισοπεδώσεις.

Ζητάμε από την Κυβέρνηση δια του αρμοδίου Υπουργού,

Την απόσυρση αυτής της απαράδεκτης διάταξης, η οποία λειτουργεί εμπρηστικά τόσο στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όσο και στο χώρο των επαγγελματιών και των εργαζόμενων μισθωτών.

Καλό είναι η Κυβέρνηση και ο αρμόδιος Υπουργός να στηρίξουν τους εμπλεκόμενους επαγγελματίες, τους εργαζόμενους στις Δ.Ο.Υ. και στα λογιστήρια, ώστε να υποβληθούν οι φορολογικές δηλώσεις για να έλθουν έσοδα στα κρατικά ταμεία, που για πρώτη φορά στην ιστορία του Ελληνικού Κράτους είναι στα αζήτητα, αντί να κάνουν συνδικαλισμό απειλώντας με εξόντωση αυτούς που δεν έχουν την ευθύνη για όσα συμβαίνουν στη χώρα μας.

Καλό είναι αυτές τις εποχές να προκρίνονται διαδικασίες αναβάθμισης των πτυχίων μας, αξιοκρατίας και αίσθησης δικαίου, αντί ισοπεδώσεων.


Ο Πρόεδρος του ΟΕΕ
Γιώργος Ι. Κυδωνάκης




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ | Απριλίου 25, 2013 11:12 π.μ. | Reply
ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΑΙ ΤΙ ΛΕΓΑΜΕ ΣΑΝ ΔΠΚ-Ο ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΤΟ 2010
Η αντιλαϊκή επίθεση δεν έχει ημερομηνία λήξης, θα συνεχιστεί:
.......Στα επαγγελματικά σου δικαιώματα, με την «απελευθέρωση» της αγοράς υπηρεσιών (Συνθήκη Μπολκεστάιν), με την εφαρμογή των ευρωενωσιακών οδηγιών 89/48 και 36/2005, οι οποίες εξισώνουν επαγγελματικά τα πτυχία των πανεπιστημίων με τα διπλώματα δίχρονων σπουδών κάθε λογής κολλεγίων.
Στην υποβάθμιση των πτυχίων και την αποσύνδεσή τους από τα επαγγελματικά δικαιώματα. Προωθούνται οι αντιδραστικές κατευθύνσεις της Μπολόνια για την παιδεία, μέσω της διάσπασης του ενιαίου επιστημονικού αντικειμένου. Μετατρέπουν το πτυχίο σε απλή βεβαίωση γνώσεων, διαβατήριο για συνεχείς εξετάσεις, για αξιολογήσεις από τους μηχανισμούς της αγοράς. Διαμορφώνουν μια στρατιά δια βίου εξεταζομένων χωρίς δικαιώματα. Η οδηγία 36/2005 οδηγεί στη νομιμοποίηση των ιδιωτικών κολλεγίων – παραρτημάτων ενώ ο νόμος 3842/2010 που προανάγγειλε την καθιέρωση της «πιστοποίησης» των Φοροτεχνών-Λογιστών, «χτυπά» αποφασιστικά τη σύνδεση του ακαδημαϊκού τίτλου σπουδών με τα όποια επαγγελματικά δικαιώματα είχαν απομείνει και απορρέανε από αυτό........
ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
......Η ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2006/43 (8 Ελεγκτική) με την οποία μη πτυχιούχοι, μέσα από διάφορες «πιστοποιήσεις», μπορούν να ασκούν το επάγγελμα του Ορκωτού Ελεγκτή έγινε αποδεκτή από τους αντιπροσώπους των ΔΗΚΙΟ, ΠΑΣΚΟ, ΑΚΙΟΕ και ΣΕΠΟ. Οι δυνάμεις αυτές αρνήθηκαν να καταγγείλουν την συγκεκριμένη οδηγία που υποβαθμίζει τα ακαδημαϊκά πτυχία και απαξιώνει την τιμή της εργατικής δύναμης του μισθωτού επιστήμονα.........
ΕΠΙΣΗΣ :
Παλεύουμε από καλύτερες θέσεις, οργανώνουμε τη πάλη μας, διεκδικούμε τα δικαιώματα μας για:
........• Η απόκτηση του πτυχίου να είναι μόνη προϋπόθεση για την άσκηση του επαγγέλματος. Κατάργηση των διαδικασιών της δια βίου «αξιολόγησης» και «πιστοποίησης». Να μην εφαρμοστούν οι οδηγίες 89/48 και 36/2005. Να μην εφαρμοστεί και να καταργηθεί ο νόμος 3842/2010 για την «πιστοποίηση».
• Αποκλειστική Δημόσια Δωρεάν Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση. Κατάργηση της ιδιωτικής επιχειρηματικής δράσης στην παιδεία, κατάργηση των διάφορων κολεγίων.
• Οργάνωση και λειτουργία του Ο.Ε.Ε., η οποία να διευκολύνει τη συλλογική σκέψη και δράση των μελών του. Διεκδικούμε τη πλήρη χρηματοδότηση του από το κρατικό προϋπολογισμό. Αρνούμαστε την εισπρακτική αφαίμαξη των οικονομολόγων και λογιστών από το Ο.Ε.Ε.....
Συνάδελφοι αυτό που γίνεται τώρα δεν είναι τίποτα άλλο απ' την πλήρη εφαρμογή των Ευρωενωσιακών οδηγιών και στο επάγγελμα . Η ΔΠΚ-Ο απο πολύ νωρίς έβαζε αυτά τα ζητήματα και έδινε και συγκεκριμένη πρόταση για τό επάγγελμα . Ας μην υποκρίνεται σήμερα η πλειοψηφία της ΚΔ του ΟΕΕ ότι ανησυχεί για την υποβαθμισή των πτυχίων ....Μάλλον για τις καρέκλες τους στην ΚΔ του μορφώματος που λέγεται ΟΕΕ ανησυχούν

image description prince | Απριλίου 25, 2013 11:10 π.μ. | Reply
αναπτυξη
image description ΚΕΡΚΥΡΑ | Απριλίου 25, 2013 11:24 π.μ. | Reply
Είναι πραγματικά ντροπή μας να ξαναγυρνάμε στην εποχή του παπα και του δάσκαλου που κάνανε δηλώσεις , τηρούσαν βιβλία κτλ. Ισως γιατί ποτέ δεν φύγαμε από αυτήν την εποχή? Πλέον και επίσημα κάποιοι θέλουν να μας γυρίσουν στα παλιά που κάποιοι υπέγραφαν ισολογισμούς χωρίς να χουν ιδέα τι ακριβώς κάνουν...Έχουν βέβαια και τους ορκωτούς που θέλουν να κάνουν την δουλεία μας αλλά και την δουλεία των ΣΟΥ ...όποτε θα υπάρχουν τα μεγάλα γραφεία και ο πόπολο (ο λαός) όπως λέμε εδώ...εξαφανίζεται τελείως το μεσαίο λογιστικό γραφείο που ξεραμε. .και ξέρετε γιατί? ...γιατί ποτέ δεν αντισταθήκαμε ουσιαστικά ..όχι πανελλαδικά μόνο, αλλά και τοπικά .Πάντα λέγαμε ναι στο υπουργείο και σε ότι ήθελε να κάνει η κάθε πολιτική ηγεσία του. Έτσι σύντομα θα χουμε τις μεγάλες εταιρείες που θα χουν και μεγάλες αμοιβές για να κλείνουν και τις χρονιές φορολογικά και θα μαστέ και εμείς που από 45000 θα γίνουμε ξαφνικά 100000 και θα περνούμε ψίχουλα. Γιατί δεν το ξέρεις ότι έχουμε κρίση και πρέπει να κάνουμε μειώσεις?(στις ήδη κουρεμένες και οφειλόμενες αμοιβές μας)Και όταν ένας <<συνάδελφος>> με Ανώτερη τάξη θα τηρεί τα Γ κατηγόριας με 100 ευρω το μήνα γιατί έμαθε εμπειρικά να κάνει κάποια πράματα, δεν ξέρει να κάνει συμφωνίες κτλ ..εγώ και εσύ θα πρέπει να <<χτυπήσουμε>> αυτή την τιμή η να πάμε να δουλέψουμε στις μεγάλες εταιρείες...Το δίλημμα είναι ακριβώς αυτό. Πρέπει να αντισταθούμε. Δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό χώρο γιατί τους σιχάθηκα ήδη από το πανεπιστήμιο. Θέλω να πιστεύω πως όλοι μας είμαστε σκεπτόμενοι άνθρωποι και όλοι ξέρουμε ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Πιεστέ βουλευτές στις περιφέρειες σας , πιεστέ αιρετούς γενικά, γιατί αν περάσει αυτό θα την ακούσουν και αυτοί όταν θα τους ελέγχουν οι νέες εταιρείες, γιατί ας μη γελιόμαστε όλοι έχουν κάποια επιχειρησουλα ...
image description darko77 | Απριλίου 25, 2013 11:51 π.μ. | Reply
Πολύ σωστός. Σαν σχετικά νέος στο επάγγελμα, με συμφέρει να ανέβω και εγώ πολύ πιο γρήγορα Α τάξη. Παρόλα αυτά, αναγνωρίζω το τεράστιο λάθος που πάει να γίνει με άτομα χωρίς εμπειρία και γνώση να διαχειρίζονται μεγάλες εταιρείες. Συμφωνώ απόλυτα με τις υποχωρήσεις που έγιναν και γίνονται (περιουσιολόγιο, νόμος για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, νόμος που κάνει απαραίτητη την υπογραφή του λογιστή για ρύθμιση πελάτη στην εφορία). Και η κάθε Π.Ο.Φ.Ε.Ε. να βγάζει ανακοινώσεις για τα μάτια του κόσμου
image description παμεναφυγουμε | Απριλίου 25, 2013 11:53 π.μ. | Reply
παρε παρε κοσμο εχω επε με 50 ευρω Γ με 30 ανωνυμες με 100 παρε παρε κοσμε...
image description ASHETOS | Απριλίου 25, 2013 11:31 π.μ. | Reply
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΟΕΕ(ΑΕΙ) ΤΟΥ ΕΦΤΑΙΓΑΝ ΤΑ ΤΕΙ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΠΩΣ ΣΤΟΥΣ ΟΡΚΩΤΟΥΣ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΤΩΡΑ ΑΣ ΒΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ
image description Σκεπτικος ψαρασ | Απριλίου 25, 2013 11:59 π.μ. | Reply
Όποιος έχει α@@@@@@ , γνώση και όρεξη θα αντέξει ελεύθερη οικονομία ελεύθερα μυαλά. Το κασέ το καθένα είναι να προσφέρει λύση στον επιχειρηματία και όχι να υπογράφει απλά έναν Ισολογισμό, δεν πιστεύω ότι εγκλωβιζόμαστε. Το φτηνό πράγμα το πληρώνεις πολύ πιο ακριβά από το ακριβό, αυτό λέει η εμπειρία όλων μας
image description ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ | Απριλίου 25, 2013 11:15 π.μ. | Reply
Γιατί αγαπητοί Συνάδελφοι, (αν μου επιτρέπετε να σας λέω έτσι) ένας Λογιστής Δ.Ε. με πορεία χρόνων στο λογιστικό επάγγελμα (επαγγελματική εμπειρία > 20 ετών σε λογιστήρια, αμέτρητα σεμινάρια με καταξιωμένους Εισηγητές ,με θέση Προισταμένου Λογιστηρίου και υπογραφή τουλάχιστον 5 χρήσεων....δίπλα πάντα από κάποιον που έχει το Α τάξεως) να μην έχει το δικαίωμα για ανώτερη τάξη Β ή Α έστω και μετά από εξετάσεις ? Είμαστε δηλαδή κατώτεροι στο γνωστικό αντικείμενο από κάποιους ΤΕ ή ΠΕ που απλά πήραν το πτυχίο και έχουν το δικαίωμα ? Πραγματικά λυπάμαι για το διαχωρισμό που κάνετε, σέβομαι τις σπουδές σας...άλλωστε και εγώ πέρασα κάποτε από τα ΤΕΙ αλλά λόγω οικογενειακών- επαγγελματικών υποχρεώσεων και δυστυχώς του "μπάχαλου" που επικρατεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση δεν κατάφερα να πάρω το πτυχίο μου και διαγράφικα οριστικά.
image description Σκεπτικος ψαρασ | Απριλίου 25, 2013 11:11 π.μ. | Reply
Μαζί σου αν και απόφοιτος
image description κερκυρα | Απριλίου 25, 2013 12:11 μ.μ. | Reply
ΚΑΙ ΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΘΑ ΜΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΑ ΚΑΙ ΓΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ , ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΠΟΣΒΕΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΚΟΥΡΜΠΕΤΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ....ΚΑΙ ΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΓΙΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΨΑΡΑΣ , ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΦΤΗΝΟ ΚΑΙ <<ΚΑΛΟ >> ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙΣ ΑΡΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ , ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΙ 20 ΕΥΡΩ ΤΟ Ε9 ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ Η ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΕ ΕΠΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΔΡΑΝΕΙΑ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ , ΕΣΤΩ ΜΗΔ/ΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ 70 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ.ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ <<ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ>> ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΝ ΔΕΚΤΟ. ΣΤΑ 70 ΕΥΡΩ ΜΗΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ? ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ....
image description kgeor | Απριλίου 25, 2013 3:43 μ.μ. | Reply
Η εξαιρεση δεν αντισταθμιζει τον κανονα Εχουν να δουν τα ματια μας νοικοκυρες με φιλοδοξιες και ξεροκεφαλους συνταξιουχους που θα παει συνεφο. Μονο μην το περιορισουμε στους λογιστες ναχουμε και γιατρους με απολυτηριο νηπιαγωγειου κι ελπιζω να σας χειρουργησουν.
Ηθελα ναξερα τους φορολογουμενους ποιος θα τους προστατεψει
image description SHARK | Απριλίου 25, 2013 11:08 π.μ. | Reply
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ....! ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ. ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΟΥΧΟΣ Α ΤΑΞΕΩΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΤΡΕΞΙΜΟ, ΡΙΣΚΟ, ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΛΟΓΙΣΤΗΣ. ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ. ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΥΡΝΑΡΙ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΟΣΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΕΕ....ΔΕΝ ΕΠΙΒΙΩΝΕΙΣ ΣΑΝ ΛΟΓΙΣΤΗΣ.
image description 19561958 | Απριλίου 25, 2013 12:39 μ.μ. | Reply
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Οι εξελίξεις τρέχουν και πρέπει να αντιληφθούμε όλοι τι μέλλει γενέσθαι.
Με τις σημερινές ανακοινώσεις δίνεται η δυνατότητα να κατανοήσουμε που πάνε τα πράγματα.
1).Γνωστοποίηση σχεδίων Νόμων. Ενσωμάτωση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ: Ειδικότερα Μέρος Γ’ Τροποποιήσεις στη νομοθεσία περί νομίμων ελεγκτών και ελεγκτικών γραφείων.
Άρθρο 45-51. Αναβάθμιση της ΕΛΤΕ, αυστηροποίηση του ελέγχου των Ορκωτών Ελεγκτών.
Άρθρο 52. Τροποποιήσεις στον Ν. 3693/2008 μεταξύ άλλων (παρ. 8) η τροποποίηση του 2ου εδαφίου του άρθρου 6, που προέβλεπε «απόκτηση των αναγκαίων θεωρητικών γνώσεων στα γνωστικά αντικείμενα του άρθρου 8 του παρόντος Νόμου, η οποία αποδεικνύεται με την επιτυχία του υποψηφίου στις επαγγελματικές εξετάσεις επιπέδου τέλους πανεπιστημιακών σπουδών» ως κάτωθι: «ο υποψήφιος να είναι κάτοχος τίτλου σπουδών τριτοβάθμιας πανεπιστημιακής ή τεχνολογικής εκπαίδευσης (ΑΕΙ ή ΤΕΙ) της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ως ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής.
Άρθρο 54. Προβλέπει την υποχρέωση των πιστωτικών ιδρυμάτων, όπως παρέχουν εγγράφως σχετικές πληροφορίες απευθείας στους νόμιμους ελεγκτές ή τα ελεγκτικά γραφεία, χωρίς να είναι επιτρεπτή η επίκληση του τραπεζικού απορρήτου.
Όπως αντιλαμβάνεστε οι εξελίξεις απαιτούν αύξηση των Ορκωτών Ελεγκτών, άρα επιβάλλεται η άρση των δυσκολιών για τον ορισμό κάποιου ως Ορκωτού Ελεγκτή. Εύκολα πλέον συνάδελφοι Λογιστές με σχετική προϋπηρεσία θα μπορούν να οριστούν ως Ορκωτοί Ελεγκτές, παράλληλα η -μέσω των ελέγχων των Ορκωτών Ελεγκτών -αναβάθμισής τους, τους επιτρέπει ακόμα και την άμεση πληροφόρησή τους από τις τράπεζες. Κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν θα υπάρξει και κοινωνικό πρόβλημα όσον αφορά τους πτυχιούχους συναδέλφους.
2).Ανακοινώθηκε ότι το νέο Φορολογικό είναι στην τελική φάση και ότι θα προβλέπει μεταξύ άλλων ότι εφόσον με το νέο σύστημα θα γίνεται αυτόματη καταγραφή εσόδων των επιχειρήσεων και βεβαίωση αναλογούντων φόρων, δεν θα χρειάζεται να εκδίδεται απόδειξη ή τιμολόγιο, ενώ θα καταγράφεται η συναλλαγή. Αυτό σε συνδυασμό της πρότασης νόμου του κου Μηταράκη περί αδειοδότησης Λογιστικού επαγγέλματος καταδεικνύει την πλήρη απαξίωση του Λογιστικού επαγγέλματος, σε αντίθεση με την πλήρη αναβάθμιση του Ελεγκτικού επαγγέλματος .
Κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν θα υπάρξει πρόβλημα και στους μη πτυχιούχους. Βεβαίως αυτό σημαίνει αυτόματα ότι πλέον το σύστημα βασίζεται στον πρωτογενή έλεγχο και όχι στην απλή καταγραφή των οικονομικών δεδομένων της επιχείρησης και τον μετέπειτα δειγματοληπτικό έλεγχο.
Αυτό, είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι αποτελεί νέα πραγματικότητα και επ’ αυτής θα πρέπει να κάνουμε τους σχεδιασμούς μας.
Φιλικά
Χρήστος Θεοδοσίου
image description Περίεργος | Απριλίου 25, 2013 12:35 μ.μ. | Reply
Συνάδελφε πιστεύω έχεις κάνει λάθος ερμηνεία του νομοσχεδίου πρός διαβούλευση του άρθρου 52. Καθώς ΔΕΝ ελαχιστοποιούνται οι απιτήσεις για το επάγγελμα του Ο.Ε.Λ. αλλά αυξάνονται, Συγκεκριμένα:

Παρά του γεγονότος ότι όλα δείχνουν πώς το επάγγελμα του ορκωτού-ελεγκτή παρουσιάζει μια ιδιαίτερη δυναμική την τελευταία περίοδο(6μηνο) και θα συμφωνήσω στην αυτή σου διαπίστωση, ωστόσο βλέπω πώς στο "Άρθρο 52: Τροποποιήσεις στον ν. 3693/2008" έκανες σοβαρή παραποίηση/παρανόηση των αλλαγών. Καθώς:

Στον νόμο(αρχικό) 3693/2008 και συγκεκριμένα στο "Άρθρο 6 - Προσόντα" άν το διάβασες έλεγε:
Για να χορηγηθεί σε φυσικό πρόσωπο επαγγελματική άδεια νόμιμου ελεγκτή θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά στο πρόσωπο του υποψηφίου οι παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Επιτυχής ολοκλήρωση του θεσπισμένου βαθμού εκπαίδευσης (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) για την εισαγωγή του σε εκπαιδευτικό ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης.
2. Απόκτηση των αναγκαίων θεωρητικών γνώσεων στα γνωστικά αντικείμενα του Άρθρου 8 του παρόντος νόμου, η οποία αποδεικνύεται με την επιτυχία του υποψηφίου στις επαγγελματικές εξετάσεις, επιπέδου τέλους πανεπιστημιακών σπουδών ή ισοδυνάμου επιπέδου, που αναφέρονται στο Άρθρο 7 του παρόντος νόμου.
3. Ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης που προβλέπεται από το Άρθρο 10 του παρόντος νόμου.

Με την παρούσα λοιπόν διαβούλευση η μοναδική αλλαγή σε σχέση με το "Άρθρο 6" του ν. 3693/2008, που αφορά τα προσόντα των νομίμων ελεγκτών ορκωτών λογιστών είναι:
Στο "ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΔΑΦΙΟ" του "ΆΡΘΡΟΥ 6" του ν. 3693/2008,=
1. Επιτυχής ολοκλήρωση του θεσπισμένου βαθμού εκπαίδευσης (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) για την εισαγωγή του σε εκπαιδευτικό ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης.

ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ως εξής:

«1. Ο υποψήφιος να είναι κάτοχος τίτλου σπουδών τριτοβάθμιας πανεπιστημιακής ή τεχνολογικής εκπαίδευσης (ΑΕΙ ή ΤΕΙ) της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ως ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής».

---------------------------------------
Επομένως δέν καταλαβαίνω πώς συνδέσατε κ.συνάδελφε το δεύτερο εδάφιο του άρθρου 6 του ν. 3693/2008(που είναι αυτό με το ξεκίνημα [1.], με την παράγραφο που ξεκινάει με [2.] και αναφέρεται στις επαγγελματικές εξετάσεις. Λέγοντας και υπονοώντας ότι οι επαγγελματικές εξετάσεις καταργήθηκαν και πλέον πτυχιούχοι λογιστές και μή θα μπορούν να παίρνουν άδεια ελεγκτή.
Αυτό που συνέβει όμως και προφανώς το παρανοήσατε είναι ότι: καταργούν την άδεια για "ΜΗ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ" και πλέον την δίνουν μονάχα σε όσους έχουν πτυχίο Α.Ε.Ι. - Τ.Ε.Ι. + την επαγγελματική εξέταση που ήδη υπάρχει + πρακτική άσκηση που ήδη υπάρχει. Αύτή ήταν η αλλαγή στο συγκεκριμένο κομμάτι του νόμου, παρακαλώ ξαναδιαβάστε.
image description 19561958 | Απριλίου 25, 2013 12:00 μ.μ. | Reply
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Η απάντηση είναι εύκολη, εμείς όλοι. Συνάδελφοι, επαγγελματικές ενώσεις, Ο.Ε.Ε. Γιατί όλοι μας έχουμε στο νου μας τα αποκλειστικά ίδια συμφέροντά μας και δεν μπορούμε να αντιληφθούμε το πρόβλημα, που αντιμετωπίζει ο κλάδος, που στην πραγματικότητα είναι η απαξίωση του επαγγέλματος.

Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τον όρο οικονομολόγος-λογιστής όχι φοροτεχνικός-λογιστής. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που ασχολούνται με το επάγγελμα είναι άνθρωποι που δεν είχαν σαν πρώτη τους επιλογή το επάγγελμα του λογιστή. Και αυτό γιατί λογιστής μπορούσες να γίνεις ανά πάσα στιγμή αρκεί να το δήλωνες, χωρίς καμιά άλλη προϋπόθεση, επειδή κάποτε τελείωσες ένα οικονομικό πανεπιστήμιο και προσπάθησες να διοριστείς στο δημόσιο ή σε τράπεζα και απέτυχες. Τότε επέλεγες την εγγραφή σου στο Ο.Ε.Ε. προκειμένου να αποκτήσεις άδεια Γ’ κατηγορίας και να ασκήσεις το επάγγελμα χωρίς καμιά άλλη προϋπόθεση. Και αυτό όλοι μας το θεωρούμε σωστό και ότι δεν απαξιώνει το επάγγελμα.

Αντίθετα στον κλάδο των ορκωτών λογιστών, όπου δεν υπάρχει η υποχρέωση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά η πρακτική άσκηση για αρκετά χρόνια και μετά η γραπτή εξέταση επάρκειας άσκησης επαγγέλματος σε επίπεδο μάλιστα εξετάσεων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εκεί και το επάγγελμα θεωρείται αναβαθμισμένο και ο συνάδελφος που θα ασχοληθεί με αυτό το θέλει, το αγαπά, το επιλέγει και δεν το θεωρεί λύση ανάγκης.

Πιστεύω ότι αυτή η διαφορά στις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος είναι αυτή που απαξιώνει τον λογιστή και επιτρέπει στον ορκωτό συνάδελφο να διεκδικήσει έργο που εν τοις πράγμασι ανήκει στους λογιστές φοροτεχνικούς (βλ. φορολογικά-ασφαλιστικά πιστοποιητικά).

Παρόλα ταύτα κανείς ποτέ είτε από τους συναδέλφους, είτε από τις επαγγελματικές ενώσεις ούτε βεβαίως από το ΟΕΕ έθεσε θέμα ελέγχου επαγγελματικής επάρκειας των λογιστών, επιτρέποντας ο κλάδος να μετατραπεί σε μοχλό φοροδιαφυγής αντί –ως όφειλε- κλάδος προάσπισης του δημοσίου συμφέροντος και σαν τέτοιος να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία, όπως έχουν κατορθώσει να το επιβάλλουν δια νόμου οι δικηγόροι, οι ορκωτοί ελεγκτές κλπ.

Αντιθέτως οι μεν συνάδελφοι θέλουν να αποφύγουν την βάσανο της δοκιμασίας επαγγελματικής επάρκειας, οι δε ενώσεις προκειμένου να μην δυσαρεστήσουν τα μέλη τους ενδιαφέρονται να προβάλλονται μέσω των αιτούμενων παρατάσεων χωρίς καμία ουσιαστική παρέμβαση επίλυσης ουσιαστικών προβλημάτων του κλάδου, όπως πιστοποίηση επαγγέλματος, αναβάθμισή του, επέκταση των φορολογικών-ασφαλιστικών πιστοποιητικών και ανάθεσή τους στους καθ’ ύλην αρμόδιους λογιστές-φοροτεχνικούς.

Το δε ΟΕΕ η μόνη του προσπάθεια όλα αυτά τα χρόνια και «επιτυχία» του είναι να εξασφαλίσει τα 15 ευρώ για τον έλεγχο της κατ’ έτους ΥΔ των λογιστών, χωρίς μέχρι σήμερα να κατορθώσει να έχει ουσιαστική παρέμβαση αφενός μεν στον εντοπισμό των προβλημάτων του κλάδου, αφετέρου στην αντιμετώπισή τους.

Το πρόβλημα μεγιστοποιείται για το ΟΕΕ αν λάβουμε υπόψιν ότι έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα ο κλάδος των λογιστών φοροτεχνικών θα είναι ο μοναδικός χρηματοδότης του, αν και η συμμετοχή του κλάδου στη διοίκηση του ΟΕΕ είναι ελάχιστη.

Πριν λίγες μέρες το ΟΕΕ έλαβε εξώδικο από τον ΣΟΕΛ διότι απαγορεύει την άσκηση επαγγέλματος, την έκδοση αδείας άσκησης επαγγέλματος λογιστή φοροτεχνικού στους ορκωτούς ελεγκτές. Ο ΣΟΕΛ ίσως έχει δίκιο, αλλά κατά τον ίδιο λόγο και το ΟΕΕ και οι επαγγελματικές ενώσεις λογιστών φοροτεχνικών θα πρέπει να εγκαλέσουν τον ΣΟΕΛ και την ΕΛΤΕ διότι καταστρατηγώντας τις διατάξεις του Ν. 3919/2012 απαιτούν σε εταιρείες ορκωτών ελεγκτών όχι μόνον συμμετοχή ορκωτών ελεγκτών αλλά και κατοχή του 50% και πλέον στο εταιρικό κεφάλαιο και στη λήψη αποφάσεων.

Όλοι μας περιμένουμε τις ελεγκτικές εταιρείες μέσω των προσβάσεών τους να κάνουν τις κινήσεις τους ελεύθερα χωρίς καμία δική μας αντίδραση και μόλις βλέπουμε ότι πετυχαίνουν τους σκοπούς τους, τότε πλέον όντας αργά, βγαίνουμε να διαμαρτυρηθούμε.

Σήμερα όμως θεωρώ ότι πρέπει να αντιδράσουμε και ο μόνος τρόπος αντίδρασης είναι όχι να εξορκίζουμε το πρόβλημα παριστάνοντας τους επαναστάτες, αντιδρώντας στις επιταγές της τρόϊκας –στην προκειμένη περίπτωση –για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων αλλά να εκμεταλλευτούμε ακριβώς αυτό το άνοιγμα και όπως οι ορκωτοί συναδελφοί μας θέλουν να γίνουν λογιστές, έτσι και οι λογιστές οφείλουν να θέλουν να γίνουν ορκωτοί ελεγκτές.

Εδώ πρέπει όλοι, συνάδελφοι, επαγγελματικές ενώσεις και ΟΕΕ να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους προκειμένου να μπορέσουμε να πετύχουμε τη συμμετοχή μας στις εξελίξεις και εν τοιαύτη περιπτώσει σε κάθε περίπτωση από το να ανταλλάσουν εξώδικα οι δύο κλάδοι, νομίζω ότι προτιμότερο είναι να συνεργαστούνε.

Έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα οι μεν ελεγκτικές εταιρείες θα χρειαστούν νέους συνεργάτες, τα δε λογιστικά γραφεία μάλλον θα απαιτηθεί να μειωθούν οι συνεργάτες άρα συνεργαζόμενοι οι δύο κλάδοι αφενός μεν αποφεύγονται οι εντάσεις που κανέναν δεν ωφελούν, αφετέρου γίνεται η μετάβαση στη νέα πραγματικότητα με ομαλό τρόπο έχοντας πετύχει οικονομίες κλίμακος που επιτρέπουν στη δύσκολη εποχή που περνούμε να πραγματοποιηθούν μειώσεις αμοιβών χωρίς οικονομική αιμορραγία των κλάδων, αλλά συνάμα η όποια συνεργασία θα προσφέρει θεαματικά αποτελέσματα και στο θέμα της πάταξης της φοροδιαφυγής, εξασφαλίζοντας παράλληλα την βιωσιμότητα των κλάδων.

Είναι καιρός νομίζω όλοι μας να αναλάβουμε τις ευθύνες μας.

Φιλικά
Χρήστος Θεοδοσίου
image description theo | Απριλίου 25, 2013 12:21 μ.μ. | Reply
Μπράβο στο Υπουργείο ... για να μάθουν τα λαμόγια του ΟΕΕ που τόσα χρόνια τα βάζουν με τα ΤΕΙ και δεν μας εγγράφουν ως μέλη...ξέρω πολλούς λογιστές ΑΕΙ που δεν ξέρουν τι είναι χρέωση και τι πίστωση... Δουλειά για όλους λοιπόν με ανεξάρτητη πιστοποίηση και η αγορά θα κρίνει!!!
image description PLAT | Απριλίου 25, 2013 12:49 μ.μ. | Reply
Το γενικο συμπερασμα ειναι οτι στα πτωχευμενα κρατη τα οικονομικα πανεπιστημια ειναι τελειως περιττα και απο εδω και στο εξης ο ενας θα μαθαινει την δουλεια στον αλλο.
image description Oti na nai | Απριλίου 25, 2013 12:35 μ.μ. | Reply
Ο καθένας λέει, ότι πα***ια του κατέβει. Βέβαι μπορεί και να τον συμφέρει ότι λέει γιατί ίσως να μήν πάτησε ποτέ του το πόδι σε Πανεπιστήμιο και να μιλάει εκ προσωπικών φιλοδοξιών.
image description ΚΕΡΚΥΡΑ | Απριλίου 25, 2013 12:14 μ.μ. | Reply
συμφωνω με τους προηγουμενους στο να ανοιξει περισσοτερο το επαγγελμα του Ορκωτου..Πρεπει να μαστε μερος της εξελιξης...δεν διαφωνω σε αυτο.Σε αυτο που διαφωνω ειναι να μας ανοιγουν εντελως προς το κοινο το επαγγελμα μας και παραλληλα να εχουν αυστηρες προυποθεσεις στο να γινεις ορκωτος.Πειτε μου κατι για τους νεους που θα βγουν τωρα στην αγορα οκ μπορουν τωρα να επιλεξουν.Για μας που ειμαστε 15 χρονια στην αγορα και χτισαμε ενα γραφειο με χιλια ξενυχτια και δουλεια για τρελους τωρα μου λετε οτι για να προχωρησω στο επομενο επιπεδο πρεπει να κανω πρακτικη ασκηση για καμποσα χρονια, να τρεχω ανα την ελλαδα, να κανω παλι λατζα ? να παρατησω οικογενεια , παιδια ? το να δωσω μια και δυο φορες εξατασεις δεν με ενοχλει , να παω σεμιναρια κτλ , εξαλλου καθε μερα δινουμε εξετασεις στο επαγγελμα μας..Οσο για εκεινους που εχουν απωθημενα απο προηγουμενες δεκαετιες και προερχονται απο τον χωρο τον ΤΕΙ να τους θυμισω οτι καποτε καποιοι μπαιναν στα Τει απο τα τεχνικα λυκεια με ΜΟΡΙΑ..οποτε χαιρομαι για ολους εσας που ετσι αβιαστα θελετε να εξομοιωθειτε με ολους εκεινους που δεν εχουν μαθει ποτε τους να διαβαζουν....ουτε τοτε , ουτε τωρα..
image description ΚΕΡΚΥΡΑ | Απριλίου 25, 2013 1:45 μ.μ. | Reply
λυπαμαι αν δυσαρεστησα ορισμενους συναδελφους αλλα τελικα ειχα δικιο οταν ελεγα παραπανω οτι λειπει η ομονοια , οχι η πλατεια. Δεν πειραζει σε καμια δεκαρια χρονια ισως το πετυχουμε οταν θα μαστε οι περισσοτεροι μισθωτοι απεναντι σε ενα αφεντικο ολοι μαζι, γιατι τωρα ειναι πολλα αφεντικα και δεν ξημερωνει..βλεπεις..Αληθεια νομιζετε οτι θα τα βαλετε με τα θηρια μονοι σας χωρις συνασπισμους μεταξυ σας και θα επιβιωσετε? Ρωτηστε λιγο τι γινεται στις αλλες <<προηγμενες>> χωρες....
image description DIMITRIO | Απριλίου 25, 2013 1:03 μ.μ. | Reply
Απλά να επισημάνω ότι ο αξιότιμος γλυκούλης υπουργός με τα μπιρμπιλωτά ματάκια και το αθώο βλέμμα του αλεξιπτωτιστή στο χώρο δεν έχει σπουδάσει σε ελληνικό πανεπιστημιακό ίδρυμα αλλά στο περιβόητο αμερικανικό κολλέγιο Deree.
image description πετροσ | Απριλίου 25, 2013 1:54 μ.μ. | Reply
Tόσα χρόνια τα οικονομικά τει που δεν είχαν δικαιώματα δεν πείραζε κανέναν καλά να πάθετε
image description ΚΕΡΚΥΡΑ | Απριλίου 25, 2013 1:21 μ.μ. | Reply
δεν καταλαβες μαλλον φιλε πετρο ...δεν θα παθουμε μονο εμεις....εκτος αν εισαι μισθωτος οποτε μιλαμε σε αλλο μηκος κυματος
image description DimitrisD | Απριλίου 25, 2013 1:57 μ.μ. | Reply
Ότι τον συμφέρει τον καθένα λέει, για αυτό έχει πατώσει το επάγγελμα. Για αυτό στο εξωτερικό όταν λες ΛΟΓΙΣΤΗΣ, σε βλέπουν σαν επιστήμονα με κύρος (όπως βλέπουν εδώ στην Ελλάδα δικηγόρους και γιατρούς ένα πράγμα), ενώ στην Ελλάδα λες ΛΟΓΙΣΤΗΣ και σε κοιτάει ο άλλος υποτιμητικά, λες και του είπες ότι είσαι ζητιάνος.
-Αυτά είναι τα χάλια μας κύριοι.

Ας γίνουν λογιστές όλοι, και με απολυτήριο δημοτικού αν θέλουνε. ΑΛΛΑ, ας εξετάζονται κάθε 1-2 χρόνια ΟΛΟΙ οι λογιστές και όποιος δεν αξίζει να πάει σπίτι του. Να ξεκαθαρίσουν οι σωστοί επαγγελματίες από τους χαραμοφάηδες.
image description πετροσ | Απριλίου 25, 2013 1:48 μ.μ. | Reply
Συμφωνω απολυτα Δημητρη
image description πετροσ | Απριλίου 25, 2013 1:48 μ.μ. | Reply
Αγαπητη Κερκυρα ας ερθουν οι πολυεθνικές και ας πάνε οι πελάτες μας και οταν θα έρχεται το ΣΔΟΕ για ελεγχο στις δωδεκα το βραδυ να περνουν τηλεφωνο τις πολυεθνικες. Πες ομως εβρισκες σωστο τον διαχωρισμο που γινοταν με τα οικονομικα ΤΕΙ?
image description ΚΕΡΚΥΡΑ | Απριλίου 25, 2013 1:10 μ.μ. | Reply
συμφωνω στο να εξεταζομαστε πραγματικα καθε χρονο ...οχι ομως να αφησεις του δημοτικου να κανει το λογιστη .... γιατι τοτε ειναι που δεν θα υπαρχει σεβασμος ...θα αγοραζει την υπογραφη καποιου συναδελφου και ολα καλα...και εσυ μετα πηγαινε να τον ανταγωνιστεις οταν αυτος θα ναι στην μαυρη..οπως μεχρι προσφατα συναδελφοι με ΟΓΑ και γω να πληρωνω ΟΑΕΕ ...Το θεμα ειναι να ενισχυθει το υπαρχον πλαισιο με εξετασεις καθε χρονο, να μην χρειαζεται πρακτικη ασκηση για να γινεις ορκωτος αν θες, και να υπαρχει ελεγχος ποιος υπογραφει τι....ετσι θα υπαρχει σεβασμος ...να ξεκαθαρισουν τα ορια ...οχι χυμα οπως παει να γινει εδω..
image description DimitrisD | Απριλίου 25, 2013 2:18 μ.μ. | Reply
Το "του δημοτικού" κοροϊδευτικά το είπα. Τους "παλιούς" λογιστές που δουλεύουν εμπειρικά, δεν είναι σωστό να τους διώξεις από το επάγγελμα μετά από τόσα χρόνια και πολλοί από αυτούς έχουν στα αλήθεια πολλές γνώσεις, αλλά το να γίνεται κάποιος λογιστής πλέον με ένα απολυτήριο λυκείου και χωρίς ΚΑΜΙΑ εξέταση για να δούμε αν ο άνθρωπος αυτός αξίζει η όχι, είναι τραγικό.

Πιστεύω ότι θα πρέπει ΟΛΟΙ μας όσοι δηλώνουμε λογιστές (είτε είμαστε από ΑΕΙ,ΤΕΙ η εμπειρικά) να εξεταζόμαστε κάθε 1-2 χρόνια και να μένουν στο επάγγελμα μόνο όσοι αξίζουν.
image description πετροσ | Απριλίου 25, 2013 2:45 μ.μ. | Reply
Το λαθος ηταν με το οεε που τοσα χρονια κοιταζε το συμφερων μονο των ΑΕΙ θελωντας την πιτα μονο για αυτους
image description πετροσ | Απριλίου 25, 2013 2:44 μ.μ. | Reply
συμφερον*
image description giorgos | Απριλίου 25, 2013 4:02 μ.μ. | Reply
χαχαχαχαχαχα!!!!τα κάναν όλα σαν τα μάτια τους!!!!σαν δεν ντρέπονται λέω εγώ!!!!ας γίνει φαρμακοποιός ο απόφοιτος δημοτικού,ας γίνει δάσκαλος ο απόφοιτος νηπιαγωγείου,ας γίνει γιατρός ο απόφοιτος νηπιαγωγείου!!!!χαχαχαχαχα!!!!όλα από χέρι καμμένα!!!!παιδιά τα πράγματα είναι απλά,να μην σταλεί καμία φορολογική δήλωση να δουμε από που θα μαζέψουν λεφτά το κράτος!!!ας πάνε σε κάποιον του νηπιαγωγείου να τους στείλει την δήλωση!!!!!τρέλα μα πολύ τρέλα θέλει η Ελλάδα!!!!!!!αχ ευρώπη εσύ μας μαρανες,.....που λέει και ο Τζιμάκος
image description GEORGE | Απριλίου 25, 2013 6:38 μ.μ. | Reply
super..... Από δω και στο εξής τι πανελλήνιες και βλακείες. Κατευθείαν για δουλειά.
Μετά λένε ότι η παιδεία πάει κατά διαόλου. Πώς να μην πάει. Ορκωτός χωρίς πτυχίο, Λογιστής χωρίς πτυχίο, σε λίγο θα βλέπουμε γιατρούς χωρίς πτυχίο. (αλλά ξέχασα....γιατροί και δικηγόροι κυβερνούνε αυτόν τον τόπο)
Μπορεί όμως ο υπουργός παιδείας να πάρει θέση???? Ή έστω να τις κλείσει τις σχολές, όλες. Τζάμπα πληρώνουμε τόσους καθηγητές?????
image description Μηχανικοσ τε | Απριλίου 25, 2013 8:50 μ.μ. | Reply
Βλέπω πολλούς αποφοίτους ΤΕΙ να λένε καλά να πάθετε, εγώ δεν είμαι λογιστής, αλλα΄δεν κατανοώ γιατί πρέπει σε αυτή την χώρα να τσακωνόμαστε μεταξύ μας συνεχώς. Πότε θα σταματήσει αυτό το μικρόβιο επιτέλους? Ο απόφοιτος του ΑΕΙ τι μου φταίει εμένα εφόσον κάποιες πολιτικές ηγεσίες-υπουργοί-επιμελητήρια και λαμόγια επιθυμούσαν να κρατάνε κλειστά διάφορα επαγγέλματα? Αυτό που συμβαίνει σε αυτή την χώρα είναι τραγικό......
image description xristosnlogist | Απριλίου 25, 2013 8:35 μ.μ. | Reply
Συνάδελφοι, Αν υπάρχει ένωση και ομόνοια μεταξύ μας θα μας αντιμετωπίσουν σοβαρά, αλλιώς με την φαγομάρα των πτυχιούχων και μη πτυχιούχων , κανένας δεν μας παίρνει στα σοβαρά, η αγορά θα δείξει ποιός είναι ικανός και ποιός χαραμοφάης...........δεν πρέπει να φαγωνόμαστε.......και αν καποιοι αδικούνται ας δούμε από δω και πέρα τι μέλλει γενεσθαι.....
image description ΑΕΙ | Απριλίου 25, 2013 10:26 μ.μ. | Reply
ΔΕ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΟΙ ΤΕΙΑΤΖΙΔΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ ? ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ Β ΜΕ 10 ΕΥΡΩ ? ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ......
image description DimitrisD | Απριλίου 26, 2013 9:04 π.μ. | Reply
Ξέρω λογιστές από ΑΕΙ με μεταπτυχιακά που έχουν τιμές το ίδιο χώμα. Δεν έχει σχέση το πτυχίο του καθενός με το πόσο ρίχνει τις τιμές.
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • ΑΓΡΟΤΕΣ
Up
Close
Close
Κλείσιμο