Ειδήσεις Ανακοινώσεις Συλλόγων

Π.Ο.Ε.-Δ.Ο.Υ. - Δελτίο τύπου για τις κρίσεις διευθυντών στις εφορίες

OMHPOY 18 - 106 72 ΑΘΗΝΑ - ΤΗΛ.: 210-36.22.707 • FAX: 210-36.38.782 • www.poedoy.gr • email:[email protected]
Αθήνα 20-12-2012
Αρ. Πρωτ.: 155


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ

Οι κρίσεις Διευθυντών-Υποδιευθυντών -Τμηματαρχών που έγιναν χθες από τον Υφυπουργό Γ. Μαυραγάνη, επαναφέρουν πρακτικές και λογικές «Μαυρογιαλούρου» της μεταπολεμικής εποχής, που ελπίζαμε ότι η οικονομική κρίση και η ανάγκη μεταρρυθμίσεων, είχε
απαλείψει οριστικά.

Για μια φορά ακόμη, η «παράδοση» προηγούμενων κυβερνήσεων επαναλαμβάνεται και η αξιοκρατία, η εντιμότητα, η εργατικότητα, έχουν αντικατασταθεί από την διαπλοκή, το παρασκήνιο, τις πολιτικές παρεμβάσεις και τις εξωθεσμικές λειτουργίες. Η αναγκαιότητα να
λειτουργήσουν οι φορολογικές υπηρεσίες στην Ελλάδα όπως σε όλη την Ευρώπη, παραμένει αίτημά μας και διαρκής στόχος. Επισημαίνουμε ότι:

1.    Είναι ψέμα του κ. Μαυραγάνη (που κρύβεται πίσω από διαρροές σε ΜΜΕ) ότι οι κρίσεις έγιναν επειδή δεν επιτεύχθηκαν «στόχοι» και δεν έγιναν έλεγχοι. Τον καλούμε, ΑΝ ΤΟΛΜΑ να δημοσιοποιήσει όλα τα στοιχεία (στα οποία βασίστηκαν οι κρίσεις), για να αποκαλυφθεί ποιος λέει την αλήθεια.

2.    Είναι προκλητικό, σε μια περίοδο που οι φορολογικές υπηρεσίες δέχονται πρωτοφανή κοινωνική πίεση και πρέπει να αντιμετωπίσουν ένα δυσβάστακτο φορολογικό βάρος, κάποιοι να επιλέγουν στελέχη, χωρίς ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ - ΕΝΙΑΙΑ - ΔΙΑΦΑΝΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.

3.    Καλούμε την Δικαιοσύνη να παρέμβει και να ερευνήσει το όλο θέμα και αν τηρήθηκαν το Σύνταγμα, οι Νόμοι και κυρίως, αν οι αποφάσεις τους, εξυπηρετούν το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ή το ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡOΝ κάποιων. Στην κατεύθυνση αυτή θα αναλάβουμε
άμεσα σχετική πρωτοβουλία.

4.    Καλούμε τα κόμματα της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης, να μην κρυφτούν πίσω από προφάσεις και να εξαντλήσουν κάθε κοινοβουλευτική διαδικασία και κάθε πολιτική πίεση, για να διασφαλιστεί η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ και η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ στις φορολογικές υπηρεσίες, απαιτώντας να κατατεθούν στην Βουλή όλα τα σχετικά στοιχεία.

Σε όσους βιαστούν να μας «καταγγείλουν» ότι θυμηθήκαμε τώρα το όλο πρόβλημα, τους παραπέμπουμε σε σχετικά (συνημμένα) Δελτία Τύπου της ΠΟΕ-ΔΟΥ, σε ΑΝΥΠΟΠΤΟ ΧΡΟΝΟ.

-------------------

ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ:
ΟΙ «ΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ» ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ
ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ
ΟΙ «ΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΩΝ» ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ

Πριν ένα χρόνο, η τότε Κυβέρνηση με αιτιολογικό πρόσχημα την «διαφθορά» των υπαλλήλων και την «αναποτελεσματικότητα» των απαξιωμένων (με δική της ευθύνη) Υπη ρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών όπως και των ΔΟΥ, προχώρησε στην ψήφιση και θέσπιση του άρθρου 55 του Νόμου 4002/2011, με τις διατάξεις του οποίου αφαιρέθηκε από τα συλλογικά όργανα (Υπηρεσιακά Συμβούλια) τα οποία τοποθετούσαν με τη διαδικασία της μοριοδότησης και ανατέθηκε αποκλειστικά στον Υπουργό Οικονομικών η αρμοδιότητα να επιλέγει, να ορίζει, να τοποθετεί και να παύει, κατά την υποκειμενική του βούληση και κρίση την πλειοψηφία των Προϊσταμένων των Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών.

Με την χρήση των διατάξεων αυτών, με τις οποίες αναβιώνουν το δίκαιο, η νομιμότητα και οι λογικές και πρακτικές του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» της δεκαετίας του λ70 (όπως έχουμε δημόσια καταγγείλει με το από 29/3/2012 - βλέπε site ΠΟΕ-ΔΟΥ:    σχετικό Δελτίο Τύπου, το  οποίο και επικαιροποιούμε σήμερα) έγιναν στην συνέχεια για αφανείς στόχους και με αδιαφανείς διαδικασίες επιλογής, τοποθετήσεις εκατοντάδων Προϊσταμένων (Διευθυντών και Τμηματαρχών) ΔΟΥ με απλή απόφαση του τότε Υπουργού  Οικονομικών.

Στην ίδια λογική κινούμενη, η νέα Κυβέρνηση (συγκυβέρνηση) με πρόσχημα «την μειωμένη απόδοση» ορισμένων Υπηρεσιών, φέρει τροπολογία στη Βουλή που προβλέπει λήξη της θητείας όλων των παραπάνω Προϊσταμένων των Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομι-
κών προκειμένου να τους αντικαταστήσει με καινούργιους «προσφιλείς» της, αντιγράφοντας έτσι τακτικές και διαδικασίες για τις οποίες η ίδια κατηγορούσε τους προκατόχους της.

Το γεγονός αυτό, την ίδια στιγμή που σε κανένα επίπεδο δεν έχουν τεθεί σοβαροί, προγραμματισμένοι και πειστικοί στόχοι  εξυπηρέτησης του δημόσιου και του κοινωνικού συμφέροντος, αν συνδυαστεί και με την ήδη δημιουργούμενη αναστάτωση από παράλληλα εξαγγελόμενα ή επιχειρούμενα να εφαρμοστούν, πρόχειρα, αποσπασματικά και ευκαιριακής κυρίως σκοπιμότητας μέτρα όπως είναι το διάστημα αυτό οι προωθούμενες «ενοποιήσεις», «συγχωνεύσεις» ΔΟΥ κ.λπ. με προβληματική ή και ανύπαρκτη μηχανοργάνωση - μηχανογράφηση των νέων Υπηρεσιών κ.α., οδηγεί με βεβαιότητα στην πλήρη διάλυση των Υπηρεσιών.
Τα μεγάλα αναπάντητα ερωτήματα που προκύπτουν από τις παραπάνω Κυβερνητικές επιλογές, είναι:

► Ποιοί εξωθεσμικοί παράγοντες (χθες, σήμερα) «βοηθούν» τον Υπουργό Οικονομικών στην κατάρτιση της όποιας «λίστας» Προϊσταμένων ΔΟΥ, αφού με νόμο καταργήθηκαν η γνώμη των θεσμικών και συνταγματικά προβλεπόμενων Υπηρεσιακών Συμβουλίων καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησης (μόρια)

► Ποιοί τελικά οφελούνται ή διευκολύνονται από απαξιωμένες και διαλυμένες φορολογικές υπηρεσίες; Οι εργαζόμενοι σ' αυτές, που καταρρακώνεται η αξιοπρέπειά τους, οι ειλικρινείς φορολογούμενοι (όπως μισθωτοί, συνταξιούχοι) που σηκώνουν το κύριο βάρος των ληστρικών μισθολογικών περικοπών και των κάθε είδους φόρων και χαρατσιών, ή μήπως οι κατ' επάγγελμα μεγάλοι φοροφυγάδες, που ήταν πάντα και επιδιώκουν να είναι στο απυρόβλητο ως διαχρονικοί ρυθμιστές του πολιτικού κόστους;

Για όλους τους παραπάνω σοβαρούς λόγους καλούμε και δημόσια την Κυβέρνηση και την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών:

α) να αποσύρουν την επίμαχη πρόσφατη τροπολογία και

β) να καταργήσουν κάθε προηγούμενη ανάλογη διάταξη (άρθρο 55 του Ν. 4002/2011)
ώστε οι Προϊστάμενοι των ΔΟΥ να επιλέγονται με βάση αυστηρά αντικειμενικά, διαφανή, αξιοκρατικά και μετρήσιμα κριτήρια, από τα αρμόδια Υπηρεσιακά Όργανα, όπως προβλέπεται για όλες τις άλλες υπηρεσιακές μεταβολές.

Πρέπει επιτέλους, οι στρατιές των μετακλητών υπαλλήλων και συμβούλων των Υπουργικών Γραφείων και οι κάθε φύσεως και λογής εξωθεσμικοί παράγοντες, να σταματήσουν να υποκαθιστούν την Υπηρεσιακή Ιεραρχία στην Δημόσια Διοίκηση και στο Υπουργείο Οικονομικών.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΕ-ΔΟΥ
ΡΕΒΕΚΑ ΜΠΑΣΜΑΤΖΙΔΟΥ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ    Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΟΕ-ΔΟΥ


Αθήνα 27-6-2012
Αρ. πρωτ. : 54

ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Σκοπός του κειμένου είναι να καταγράψει συνοπτικά τα ΒΑΣΙΚΑ προβλήματα των  φορολογικών υπηρεσιών, ως βάση διαλόγου για την αντιμετώπισή τους. Υπάρχουν και πολλά άλλα θέματα (αποφάσεις συνεδρίων, Γενικού Συμβουλίου, Συλλόγων κλπ) για τα οποία έχουν
ήδη ενημερώσει την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών.

1.    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗ

Α. Υπάρχουν σημαντικές διαδικασίες (π.χ. μεταβίβαση ακινήτων) που γίνονται ακόμη, χωρίς τη χρήση μηχανογράφησης.

Β. Υπάρχουν τομείς ιδιαίτερης αιχμής και σπουδαιότητας με προβληματική μηχανοργάνωση (π.χ. φορολογικός έλεγχος).

Γ. Υπάρχουν κρίσιμοι τομείς με αδυναμία διασταυρώσεων δεδομένων αρχείων (π.χ. έκδοση νέας Αστυνομικής ταυτότητας, Α.Φ.Μ., Α.Δ.Τ., ΑΜΚΑ κ.λπ.).

Δ. Δεν υπάρχει καταληκτική ημερομηνία για ολοκλήρωση της μηχανοργάνωσης

2.    ΕΛΛΕΙΨΗ - ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

α. Συνεχής μείωση του προσωπικού και των οργανικών θέσεων. Σήμερα υπηρετούν 9.826 εφοριακοί. Προ μνημονίου, οι οργανικές θέσεις ήταν 15.372.

β.Τραγικές ελλείψεις προσωπικού σε σημαντικές υπηρεσίες.

γ. Ο τρόπος κατάργησης των κενών οργανικών θέσεων (με το Ν. 4024/2011) έχει δημιουργήσει, τραγελαφικές καταστάσεις, με μεγάλες ανισοκατανομές προσωπικού, που οφείλονται σε τυχαίους παράγοντες.

δ. Ορθολογική κατανομή του προσωπικού με άμεσα μέτρα όπως :

>    Κατάργηση της ειδικότητας εφοριακού-κτηματικού. Αξιοποίηση σε εφορίες του έμπειρου προσωπικού. Ενίσχυση των κτηματικών υπηρεσιών με μηχανικούς, τοπογράφους, νομικούς κλπ.
>    Δυνατότητα μετακίνησης των τελευταίων προσλήψεων του ΑΣΕΠ, με κριτήριο την ορθή λειτουργία των υπηρεσιών και τα οικογενειακά τους προβλήματα.

3.    ΜΗ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΡΘΡΩΣΕΙΣ - ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
α. Κατανομή και κάλυψη οργανικών θέσεων των φορολογικών υπηρεσιών σ' όλη τη χώρα, όχι σύμφωνα με τις πραγματικές υπηρεσιακές ανάγκες και τα κριτήρια (πληθυσμιακού και φοροδοτικού χαρακτήρα κάθε περιοχής), αλλά με βάση τις «πελατειακές ανάγκες» των διαφόρων τοπικών πολιτικών και αυτοδιοικητικών παραγόντων.

β. Μη αποδοτική τοποθέτηση νεοδιοριζόμενων Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης μέσω ΑΣΕΠ (όπως σε ΔΟΥ υπό κατάργηση-συγρώνευση, κεντρικές υπεράριθμες υπηρεσίες, κανένας σε ΣΔΟΕ κ.α.).
4.    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ! ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
α. Αναξιοκρατία σε υπηρεσιακές μεταβολές των υπαλλήλων και την στελέχωση των υπηρεσιών.
β. Αυθαίρετος και ρουσφετολογικός τρόπος επιλογής και τοποθέτησης, με απόφαση Υπουργού εκατοντάδων προϊσταμένων (Διευθυντών, Τμηματαρρών), ΔΟΥ της χώρας, γεγονός που:

>    επιβραβεύει (στο βαθμό που υπάρρουν) τα στοιρεία της μετριότητας, της ασχετοσύνης, της ανικατότητας, της ανευθυνότητας της ανυποληψίας και της ακαταλληλότητας.
>    προσβάλλει την προσωπική, την υπηρεσιακή και την κοινωνική αξιοπρέπεια πλήθους ικανότατων στελερών, στερώντας τους το δικαίωμα και την υπορρέωση, να υπηρετήσουν αξιοκρατικά και από ανώτερες θέσεις ευθύνης το δημόσιο συμφέρον.
>    δεν αξιοποιεί τη συντριπτική πλειοψηφία έμπειρων και ικανών στελερών που βλέπουν να προωθούνται οι «ημέτεροι».

5.    ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

Α. Αλλεπάλληλα Φορολογικά Νομοσρέδια (από Οκτώβριο 2009 μέρρι Απρίλιο 2012, ψηφίστηκαν 20 Νόμοι με φορολογικές διατάξεις).

Β. Αντί συγκεκριμένου σρεδιασμού, πλήθος ευκαιριακών προσωπικών πολιτικών, «πυροτερνημάτων» και εξαγγελιών επικοινωνιακού ραρακτήρα συγκάλυψης πολιτικών ευθυνών και αποπροσανατολισμού της κοινωνίας.

Γ. Αντί άμεσα αποδοτικής συνεργασίας των Υπηρεσιών, χρονοβόρες αλληλοεπικαλύψεις και ανταγωνισμοί (π.ρ. ΣΔΟΕ και Οικονομική Αστυνομία).
Δ. Το Εθνικό Επιρειρησιακό Πρόγραμμα (2011-2013) προβλέπει τον συντονισμό 15 (!) διαφορετικών υπηρεσιών διαφόρων Υπουργείων για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.

6.    ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ

α. Η Ομοσπονδία Εφοριακών, το Οικονομικό Επιμελητήριο (όπως και άλλοι σημαντικοί φορείς), δεν ρωτήθηκαν για κανένα από τα 20 Νομοσχέδια που ψηφίστηκαν.

β. Δε συμφωνήσαμε και ΔΕ ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΜΕ τη δημιουργία ειδικού σώματος  κλάδου κλπ ελεγκτών. Ζητούμε την ανάκληση των όσων έxουν γίνει και την εξεύρεση λύσης μέσα από διάλογο.


7.    ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
Δεν έρει εξασφαλισθεί η λειτουργία των φορολογικών υπηρεσιών ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, σε διάφορα θέματα. Επιτέλους οι φορολογικές υπηρεσίες στην Ελλάδα πρέπει να λειτουργήσουν όπως σε όλη την Ευρώπη, ανεξάρτητα από πολιτικές παρεμβάσεις.

8.    ΣΚΟΠΙΜΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Αποδυνάμωση και παροπλισμός του φοροελεγκτικού και εισπρακτικού μηxανισμού από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΙΚ, με την διαρκή στοροποίηση και κατασυκοφάντηση των Εφοριακών, προκειμένου να μεταθέσει σ' αυτούς τις ευθύνες των αποτυχημένων πολιτικών της και για να διευκολύνει την εκρώρηση του ελέγρου της Βεβαίωσης και Είσπραξης των φόρων, σε ιδιωτικές εταιρείες. 

9. ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ

Δραματική μείωση των αποδοχών και μισθολογική ισοπέδωσή τους, μέσω του νέου Μισθολογίου. «Ίση αμοιβή» για «άνιση, ποιοτικά και ποσοτικά εργασία» είναι ο αυθεντικός ορισμός του αντικινήτρου παραγωγικότητας. Δεν είναι δυνατό να εργάζονται πτυχιούχοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικό με 680 ευρώ μισθό ! Για τους λόγους αυτούς ζητούμε ειδικό μισθολόγιο οικονομικών υπαλλήλων.

10.    ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Δυστυχώς οι ΔΟΥ σήμερα, αντί να είναι υπηρεσίες ελέγχου του πλούτου και δημιουργίας εσόδων για το κράτος μέσω των προληπτικών και κατασταλτικών ελέγχων καταπολέμησης της φοροαποφυγής, της φοροδιαφυγής και της φοροκλοπής, έχουν μετατραπεί, (όχι βεβαίως μ' ευθύνη των εργαζομένων), σε υπηρεσίες-κέντρα διαχείρισης φτώχειας και δυστυχίας της ελληνικής κοινωνίας.

11.    ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΤΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Τα αφύλακτα κτίρια στέγασης και λειτουργίας των υπηρεσιών, η σωματική ακεραιότητα και η ζωή των εργαζομένων σ' αυτά βρίσκονται κυριολεκτικά στο έλεος των όποιων κακοποιών θελήσουν κάθε φορά να ικανοποιήσουν τα εμπρηστικά ή άλλα ένστικτά τους, με αντίστοιχες επιθέσεις τους, όπως δείχνουν τα συχνά επαναλαμβανόμενα τον τελευταίο καιρό παρόμοια φαινόμενα ,καμμένων κτιριακών εγκαταστάσεων αρχείων ΔΟΥ.
Είναι κοινή διαπίστωση ότι οι νευραλγικότερες υπηρεσίες του κράτους, οι ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (ΔΟΥ, ΣΔΟΕ, ελεγκτικός και εισπρακτικός μηχανισμός, κεντρικές επιτελικές υπηρεσίες κ.λπ.), εξ αιτίας της ύπαρξης και αλληλεπίδρασης ποικίλων πολύχρονων αλλά και πρόσφατων (τελευταίας διετίας) προβλημάτων, (τα οποία κατ' επανάλλειψη έχουμε επισημάνει και δημοσιοποιήσει), έχουν σήμερα περιέλθει κυριολεκτικά σε κατάσταση πλήρους αποδιοργάνωσης, λειτουργικής χαλάρωσης, αναξιοπιστίας και αναποτελεσματικότητας, χωρίς προηγούμενο στην πολύχρονη ιστορία τους.
Μοναδική «παραφωνία» κινητικότητας, αποτελεί η απεγνωσμένη και εξοντωτική προσπάθεια του προσωπικού τους, να τις κρατήσουν ακόμα στη ζωή και στην στοιχειώδη υπηρεσία των συμφερόντων του δημοσίου, του έλληνα φορολογούμενου και της χώρας μας.

ΡΕΒΕΚΑ ΜΠΑΣΜΑΤΖΙΔΟΥ

Η αγωνία του συνόλου των εφοριακών που εκπροσωπούμε, για άμεση  βελτίωση της κατάστασης, μας επιβάλει με το έγγραφό μας αυτό (και στα πλαίσια των διακριτών θεσμικών ρόλων μας) να επισημάνουμε και στην καινούργια πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, τα βασικά προβλήματα-αιτίες συνοπτικά και συγχρόνως να ζητήσουμε ουσιαστικό και δημιουργικό διάλογο μαζί της.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description :) | Δεκεμβρίου 21, 2012 12:08 μ.μ. | Reply
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο