Ειδήσεις Ανακοινώσεις ΥΠ.ΟΙΚ. - ΙΚΑ - ΟΑΕΔ

Και Παρασκευή θα γίνονται συναλλαγές στα τμήματα Κ.Β.Σ. -Εισοδήματος και Μητρώου των Δ.Ο.Υ.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Νίκης 5-7
10180 Αθήνα

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ 
Tηλ.: 210-3332553/4
Fax: 210-3332559

Παρασκευή, 07 Δεκεμβρίου 2012

Δελτίο Τύπου

Για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του κοινού, καθιερώνεται, με απόφαση που υπέγραψε σήμερα 07/12/2012,  ο Υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, η λειτουργία των Τμημάτων Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων (Κ.Β.Σ.), Εισοδήματος και Μητρώου των Δ.Ο.Υ και κατά την ημέρα Παρασκευή.

Η απόφαση είναι άμεσα εφαρμόσιμη.

Οι ώρες συναλλαγής κοινού παραμένουν όπως ισχύουν για όλες τις ημέρες και για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description M | Δεκεμβρίου 7, 2012 2:49 μ.μ. | Reply
KAΛΟ!!!
image description SCORPIOS | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:47 μ.μ. | Reply
Τι καλό ρε φίλε? Χαλασαν το τριήμερο σε κάποιους συνανθρώπους μας....!!!!! Καλό το λες αυτό? Δεν υπάρχει κράτος, δεν υπάρχει τίποτα.....
image description Φορομπήχτης της κακιάς ώρας | Δεκεμβρίου 10, 2012 8:10 π.μ. | Reply
Βλέπω οι Λογιστές που δεν έγιναν Εφοριακοί τά χουν παρμένα και βγάζουν την χολή τους...
image description ANTVNHS | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:45 μ.μ. | Reply
πολυ καλο
image description G | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:55 μ.μ. | Reply
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
image description ΣΟΥΠΕΡ!! | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:02 μ.μ. | Reply
ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!
image description ΔΚ | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:51 μ.μ. | Reply
ολοι στο μητρώο Χαλάνδρίου
image description καλό..... | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:12 μ.μ. | Reply
Κάθε Παρασκευή στις 14.25 διακοπή ταμειακής αχαχαχαχαχ
image description temeteron | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:16 μ.μ. | Reply
αχαχαχαχα αντε να κατεβάσουν τώρα τις εκατονταδες εκτυπωσεις απ το αντιστοιχα τμηματα ότι δεν εξυπηρετουν τις Παρασκευες, βαρέθηκα να τις βλέπω!!θα αρχίσουν βεβαια οι εφοριακοι την κλασσικη γκρινια, πως τις Παρασκευές έχουν εσωτερικές εργασίες...βρε ουστ!!Κάθε Παρασκευή ξύνονται!
image description Mitsos | Δεκεμβρίου 10, 2012 1:41 μ.μ. | Reply
α ρε κουνια που μας κουναγε, παλι εμεις εχουμε το ζόρι, ο υπάλληλος αν θελει να μας ζορισει πάλι θα το κανει εχει τον τροπο του
image description GIANNIS | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:15 μ.μ. | Reply
ΕΤΣΙΙΙΙΙΙ....ΒΕΝΤΟΥΖΑ ΒΕΝΤΟΥΖΑ..ΧΑΧΑΧΑΑΧ
image description JohnnyHatz | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:45 μ.μ. | Reply
Όλοι τις Παρασκευές για θεώρηση στον ΚΒΣ, για κλειδαρίθμους στο Μητρώο κλπ... :)
image description ΣΟΥΠΕΡ | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:54 μ.μ. | Reply
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΧΑΡΜΟΣΥΝΗ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ !!!!
image description ΝΑΝΣΥ | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:18 μ.μ. | Reply
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Στο τμημα του εισοδηματος της ΔΟΥ μου δεν υπηρχε καν υπαλληλος την Παρασκευη .
image description ET | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:27 μ.μ. | Reply
'Ενα μνημονιακό δάκρυ κύλησε στο πρόσωπό μου.....'
Και τώρα στο site θα περιμένουμε και την διήγηση μιας εργάσιμης ημέρας Παρασκευής μιας προισταμένης κάποιοας Δ.Ο.Υ. ανα την επικράτεια
image description gkoukis | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:46 μ.μ. | Reply
Το θεμα ειναι να καταργηθει αυτη η ρημαδοθεωρηση...μεχρι τοτε, καλο ειναι και αυτο...
image description nick | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:53 μ.μ. | Reply
Μπράβο Στουρναρα γιατι αυτοι ειχαν καθιερώσει τετραημερο
image description sakrets | Δεκεμβρίου 7, 2012 3:39 μ.μ. | Reply
Μα αυτοί του χρόνου δεν θα υπάρχουν ή θα είναι σχεδόν αχρείαστοι. Οπότε κυρ. Στουρνάρα μου ευχαριστούμε μεν αλλα δεν έγινε και τίποτα. Λειτουργείτε ασφυχτικά σαν τις τράπεζες μόνο που εσείς δεν χρειάζεστε να τα λέτε με ψιλά γράμματα.
image description LOGISTIS | Δεκεμβρίου 7, 2012 4:19 μ.μ. | Reply
ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΦΠΑ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ???????ΟΕΟ???
image description Controller | Δεκεμβρίου 7, 2012 4:31 μ.μ. | Reply
Κι εγω ηταν να κανω μια θεωρηση τη Δευτερα , θα την καθυστερησω θα παω τη Παρασκευη !!!!!!!!!!!!!!!!!
image description GEGE | Δεκεμβρίου 8, 2012 4:48 μ.μ. | Reply
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ; ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΗΘΙΟ;
image description 2+ | Δεκεμβρίου 7, 2012 4:13 μ.μ. | Reply
Ολοι την Παρασκευη μητρωο -θεωρησεις εισιδημα.πωπω παει το τετραημερο και οι <εξυπερετησεις > .Τι παθαμεεεεεεε.
image description Ερμής | Δεκεμβρίου 7, 2012 4:48 μ.μ. | Reply
Καλές οι χαρές και τα πανηγύρια αλλά ας σκεφτούμε λίγο πιο ψύχραιμα. Τι θα γίνει στην περίπτωση όπου ζητάμε την έκδοση πιστοποιητικού π.χ. για ταξινόμηση αυτοκινήτου από το αρμόδιο Τμήμα Εισοδήματος και οι εφοριακοί υπάλληλοι το καθυστερούν, επικαλούμενοι είτε "φόρτο εργασίας" είτε "αυξημένο όγκο τρέχουσας συναλλαγής" ολη την βδομάδα, τότε πως θα μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας;
image description .... | Δεκεμβρίου 7, 2012 4:50 μ.μ. | Reply
γελάτε γελάτε.... να δούμε πόσο πιο αργά θα δουλεύουν τώρα.... 1clic το λεπτό
image description Κυργιάκος | Δεκεμβρίου 7, 2012 11:12 μ.μ. | Reply
Μην ανυσηχείς συνάδελφε , τετοια ειδούς φαινόμενα στο χέρι μας είναι να τα καταστείλουμε.........δεν τους παίρνει πια, είναι τελειωμένοι.
image description ΑΣΧΕΤΟΣ | Δεκεμβρίου 7, 2012 4:07 μ.μ. | Reply
ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ.
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΑΙΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ
ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΓΑΛΛΙΑ ,ΟΛΛΑΝΔΙΑ,ΑΥΣΤΡΙΑ ΚΤΛ)
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΙΣ ΔΟΥ ΑΠΟ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ.ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ.
ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΩΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΟΤΙ ΘΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΤΙΣ ΔΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ Α ΤΡΥΠΑΤΕ ΜΠΛΟΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΤΜ.
ΕΙΣΤΕ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ. ΖΗΤΩ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
image description Sofia | Δεκεμβρίου 7, 2012 4:31 μ.μ. | Reply
100 χρόνια πίσω είναι αυτοί που μας ζητάνε να "τρυπάμε", όχι εμείς!!! Επιτέλους αρχίζει να καταρρέει (έστω και τραγικά αργά) η δικτατορία της γραφειοκρατίας, τις στενομυαλιάς και της ηλιθιότητας!!!!!
image description LOGISTIS 2012 | Δεκεμβρίου 7, 2012 5:18 μ.μ. | Reply
ΣΥΜΦΩΝΩ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ
ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΛΕΓΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ .
ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ Ο ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ
ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΠΟΣ ΕΚΤΟΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΟΡΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΙΚΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ.Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΩΝ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ.
ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ???
image description GEORGE | Δεκεμβρίου 10, 2012 2:46 μ.μ. | Reply
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΧΤΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ Η ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΩ Η ΝΑ ΣΚΥΨΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΔΟΥ ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ Η ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΕΙΝΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΙ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΞ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΓΙΑ.
ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ.
ΌΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΆΝΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΠΑΛΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΩ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥΣ.
ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΤΙΤΥΜΟ......
ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.
ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΣΧΕΤΟ ΕΝΑΝ ΛΟΓΙΣΤΗ ΕΠΕΙΔΗ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΣΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΦΟΡΙΑΚΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΤΙ.
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΦΠΑ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΛΠ.
ΑΥΤΟ ΔΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ.
Η ΟΙΔΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
image description υπαλληλος γραφειου | Δεκεμβρίου 10, 2012 8:23 μ.μ. | Reply
Κυργιάκος, μόλις τελειώσεις τους "τελειωμένους", μπορεις να γινεις εφοριακός στη θεση τους, μιας και φαινεται πως εσενα δε "σου΄κατσε" ο ΑΣΕΠ!!!!
φιλική συμβουλή απο συναδελφο: να προσεξεις τη χολή σου.

και η άποψή μου: αδικαιολόγητο μισος στη βάση του διαιρει και βασίλευε που εσκεμμένα καλιεργειται εως τη διάλυση των παντων. Δε μας φταιει το συστημα, η γραφειοκρατεία, οι νομοι που υποχρεωνουν τον εφοριακο να ενεργει ετσι, αλλα μας φταιει ο δημοσιος υπάλληλος που ειναι υπολογος να τηρει το γράμμα του νομου και της καθε κολο-υπο-διαταξης για να γινει μια πράξη. Δε ζητα με άρα να καταργηθει ή εστω να συγχρονιστει ο ΚΒΣ πια, αφου ανοιξαν τα τμηματα την παρασκευη;;; ούτε εχουμε προβλημα με το δαιδαλώδες και παράλογο εισοδηματικο φορολογικο μηχανισμο, αφου μπορουμε να παμε στο εισοδημα παρασκευη ωρα 2¨30;;; Ζητω η ΒΛΑΚΕΙΑ!!! καλα μας κανουν....
image description picos | Δεκεμβρίου 7, 2012 4:02 μ.μ. | Reply
Οτι και να πει κανεις ειναι λιγο, θα ηταν καλο να δουλευουν και το απογευμα οι Δ.Ο.Υ καποιες ωρες για να εξυπηρετουνται και οι απλοι ανθρωποι που χριεζονται 3 μερες αδεια για να τελειωσουν μια δουλεια εκει.Θα μπορουσε να απασχολειται το εξτρα προσωπικο και θα μπορουσαν και αυτοι να βγαλουν κανα φραγκο.Ολα αυτα μεχρι να καταφερουμε να γινουμε πληρως μηχανογραφημενοι.
Σιγουρα τα τελευταια χρονια εχει βελτιωθει η κατασταση στις Δ.Ο.Υ
image description Ψυχροκέφαλος | Δεκεμβρίου 7, 2012 5:51 μ.μ. | Reply
Λες αυτό να σημαίνει ότι πιάσαμε πάτο και τώρα αρχίζουν τα χαρμόσυνα σιγά-σιγά; (λέμε τώρα!)

Εφοριακέ και Άσχετε, ίσως δεν έγινε αντιληπτό το βαθύτερο νόημα στα σχόλια των συναδέλφων. Οι βολές δεν είναι προσωπικές, αφορούν ένα (ίσως το πιο) αναχρονιστικό, άχρηστο, γραφειοκρατικό και παράλογο μέρος των εργασιών που καλούμαστε να διεκπεραιώσουμε με φυσική παρουσία στις ΔΟΥ. Όταν, δε, είμασταν υποχρεωμένοι αυτό ακριβώς το μέρος να ΜΗΝ έχουμε τη δυνατότητα να το διεκπεραιώνουμε απρόσκοπτα (όσο είναι δυνατό), καταλαβαίνετε ότι είναι φυσικό να εκφράζεται λίγο πικρόχολα η... ευθυμία από την κατάργηση των προσκομάτων.
image description nanos | Δεκεμβρίου 7, 2012 5:24 μ.μ. | Reply
ΕΧΩ ΓΡΑΦΕΙΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ .ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΙ.ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ. ΧΑΜΗΛΩΣΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΗΔΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Η ΥΠΕΡΟΨΙΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΧΘΗ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΠΟΣΟ ΙΚΑΝΟΙ ΕΙΣΤΕ. 3 - 4 ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ 2000 ; ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ. ΑΠΟ ΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΞΑΙΡΩ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΝ
image description karaktios | Δεκεμβρίου 10, 2012 9:00 π.μ. | Reply
Μη ξεχνάς ότι υπάρχουν και άσχετοι λογιστάκοι που αντί να ανοίξουν ένα βιβλίο προτιμούν να πάνε να ρωτήσουν τον εφοριακό..ΣΕ ΟΛΕΣ τις δουλειές υπάρχουν οι καλοί, οι κακοί και οι ΜΕΤΡΙΟΙ. Πότε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα μάθουμε να μη τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι; (ποτέ....)
image description ΙΩΑΝΝΗΣ | Δεκεμβρίου 7, 2012 5:04 μ.μ. | Reply
Κ. Στουρνάρα μήπως μπερδευτήκατε λιγάκι; Μήπως θέλατε να πείτε ότι τα τμήματα μητρώου, εισοδήματος και ΚΒΣ των ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ............θα είναι ανοιχτά και Παρασκευή και Σαββάτο και Κυριακή και Πάσχα και Πρωτοχρονιά και και και...........ε; ε; ε;
image description ΡΕ ΟΥΤΕ ΑΠΞΕΞΩ ΑΠΟ ΕΦΟΡΙΑ | Δεκεμβρίου 7, 2012 6:17 μ.μ. | Reply
Εφοριακοί, -βγάζω έξω τους αξιολογους ανθρωπους που προσφέρουν- τα παραπονα σας στον Αλέξη τον Τσιπρα. Έχει ανοίξει την αγκαλιά του και σας περιμένει. Θα σταματήσει την βάναυση αντιλαική μνημονιακή πολιτικη. Είναι εκεί και ο Μπαλασόπουλος και ο Φωτοπουλος. Δωστε χαιρετίσματα
image description kbs.mirtwwn | Δεκεμβρίου 7, 2012 7:00 μ.μ. | Reply
ΠΟΙΟΣ ΚΒΣ???ΠΟΙΟ ΜΗΤΡΩΟ???ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ??????ΑΥΤΟΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΤΜΗΜΑΤΑ...23%ΦΠΑ,26%ΦΟΡΟΣ,650 ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ,ΚΑΝΑ ΔΑΝΕΙΟ 500 ΜΕ 600 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΣΠΙΤΙ,1,29/ΛΤ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ,ΠΕΡΙΠΟΥ 450/ΜΗΝΑ ΟΑΕΕ,1,75/ΛΤ ΚΑΥΣΙΜΑ,ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ,ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΙΧ,ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΤΕΛΟΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ,ΔΕΗ,ΝΕΡΟ,ΟΤΕ...ΡΕ ΣΕΙΣ...ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Ή ΕΜΕΝΑ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?????Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ????
image description Skeptomenos | Δεκεμβρίου 7, 2012 7:36 μ.μ. | Reply
Αγαπητέ Εφοράκο,

Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα σου.Πρέπει να κλείσετε οχι μόνο τις Παρασκευές αλλά και ολες τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας.Πιστεύω οτι μάθαμε αρκετό ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕ απο τις ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ των ΔΟΥ.
image description ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΟΛΟΥΣ | Δεκεμβρίου 7, 2012 7:37 μ.μ. | Reply
Ενώ η τάση πρέπει να είναι να εξαλειφθούν πλήρως οι επισκέψεις στις δημόσιες υπηρεσίες μέσω εκσυχρονισμού του κρατικού συστήματος, οι "φωστήρες" και "μαθητευόμενοι μάγοι" της πολιτικής κάνουν ακριβώς το αντίθετο.
Σαν κερασάκι στην τούρτα διαπιστώνω να δημιουργείται άλλη μια "εμφύλια" διαμάχη μεταξύ 2 κλάδων (και από τους πιο ευνοημένους μάλιστα) και παροιμιώδη συμμετοχή (κυρίως οι εφοριακοί) στη σημερινή κατάντια.
Διαφωνεί κανείς ότι χρειάζεται μια βόμβα πανελλήνιας κλίμακας;
image description ΕΦΟΡΑΚΟΣ | Δεκεμβρίου 7, 2012 7:15 μ.μ. | Reply
Αγαπητοί συνάδελφοι χαίρομαι για το επίπεδο της συζήτησης και τις δίκαιες αιτιάσεις σας και σε καμία περίπτωση δεν γενικεύω και εξηγούμαι: όπως υπάρχουν οι "θείτσες" εφοριακοί υπάρχουν και πανάσχετοι λογιστές που προηγουμένως ήταν μανάβηδες και όντας κοντά σε εφορία άνοιξαν γραφείο-φωτοτυπάδικο-διεκπεραιώσεις κλπ. Όπως υπάρχουν σύμφωνα με τα λεγόμενα λαμόγια εφοριακοί υπάρχουν άλλοι τόσοι ανήθικοι λογιστές ή και μεγαλολογιστές που είτε εκβιάζουν τους πελάτες τους ότι θα τους "δώσουν" είτε κλπ κλπ άλλα να μην λέω, δεν θέλω. Αλλά ρε συνάδελφοι πότε , εσείς της ιδιωτικής πρωτοβουλίας θα σταθείτε επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων και θα κάνετε την δουλειά σας έγκυρα και έγκαιρα και δεν θα παρακαλάτε για παράταση της παράτασης ύστερα από παράταση τον κάθε παπάρα πολιτικό παράγοντα κλπ κλπ και μονίμως σας φταίει κάτι ή κάποιος άλλος.
Προσωπικά ήμουν και λογιστής στο παρελθόν και δεν δεχόμουν-ανεχόμουν να μην είμαι εμπρόθεσμος στις υποχρεώσεις μου. Κάντε και λίγη αυτοκριτική δεν βλάπτει.σκεφτείτε και λίγο βαθύτερα γιατί ήταν και είναι έτσι δομημένες οι ΔΟΥ και όλος ο φορολογικός μηχανισμός και μετά χαρείτε όσο θέλετε για τις Παρασκευές και για το Σαββάτο που κοντά είναι έρχεται και αυτό για ακόμη μεγαλύτερη εξυπηρέτηση σας.
image description Thanos Παλιοσειρά | Δεκεμβρίου 7, 2012 8:22 μ.μ. | Reply
Συνάδελφοι λογιστές.Είμαι πολλά χρόνια στο επάγγελμα και ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω αυτή την αντιπαλότητα λογιστών-εφοριακών.
Είμαι απο επαρχιακή πόλη με τρείς ΔΟΥ [δύο τώρα] και ελάχιστες φορές ήρθα
σε προστριβή με εφοριακό.Σε γενικές γραμμές έχουμε σχεδόν φιλικές σχέσεις.
Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις αλλά αυτό δεν αλλάζει τον κανόνα.Κάποιοι απάυτούς και κάποιοι απο το συνάφι μας [κυρίως νέοι] είναι για σφαλιάρες.
Κι εγώ σιχάθηκα τις κλειδωμένες πόρτες κάθε Παρασκευή γιαυτό και θεωρώ το μέτρο σωστό.Βέβαια το καλύτερο θα ήταν να μην ξαναπατήσω σε ΔΟΥ και
να μπορώ απ΄το γραφείο μου να κάνω τα πάντα ,αλλά μέχρι τότε υπομονή.
Άποψη μου είναι οτι δεν υπάρχουν καλοί και κακοί εφοριακοί,καλοί και κακοί
λογιστές απο πλευράς συμπεριφοράς.Υπάρχουν μόνο καλά παιδιά και τσογλάνια .Οτι έγραψα μπορεί να μην ισχύει για Αθήνα & Θεσσαλονίκη.
image description Λογιστής | Δεκεμβρίου 7, 2012 8:58 μ.μ. | Reply
Τώρα που καταργούν τον κώδικα , τον λειτουργούν και παρασκευή , Μάλλον μας δουλεύουν
image description ΕΦΟΡΑΣ 2 | Δεκεμβρίου 7, 2012 11:34 μ.μ. | Reply
κοπρίτες δεν είναι μόνο οι εφοριακοί αλλά και οι λογιστές που έχουν τα κοριτσάκια και τους παραγιούς και τρέχουν στην ΔΟΥ για θεώρηση κλπ και τα έχουν ανασφάλιστα και τους δίνουν τρεις και εξήντα......και όταν τα κοριτσάκια ρωτάνε πως βγαίνει το ΦΠΑ ή το πως συμπληρώνουν 1 δήλωση δεν τους δείχνουν........και λαμόγια είναι που κανονίζουν τα εικονικά τιμολόγια και δείχνουν στο κάθε άσχετο βοσκό - επιχειρηματία της πλάκας πως να φοροδιαφύγει....νροπή και αίσχος...λαμόγια....
image description Ρούλης | Δεκεμβρίου 7, 2012 11:21 μ.μ. | Reply
Συναδελφοι
Ολοι ραντεβου στην δου χαλανδριου την παρασκευη 14:15
image description ΛΟΓΙΣΤΑΚΟΣ | Δεκεμβρίου 8, 2012 10:37 π.μ. | Reply
Στο χέρι σας είναι να τους στριμώξετε, βλέπω είσαι αρκετά ενημερωμένος σε θέματα εικονικής τιμολόγησης.Τώρα σε ότι αφορά τα ανασφάλιστα κοριτσόπουλα , παλικαράκια που δεν τους δείχνουμε κιόλας, υποτίθεται ότι έχουν τελειώσει και μια οικονομική σχολή που θα πει ότι μπορεί νατο ψάξουν και μόνοιτους και σε εμάς δεν έδειξε κανένας....για το ότι είναι ανασφάλιστοι έχετε να μας υποδείξετε πολλούς εαν ναι κατονομάστε τους...
image description δου χαλανδριου | Δεκεμβρίου 8, 2012 6:05 μ.μ. | Reply
δυο φορες εχω παει δου χαλανδριου για δουλεια και κατεληξα οτι αξιζει να ερθω την παρασκευη 14:15
image description Anna | Δεκεμβρίου 7, 2012 11:57 μ.μ. | Reply
Πολύ χαίρομαι ! Επιτέλους
image description ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΚΒΣ | Δεκεμβρίου 7, 2012 11:38 μ.μ. | Reply
ΦΙΛΟΙ-ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΛΩΣ ΧΑΙΡΕΣΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΒΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ...ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΕΦΟΡΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΣΥΓΧΡΩΝΙΣΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΙΣΩΣ ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ....ΦΙΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΠΕΤΡΟΒΟΛΗΜΑ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΔΙΧΩΝΙΑ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΘΕΤΙΚΟ.....
image description ΦΟΒΟΣ | Δεκεμβρίου 8, 2012 8:00 π.μ. | Reply
Δυστυχως φοβάμαι ότι ο επόμενος εμφύλιος θα είναι ανάμεσα στον κατεστραμμένο ιδιωτικό τομέα και στον σχετικά διατηρούμενο ακόμη δγμόσιο τομέα
image description Γιώργος | Δεκεμβρίου 8, 2012 9:39 π.μ. | Reply
Πολύ σωστή απόφαση .Καθε Παρασκευή δεν υπάρχουν υπάλληλοι στις εφορίες .
image description ΠΟΛΙΤΗΣ | Δεκεμβρίου 8, 2012 10:57 π.μ. | Reply
Τόση χαιρεκακία για τους εφοριακούς; Ο ένας ενάντια στον άλλο και να κάνουν τη δουλειά τους οι εκάστοτε υπουργίσκοι. Φταίνε για πολλά οι εφοριακοί. Ωραία το περνάνε τα λαμόγια του Υπουργείου. Ο υπαλληλάκος - με τα όποια κόμπλεξ εξουσίας - μας κατέστρεψε τη ζωή φέτος ή ο εκάστοτε υπουργός;
Παρατάσεις, άγχος, πρόστιμα, το σύστημά που δεν δουλεύει, τα ξεχάσατε;
Ο κος Θεοχάρης και οι εργοδότες του ή αυτός στη θεώρηση που δεν θέλει να μας εξυπηρετήσει; Τώρα όλα ρόδινα; Ή μήπως αυτοί που γλύφαμε (-τε) για να τρυπήσουν τα βιβλία Παρασκευή χάνουν το προνόμιο οπότε πως κάποιοι "συνάδελφοι" θα πουλούν εκδούλευση στους πελάτες τους. Σάπιο το σύστημα σε μιά αγνή και ιδεατή κοινότητα συναδέλφων.
Σαφώς και πρέπει να καταργηθεί η θεώρηση.
Αλλά θα βγούμε έτσι απο το τούνελ που μας έβαλαν ή θα φάμε ο ένας τον άλλο και όποιος επιβιώσει όπως οι ρώσοι ψαράδες;
image description ΝΙΚΟΣ | Δεκεμβρίου 8, 2012 11:40 π.μ. | Reply
η εκδικηση ειναι ενα πιατο που τρωγεται κρυο.
Σωστη αποφαση του υπουργου.Περιμενουμε κι αλλες
image description μακαρι να μας πληρωνανε | Δεκεμβρίου 8, 2012 1:26 μ.μ. | Reply
Η παρασκευη αργία ηταν μεγαλη χαζομαρα , αλλά μεγαλύτερη είναι ο ΚΒΣ και ακόμα πιό μεγάλη είναι η επίσκεψη στην εφορία γενικά. Ευτυχώς που τα παιδιά στην οδο θεσ/κης είναι έξυπνα και αυτοματοποιούν ότι τους αφήνουν να αυτοματοποιήσουν,
Η κόντρα λογιστών εφοριακών είναι άδικη , οι εφοριακοί έχουν εξουσία οι λογιστές υποχρεώσεις συν ότι οι λογιστές πρέπει να ξέρουν τα πάντα ( ΔΟΥ-ΙΚΑ- ΣΕΠΕ-ΟΑΕΔ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ κλπ κλπ) οι εφοριακοί ξέρουν μόνο τα του τμήμαστος του και αν αλλάξουν τμήμα τα ξεχνάνε. Βέβαια μην λησμονούμε και το γεγονός ότι το να κάνεις συναλλαγή 7 ωρες την ημέρα δεν κάτι εύκολο.Τα λαμόγια εξαιρούνται και από τις δύο πλευρές.
image description Αγανακτισμένο Εφοριακός. | Δεκεμβρίου 8, 2012 7:57 μ.μ. | Reply
Προφανώς για να υπάρχει τόσο μίσος κάτι δεν κάνουμε καλά εμείς οι εφοριακοί. Καλώ λοιπόν όλους τους συναδέλφους να γίνουν σωστοί στην δουλειά τους. Και εξηγώ:
1. Να σταματήσουν τις διακρίσεις που κάνουν στην εξυπηρέτηση σε λογιστές με το πρόσχημα ότι αυτούς τους βλέπουμε κάθε μέρα και τους έχουμε σχεδόν σαν συνεργάτες. Δεν είναι συνεργάτες αυτοί που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους για να σε βρίσουν.
2. Να ξεκινήσουμε επιτέλους ελέγχους σε όλους αυτούς που μέχρι σήμερα έχουν ασυλία. Ας ψάξουν λοιπόν οι συνάδελφοι αν υπάρχουν αποδείξεις παροχής υπηρεσιών προς τους πελάτες τους, των οποίων τις δηλώσεις τους έχουν καταθέσει. Παροχή υπηρεσιών χωρίς απόδειξη δεν νοείτε. Δεν είναι δυνατόν να κυνηγάμε τον κάθε ένα επαγγελματία και αυτούς που μας εξαπατούν μπροστά στα μάτια μας να τους αφήνουμε.
3. Ας σταματήσουμε να κάνουμε μάθημα στους λογιστές μπας και ξεστραβωθούν και μάθουν επιτέλους την δουλειά τους. Ας διαβάσουν και καμία διαταγή.
4. Ας τηρήσουμε το νόμο και ας ζητάμε επιτέλους για κάθε συναλλαγή να έχουν μαζί τους εξουσιοδότηση από τον πελάτη τους. Πόσες φορές έχουν μπλέξει συνάδελφοι επειδή δεν το έχουν τηρήσει αυτό. Όταν λέω εξουσιοδότηση εννοώ κανονική με το γνήσιο της υπογραφής θεωρημένο από την αστυνομία και για όλες τις συναλλαγές.
5. Ας σταματήσουμε την παραλαβή πακέτων για να τα διεκπεραιώσουμε μετά όταν δεν θα υπάρχει συναλλαγή. Ας περιμένουν λοιπόν στην ουρά κανονικά μέχρι να εξαντληθεί το πακέτο ή το ωράριο.
6. Να σταματήσουμε να δεχόμαστε το γλείψιμο τους και την κολακεία τους και να είμαστε τυπική στην δουλειά μας.
7. Να εξηγούμε καθαρά στους πελάτες τους με ποιο τρόπο έκανε λάθος ο λογιστής τους με αποτέλεσμα να πληρώνουν πρόστιμα και προσαυξήσεις και να σταματήσουμε επιτέλους να τους καλύπτουμε γιατί δεν το αξίζουν.
Εγώ είμαι αποφασισμένος να το τηρήσω αυτό από αύριο. Λυπάμαι γιατί όλοι εσείς οι θρασύδειλοι θα είστε η αιτία να χαλάσει η σχέση κάποιον αξιόλογων συναδέλφων σας με την εφορία. Να ξέρετε ότι ο σωστός λογιστής που είναι εντάξει με τις υποχρεώσεις δεν έχει ούτε είχε ποτέ πρόβλημα με τα ωράρια και την συμπεριφορά μας. Αυτοί που γκρινιάζουν είναι αυτοί που δεν ήταν σωστοί στην δουλειά τους και έτρεχαν να προλάβουν την ανεπάρκεια τους. Και την Παρασκευή να υπάρχει συναλλαγή αυτοί πάλι δεν θα προλαβαίνουν και θα ζητήσουν να δουλεύουμε και το Σάββατο ίσως και τα απογεύματα.

image description ΑΛΛΟΣ ΠΡΟΙΣΤ.ΚΒΣ | Δεκεμβρίου 8, 2012 9:48 μ.μ. | Reply
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ. ΘΑ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ- ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ. ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΨΕΥΤΟΛΟΓΙΣΤΑΚΙΑ.
image description GEORGE | Δεκεμβρίου 10, 2012 3:50 μ.μ. | Reply
ΟΙ ΧΑΡΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑΜΠΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΛΑΔΑΚΙ.
ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΓΛΥΦΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΥΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΚΑΡΑΜΕΛΙΤΣΕΣ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ......
ΤΟ ΕΠΙΑΣΕΣ ΜΕΓΑΛΕ......
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΙΨΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΟ.
image description αγανακτισμένος οικονομολόγος | Δεκεμβρίου 10, 2012 8:20 μ.μ. | Reply
Αγανακτισμένο Εφοριακός
ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!
image description kos | Δεκεμβρίου 20, 2012 3:31 μ.μ. | Reply
Δε φταις εσύ πλέον το μυαλό σου έχει γίνει παξιμάδι και έχεις μάθει να σκέφτεσαι έτσι. Δηλαδή να απαιτείς πρόσθετο αντάλλαγμα για να προσφέρεις την αυτονόητη εργασία που έχεις αναλλάβει και να χρησιμοποιείς τις αρμοδιότητές σου και την τυχόν "εξουσία" που σου έχουν δώσει για να προωθείς τα συμφέροντά σου. Ανέφερες όλη την κατάντια του δημόσιου τομέα σε μία παράγραφο.Μπράβο!
image description eforiakos No 2 | Δεκεμβρίου 8, 2012 9:09 μ.μ. | Reply
πες τα συνάδελφε......τόσα χρόνια καταθέτουν 2-3 τροποποιητικές ΦΠΑ σε κάθε τρίμηνο......τους έχουμε τσακώσει με ανενημέρωτα βιβλία στους πελάτες τους και τους την χαρίζαμε.....και ποιο το ευχαριστώ ;;;; Πρόστιμα αβέρτα σε κάθε περίπτωση ανακριβούς μεταφορας δεδομένων από τα βιβλία στις δηλώσεις ΦΠΑ και εισοδήματος......και επιτέλους να γίνει και κανένας ΤΑΚΤΙΚΟΣ έλεγχος σε λογιστές.......οι διαπλεκόμενοι.......που υποδυκνείουν πόσα εικονικά στοιχεία θα κόψουν ...που τα μοιράζουν σε πελάτες τους δεξιά και αριστερά για επιστροφές ΦΠΑ...που κολλάνε εικονικά ένσημα ΙΚΑ στις ΑΠΔ για να μπουν στο ταμείο ανεργίας πελάτες τους .....που κανονίζουν λαδώματα ......και το παίζουν ότι κουράζονται....αυτοί κάνουν δημόσιες σχέσεις......στις ουρές στις ΔΟΥ περιμένουν οι ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ παρατρεχάμενοι τους .....τα μικρά κοριτσάκια....εγώ δεν είδα κανένα λογιστή....αυτοί κάνουν δημόσιες σχέσεις και τρέχουν στις ΔΟΥ τα κοριτσάκια και τα αγοράκια που εκμεταλλέυονται.....ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
image description ML | Δεκεμβρίου 10, 2012 4:08 μ.μ. | Reply
ΩΣ ΛΟΓΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΕΛΝΑΝ ΑΠΟ ΔΩ Κ ΑΠΟ ΚΕΙ (ΑΠΟ Ε ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΑΛΛΗΝΗ-ΑΠΑΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ), ΚΑΙ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΕΙΔΙΚΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ...ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΑΤΣ_ΒΟΥΡΕΣ). Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ, Κ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ, ΤΥΠΙΚΟΣ Κ ΕΝΤΑΞΕΙ, ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΟΥΝ Κ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΔΟΥ (ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ). Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ). ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ... ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΚΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ (Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, ΑΛΛΑ DEAL WITH IT) ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΙΚΑ, ΔΟΥ ΚΛΠ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΜΙΛΑΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΠΟΥ ΟΣΟΙ ΤΡΕΧΑΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ Μ...Σ ΑΠΛΑ ΚΟΙΤΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΙΣ ΚΥΡΑΤΖΕΣ ΠΟΥ ΠΙΝΟΥΝ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΣ ΤΗ Χ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Χ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
image description foros | Δεκεμβρίου 8, 2012 11:47 μ.μ. | Reply
Συνεργασία μεταξύ Λογιστών και Εφοριακών ακούω και εκπλήσσομαι! Πως είναι δυνατόν να συνεργάζονται 2 κλάδοι με εντελώς αντίθετα συμφέροντα? Ευτυχώς εντός του 2013 τα πράγματα θα αλλάξουν, θα φύγουν οι άσχετοι και από τους δύο κλάδους και οι θείτσες από τις ΔΟΥ και οι πανάσχετοι που παρίσταναν τους λογιστές και έκλειναν επιχειρήσεις με την έλλειψη στοιχειωδών γνώσεων! Θα μείνουν μόνο πολυεθνικές ελεγκτικές εταιρείες και ελεγκτικά κέντρα, Συνεχίστε Συνέλληνες το έργο σας.
Υ.Γ εάν εφοριακέ και εφοριακέ νο 2 έχετε στοιχεία για αυτά που λέτε κάντε μια καταγγελία και παρακολουθήστε τις εξελίξεις.
image description ..... | Δεκεμβρίου 9, 2012 12:50 μ.μ. | Reply
Οι δύο κλάδοι δεν έχουν αντίθετα συμφέροντα τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να έχουν αφού και οι δύο θέλουν να τηρείται η νομοθεσία και να πληρώνονται φόροι με βάσει τα ισχύοντα από τους νόμους. Εκτός αν πιστεύεις όπως πολλοί λογιστές ότι δουλειά τους είναι να εξαπατούν και να κλέβουν τους φόρους από το κράτος προς όφελος του πελάτη τους και της τσέπης τους. Με αυτήν την λογική που έχουμε μπορεί κανείς εύκολα να καταλάβει γιατί έφτασε η φοροδιαφυγή εκεί που έφτασε. Ο ρόλος του λογιστή λοιπόν είναι να προστατεύει τους πελάτες του βοηθώντας τους να τηρεί τον νόμο και όχι να γίνεται συνεργός στην φοροδιαφυγή. Σε αυτό τον ρόλο δεν βρίσκω γιατί θα πρέπει να υπάρχει σύγκρουση ανάμεσα στις δύο ομάδες.
image description dimgian | Δεκεμβρίου 9, 2012 9:15 μ.μ. | Reply
οι ταπεινοί και παλαιοί δάσκαλοι που δεν είχαν κάνει βαρύγδουπες μεταπτυχιακές σπουδές αλλά ήξεραν τι έπρεπε να διδάξουν τους μαθητές τους για να υπάρχει μια υγειής κοινωνία μας τόνιζαν καθημερινά ότι: τ΄'ονα χέρι νύβει τ΄άλλο και τα δυο το πρόσωπο . Αγαπητοί φίλοι εσείς ένθεν και ένθεν φαίνεται ότι την παροιμία αυτή δεν την έχετε ακούσει από τους δασκάλοπυς σας . Φαίνεται ότιξεχνάτε πως και οι δύο πλευρές έχουμε σαν αποστολή μας να δουλεύουμε για το πρόσωπο . Το πρόσωπο που είναι ο Έλληνας πολίτης , δηλ. εμείς οι ίδιοι , οι συγγενείς τα παιδιά μας που κοντά στα άλλα μεγάλα προβλήματά τους έχουν να αντιμετωπίσουν και την γραφειοκρατία . Μια γραφειοκρατία στην οποία οι Νόμοι αλλάζουν και κανείς μας από όποια πλευρά και αν βρίσκεται δεν μπορεί να είναι απόλυτα ενημερωμένος . ¨Ετσι είναι ανάγκη να υπάρχει πνεύμα συνεργασίας μεταξύ εφοριακού και λογιστή και ο ένας να συμπληρώνει τις γνωσεις του άλλου . Με στενοχωρούν οι κουταμάρες που διάβασα και από τις δύο πλευρές . Δουλεύω 32 χρόνια σε Εφορίες , φροντίζω να είμαι ενήμερος στις διάφορες αλλαγές της Νομοθεσίας έχει γίνει πεποίθησήμου ότι τόσο ο λογιστής όσο και Εφοριακός στην Ελλάδα , που θέλει να σέβεται τον εαυτό του και τους άλλους δεν μπορεί να περιορίζεται στο οκτάωρο. Παρακολουθώ όλα τα σεμινάρια των λογιστών και χαίρομαι όταν μπορώ να συμβουλέψω ένα νέο λογιστή για να αποφύγει κάποιο πρόστιμο. Θα μπορούσα να έχω πάρει σύνταξη αλλά η καθημερηνότητά μου να βρίσκομαι κοντά στο συναλλασόμενο κοινό των Εφοριών με ευχαριστεί και κάθομαι στην Διευθυντική μου καρέκλα . Δεν με στενοχωρεί το να εξηγώ ποιά είναι η ορθή ενέργεια δεν με κουράζει αλλά αντίθετα με ευχριστεί το να ψάξω στα βιβλία μου για μια φορολογική διάταξη που δεν ξέρω ούτε το να βγάλω μια φωτοτυπία σε ένα συναλλασόμενο . Με Στενοχωρεί όμως τις Παρασκευές όταν προσπαθώ να εξηγήσω σε έναν πολίτη που έχει έλθει από το χωριό του που απέχει 30 ,40 ή και 60 χιλιόμετρα ότι δεν θα μπορέσει να εξηπηρετηθεί και πρέπει να ξανάρθει γιατί τις Παρασκευές το μητρώο η το εισόδημα δεν έχει συναλλαγή .
image description e | Δεκεμβρίου 10, 2012 2:45 π.μ. | Reply
agapite digmian nomizo oti meta apo osa exo diabasei eisai i monadiki foni se ola ayta ta sxolia pou den vgazei pikria i misos. den mporo na katalavo giati ginetai olo auto , nai kalos na leitourgisoun ta tmimata auta kai paraskeui oxi oti tha southoume vevea , alla den uparxei kai logos na to panigirizoume. panta otan xtupane enan (klado sugkekrimena) kati allo erxetai eitai gia emas tous logistes eite gia tous pelates pou mas exoun apominei eitai gia kapion allo ston dimosio i idiotiko tomea. eimai apo patera logisti kai ergazomaste ston idio klado me tin adelfimou . exo dei polu kalous eforiakous kai polu kalous logistes opos exo dei kai polu kakous kai apo ti duo pleures iremiste ligaki giati apo ton kainourgio xrono na mpei me to kalo vevaia tha erthoun megala zoria gia olous mas. kai emeis theloume thn voithia ton eforiakon kai autoi tin diki mas kai oxi me tin enoia tou ladomatos kai to leo kia gia tis duo pleures. sugnomi an sas kourasa kali sas nuxta. eleni
image description e | Δεκεμβρίου 10, 2012 3:41 π.μ. | Reply
ithela na pw dimgian lathos to egrapsa sto pio panw sxolio mou.
image description Φορομπήχτης της κακιάς ώρας | Δεκεμβρίου 10, 2012 8:20 π.μ. | Reply
Βλέπω οι Λογιστές που δεν έγιναν Εφοριακοί τά χουν παρμένα και βγάζουν την χολή τους...
image description Karaoulas | Δεκεμβρίου 10, 2012 8:23 π.μ. | Reply
Μη ξεχνάς ότι υπάρχουν και άσχετοι λογιστάκοι που αντί να ανοίξουν ένα βιβλίο προτιμούν να πάνε να ρωτήσουν τον εφοριακό..ΣΕ ΟΛΕΣ τις δουλειές υπάρχουν οι καλοί, οι κακοί και οι ΜΕΤΡΙΟΙ. Πότε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα μάθουμε να μη τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι; (ποτέ....)
image description ΠΡΟΒΛΗΜΑ | Δεκεμβρίου 10, 2012 9:33 π.μ. | Reply
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΟΛΥΝΟΜΙΑΣ,ΤΗΣ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ,ΤΗς ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ ΚΤΛ,ΚΤΛ...
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΣΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΕΝΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΑ ΕΝΑΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ,ΤΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΙΩΘΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ,ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΤΟΥ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥ,ΠΟΣΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥ,ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΕΙΣΠΡΑΚΤΑ ΕΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΤΑ ΑΝΕΙΣΠΡΑΚΤΑ ΕΝΟΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥ,ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ,ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ???ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΝΟΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥ???
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ,ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΙΤΕ ΚΛΕΙΝΟΥΝ Η ΜΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥ.Ο ΜΕΣΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΡΓΑΤΙΚΑ,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ,ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ,ΔΙΑΣΙΚΑΣΙΕΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ,ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΟΥ,ΣΕΠΕ,ΙΚΑ,ΟΑΕΔ,ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ(ΓΕΜΗ),ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΩΝ,ΕΣΠΑ,ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΝΝΕΛΙΠΩΣ...........ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΕΙΚΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΑΚΗ,Ή ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ...ΚΑΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΜΑΣ...
image description Μ | Δεκεμβρίου 10, 2012 2:10 μ.μ. | Reply
@ΠΡΟΒΛΗΜΑ Είπε:
ΜΕ ΚΑΛΥΨΑΤΕ ΠΛΗΡΩΣ
image description GRD | Δεκεμβρίου 10, 2012 4:50 μ.μ. | Reply

Αγανακτισμένε (!) εφοριακέ (και λοιποί…)
1.Προφανώς. Ποιοί κάνουν διακρίσεις έναντι ποιών? 2. Ποιός είσαι εσύ και δίνεις εντολές ή κατευθύνσεις ελέγχου –έχεις τέτοια αρμοδιότητα? Φυσικά και πρέπει να ελέγχονται όλοι. Όμως πρώτα θα καθιερωθεί και νομοθετικά η δωρεάν παροχή υπηρεσίας ή διάθεση αγαθών. Η εργασία (ή τα προϊόντα) του καθενός είναι δικά του και ο καθένας δικαιούται νομιμότατα να παρέχει απολύτως δωρεάν υπηρεσίες σε οποιονδήποτε και κανείς δεν έχει κανένα λόγο πάνω σε αυτό. Όσον αφορά στις λογιστικές υπηρεσίες θα μπορούσε (πρόταση) και για την καλύτερη πάταξη της φοροδιαφυγής να γίνει το εξής : θα καθορίσει ο λογιστικός σύλλογος ελάχιστες αμοιβές για κάθε εργασία ,το ποσό θα κατατίθεται από τις επιχειρήσεις σε ειδικό λογαριασμό (θα παρακρατείται αυτόματα ο φόρος) και μόνο με την προσκόμιση αυτών των αποδείξεων θα γίνεται οποιαδήποτε συναλλαγή. Πχ. θεώρηση βιβλίων ή στοιχείων (υποθετικό) νούμερο ελάχιστης αμοιβής 300€ θα γίνεται κατάθεση –θα παρακρατείται ο φόρος –θα αποδίδεται ένα πχ 10% υπέρ ΟΕΕ –θα αποδίδεται ένα πχ 45% υπέρ ασφάλισης λογιστών-οικονομολόγων και μόνο τότε θα γίνεται η θεώρηση (κάτι σαν τους δικηγόρους ,μηχανικούς…). Εννοείται ότι λογιστικές –οικονομολογικές εργασίες οποιασδήποτε μορφής θα κάνουν μόνο λογιστές –φ/τ κάτοχοι άδειας και κανείς άλλος (πχ εφοριακοί ,τραπεζικοί ,ταχυδρομικοί…). Τέλος απυ θα κόβονται μόνο με την είσπραξη της αμοιβής και σε καμία άλλη περίπτωση. Γνωρίζετε άραγε ότι 50% των απυ δεν έχουν πληρωθεί? Και εφόσον θα ξεκινήσετε ελέγχους (αυτό είναι απειλή ?) δεν πάτε να κάνετε και κανέναν έλεγχο στα καρτέλ των σούπερ μάρκετ ,του γάλατος ,του κρέατος ,των καυσίμων ,της ενέργειας ,των τσιμέντων ,της χαλυβουργίας ,της τηλεφωνίας ,της ακτοπλοΐας κλπ ? Δεν κάνετε και κανένα έλεγχο στα καταστήματα των κινέζων (που δεν έχουν κανένα χαρτί) ή μήπως φοβάστε την κινέζικη μαφία ,δεν πάτε στα μαγαζιά των αλβανών και των ρώσων (με τα κλασνίκοφ) ή και εκεί φοβάστε να πάτε και βρήκατε τα εύκολα θύματα να απειλείτε ,τους λογιστές που όχι μόνο δεν κρύβονται αλλά είναι και καθημερινά παρόντες στις εφορίες. Και για κάποιον δικό σας που έγραψε και για φπα (γνωρίζετε και από φπα ,μπράβο). Δηλαδή λογιστές με γραφεία δεν έχουν χρόνο να κάνουν κανονική δήλωση φπα ,αλλά έχουν άφθονο χρόνο να κάνουν 2-3-4 τροποποιητικές (…για σκεφτείτε λίγο?). Για ενημερώστε μας λοιπόν αν αληθεύουν τα πολλά δημοσιεύματα περί οφειλής φπα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ από την γερμανική χεχτιφ –και γιατί δεν πάτε να τα εισπράξετε?
3. Δηλαδή κάνετε και επίδειξη γνώσεων και κρίση περί της επάρκειας των λογιστών. Δεν γνωρίζετε ότι ο κβς αποτελεί λιγότερο από το 5% της εργασίας ενός λογιστή? Ασφαλώς και δεν είναι στα καθήκοντά σας η παράδοση μαθημάτων. Είστε όμως υποχρεωμένοι να ενημερώνετε ,να εξυπηρετείται και να απαντάται σε όλες –τις σχετικές απορίες και γενικά να επιλύεται κάθε πρόβλημα που αφορά το τμήμα σας. Να σας ενημερώσω λοιπόν εφόσον (κάνετε πως δεν γνωρίζετε) ότι συνήθως οι λογιστές γνωρίζουν τα περισσότερα. Παριστάνουν όμως τους χαζούς ,καλύπτοντας τα αφεντικά πελάτες τους άπειρες φορές γιατί έτσι λειτουργεί το σύστημα. Δεν γνωρίζετε ότι η μη τήρηση κάποιων (ασύμφορων) διατάξεων δεν είναι στην ευχέρεια του λογιστή αλλά του κάθε επιχειρηματία (ο οποίος παίρνει το ανάλογο ρίσκο?) -απλά μετά στέλνει τον λογιστή να καθαρίσει (γιατί τον πληρώνουμε). Δεν γνωρίζετε ότι αρκετές επιχειρήσεις ακόμη και ‘μεγάλες’ ιδρύονται και λειτουργούν με συμβουλές του γιού ή κόρης που σπουδάζουν (και τα κάνουν αυτά στις σχολές τους) ,των εφοριακών (που μετά κάνουν την πάπια) ,των δικηγόρων και λοιπών ’ειδικών’ (έλα μορέ θα σου πω εγώ τι να κάνεις δεν χρειάζεσαι λογιστή) και μόλις έρθει το αγγούρι τρέχα κασίδι…Δεν γνωρίζετε ότι σε μία επιχείρηση ο λογιστής είναι ο τελευταίος που έρχεται και ο πρώτος που φεύγει (αφού είναι παντελώς άχρηστοι και περιττά έξοδα). Δεν γνωρίζετε ότι το πλάνο λειτουργίας το καθορίζει ο ίδιος ο επιχειρηματίας και όχι ο λογιστής και είναι σε γενικές γραμμές το εξής απλό : δεν θέλω μπλεξίματα με αυτές τις κουφάλες τους εφοριακούς ,αλλά και δεν θέλω να πληρώσω μία ,το διπλανό μαγαζί δεν πλήρωσε ποτέ τίποτε δεν είχε ποτέ κανένα πρόβλημα και καθάρισε με μία περαίωση. Τι είδους εργασία περιμένετε με τέτοιους κανόνες? Και για κάποιους (άσχετους προφανώς) που νομίζουν ότι οι λογιστές ‘διδάσκουν’ φοροδιαφυγή στους επιχειρηματίες ,κοιμάστε ύπνο βαθύ. Κάθε επιχειρηματίας είναι χρόνια μπροστά και αυτοί ανακαλύπτουν συνεχώς τρόπους φοροδιαφυγής ,τους οποίους οι λογιστές είναι ‘υποχρεωμένοι’ να εφαρμόσουν. Αλήθεια από την φοροδιαφυγή των πελατών τους τι νομίζετε ότι κερδίζουν οι λογιστές? 4. Άχρηστη και περιττή γραφειοκρατία. Να καταργηθούν όλες αυτές οι μπούρδες , ο λογιστής έχει ονοματεπώνυμο ,πιστοποίηση και οι δηλώσεις που καταθέτει φέρουν σφραγίδες υπογραφές δικές του και της επιχείρησης. Το να στέλνετε οι εφοριακοί τους επιχειρηματίες να κάνουν εξουσιοδοτήσεις για κάθε εργασία στις Δ.Ο.Υ. αντίστοιχα σε ΙΚΑ ,ΣΕΠΕ ,ΟΑΕΕ …. το μόνο που θα καταφέρετε είναι να σας ‘πυροβολήσουν’ οι αστυνομικοί ,οι οποίοι παρεπιπτώντος ‘τρελαίνονται’ μόλις κάποιος πηγαίνει για εξουσιοδότηση ,ή γνήσιο υπογραφής. 5. Το σύστημα πακέτο προτάθηκε για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων –τελευταίων των λογιστών. Δεν είναι απόφαση των εφοριακών το σύστημα με το οποίο θα εργάζονται. Σε κάθε περίπτωση ο λογιστής την δουλειά την έκανε ήδη ,θα φάει και την ουρά. Έτσι όμως δεν θα εξυπηρετηθεί κανένας άλλος με αποτέλεσμα προστριβές. Ούτε και ο εφοριακός θα δουλέψει καλύτερα ή λιγότερο. Τι σόι κόμπλεξ είναι αυτό να βλέπετε τον λογιστή ως αντικείμενο βασανισμού? Νομίζετε πως μόνο οι δικές σας ουρές υπάρχουν –σε πόσες ουρές ταυτόχρονα μπορούν άραγε να βρίσκονται οι λογιστές? 6. Προφανώς 7. Ενημερώστε επίσης τους πελάτες ότι αυτά τα οποία δεν έκαναν οι λογιστές δεν τα κάνουν σε καμία χώρα ,αρκετά τμήματα των δου και ιδίως ο κώδικας είναι παντελώς άχρηστα και δεν προσφέρουν τίποτα ,υπάρχουν αποκλειστικά και μόνο για να κρατούν όμηρους τους επιχειρηματίες επιβάλλοντας εξοντωτικά πρόστιμα και πρέπει να καταργηθούν τελείως ,το έχουν εξαγγείλει άπειρες φορές. Επίσης θα σας παρακαλούσα πολύ να ενημερώσετε (με τη βαρύτητα που σας διακρίνει ,εμάς δεν μας ακούνε) να στελεχώσουν τα λογιστήρια των επιχειρήσεων με ανάλογα τμήματα –όσα και οι δου και να προσλαμβάνουν επαγγελματίες και όχι τους συγγενείς ,φίλους και γνωστούς των εφοριακών ,νομαρχών ,βουλευτών…
Τώρα στα ουσιώδη.
Α. Να καταργηθεί τελείως ο ΚΒΣ ,όλες οι διατάξεις που αφορούν τήρηση ,θεώρηση και εκτύπωση των βιβλίων ,το Μητρώο να ενημερώνεται ηλεκτρονικά χωρίς κανένα πρόστιμο ,να καταργηθούν όλοι οι παρακρατούμενοι φόροι και όλες οι καταστάσεις που υποβάλλονται είτε ηλεκτρονικά είτε χειρόγραφα. Οι υπάλληλοι που περισσεύουν θα απολυθούν. Πρόστιμα που έχουν επιβληθεί και δεν αφορούν απώλεια εσόδων από φόρους αλλά αφορούν γραφειοκρατικές παραβάσεις θα επιστραφούν ή θα συμψηφιστούν με επόμενες οφειλές.
Β. Να καθιερωθεί ενιαίο γενικό αφορολόγητο όριο 20.000 € , ένας ενιαίος συντελεστής ΦΠΑ 2-3% ,και να καταργηθεί τελείως το χαρτόσημο (και ο ΟΓΑ) ,οι ΕΦΚ και όλα τα τεκμήρια. Επίσης τα κέρδη των εταιριών (φυσικών και νομικών προσώπων) να φορολογούνται με 10%. Να καταργηθούν όλοι οι λοιποί άμεσοι και έμμεσοι φόροι ,τέλη ,εισφορές ,κερατιάτικα. Να καταργηθούν οι δημοσιεύσεις και τα παράβολα (μόνο ηλεκτρονικά στο ΕΤ). Το κράτος να δουλέψει παραγωγικά για να θρέψει τους υπαλλήλους που αυτό χρειάζεται και όχι αρμέγοντας τα γνωστά γαϊδούρια. . Να γίνονται αποδεκτές όλες οι δαπάνες εφόσον υπάρχουν παραστατικά και έχουν καταχωρηθεί στα βιβλία και να καταργηθούν όλες οι περιττές και άχρηστες αναμορφώσεις και λοιπές συνυποβαλλόμενες καταστάσεις. Να καθιερωθεί ανώτατος αποκλειστικός χρόνος τακτικού ελέγχου και παραγραφής τα 3 χρόνια και να καταργηθεί το θεϊκό προνόμιο του δημοσίου να παρατείνει ότι του γουστάρει ,όποτε του γουστάρει γιατί ποτέ δεν προλαβαίνει. Πέραν της τριετίας καμία επιχείρηση δεν θα είναι υποχρεωμένη να διατηρεί και να επιδεικνύει τίποτε και σε κανέναν. Οι φορολογούμενοι δεν είναι όμηροι κανενός. Εννοείται βέβαια ότι θα καταργηθούν ή θα γίνουν προαιρετικά όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Επίσης θα καταργηθεί ο ΟΑΕΔ ,ΣΕΠΕ κλπ μπούρδες και θα υποβάλλεται μόνο μία αναγγελία πρόσληψης / αποχώρησης για στατιστικούς και μόνο λόγους.
Γ. Να γίνει γενικό ,καθολικό ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ σε όλους τους υπαλλήλους του υπουργείου οικονομικών (εφορίες ,σδοε ,ΥΠΕΕ ,τελωνεία ,ελεγκτικά κέντρα ,θυρωρούς…) Ο έλεγχος θα γίνει αποκλειστικά και μόνο από ιδιώτες εξειδικευμένους λογιστές ,φοροτεχνικούς οικονομολόγους για να υπάρχει διαφάνεια (θα δηλώνουν υπεύθυνα ότι δεν έχουν καμία σύγκρουση συμφερόντων ,ή συγγένεια με τους ελεγχόμενους) Η αμοιβή τους κα καθοριστεί από τον λογιστικό σύλλογο και θα υπάρχει και υψηλό μπόνους. Ανάλογα με την επιτυχία του εγχειρήματος θα μπορούσε να επεκταθεί και σε λοιπούς τομείς του δημόσιου βίου (γιατρούς ,πολεοδόμους ,δικαστές …).
Δ. Να γίνει πανελλήνιος ,γραπτός διαφανής διαγωνισμός για όλες τις θέσεις του υπουργείου οικονομικών στον οποίο θα συμμετέχουν όλοι όσοι έχουν τα τυπικά –ουσιαστικά προσόντα και θέλουν να λάβουν μέρος. Εννοείται και όλοι οι μέχρι τώρα κάτοχοι των θέσεων. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού θα είναι οι νέοι (αξιοκρατία) υπάλληλοι του υπουργείου.
Ε. Να καθιερωθεί το πρόστιμο του πολίτη. Θα επιρρίπτεται από τον πολίτη (με πράξη επιβολής) εναντίον κάθε δημόσιου υπαλλήλου για μη έγκαιρη και έγκυρη γνώση ή επίλυση των θεμάτων αρμοδιότητάς του (με τις αντίστοιχες προσαυξήσεις). Θα αναζητηθούν όλοι οι υπεύθυνοι πχ του Ε9 για τα λάθη ,παραλείψεις ,ανακρίβειες ,ατελείς ή και καθόλου καταχωρήσεις του εντύπου ,και οι αντίστοιχες αμοιβές τους θα κατασχεθούν και θα αποδοθούν στους λογιστές με όλες τις προσαυξήσεις.
Ζ. Να καταργηθεί η μονιμότητα ,να καθιερωθεί το ωράριο 8-16:30 ,με μόνο διάλλειμα μισής ώρας κάθε μέρα. Οι αμοιβές ΟΛΩΝ των δημοσίων υπαλλήλων θα είναι οι αντίστοιχες των ΓΣΕ ,και θα υπαχθούν όλοι στο ΙΚΑ από το οποίο και θα λαμβάνουν σύνταξη. Θα έχουν τις άδειες και τις αργίες του ιδιωτικού τομέα. Θα γίνει αναλογιστική μελέτη και ποσά συντάξεων και εφάπαξ για τα οποία δεν έχουν καταβληθεί εισφορές θα επιστραφούν.
Η. Για κάθε νόμο ,διάταξη κλπ θα γίνεται διαβούλευση και ενημέρωση και με τις ενώσεις λογιστών. Το κράτος θα πραγματοποιεί ,δωρεάν εννοείται , ενημέρωση (μέσω σεμιναρίων ,αποστολή βιβλίων ή σημειώσεων ,ηλεκτρονικά…) των επιχειρήσεων και των στελεχών τους για κάθε νέα αλλαγή στην νομοθεσία. Κανένας νόμος ,διάταξη ,εγκύκλιος …δεν θα ισχύει εφόσον υπάρχουν θέματα και ασάφειες στην εφαρμογή του ,ενώ για κάθε αλλαγή ή προσθήκη θα δίδεται εύλογος χρόνος ενημέρωσης και προετοιμασίας –το σήμερα αποφασίσαμε και διατάξαμε και εσείς εφαρμόστε πρέπει να σταματήσει. Θα καθιερωθεί το ασυμβίβαστο σε υπαλλήλους του υπουργείου να εκδίδουν βιβλία ,άρθρα να διεξάγουν σεμινάρια ή να συμμετέχουν σε εταιρείες για 10 χρόνια ,σε αντικείμενα παρεμφερούς της θέσης που κατείχαν. Σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις ,το υπουργείο οικονομικών θα καθορίζει το ετήσιο χρονοδιάγραμμα των λιγοστών υποχρεώσεων για το επόμενο οικονομικό έτος και θα αποστέλλει έγκαιρα στις επιχειρήσεις όλα τα αναγκαία έντυπα. Σε κάθε περίπτωση (τεχνικής ) αδυναμίας του δημοσίου να ανταποκριθεί σε κάποια διάταξη η υποχρέωση θα παύει να ισχύσει για την χρονιά και δεν θα μετατίθεται.
Η. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων αλλά και τη μείωση των εξόδων του κράτους να καταργηθούν όλα τα τμήματα των δου. Οι αρμοδιότητες (προτείνεται) να δοθούν στους υπαλλήλους του κώδικα –που διαβάζουν. Έτσι κάθε λογιστής (επιχειρηματίας) θα έρχεται σε επαφή με έναν μόνο εφοριακό που θα γνωρίζει όλα τα αντικείμενα (επίσης θα είναι και ταμίας –τα ταμεία θα καταργηθούν). Θα καταργηθούν τα κάθε λογής σδοε ,υπεε ,ελεγκτικά κέντρα. Οι υπάλληλοι του κβς θα είναι πλέον και ρόκυ ,ράμπο ,γκούφη και ντόναλτ ντάκ (όπως και οι λογιστές). Θα καταργηθούν αρκετά τμήματα πληροφορικής και τα καθήκοντά τους θα ανατεθούν στους ίδιους υπαλλήλους του κβς (ας μάθουν και καμία γλώσσα προγραμματισμού ,καμιά βάση δεδομένων ,όχι μόνο excel). Θα καταργηθεί το ΥΠΑΝ ,ο εομεχχ ,το τεμπμε το εσπα και όλοι οι φάκελοι όλων των επενδυτικών νόμων θα ανατεθούν στους υπαλλήλους (και προϊσταμένους) του κβς (ας κάτσουν να διαβάσουν λίγο αφού τους αρέσει και ας δουλέψουν λίγο παραπάνω να σταματήσουν τις δημόσιες σχέσεις με αργόσχολους λογιστές). Σταδιακά (για να μην τους πέσουν πολλά και ζαλιστούν) θα καταργηθούν όλες οι γραφειοκρατικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ ,των ΣΕΠΕ ,και όλων των ασφαλιστικών ταμείων (κύριων και επικουρικών). Θα καταργηθούν οι γραφειοκρατικές θέσεις (συλλογής οικονομικών στοιχείων) της τράπεζας της ελλάδος ,της στατιστικής υπηρεσίας ,του ιοβε ,της eurostat ,όλες οι γραφειοκρατικές υπηρεσίες των επιμελητηρίων ,του γεμη , των νομαρχιών και τα καθήκοντά τους θα ανατεθούν στους υπαλλήλους του κβς. Θα καταργηθεί η επιτροπή λογιστικών βιβλίων και λύσεις και γνωμοδοτήσεις θα δίνουν οι προϊστάμενοι του κβς (ας διαβάσουν και λίγη λογιστική). Οι κοστολόγοι (όπου υπάρχουν) όλων των δεκο και δημόσιων υπηρεσιών θα απολυθούν και την κοστολόγηση των προϊόντων και υπηρεσιών του δημοσίου θα αναλάβουν οι υπάλληλοι κβς οι οποίοι με τις ευρύτατες γνώσεις που διαθέτουν θα αναπτύξουν και θα παρακολουθούν σύγχρονα συστήματα κοστολόγησης ,αποθηκών και εσωτερικού ελέγχου. Σε πολύ αργότερο στάδιο προτείνεται να καταργηθεί η επιτροπή κεφαλαιαγοράς και κάποια τμήματα των τραπεζών (ταμεία ,χορηγήσεις ,εισαγωγές-εξαγωγές ,συναλλάγματος) ,το γενικό λογιστήριο του κράτους (μισθοδοσία) ,και όλοι οι υπάλληλοι –οικονομολόγοι του κράτους και τα καθήκοντά τους να αναλάβουν οι (πάντα ενημερωμένοι υπάλληλοι του κώδικα) ,αν και υπάρχουν φόβοι για γενικευμένες απεργίες και γκρίνιες λόγω υπερβολικού φόρτου εργασιών και δυσανάλογων αμοιβών (‘οι λογιστές είναι συνηθισμένοι ,εμείς τι φταίμε’).
image description ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ | Δεκεμβρίου 10, 2012 4:31 μ.μ. | Reply
ΣΤΕΙΛΕ MAIL ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΩΣ Δ/ΝΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΠΟΡΩΝ
image description πως;;;; | Δεκεμβρίου 10, 2012 8:46 μ.μ. | Reply
kαλα, εχεις παθει παράκρουση...
image description e | Δεκεμβρίου 10, 2012 4:06 μ.μ. | Reply
grd ena exo na pw egrapses eise teleios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image description LOG | Δεκεμβρίου 10, 2012 8:02 μ.μ. | Reply
GRD (αλλά και dimgian) RESPECT ! ! !
image description grd dimgian | Δεκεμβρίου 15, 2012 1:36 μ.μ. | Reply
respect x 2 kai apo mena
image description Salvador7 | Δεκεμβρίου 15, 2012 1:43 μ.μ. | Reply
grd dimgian respect x 2 kai apo mena auto ithela na grapso lathos to pano msg
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο