Ειδήσεις Ανακοινώσεις Συλλόγων

Σύλλογος Λογιστών Περ. Ενότητας Καλύμνου - Γιατί η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου πρέπει να παραμείνει ανοιχτή

ΚΑΛΥΜΝΟΣ 
16/10/2012

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ

Γιατί η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου πρέπει να παραμείνει ανοιχτή;

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Η Κάλυμνος έχει έκταση 110 τετ. χιλ. βρίσκεται νότια της Λέρου από την οποία τη χωρίζει ομώνυμος στενός πορθμός (Λέρου), ή διώρυγα Καλύμνου, ή "Διαπόρι". Νοτιοανατολικά και σε απόσταση 20 ναυτικών μιλίων έχει την Κω και 14 μίλια ανατολικά τις τουρκικές ακτές της Μικράς Ασίας. Πολύ νοτιότερα και μετά από 100 ναυτικά μίλια συναντάμε την πρωτεύουσα του νομού, την Ρόδο.

Η Κάλυμνος περιβάλλεται από ένα μεγάλο αριθμό μικρών νησίδων από τις οποίες σημαντικότερες είναι τα ακατοίκητα Γλαρονήσια, ο Καλαβρός, η κατοικήσιμη Τέλενδος, οι νησίδες Νερά, ο Άγιος Νικόλαος και ο Άγιος Ανδρέας, η Πλάτη, τα Ίμια, η Ψέριμος, η μεγαλύτερη όλων, και τέλος ΒΑ. η Πίττα και η Καλόλιμνος.

Η επαφή της Καλύμνου μαζί με τα άλλα νησιά επιτυγχάνεται αποκλειστικά και μόνο με πλοία της ακτοπλοΐας και με τοπικά πλοιάρια. Ο χρόνος δε για να μεταβεί κάποιος στην Κω (20 ν.μ.) είναι περίπου 1 ώρα, για δε την Ρόδο (100 ν.μ.) είναι 4,30 ώρες. Βέβαια αυτά ισχύουν για τους 3-4 θερινούς μήνες. Τους υπόλοιπους μήνες τα δεδομένα αλλάζουν αφού πάρα πολύ συχνά, τα απαγορευτικά εξαιτίας της θαλασσοταραχής, καθιστούν αδύνατη την μετάβαση στα εν λόγω νησιά.

ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Η Κάλυμνος βάση νόμου είναι η πρωτεύουσα της Περιφερειακής Ενότητας Καλύμνου, όπου σε αυτήν υπάγονται τα νησιά Λέρος, Πάτμος, Αστυπάλαια, Αγαθονήσι, Λειψοί, Αρκοί, Ψέριμος και Τέλενδος. Με την εφαρμογή της νέας διοικητικής διαίρεσης της χώρας κατά το Πρόγραμμα Καλλικράτης το 2011 ουδεμία μεταβολή επήλθε στο Δήμο, σύμφωνα με το άρθρο 1,§ 2.10.Γ. αυτού.

Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή που διενήργησε την Απογραφή Πληθυσμού – Κατοικιών 2011 κατά το χρονικό διάστημα από 10 έως και 24 Μαΐου 2011 ο πληθυσμός της περιφερειακής ενότητας Καλύμνου και των νησιών που την αποτελούν έχει ως εξής:

Περιφερειακή ενότητα Καλύμνου 29.600
Δήμος Καλυμνίων 16.140
Δήμος Αγαθονησίου 190
Δήμος Αστυπαλαίας 1.310
Δήμος Λειψών 790
Δήμος Λέρου 8.130
Δήμος Πάτμου 3.040

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ ΝΗΣΙΩΝ

Η γεωγραφική ασυνέχεια, ο πολυνησιακός χαρακτήρας και οι διαφορετικές στρατηγικές ανάπτυξης, είχαν σαν αποτέλεσμα τα νησιά μας να έχουν διαφορετικούς ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης. Ως εκ τούτου οι διαχωρισμός αυτών με βάσει το κριτήριο της οικονομικής ανάπτυξης, είναι αναπόφευκτος. Συνάμα όμως είναι και απαραίτητος εάν θέλουμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Ενδεικτικά μόνο να πούμε ότι, εάν η Ρόδος και η Κως ανήκουν στην πρώτη κατηγόρια, η Κάλυμνος, η Λερός, η Πάτμος, η Σύμη ανήκουν στην δεύτερη. Η Ψέριμος, το Αγαθονήσι, και η Τέλενδος καταλαμβάνουν θέσεις από την τρίτη κατηγόρια. Υπάρχει και Τέταρτη κατηγόρια νησιών που χαρακτηριστικά τις ονομάζουμε νησίδες και είναι κυρίως νησιά ακατοίκητα ή στην καλύτερη περίπτωση με λίγους κατοίκους, όπως τα Λέβιθα, το Φαρμακονήσι, η Μάραθος, η Καλόλιμνος κ.α. Θεωρώ ότι εδώ έχουμε μια σημαντική ιδιαιτερότητα και η οποιαδήποτε κουβέντα για οικονομική ανάπτυξη θα ήταν ανούσια αφού στην κυριολεξία μιλάμε για νησιά με παντελή έλλειψη υποδομών και πιστεύω ότι το όποιο σχέδιο δράσης και ανάπτυξης θα πρέπει να εκπορεύεται σε συνεννόηση με το υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Η 1η κατηγόρια αναπτυξιακά έχει ξεφύγει πολύ από τις υπόλοιπες γιατί κατάφερε και ανέβασε την υπόθεση της επιβίωσης της στο τρένο του τουρισμού, που επάξια τώρα τόσα χρόνια κουβαλά σταθερά πάνω του την ανάπτυξη των εν λόγω νησιών. Βέβαια αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι αυτά τα νησιά δεν έχουν προβλήματα, όμως είμαι πεπεισμένος ότι αν θέλουμε να έχουμε ασφαλή συμπεράσματα θα πρέπει το ενδιαφέρον μας να επικεντρωθεί στα νησιά της 2ης και 3ης κατηγορίας, που τα όποια προβλήματα των νησιών, είναι πιο ευδιάκριτα στις δυο αυτές κατηγορίες.

Με βάση το προηγούμενο σκεπτικό καταγράψαμε τα χαρακτηριστικά των τοπικών οικονομιών, κυρίως της Καλύμνου, τα οποία και σας παραθέτουμε.

1. Η οικονομική ανάπτυξη αυτών στηρίζεται σε μικρές επιχειρήσεις κυρίως οικογενειακές με αντικείμενο το εμπόριο, τον τουρισμό, την αλιεία και της υπηρεσίες.

2. Το λειτουργικό κόστος αυτών είναι αρκετά υψηλό εξαιτίας των μεταφορικών, αφού η έλλειψη πρώτων υλών τις υποχρεώνει να τις αναζητούν κυρίως από το κέντρο.

3. H αδιάκοπη μείωση του ανθρώπινου παραγωγικού δυναμικού της, αφού ολοένα και συνεχώς μεταναστεύει προς αναζήτηση καλύτερων τόπων, με ότι αυτό συνεπάγεται στην παραγωγικότητα αλλά και στην συνοχή των κοινωνικών δομών ενός παραμεθόριου τόπου.

4. Ο υψηλός δείκτης ανεργίας που ωθεί τους νέους σε απέλπιδες προσπάθειες εξεύρεσης εργασίας με αποτέλεσμα την δημιουργία νέων επιχειρήσεων χωρίς την στοιχειώδη έρευνα βιωσιμότητας αυτών.

5. Η εμφάνιση τώρα τελευταία νέων μορφών επιχειρηματικής δραστηριότητας όπως πωλήσεις μέσω τηλεφώνου ,πωλήσεις μέσω διαδυκτίου και αλυσίδες πολυκαταστημάτων που βρίσκουν πρόσφορο έδαφος σε αυτά τα νησιά εξαιτίας των χαλαρών δομών της παραγωγής.

6. Η μικρή διάρκεια της τουριστικής περιόδου που δεν ξεπερνά τους 2 μήνες αφήνοντας στους επιχειρηματίες μόνο την σκέψη για το πώς θα καλύψουν τις επιταγές τους.

7. Η ολοένα και συνεχώς αυξανόμενη τάση του παραεμπορίου που τείνει να λάβει την μορφή της μάστιγας.

8. Το υψηλό σταθερό λειτουργικό κόστος υποχρεώνοντας πολλούς να χρησιμοποιούν ανθρώπους ανειδίκευτους, κυρίως μέλη των οικογενειών σε πόστα όπου η εξειδίκευση και οι γνώσεις θεωρούνται απαραίτητα εργαλεία για την ανάπτυξη της επιχείρησης, φαινόμενο κυρίως των τουριστικών επιχειρήσεων.

Αυτή είναι η οικονομία των νησιών μας, μια οικονομία που χαρακτηρίζεται από την εσωστρέφεια, την οικονομική στασιμότητα και την έλλειψη δυναμισμού. Μια οικονομία που έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από την οικονομική ύφεση που μαστίζει την χώρα και που υποχρεώνει τους ακρίτες σε τιτάνιο καθημερινό αγώνα για να μην ενδυθούν τα νησιά τους με τον μανδύα της ερήμωσης και του μαρασμού. Μια οικονομία που θα πληγεί ακόμα περισσότερο εάν τελικά προχωρήσετε στο κλείσιμο των Δ.Ο.Υ.

Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ Δ.Ο.Υ. ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Η Δ.Ο.Υ Καλύμνου, εξυπηρετεί δυο μεγάλα νησιά, Κάλυμνο και Αστυπάλαια και αρκετά μικρά όπως η Ψέριμος, η Τέλενδος κ.α.

Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου έχει ήδη υποστεί ένα πλήγμα απαξίωσης αφαιρώντας της τα τμήματα του δικαστικού και του έλεγχου.

Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου εξυπηρετεί περίπου 2.500 επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα).

Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου μόνο από παραγωγικότητα και αποτελεσματικότατα δεν υστερεί, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου την περίοδο 1/1/2011 έως 17/2/2012 (πριν της αφαιρέσουν τον έλεγχο) κατατασσόταν στην 14η θέση σε αποτελεσματικότητα ελέγχων.

Η Δ.Ο.Υ Καλύμνου μόνο το 2011 είχε περίπου 2.000 πράξεις θεώρησης.

Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου το 2011 είχε 250 ενάρξεις, 220 παύσεις, 600 μεταβολές στο τμήμα μητρώου.

Στην Δ.Ο.Υ. Καλύμνου κατατίθενται περίπου 10.000 φορολογικές δηλώσεις ετησίως. Ακόμα και τώρα που η υποβολή τους μέσω διαδικτύου έγινε σχεδόν καθολική, κατατεθήκαν σ’ αυτήν περίπου 4.000 χειρόγραφες δηλώσεις.

Στην Κάλυμνο δραστηριοποιούνται 25 οργανωμένα λογιστικά γραφεία τα οποία ανήκουν στο Σύλλογο Λογιστών Περιφερειακής Ενότητας Καλύμνου, που έχει ως δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο την Π.Ο.Φ.Ε.Ε. Η επιχειρούμενη υποβάθμιση της Δ.Ο.Υ. θα είχε ως συνέπεια την δυσχέρεια τους έργου τους και αρνητικό αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση των φορολογούμενων.

Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου όλα αυτά τα έτη με την λειτουργία της συνέβαλε στην οικονομική και επιχειρηματική ανάπτυξη του νησιού μας.

Όλα τα παραπάνω στοιχεία αποκτήθηκαν από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου και σας τα παραθέτουμε.

Η ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΑΔΑ: Β43ΕΩΕΞ-Ο50
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
ΑΡΙΘΜOΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ: 166/2012
Από το Πρακτικό 26-15/10/2012 συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στη Κάλυμνο σήμερα 15/10/2012 ημέρα Δευτέρα και ώρα 19:00 συνήλθε το Δημοτικό Συμβούλιο, ύστερα από την με αριθμό: 22687-9/10/2012 πρόσκληση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, που δημοσιεύθηκε στον ειδικό χώρο ανακοινώσεων και επιδόθηκε με αποδεικτικό σε όλους τους Δημ. Συμβούλους, άρθρο 67 του Ν. 3852/10, καθώς και στο Δήμαρχο κ. Διακομιχάλη Δημήτριο, ο οποίος προσήλθε και παρίστατο σ' αυτή.
Πριν την έναρξη της συνεδριάσεως ο Πρόεδρος διαπίστωσε ότι σε σύνολο 27 Δημοτικών Συμβούλων ήταν παρόντες:
Παρόντες
Γαβαλάς Νικόλαος - ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Κουτρούλης Παντελής - ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
Ψαράς Γεώργιος - ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Ζωϊδης Παντελής - ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
Τσέρος Ηλίας - ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
Απόντες
Καβουκλής Ιωάννης - ΜΕΛΟΣ
Κατσοτούρχης Ιωάννης - ΜΕΛΟΣ
Τρικοίλης Μιχαήλ - ΜΕΛΟΣ
Οι οποίοι είχαν προσκληθεί νόμιμα
Ψαρομπά Σεμίραμις - ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
Ανδρέου Γεώργιος - ΜΕΛΟΣ
Γαλουζής Ιωάννης - ΜΕΛΟΣ
Γιαννικουρής Νικήτας - ΜΕΛΟΣ
Ζερβός Σακελάρης - ΜΕΛΟΣ
Κοπανέζος Γεώργιος - ΜΕΛΟΣ
Λεβέντης Εμμανουήλ - ΜΕΛΟΣ
Λελέκης Μιχαήλ - ΜΕΛΟΣ
Μαγκάκης Ιωάννης - ΜΕΛΟΣ
Μαστροκούκος Ιωάννης - ΜΕΛΟΣ
Μαύρος Γεώργιος - ΜΕΛΟΣ
Μουσελλής Εμμανουήλ - ΜΕΛΟΣ
Μπούκης Μιχαήλ - ΜΕΛΟΣ
Πλάτσης Νικόλαος - ΜΕΛΟΣ
Ρήγας Μικές - ΜΕΛΟΣ
Τάτσης Ιωάννης - ΜΕΛΟΣ
Τσουκαλάς Θεοχάρης - ΜΕΛΟΣ
Χατζηδάκης Θέμελης - ΜΕΛΟΣ
Χατζημιχάλης Χρήστος - ΜΕΛΟΣ

Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και ο ειδικός γραμματέας Καμπούρης Μικές για την τήρηση των πρακτικών.

O Πρόεδρος ύστερα από την διαπίστωση απαρτίας κήρυξε την έναρξη της συνεδριάσεως.

Στη συνέχεια ο κ. Διακομιχάλης Δημήτριος (ΔΗΜΑΡΧΟΣ) προχώρησε στην εισήγηση του παρακάτω θέματος:
ΘΕΜΑ:
Λήψης απόφασης σχετικά με την επικείμενη υποβάθμιση της Δ.Ο.Υ. Καλύμνου
ΑΡΙΘΜOΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ: 166/2012
Εισηγούμενος το θέμα ο κ. Δήμαρχος, έθεσε υπόψη του Σώματος ότι με την υπ' αριθμ. 146/2012 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, συστάθηκε τριμελής επιτροπής αποτελούμενη από τους δημοτικούς συμβούλους κ.κ. Κουτρούλη Παντελή, Μουσελλή Εμμανουήλ και Μαγκάκη Ιωάννη, η οποία θα είχε την μέριμνα σύνταξης κειμένου σχετικά με την επικείμενη υποβάθμιση της Δ.Ο.Υ. Καλύμνου, λαμβάνοντας υπόψη την τριπλή διάσταση του προβλήματος.
Η Επιτροπή κατέθεσε το παρακάτω κείμενο:
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καλυμνίων, στην τακτική του συνεδρίαση της 15/10/2012, με αφορμή την πληροφορία, που αναφέρεται στον σχεδιασμό του Υπουργείου Οικονομικών περί υποβάθμισης της Δ.Ο.Υ. Καλύμνου από Β τάξης σε τοπικό γραφείο με απώτερο πιθανό στόχο την κατάργηση της, εκφράζει δια της παρούσας την εντονότατη αντίθεσή του σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Η Κάλυμνος τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί μια σειρά συνεχών και αυθαίρετων προσπαθειών της πολιτείας για υποβάθμιση ή κατάργηση ζωτικών για την κοινωνική και οικονομική ζωή υπηρεσιών, στηριζόμενη σε μια απλή λογική των αριθμών για την ζωή στην Ελληνική περιφέρεια και ειδικά την νησιωτική (π.χ. απώλεια γραφείου ΔΕΗ, ελλιπής λειτουργία Ειρηνοδικείου, κοινή υπουργική απόφαση για υδατοκαλλιέργειες, κλπ).
Αυτά συμβαίνουν χωρίς να ληφθεί υπ’ όψιν η Εθνική διάσταση του θέματος αγνοώντας το δόγμα που επί χρόνια κυριαρχούσε στην πολιτική μας αντίληψη, ότι η «καλύτερη άμυνα του εθνικού ζωτικού μας χώρου είναι η ίδια η ανάπτυξη των νησιών».
Άραγε, αυτοί που εν τέλει αποφασίζουν, δεν μπορούν να καταλάβουν την έννοια της νησιωτηκότητας και της ιδιομορφίας του νησιωτικού χώρου; Δεν μπορούν να αντιληφτούν το ήδη επιβεβαρυμμένο κόστος ζωής των νησιωτών και κατακερματίζουν την κοινωνική και οικονομική ζωή των νησιών με τέτοιου είδους αποφάσεις;
Όσον αφορά στο καθαρά τεχνοκρατικό κομμάτι της όλης υπόθεσης έχουμε να σας πούμε τα εξής:
1) H Κάλυμνος, το νησί των 16.000 και πλέον κατοίκων σύμφωνα με την τελευταία απογραφή, η πρωτεύουσα της ομώνυμης περιφερειακής ενότητας δεν μπορεί να στερείτε των υπηρεσιών μιας Οικονομικής Εφορίας.
2)H Κάλυμνος πασχίζει να κρατήσει το ανθρώπινο παραγωγικό δυναμικό της, αφού ολοένα και συνεχώς μεταναστεύει προς αναζήτηση καλύτερων τόπων, με ότι αυτό συνεπάγεται στην παραγωγικότητα αλλά και στην συνοχή των κοινωνικών δομών ενός παραμεθόριου τόπου.
3)H Κάλυμνος αποτελεί ήδη ένα θύλακα υψηλής ανεργίας με πλείστες όσες αρνητικές επιπτώσεις στην νεολαία της.
4)H Κάλυμνος προσπαθεί με τιτάνιες αντοχές να αποφύγει τον μανδύα της ερήμωσης και του μαρασμού, που έχει επιφέρει η οικονομική ύφεση.
5) Επιτέλους πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι οι “ακρίτες που φυλάσσουν Θερμοπύλες” πέρα από την ηθική συμπαράσταση χρειάζονται το σεβασμό εκ μέρους όλων του δικαιώματος τους να επιβιώσουν στο τόπο τους.
6) H συνταγματικά κατοχυρωμένη νησιωτικότητα επιτέλους πρέπει να λάβει σάρκα και οστά και να μην κακοποιείται με αυτό το βάναυσο τρόπο.
7) Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο νησί μας βρίσκονται ήδη σε δεινή οικονομική κατάσταση και ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα αποτελέσει ίσως το «κύκνειο άσμα» πολλών εξ’ αυτών.
8) Οι πολίτες και ο επιχειρηματικός κόσμος για να εξυπηρετηθούν, θα χρειαστεί να ταξιδέψουν με πλοίο στην πλησιέστερη εφορία, με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόπο, σπατάλη χρόνου, ταλαιπωρία εδικά τους χειμερινούς μήνες και πάνω απ όλα οικονομική επιβάρυνση.
9) Οι Καλύμνιοι σέβονται την άποψη του Υπουργείου για νοικοκύρεμα και συμμάζεμα των δημοσιονομικών δαπανών της χώρας, αλλά ως γνωστό οι μετακινήσεις από νησί σε νησί είναι πολύ δύσκολες, με δεδομένα και τα ακτοπλοϊκά μας προβλήματα, εν αντιθέσει με την ηπειρωτική χώρα, που με το αυτοκίνητο σου πας όπου και όποτε θέλεις.
10) Οι επιχειρήσεις του νησιού μας με το ήδη βεβαρυμμένο λειτουργικό κόστος, λόγω της γεωγραφικής θέσης του τόπου μας, θα υποχρεωθούν να υποστούν αύξηση αυτού από τις συχνές μετακινήσεις στην πλησιέστερη εφορία.
Επίσης θα θέλαμε να λάβετε υπ’ όψιν σας:
1) Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου, εξυπηρετεί δυο μεγάλα νησιά, Κάλυμνο και Αστυπάλαια και αρκετά μικρά όπως η Ψέριμος, η Τέλενδος κ.α.
2) Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου έχει ήδη υποστεί ένα πλήγμα απαξίωσης αφαιρώντας της τα τμήματα του δικαστικού και του έλεγχου.
3) Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου εξυπηρετεί περίπου 2.500 επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα)
4) Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου μόνο από παραγωγικότητα και αποτελεσματικότατα δεν υστερεί, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου την περίοδο 1/1/2011 έως 17/2/2012 (πριν της αφαιρέσουν τον έλεγχο) κατατασσόταν στην 14η θέση σε αποτελεσματικότητα ελέγχων.
5) Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου μόνο το 2011 είχε περίπου 2.000 πράξεις θεώρησης, 150 ενάρξεις, 250 παύσεις και 750 μεταβολές στο τμήμα μητρώου.
6) Στην Δ.Ο.Υ. Καλύμνου κατατίθενται περίπου 10.000 φορολογικές δηλώσεις ετησίως. Ακόμα και τώρα που η υποβολή τους μέσω διαδικτύου έγινε σχεδόν καθολική, κατατεθήκαν σ’ αυτήν περίπου 4.000 χειρόγραφες δηλώσεις.
7) Η Δ.Ο.Υ. Καλύμνου όλα αυτά τα έτη με την λειτουργία της συνέβαλε στην οικονομική και επιχειρηματική ανάπτυξη του νησιού μας.
Οι πολιτικές αυτές, οι οποίες στερούνται στοιχειώδους κοινωνικής συναίνεσης προκαλούν προβληματισμό στις τοπικές κοινωνίες και ωθούν τους πολίτες στην ανάπτυξη μηχανισμών αυτοπροστασίας με ότι μπορεί να σημαίνει…..

Στη συνέχεια ο κ. Πρόεδρος κάλεσε τα μέλη να αποφασίσουν αφού ληφθούν υπ' όψη και οι διατάξεις των άρθρων 65, 67, 69, 225 Ν.3852/10
Το Δημοτικό Συμβούλιο, μετά από συζήτηση και αφού άκουσε την θετική εισήγηση του Προέδρου
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι ΟΜΟΦΩΝΑ
Α) Να αντιταχτεί με όλους τους δυνατούς τρόπους σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, που άλλωστε δεν αποτελεί και απόφαση ωρίμου διαλόγου μεταξύ των ενδιαφερομένων.
Β)Να ζητήσει την ενεργοποίηση όλων των παραγωγικών δυνάμεων και φορέων του νησιού μας σε συμμετοχή στον κοινό μας αγώνα για την διατήρηση της Δ.Ο.Υ. Καλύμνου.
Γ) Να ζητήσει από τους βουλευτές του νομού μας, το περιφερειάρχη και τους περιφερειακούς συμβούλους μας την έμπρακτη στήριξη του δίκαιου αιτήματος μας.
Δ) Να αποσταλεί η παρούσα απόφαση στα γραφεία του Πρωθυπουργού, των αρχηγών των κοινοβουλευτικών κομμάτων και των συναρμοδίων υπουργών.
Το Πρακτικό αυτό έγινε και υπογράφηκε από τους παρακάτω:

Ο Πρόεδρος
Γαβαλάς Νικόλαος
Ο Γραμματέας
Ψαράς Γεώργιος
ΤΑ ΜΕΛΗ
Ανδρέου Γεώργιος
Γαλουζής Ιωάννης
Γιαννικουρής Νικήτας
Ζερβός Σακελάρης
Ζωΐδης Παντελής
Κοπανέζος Γεώργιος
Κουτρούλης Παντελής
Λεβέντης Εμμανουήλ
Λελέκης Μιχαήλ
Μαγκάκης Ιωάννης
Μαστροκούκος Ιωάννης
Μαύρος Γεώργιος
Μουσελλής Εμμανουήλ
Μπούκης Μιχαήλ
Πλάτσης Νικόλαος
Ρήγας Μικές
Τάτσης Ιωάννης
Τσέρος Ηλίας
Τσουκαλάς Θεοχάρης
Χατζηδάκης Θέμελης
Χατζημιχάλης Χρήστος
Ψαρομπά Σεμίραμις

Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ

Οι Καλύμνιοι σέβονται την άποψη του Υπουργείου για νοικοκύρεμα και συμμάζεμα των δημοσιονομικών δαπανών της χώρας. Επίσης αντιλαμβάνονται το υψηλό λειτουργικό κόστος λειτουργίας της Δ.Ο.Υ. για αυτό ο δήμος αναλαμβάνει την υποχρέωση να βρει δικό του χώρο για άμεση μετεγκατάσταση της Δ.Ο.Υ. Καλύμνου.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο